aaaahhh, krentebollen. Ik zou er een oogbol voor overhebben als ik lekkere hier in San Fran zou kunnen scoren!! Of wacht es...misschien ga ik even aan Pietverdriet vragen hoe ik ze zelf kan bakken!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef Viking84 het volgende:
net een krentenbol weggewerkt, want het avondeten was toch niet geheel voldoende dit keer
Vertel..heb je ook goddelijke spekkoek gehad? Kan ik in Californie ook niet vindenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren trouwens goddelijk Indisch eten gehad van een heel klein winkeltje in Amsterdam. Het was werkelijk zalig
Nu Ossestaartsoep en salade gehad.
Damn, blijf eens van die LSD af?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Curiosity het volgende:
heb nu 3 haringen voor me neus staan met een uitje.
Wat is dat? Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:22 schreef piepster het volgende:
lamachun. Net gehaald bij de Turkse bakker.
Lekker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:05 schreef Mr.J het volgende:
The same as usual.
150gram kip, 150gram biefstuk (in blokjes snijden en even roerbakken) en 50gram zilvervliesrijst.
Dat doen we dus een andere keer, gewijzigde plannenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Als het allemaal lukt is ons plan om vanavond hier te eten :
http://www.jasmijnenik.nl/
Was weer idd een cullinair hoogstandje al zeg ik het zelf.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Dat doen we dus een andere keer, gewijzigde plannen
Vandaag ga ik Mediterraanse rijst uitproberen. (pakje, lassie)
Ik maak er een prutje van gehakt, paddenstoelenmelange, uitje, tom. blokjes doorheen en wat kruiden. Bakje sla ernaast
Ontbijten om half 10 's avonds, ook al slaat het echt nergens op, het klinkt wel erg stoer heh.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:38 schreef Walrik het volgende:
net ontbeten: 2 x roerei met geroosterd brood
Die rijst heb ik ook gekocht vandaagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doen we dus een andere keer, gewijzigde plannen
Vandaag ga ik Mediterraanse rijst uitproberen. (pakje, lassie)
Ik maak er een prutje van gehakt, paddenstoelenmelange, uitje, tom. blokjes doorheen en wat kruiden. Bakje sla ernaast
Volgens mij woont hij in Amerika, dus is het wel ontbijten voor hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ontbijten om half 10 's avonds, ook al slaat het echt nergens op, het klinkt wel erg stoer heh.
We eten er broodjes met kruidenkaas bijquote:2 sjalotjes
2 teentjes knoflook
1 venkelknol met venkelgroen (ca. 250 g)
200 g surimikrab
(vlokken of sticks)
2 eetl. olijfolie
200 g rivierkreeftjes
7 dl visbouillon (van tablet)
200 ml kookroom
allesbinder of 1 eetl. maïzena
versgemalen peper
Voorbereiding:
Pel de sjalotjes en knoflook en snipper ze. Maak de venkel schoon. Leg het venkelgroen apart en snijd de knol in stukjes of smalle ringen. Snijd de krab in stukjes.
Bereiding:
Verwarm de olie in een soeppan en fruit hierin de sjalotjes en knoflook 2 minuten. Schep de venkel en de helft van de rivierkreeftjes en de krab erbij en roerbak nog 2 minuten. Giet de bouillon erbij en kook zachtjes 10 minuten. Pureer de soep met een staafmixer. Roer de kookroom erdoor en bind de soep met allesbinder of 1 eetlepel maïzena, aangelengd met een beetje soep. Knip het venkelgroen fijn boven de soep en schep de rest van de garnalen en krab met versgemalen peper erdoor.
Eet Camplo ook mee? En zo ja, wat zou hij hier van vinden?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:04 schreef Salsagirl het volgende:
Nou.. ik zit nu alleen aan een 7-up light
Maar we eten straks lekkere spare-ribs met sla ,gebakken aardappeltjes
En daarna hebben we nog evt fruit salade![]()
Krijg nu al trek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |