oe!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef Curiosity het volgende:
Vanavond monchou aardappeltjes met varkensrolletjes gevuld met bieslookroomkaas.
Heb het aardappel topic omhoog gehaald, daar staat het recept.quote:
Andijviequote:
Het werd dus Thais van Lonnie.quote:
Schande... gepoft in de magnetron!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:35 schreef Coconut het volgende:
Gepofte aardappel uit de magnetron, met yoghurt-kruiden saus
Gehakt cordon-bleu
Rucola sla met kastanje champignons, walnoot en parmezaanse kaas![]()
Ome Lonnie is fake... liever zelf de moeite doen om indo te koken... of halen gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Het werd dus Thais van Lonnie.
Niet voor herhaling vatbaar.
Hij was al voorgepoftquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:12 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Schande... gepoft in de magnetron!
Gewoon in de oven doen, duurt wel wat langer maar de smaak is
Als je dit soort dingen interessant vind zou je eens op de verpakking moeten kijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef Coconut het volgende:
[..]
Hij was al voorgepoftVan Celavita, 2 van die aardappels in een bakje, 12 minuutjes in de magnetron en smullen maar
![]()
En van het tijdverschilquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Als je dit soort dingen interessant vind zou je eens op de verpakking moeten kijken.
Dan, voor jezefl, noteren welke rauwe ingredienten er in ziiten en het zelf proberen te maken.
Ik denk dat je versteld zult zijn van het smaakverschil
Ik was er ingetuind bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ome Lonnie is fake... liever zelf de moeite doen om indo te koken... of halen gaan.![]()
Die van de appie??? En zo ja, zijn die lekker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Net vooraf Geitenkaasjes met honing en spek op.
Jij ook alquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar weer eens een maaltijdsalade voor de verandering![]()
Waar vul je ze mee?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:14 schreef golfer het volgende:
Wraps.
Doe je er deo op?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/4CZ87LS29PRU/256/p.jpeg]afbeelding][/url],
,
.
Ach je rookt nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:28 schreef mirugai het volgende:
ik zit nou weer aan de port (Fonseca aged tawny 10yr) met een kaasje (chev. st. maure). Hartstikke lekker, maar ik moet me maar 'ns beheersen met deze uitgaves, want als ik met zulke uitgaves doorga, dan jaag ik m'n salaris er zo doorheen. Nou ja, wat maak ik me eigenlijk ook druk...![]()
Waar is mijn stukjequote:
Een verdieping omlaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |