Eet smakelijkquote:
What den nueck zit er voor bagger in de blauwe bakske?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
Het ontbijt van vanochtend zonder het blikje energydrink, dat stond er nog van gister. Het bordje is meegegaan naar de wedstrijd.
[afbeelding]
Dat is voor als ik knoei.quote:
Da's toevallig, die hadden wij gisteren ook. Mijn huisgenootje had het toetje in huis gehaald en zij houdt nogal van roze.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een Magnum Vision op(strawberry white)
Goed idee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:35 schreef Koningin het volgende:
Nu Capuccino
Hopelijk is Golfer wel origineler dan mijn vriend.. Was hij eens eerder thuis, is het enige dat hij doet de frituur aanzetten.quote:
Hij heeft hierboven al gepost wat we atenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:12 schreef Nilasha het volgende:
Hopelijk is Golfer wel origineler dan mijn vriend.. Was hij eens eerder thuis, is het enige dat hij doet de frituur aanzetten.![]()
Oké oké, patat en kipcorn smaakte best..![]()
Geen idee, maar ze hebben of kip of kalf.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:53 schreef Jaguarized het volgende:
Hebben ze ook mixed kebab Bluezz?
aaaahhh, krentebollen. Ik zou er een oogbol voor overhebben als ik lekkere hier in San Fran zou kunnen scoren!! Of wacht es...misschien ga ik even aan Pietverdriet vragen hoe ik ze zelf kan bakken!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef Viking84 het volgende:
net een krentenbol weggewerkt, want het avondeten was toch niet geheel voldoende dit keer
Vertel..heb je ook goddelijke spekkoek gehad? Kan ik in Californie ook niet vindenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren trouwens goddelijk Indisch eten gehad van een heel klein winkeltje in Amsterdam. Het was werkelijk zalig
Nu Ossestaartsoep en salade gehad.
Damn, blijf eens van die LSD af?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Curiosity het volgende:
heb nu 3 haringen voor me neus staan met een uitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |