Blikken had ik heel lang geleden al afgeleerd, maar ik hoorde wat positieve verhalen over die zakken met soep.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Nee tomatensoep kant en klaar is heel heel **** MUUS. Echt niks is lekker, geen zak blik of pot.
Ikzelf vind de worstjes van goodbite lekkerder.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, Mini_rulez, van de week had ik vegetarische worstjes oid (van euh... Valess ofzo) en die waren erg droog en niet lekker..
Zie je, ik was het niet vergeten.. Maar ik ga toch die vegetarische burgers nog eens proberen.
oh ik ook altijd liters hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef Bluezz het volgende:
De kids hebben heel veel blikken tomsoep gegeten vroegah, met alleen maar tsjernobyltoms en stuiterballen en slierten... brrrr dat vonden ze heeeeerlijk.
Ze weigeren dit te geloven
![]()
Herstel: m'n vriend heeft na de wedstrijd Engeland-Equador te hebben gekeken in de pub, gebeld om te zeggen dat ie saotosoep heeft gehaald. Hmmmm...I'm bloody starving!quote:
oe! jammie!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Herstel: m'n vriend heeft na de wedstrijd Engeland-Equador te hebben gekeken in de pub, gebeld om te zeggen dat ie saotosoep heeft gehaald. Hmmmm...I'm bloody starving!![]()
En dit is het gewordenquote:Op zondag 25 juni 2006 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond :
[afbeelding]
Krabsoep met rivierkreeftjes en tadaaaaaaaaaaaaaaaa venkel
Uit boodschappen.nl
We eten er broodjes met kruidenkaas bij
Visboer is dichtquote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond ga ik restjes en voorraad gebruiken
Tagliatelle met een sausje van kookroom, sjalotje, paddenstoelenmix en een knoflookteentje, beetje wijn en eventueel even binden, daar weer een hand spinazie doorheen geroerd.
En een visje erbovenop van de visboer (hopelijk is die open op maandag).
Nu lekker aan de senseo verkeerd.
Jij post echt altijd van die fucking onboeiende dingen in dit topic.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Koffie zwart
Whaha, toevallig gek! Ik ook net!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Glaasje water.
Ik neem aan dat daar ook iets van pasta bij zit hequote:
Ja, Pennequote:Op maandag 26 juni 2006 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar ook iets van pasta bij zit he
Of ik reageer er niet op dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 26 juni 2006 21:32 schreef Kindervriend het volgende:
Pff, zie je m'n post niet? Ik wist het wel... je leest dit topic niet eens.
Dat was vanochtend mijn ontbijt. Verder nog uitleg nodig?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:42 schreef Kindervriend het volgende:
Jij post echt altijd van die fucking onboeiende dingen in dit topic.
Je hóeft niet elke kruimel of druppel die je binnenkrijgt te posten hoor.
Oh ja. Ik drink water! Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |