Nu was hij wel volquote:
Ik ga hem nu als kookwekker gebruiken. Lukt precies vanuit de keukenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef KinkyHinky het volgende:
Kan iemand aub die foto van die walgelijke martinitoren verwijderen, gewoon misselijkmakend dat ding. bah bah
De fokker moet er zelf ook op ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet nu weg. Maar het lijkt me leuk per wijk ene typerende foto + inwonende FOK!kers op te stellen
Dus mensen, plaats de mooiste foto van je eigen wijk
Ah, daar zit je dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef pierce het volgende:
Nog een mooie foto van de aweg voor in de OP.
[afbeelding]
Slechte herinneringen? Halverwege opgegeven omdat ie te hoog was?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef KinkyHinky het volgende:
Kan iemand aub die foto van die walgelijke martinitoren verwijderen, gewoon misselijkmakend dat ding. bah bah
De stadjers hebben hem geclaimdquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Rocksteen het volgende:
Aha het is dus wel een stad Groningen topic.
Ik dacht dat het vorige topic ook over omringende gebieden ging.![]()
![]()
Toch blijf ik het volgen als niet-Stadjer![]()
Ik heb niet eens een fotocamera....Ja, zo'n oudjequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De fokker moet er zelf ook op ?
(Of mag de fokker zelf kiezen)
Is dat flat helemaal achterin..niet Patrimonium? (bejaardenhuis)quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Die foto?
Waarvandaan is hij gemaakt ?
Volgens mij ken ik die straat..
Preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef pierce het volgende:
[..]
Dat zeg ik, tegenover het kraakpand en tussen de boedha en de duikshop![]()
Marsstraat vanuit mijn huis, hier heb ik nog wat foto's trouwens.. vooral deze hieronder is wel cool, vanaf Martinitorenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Die foto?
Oh, idd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef BdR het volgende:
[..]
Marsstraat vanuit mijn huis, hier heb ik nog wat foto's trouwens.. vooral deze hieronder is wel cool, vanaf Martinitoren
[afbeelding]
Hmmm, dat herbestraten doen ze dan geloof ik ieder jaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef pierce het volgende:
[..]
nee hoor, dit is heel recent.
Kijk maar naar het stukje over het akerkhof, daar zie de weg nog opengebroken liggen van het herbestraten, dat is pas een paar dagen geleden afgemaakt. Dus het filmpje is van vorige week denk ik zo.
Ik woon niet zo ver van het crematorium af....Helaas wel een eindje van het stadspark.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef pierce het volgende:
En nog een mooie foto van het stadspark, athans een heel klein stukje ervan:
[afbeelding]
Parkweg ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Dat is nou míjn stukje Grunn![]()
Ben je gister geweest, eerste grote weg (bij die edah enzo) rechts.quote:
Mooiquote:
Dat is toch aan de andere kant van de spoorlijn bij de zeeheldenbuurt, bij niemeijer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:31 schreef nietzman het volgende:
Kostverloren represent.
Oh, ik dacht dat dat bij die Vesta enzo was,quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:41 schreef nietzman het volgende:
Tussen de schildersbuurt en het spoor in... Heb genoeg bizars geroken hier, maar niet iets waar jij op zou kunnen doelen, denk ik zo. Van de suikerfabriek heb ik in ieder geval nog nooit iets geroken, mocht je dat bedoelen.
Die hebben inderdaad een gaaf huisjequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:47 schreef nietzman het volgende:
Jaren dertig, I wish..
In dit deel is het in ieder geval allemaal jaren zestig sociale-woningbouw, met zelfs een redelijk groot deel nieuwbouw er omheen.
Nee, een mooi pand uit de jaren dertig is de volgende stap hoor. Misschien zijn Duderinnetje en Arty uit hun huisje te pesten...
Gorechtkade??quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Zit wel in een jaren '30 pand. Maar ja wat heb je daaraan als student met een klein kamertjequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:47 schreef nietzman het volgende:
Nee, een mooi pand uit de jaren dertig is de volgende stap hoor. Misschien zijn Duderinnetje en Arty uit hun huisje te pesten...
Naja, gewoon het sfeertjequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Zit wel in een jaren '30 pand. Maar ja wat heb je daaraan als student met een klein kamertje
Klopt de ronde vormen en wat glas in lood zijn wel mooiquote:
Rond kozijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Klopt de ronde vormen en wat glas in lood zijn wel mooi
[afbeelding]
Maar de rare niet passende hoeken enzo (moest m'n bed bijzagen om hem in m'n kamer te laten passen)
Parkweg, da's bij mij om de hoekquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Je gaat lekker verder?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad een gaaf huisje(Al is die badkamer TE lelijk en die keuken wat matig
)
Dat zeg ik in het vorige topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Parkweg, da's bij mij om de hoek
parkweg?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat had ik inderdaad wel gelezenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik in het vorige topic![]()
Dat ik vanmiddag langs je huis liep![]()
Lezen grunningers wel![]()
![]()
Zo 123 niet gevonden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef pmb_rug het volgende:
ik vind Groningen zoooo fucking reeel!!!
iemand een foto van de Nw St Jansstraat?
En dat heb ik gemerkt inderdaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik inderdaad wel gelezen
Maar ik had vervolgens geen idee waar jij dan woonde. De Hereweg is nogal een doorgaande weg
Dat zei ik toch al eerder.quote:
Ik heb deze, samen met wat andere digitale wijken, in de OP verwerktquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:23 schreef pierce het volgende:
Nog twee linkjes naar wijk websites:
De Schilderswijk
Kostverloren
Mooie OP trouwens, mijn complimentenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb deze, samen met wat andere digitale wijken, in de OP verwerkt
Ik heb er nog eentje:quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb deze, samen met wat andere digitale wijken, in de OP verwerkt
Oeh dat is een leuke buurtquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje:
Hortusbuurt (daar woon ik dus).
Mooie OP inderdaad![]()
Staat erin.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje:
Hortusbuurt (daar woon ik dus).
Mooie OP inderdaad![]()
Dat is toch oranjebuurt? >>>> AZGquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Staat erin.
Symer, welk gebied wordt nu precies bedoeld met de Hortusbuurt? Alleen rondom de Grote Rozenstraat of heel 'Centrum Noord' (vanaf de gracht tot Noorderplantsoen en Boterdiep)?
Oranjebuurt is Wilhelminakade/Reitdiep, spoorlijn Groningen-Groningen-Noord, Noorderplantsoen.quote:
Volgens mij alleen rond de Grote Rozenstraat, dat is tenminste de enige plek waar Hortusbuurt-posters hangen. Bovendien zou de hele wijk gesloopt worden in de jaren 60 door de RuG, dus zo groot kan het niet zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Staat erin.
Symer, welk gebied wordt nu precies bedoeld met de Hortusbuurt? Alleen rondom de Grote Rozenstraat of heel 'Centrum Noord' (vanaf de gracht tot Noorderplantsoen en Boterdiep)?
Waar is dat danquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Andromache het volgende:
Hee, ik woon in de Badstratenbuurt! Die verdient wel een eigen regeltje, dacht ik zo....
Als je een leuk alternatief hebtquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:08 schreef S-Two het volgende:
Ik vind die OP trouwens niet echt duidelijk.
Maar goed, * S-Two woont in de Zeeheldenbuurt.
nog een: http://www.groningeninbeeld.nl/quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb bovenin de OP een reeks fotopagina's van de stad toegevoegd. (dat ik het nog altijd kan aanpassen, verbazend)
Misschien leuk als je een wiki maakt? Wanneer je die aanpast kan ik zo nu en dan ff de op vernieuwenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb bovenin de OP een reeks fotopagina's van de stad toegevoegd. (dat ik het nog altijd kan aanpassen, verbazend)
Dat had ik inderdaad al bedachtquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien leuk als je een wiki maakt? Wanneer je die aanpast kan ik zo nu en dan ff de op vernieuwen
'k vind het allemaal geen porum....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef Mereltje het volgende:
http://www.platformgras.nl/dagvandearchitectuur/enquete.php
Hebben jullie al gestemd op het favoriete gebouw van Groningen in 2006?
Dat heb ik nu ook. Dan heb ik veel liever de Amsterdamsche School in de Korrewegbuurt, of de boerderijtjes in Oosterparkquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:37 schreef pierce het volgende:
[..]
'k vind het allemaal geen porum....
blokkendozen![]()
Gevonden, tussen spoor, Paterswoldseweg, Eendrachtskanaal en Hoornse Diep/Noord Willemskanaal. Raar stukje, ik zou het bij de Zeeheldenbuurt voegen, maar volgens de Zeeheldenbuurt-site hoort dit er niet bij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Andromache het volgende:
Hee, ik woon in de Badstratenbuurt! Die verdient wel een eigen regeltje, dacht ik zo....
Vinkhuizen, dagelijkse kost voor mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vinkhuizen hier!
Verliefd op Grun
I know. AH immers.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vinkhuizen, dagelijkse kost voor mij.
Kan ook immersquote:
Woon in de wijk Selwerd..Vlakbij Patrimonium..Heb helaas nog geen foto..Ferdo maakt er wel één.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar woon jij dan achterhetspoor? (en Paddy, ook nog niet helemaal duidelijk)
Ik heb de OP geupdate (nu kan ik het nog)
Oh, en met die foto's en FOK!kers. Ik bedoelde dus dat per wijk het misschien leuk is een lijstje neer te zetten welke FOK!kers daar wonen en ook per wijk een typerende foto van die wijk te plaatsen
goh, dan kunnen we bijna naar elkaar zwaaien zeg... Ik woon er denk ik 300 meter vanaf...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Woon in de wijk Selwerd..Vlakbij Patrimonium..Heb helaas nog geen foto..Ferdo maakt er wel één.
Moet jij niet leren voor oudheid?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en een OP:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningen_%28stad%29
Ik heb een aantal toegevoegd. Misschien dat er nu nog een enkeling mist. Maar de meesten staan erquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:53 schreef Whizzkith het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Beijum
(er missen waarschijnlijk nog een hoop straten)
Foto's ergens uploaden, bijvoorbeeld op Photobucket (www.photobucket.com)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef ink het volgende:
Leuke foto's!! Krijg weer helemaal de kriebels om terug te gaan!!
Heb er ook nog wel n paar vanuit mn Selwerdflat, n paar jaar geleden.. Weet alleen niet hoe ik ze kan plaatsen.Kan iemand mij n tip geven?
1 |
Dan kunnen we toch gewoon de info uit wikipedia kopieeren ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar Renesite en Sebasser, da's de gewone Wikipedia. Wij waren bezig met de FOK!wiki
Grappig is dat eigenlijk...Soms heb ik het idee dat mensen lang naar me kijken....Denk dan...zou hij/zij mij herkennen van FOK?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef teigan het volgende:
[..]
goh, dan kunnen we bijna naar elkaar zwaaien zeg... Ik woon er denk ik 300 meter vanaf...
Gedeeltelijk ja. Maar in de FOK!wiki staat de afbakening van de wijk, de straatnamen binnen de wijk en het meest belangrijkste: De FOK!kers in die wijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch gewoon de info uit wikipedia kopieeren ?
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit blijft toch wel een leuk discussie-/praattopic over Groningen en geen wiki-linkjes-dump of zo hè?![]()
Eerst een ontbijtjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee hoor
Nadat ik gister op zet heb gemaakt van de algemene wiki over Groningen (stad), Groningen (provincie), de OP en de eerste paar wijken, ga ik 1: leren voor een tentamenen 2: niet iedere keer melden dat er weer een wijk af is.
Anyway, er zijn wat aanpassingen gemaakt in de OP op de wiki. Ik kan namelijk de OP hier niet meer aanpassen. Dus als jij of Renesite de tekst daar zou willen copy/pasten in deze OP, dan zou ik dat erg op prijs stellen
Eén van mijn favoriete plekkenquote:
Rondom Kerklaan/Moesstraat zeg maar?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:33 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete plekkenWoon ook vlak achter het plantsoen in een straatje waarvan het niet helemaal duidelijk is bij welke wijk die hoort. Identiteitscrisis dus
Groningen is geweldig, maar ik ga wel weg over een maandje of twee...
Juist. Een paar straatnamen klinken alsof ze bij de Tuinwijk horen, maar sinds het spoor door de wijk loopt schijnt het bij de Oranjewijk gevoegd te zijn, al weet ik dat ook niet helemaal zeker. Als mensen vragen in welke wijk ik woon zeg ik maar gewoon Noorderplantsoenbuurt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Rondom Kerklaan/Moesstraat zeg maar?
Mjah, ik weet het ook niet. De Oranjebuurt loopt tot de Kerklaan, en inderdaad lijkt het gebied tussende Kerklaan, het plantsoen, de Noorderstationsstraat en de spoorlijn een stukje Tuinwijk te zijn, waar het niet dat het erg afgesneden is door de spoorlijn. Ik denk dat de Noorderplantsoenbuurt een goed alternatief is, deze stond al in de OPquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Juist. Een paar straatnamen klinken alsof ze bij de Tuinwijk horen, maar sinds het spoor door de wijk loopt schijnt het bij de Oranjewijk gevoegd te zijn, al weet ik dat ook niet helemaal zeker. Als mensen vragen in welke wijk ik woon zeg ik maar gewoon Noorderplantsoenbuurt.
Dat is mijn straat!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Die foto?
zet je msn nou maar een keer aan mensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar blijft Xebro in dit topic??
Die is gestikt in zn sok.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar blijft Xebro in dit topic??
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
zet je msn nou maar een keer aan mens![]()
Hehehhequote:Op zondag 25 juni 2006 14:01 schreef FLR het volgende:
[..]
Nog zoveel Fokkers aan de Marsstraat?![]()
Ik ook, alleen woon ik daar nog maar een klein maandje![]()
Toch niet naar die lelijke stad daar in het westen he?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:33 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Groningen is geweldig, maar ik ga wel weg over een maandje of twee...
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef detulp050 het volgende:
Schildersbuurt, Jozef Israelsstraatpresent
Maar eens langs gaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:09 schreef pierce het volgende:
Even hele andere koek, in de Astraat zit sinds vorige week een nieuw mediterraans winkeltje, daat hebben ze echt lekkere dingen! Vooral de cakejes zijn om te smullen, maar ook de wraps mogen er wezen.
En 5 turkse bolletjes (van die broodjes die je ook bij je kebab krijgt) voor 1 euri![]()
En nee, ik heb geen aandelen in deze winkel![]()
Ah, da's bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:41 schreef Ilske het volgende:
Goed topic natuurlijk (stom alleen dat ik het niet eerder gezien heb).
Ik woon in de alom gerenommeerde Oosterpoort, foto's houden jullie nog tegoed!
Is ook de leukste buurt van groningenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schildersbuurt is goed vertegenwoordigd
Nee hoor. Maar voor het raam hiernaast (dus het torentje) hangt een rare Wimlex&Maxima vlag met een rood/oranje tas (huisgenote was geslaagd voor examen en dit was wat het dichts bij een vlag in de buurt kwam om uit te hangen)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef detulp050 het volgende:
Zeg Tararaboemdijee, heb jij toevallig een Groninger vlag voor je raam hangen
Hoe bevalt het tot nu toe?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Héél, héél goed!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoe bevalt het tot nu toe?![]()
Ik heb wel een klein beetje heimwee naar de Parkweg. Het was leuk wonen daar.
Ik ben voor mijn stage in februari naar Leiden vertrokken. Bevalt ook erg goed hoor, maar de Parkweg was ook leukquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Héél, héél goed!
Hoi Geartsjuh![]()
Was jij nou wel in Groningen blijven wonen?
Parkweg in de Rivieren- of de Grunobuurt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoe bevalt het tot nu toe?![]()
Ik heb wel een klein beetje heimwee naar de Parkweg. Het was leuk wonen daar.
Vaag, dat je dat niet weetquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:40 schreef Dopke het volgende:
Ik wist tot nu toe niet welke wijk ik woonde. De schildersbuurt dus!
Rivierenbuurtquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Parkweg in de Rivieren- of de Grunobuurt?
Volgens mij wel, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:00 schreef gelly het volgende:
Staat dat oude krot ertegenover nog te koop in de merwedestraat ? Naast het café zegmaar.
Daar ben ik net weg, waar woon je?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:32 schreef gelly het volgende:
Helpman meldt zich.
Welke wijk moet ik je dan onder plaatsen? Schildersbuurt, Centrum, Noorderplantsoen of Hortusbuurtquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:11 schreef StarGazer het volgende:
Stargazer meldt zich ook. Noorderhaven
Doe maar centrumquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Welke wijk moet ik je dan onder plaatsen? Schildersbuurt, Centrum, Noorderplantsoen of Hortusbuurt
De konijntjes zijn de enige wezens die er op achteruit zijn gegaan. Van hele tuin naar renquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn stage in februari naar Leiden vertrokken. Bevalt ook erg goed hoor, maar de Parkweg was ook leuk. In september ga ik in Utrecht wonen. Dan heb ik al aardig wat studentensteden gehad
.
Mooi dat het zo goed bevalt!Vinden je konijntjes het een beetje ok?
Daar gaan wij heen in oktober, van Starkenborghstraatquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar ben ik net weg, waar woon je?.
Ah, de straat van de Klikspaan!quote:
De Klikspaan zit op de hoek van de Merwedestraat en de Rabenhauptstraat, aan het kruispunt Merewedestraat, Rabenhauptstraat, Achterweg en Parkweg. Het is dus maar net hoe je het bekijkt, technisch gezien klopt het nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:57 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Ah, de straat van de Klikspaan!![]()
Achterweg, daar zit ik dagelijksquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De Klikspaan zit op de hoek van de Merwedestraat en de Rabenhauptstraat, aan het kruispunt Merewedestraat, Rabenhauptstraat, Achterweg en Parkweg. Het is dus maar net hoe je het bekijkt, technisch gezien klopt het niet
(maar vanaf de Klikspaan kijk je de Parkweg wel in)
Wat een ramp met al die straten daar. Ik moest een bepaalde "heerd" hebben, t heeft me een uur geduurd voor ik door had dat ik aan de totaal verkeerde kant van Beijjem wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb een aantal toegevoegd. Misschien dat er nu nog een enkeling mist. Maar de meesten staan er
Omgeving emmastraat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar ben ik net weg, waar woon je?.
Ik had je al in de OP op de wiki gezetquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:59 schreef Ilske het volgende:
Heej Tara, je mag mij als je wilt wel bij de Oosterpoort neerzetten hoor! Het is een eer om in het Groninger rijtje te mogen staan, dus als het kan graag! (en natuurlijk super om er te wonen).
Van Groningen houdt.....![]()
Zijn die nog steeds niet opgeleverd?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:25 schreef Ladylicious het volgende:
TVPtje![]()
Toevallig mensen aanwezig die ook in de (nog steeds niet opgeleverde *zucht* )containerwoningen aan het Damsterdiep komen?
Ik las vanmorgen in de krant dat het was uitgesteld omdat de rechter het verboden had er te wonen. Dit vanwege explosie gevaar van de achterliggende graansilo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:32 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Zijn die nog steeds niet opgeleverd?![]()
Nou, dan kun je volgens mij wel zeggen dat dat bedrijf daar achter in zijn opzet geslaagd is... Wat het achterliggende idee dan ook mag zijn![]()
Goh je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:40 schreef pierce het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen in de krant dat het was uitgesteld omdat de rechter het verboden had er te wonen. Dit vanwege explosie gevaar van de achterliggende graansilo.
Maar nu is het toch weer wel goedgekeurd... ach, je zit tenminste voorraan bij het vuurwerk![]()
Gezellig, ik in het RKZ, om de hoek dus.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef gelly het volgende:
Omgeving emmastraat.
Zeg is dat een beetje een leuke kroeg eigenlijk?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:57 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Ah, de straat van de Klikspaan!![]()
Ja het was een heul werk hoor, alles overtikken en daarna aanvullenquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het was een heul werk hoor, alles overtikken en daarna aanvullen![]()
Maar het is uit liefde voor Groningen gedaan![]()
overtikken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het was een heul werk hoor, alles overtikken en daarna aanvullen![]()
Maar het is uit liefde voor Groningen gedaan![]()
Eh, eerder in dit topic zei je toch dat je in Kostverloren zatquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gezellig, ik in het RKZ, om de hoek dus..
Ja dat bedoel ik maar dan maak ik geen indruk op clauwheeequote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
overtikken?
selectieren, kopieren, plakken, dat bedoel je zeker
Waar wanneer wie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:51 schreef heinl het volgende:
* heinl woont ook in GroningenHartje centrum
Hoe is het trouwens afgelopen met die platen bij de C&A?
(Voor de duidelijkheid: een van de platen van de gevel van de C&A (kant zuiderdiep) is naar benenden gevallen.. De brandweer ging nu de andere platen checken..)
Waar: Zie mijn bovenstaande postquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, eerder in dit topic zei je toch dat je in Kostverloren zat
Net weg uit Helpman, swa.quote:
Lijm heeft het niet gehouden ivm hitte, boel afgezet, bedrijf met spoed ingehuurd om overige platen te checken en te ankeren. Storm in een glas water.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:51 schreef heinl het volgende:
* heinl woont ook in GroningenHartje centrum
Hoe is het trouwens afgelopen met die platen bij de C&A?
(Voor de duidelijkheid: een van de platen van de gevel van de C&A (kant zuiderdiep) is naar benenden gevallen.. De brandweer ging nu de andere platen checken..)
Ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lijm heeft het niet gehouden ivm hitte, boel afgezet, bedrijf met spoed ingehuurd om overige platen te checken en te ankeren. Storm in een glas water.
Bedoel je niet ten westen van Zernike?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:34 schreef Hooghoudt het volgende:
[afbeelding]
Een paar honderd meter ten oosten van Zernike, vlakbij waar nu een nieuwe wijk wordt gebouwd. Dus dat hoort ook bij Groningen, vind ik. Als ik een iets andere hoek had gekozen hadden er wel gebouwen op gestaan.
Tha's nice.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Mag ik hier nu ook posten nu ik net gehoord heb dat ik de kamer heb
Ehm, Javalaan?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tha's nice.
Waar kom je te wonen?
Wat grappig. Ik heb daar 3.5 jaar gewoond (aan de Veenluydenstraat is Hoogeveen-Zuid)quote:Op zondag 2 juli 2006 14:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Inmiddels verhuist naar Hoogeveen (inmiddels weer Groningen)
Ik woon nu nog in HoogeveenDe toeval
Eh, ga jij weg dan? Waarheen?quote:
Daar he ik half jaar terug ook nog ong gewoond, mn ex woont daarquote:Op zondag 2 juli 2006 14:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik heb daar 3.5 jaar gewoond (aan de Veenluydenstraat is Hoogeveen-Zuid)
Maareh, Javalaan is niet zo erg toch?
Eh, neequote:
Oh ja. Links/rechts, oost/west is altijd al een probleem geweest bij mij, en dat zal het ook wel blijven.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bedoel je niet ten westen van Zernike?
Gelukkig rijd ik er alleen maar heel hard langs in de trein, das al erg genoeg...quote:Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef detulp050 het volgende:
Angstaanjagend veel Groningers met een connectie tot Hoogeveen in dit topic
Nog meer?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef detulp050 het volgende:
Angstaanjagend veel Groningers met een connectie tot Hoogeveen in dit topic
Ik vind het bestquote:
De verhuurder zei 5min fietsen. Een vriend van mij uit Groningen zei ja misschien als je een turbo motor hebtquote:
Dat ligt er natuurlijk aan vanaf waar hequote:Op zondag 2 juli 2006 17:49 schreef Whizzkith het volgende:
Je staat makkelijk binnen 5 minuten op de grote markt vanaf de Korrewegwijk
Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je fietstquote:Op zondag 2 juli 2006 19:17 schreef heinl het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan vanaf waar heNaar de jumbo (korreweg) is het 11 minuten lopen, dan sta je midden op de grote markt.. Dus het zal een goeie vijf minuten fietsen zijn vanaf midden korrewegwijk naar Grote markt
Niets is meer te vertrouwen qua badkamer/keukenzakenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand een goede/betrouwbare keukenzaak in Groningen?
Ik zitvlakbij de Jumbo geloof ikquote:Op zondag 2 juli 2006 19:17 schreef heinl het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan vanaf waar heNaar de jumbo (korreweg) is het 11 minuten lopen, dan sta je midden op de grote markt.. Dus het zal een goeie vijf minuten fietsen zijn vanaf midden korrewegwijk naar Grote markt
Het is maar wat je mazzel noemt, als er nu iets mee mankeert kun je geen aanspraak doen op garantie...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:01 schreef Renesite het volgende:
Hadden we mazzel mee, na de vakantie was-ie failliet.
Whaha, toffe avatar.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is maar wat je mazzel noemt, als er nu iets mee mankeert kun je geen aanspraak doen op garantie...
Nou vooruitquote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef teigan het volgende:
ik ben in Hoogeveen geboren, telt dat ook mee als connectie?
Er zijn ook mensen die het wel hadden gekocht maar waarvan het niet geplaatst meer wordquote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is maar wat je mazzel noemt, als er nu iets mee mankeert kun je geen aanspraak doen op garantie...
Deelnemen mag ook hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Ja hoi.
[Treinen] iets met "Rondje Nederland" - Aanmeld en infotopic
shorecrewWie wil dat doen? We kunnen het natuurlijk met meer gaan doen - en mocht er iemand afvallen dan blijft er iemand over
![]()
Ik dacht toch echt dat ik in de Zeeheldenbuurt woonde, maar aan de straten in de Fok!wiki te zien woon ik er nietquote:Op maandag 3 juli 2006 18:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb inmiddels een aardig aantal wijken in de wiki gegooid.
O.a de Binnenstad, Kostverloren, de Schildersbuurt, de Zeeheldenbuurt, Laanhuizen, de Grunobuurt, de Stadsparkbuurt, Zuiderpark en de Oosterpoortbuurt.
De totale lijst met wijken die inmiddels zijn opgenomen zie je hier:
Categorie Groningen
De totale lijst met wijken van Groningen, waarbij de roodgekleurden nog moeten is hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/Groningen_%28stad%29
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik in de Zeeheldenbuurt woonde, maar aan de straten in de Fok!wiki te zien woon ik er niet![]()
He jij enzo, ga jij ff die treinmensen bijstaan, net iets voor jouquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Enig idee waar je dan wel woont?
Op zich had je kunnen bedenken dat in de Zeeheldenbuurt straatnamen iets te maken hebben met zeehelden
ja TARA, je kunt op z'n minst naar ze zwaaienquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
He jij enzo, ga jij ff die treinmensen bijstaan, net iets voor jou
Ik heb 'hoogkerk' al in de wiki gevoegd, iig delen ervan, Planzuid nog niet.
Ik woon wel vlakbij de Paterswoldseweg en de Peizeweg, de Verzetsstrijderslaan woon ik. Welke buurt dat dan is zou ik niet wetenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Enig idee waar je dan wel woont?
Op zich had je kunnen bedenken dat in de Zeeheldenbuurt straatnamen iets te maken hebben met zeehelden
Aangezien ik in die periode wat hertentamens moet doen, doe ik sowieso niet mee aan de hele rit.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Ja hoi.
[Treinen] iets met "Rondje Nederland" - Aanmeld en infotopic
shorecrewWie wil dat doen? We kunnen het natuurlijk met meer gaan doen - en mocht er iemand afvallen dan blijft er iemand over
![]()
Laanhuizenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik woon wel vlakbij de Paterswoldseweg en de Peizeweg, de Verzetsstrijderslaan woon ik. Welke buurt dat dan is zou ik niet weten
Ik was al bezigquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
He jij enzo, ga jij ff die treinmensen bijstaan, net iets voor jou
Ik heb 'hoogkerk' al in de wiki gevoegd, iig delen ervan, Planzuid nog niet.
In de OP op de wiki sta je erin. Degene in het topic wordt door een mod nu en dan geupdate.quote:
In de Willem Barentzstraat? Die ligt om onverklaarbare redenen in de Schildersbuurt.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik in de Zeeheldenbuurt woonde, maar aan de straten in de Fok!wiki te zien woon ik er niet![]()
Ja, klopt! Er was een stroomstoring vannacht dus. Het doet het in ieder geval alweer - ik ben alweer gebeld door de baasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, ik hoorde zojuist iets vaags op het nieuws over Vinkhuizen zonder stroom vannacht en studenten die met fakkels de straat opgingen? Ze zeiden dat de stroom vanaf 4 uur uitviel, dat kan ook 'smiddags zijn geweest, maar zoals ik het hoorde hadden ze het over afgelopen nacht. Waarom zou je dan nog met fakkels de straat opgaan? Nahja, zal wel. Ik kan er vreemd genoeg niets over terug vinden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Brrr... TV kijken in het donker...
What did I doquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:30 schreef jagster het volgende:
Heb me er ook maar bij gezet. Woon in beijum.
Whizzkith, je woont vlakbij zeker.
Queen_Bee, je bent me d'r eentje zeg!
Hoogeveen ken ik wel, heb er ooit gewerkt bij Doeven. Maar kom niet van daaro.
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:46 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is de binnenkant van het station Groningen het allermooiste station van heel Nederland.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:46 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is de binnenkant van het station Groningen het allermooiste station van heel Nederland.
komt wel weer als het stadsbalkon af is hoop ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:35 schreef U het volgende:
Zeker mooiste station, alleen jammer dat je er niet direct doorheenkomt wanneer je van de trein naar de stad gaat.. Komt er eigenlijk alleen als je kaartjes moet kopen, volgens mij missen veel mensen daardoor eigenlijk hoe mooi 't is
Komende maandag kunnen de fietsen er al in, wat ik wel een beetje vreemd vind. Die tijdelijke stalling sluit namelijk deze zondag. Verwachten ze dan iedereen de ruim 3000 fietsen over het weekend op een willekeurige plek in de stad parkeert? Paradijs op aarde voor de fietsendieven lijkt mij zo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
komt wel weer als het stadsbalkon af is hoop ik![]()
Als die tussendoorgang er nog steeds is zullen de meeste mensen (die toch uit de intercities komen) nog steeds daarlangs gaan gok ik zo? Naja, hier 'n impressie van het stadsbalkon:quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
die bussen blijven toch op de plaats waar ze nu ook staan?
Mja, maar de mensen uit zuidhorn etc die 2x in het uur aankomen zullen daar vast wel weer langs gaan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:04 schreef U het volgende:
[..]
Als die tussendoorgang er nog steeds is zullen de meeste mensen (die toch uit de intercities komen) nog steeds daarlangs gaan gok ik zo? Naja, hier 'n impressie van het stadsbalkon:
[afbeelding]
het erin proppen lukt me meestal nog wel (zolang je 'n beetje op tijd op vrijdag weggaat)quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:12 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Mja, maar de mensen uit zuidhorn etc die 2x in het uur aankomen zullen daar vast wel weer langs gaan?
Gelukkig is er nu ook weer wat ruimte voor mijn fietsEindelijk niet meer 3 fietsen opzij duwen en mijn eigen fiets er tussen proppen en hopen dat ie er een dag later nog heel staat
![]()
10 juli gaat het (deels) open. De bussen blijven waar ze staan ja, hoogstens schuift 315 wat op oid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
die bussen blijven toch op de plaats waar ze nu ook staan?
Die ligt inderdaad toch echt aan de andere kant van het Eendrachtskanaal. Was me ook al opgevallen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:35 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
In de Willem Barentzstraat? Die ligt om onverklaarbare redenen in de Schildersbuurt.
Belachelijk!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef Ferdo het volgende:
Groningen, zo ongeveer mijn tweede woonplaats, en bovenal de stad waar mijn vriendin woont.
Maar ik haal haar daar mooi weg!
Ja, was mij ook al opgevallen. De hele binnenstad is Chinees versierd. En op de Grote Markt is een lading zand gestortquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Belachelijk!
Hot hot hot is/in ons stadjeEn we gaan Chinees, zag ik net tijdens m'n pauze in de stad?
Ik zet m'n fiets nooit bij de haltes. Dat is sowieso altijd vol. Fiets een stukje verder naar het KPN gebouw (oude taxistandplaatsen). Daar is altijd plek voor je fiets. Niks geen gehannes met fietsen opzij duwen. Moet je alleen 1 minuutje extra lopen, maar dat moet je er dan maar voor over hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef U het volgende:
[..]
het erin proppen lukt me meestal nog wel (zolang je 'n beetje op tijd op vrijdag weggaat)Alleen als je dan weer terugkomt zondag/maandag is het meestal rampzalig. Zeker als je je fiets bovenop hebt gezet, en er dan 2 fietsen omheen zitten met hun fijne remkabels/versnellingskabels om je stuur gewikkeld... En natuurlijk wel vastmaken met 'n slot aan het uittrekgedeelte, anders haalt iemand 'm er zo uit!
Echt nog nooit van gehoord hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:01 schreef jagster het volgende:
Queen_Bee
Doeven is een winkel in de Schutstraat, verkopen communicatie en meteo apparatuur.
Kom je vaak genoeg tegen op fokenne, volgende keer opletten wie je mee naar huis neemt.
![]()
Verder, ben de laatste maanden druk aan het bouwen thuis. dus niet veel tijd voor internetten...
Zie mijn website.![]()
Ik woon vlakbij een snackbarquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Corpus den Hoorn 4 life!
Nou ja, 4 life... eigenlijk is het een enorm nare buurt. En het Overwinningsplein is verschrikkelijk. En we hebben geen snackbar.
[afbeelding]
(Gejat van www.overwinningsplein.nl)
Als ik daar zou wonen zou ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Corpus den Hoorn 4 life!
Nou ja, 4 life... eigenlijk is het een enorm nare buurt. En het Overwinningsplein is verschrikkelijk. En we hebben geen snackbar.
[afbeelding]
(Gejat van www.overwinningsplein.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |