Waar is dat danquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Andromache het volgende:
Hee, ik woon in de Badstratenbuurt! Die verdient wel een eigen regeltje, dacht ik zo....

Als je een leuk alternatief hebtquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:08 schreef S-Two het volgende:
Ik vind die OP trouwens niet echt duidelijk.
Maar goed, * S-Two woont in de Zeeheldenbuurt.

nog een: http://www.groningeninbeeld.nl/quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb bovenin de OP een reeks fotopagina's van de stad toegevoegd. (dat ik het nog altijd kan aanpassen, verbazend)

Misschien leuk als je een wiki maakt? Wanneer je die aanpast kan ik zo nu en dan ff de op vernieuwenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb bovenin de OP een reeks fotopagina's van de stad toegevoegd. (dat ik het nog altijd kan aanpassen, verbazend)

Dat had ik inderdaad al bedachtquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien leuk als je een wiki maakt? Wanneer je die aanpast kan ik zo nu en dan ff de op vernieuwen

'k vind het allemaal geen porum....quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef Mereltje het volgende:
http://www.platformgras.nl/dagvandearchitectuur/enquete.php
Hebben jullie al gestemd op het favoriete gebouw van Groningen in 2006?

Dat heb ik nu ook. Dan heb ik veel liever de Amsterdamsche School in de Korrewegbuurt, of de boerderijtjes in Oosterparkquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:37 schreef pierce het volgende:
[..]
'k vind het allemaal geen porum....
blokkendozen![]()

Gevonden, tussen spoor, Paterswoldseweg, Eendrachtskanaal en Hoornse Diep/Noord Willemskanaal. Raar stukje, ik zou het bij de Zeeheldenbuurt voegen, maar volgens de Zeeheldenbuurt-site hoort dit er niet bij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Andromache het volgende:
Hee, ik woon in de Badstratenbuurt! Die verdient wel een eigen regeltje, dacht ik zo....

Vinkhuizen, dagelijkse kost voor mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vinkhuizen hier!
Verliefd op Grun

I know. AH immers.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vinkhuizen, dagelijkse kost voor mij.

Kan ook immersquote:

Woon in de wijk Selwerd..Vlakbij Patrimonium..Heb helaas nog geen foto..Ferdo maakt er wel één.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar woon jij dan achterhetspoor? (en Paddy, ook nog niet helemaal duidelijk)
Ik heb de OP geupdate (nu kan ik het nog)
Oh, en met die foto's en FOK!kers. Ik bedoelde dus dat per wijk het misschien leuk is een lijstje neer te zetten welke FOK!kers daar wonen en ook per wijk een typerende foto van die wijk te plaatsen

goh, dan kunnen we bijna naar elkaar zwaaien zeg... Ik woon er denk ik 300 meter vanaf...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Woon in de wijk Selwerd..Vlakbij Patrimonium..Heb helaas nog geen foto..Ferdo maakt er wel één.

Moet jij niet leren voor oudheid?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en een OP:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningen_%28stad%29

Ik heb een aantal toegevoegd. Misschien dat er nu nog een enkeling mist. Maar de meesten staan erquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:53 schreef Whizzkith het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Beijum
(er missen waarschijnlijk nog een hoop straten)

Foto's ergens uploaden, bijvoorbeeld op Photobucket (www.photobucket.com)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef ink het volgende:
Leuke foto's!! Krijg weer helemaal de kriebels om terug te gaan!!
Heb er ook nog wel n paar vanuit mn Selwerdflat, n paar jaar geleden.. Weet alleen niet hoe ik ze kan plaatsen.Kan iemand mij n tip geven?
| 1 | 

Dan kunnen we toch gewoon de info uit wikipedia kopieeren ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar Renesite en Sebasser, da's de gewone Wikipedia. Wij waren bezig met de FOK!wiki

Grappig is dat eigenlijk...Soms heb ik het idee dat mensen lang naar me kijken....Denk dan...zou hij/zij mij herkennen van FOK?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef teigan het volgende:
[..]
goh, dan kunnen we bijna naar elkaar zwaaien zeg... Ik woon er denk ik 300 meter vanaf...

Gedeeltelijk ja. Maar in de FOK!wiki staat de afbakening van de wijk, de straatnamen binnen de wijk en het meest belangrijkste: De FOK!kers in die wijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch gewoon de info uit wikipedia kopieeren ?

Nee hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit blijft toch wel een leuk discussie-/praattopic over Groningen en geen wiki-linkjes-dump of zo hè?![]()

Eerst een ontbijtjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee hoor
Nadat ik gister op zet heb gemaakt van de algemene wiki over Groningen (stad), Groningen (provincie), de OP en de eerste paar wijken, ga ik 1: leren voor een tentamenen 2: niet iedere keer melden dat er weer een wijk af is.
Anyway, er zijn wat aanpassingen gemaakt in de OP op de wiki. Ik kan namelijk de OP hier niet meer aanpassen. Dus als jij of Renesite de tekst daar zou willen copy/pasten in deze OP, dan zou ik dat erg op prijs stellen

Eén van mijn favoriete plekkenquote:

Rondom Kerklaan/Moesstraat zeg maar?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:33 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete plekkenWoon ook vlak achter het plantsoen in een straatje waarvan het niet helemaal duidelijk is bij welke wijk die hoort. Identiteitscrisis dus
Groningen is geweldig, maar ik ga wel weg over een maandje of twee...

Juist. Een paar straatnamen klinken alsof ze bij de Tuinwijk horen, maar sinds het spoor door de wijk loopt schijnt het bij de Oranjewijk gevoegd te zijn, al weet ik dat ook niet helemaal zeker. Als mensen vragen in welke wijk ik woon zeg ik maar gewoon Noorderplantsoenbuurt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Rondom Kerklaan/Moesstraat zeg maar?

Mjah, ik weet het ook niet. De Oranjebuurt loopt tot de Kerklaan, en inderdaad lijkt het gebied tussende Kerklaan, het plantsoen, de Noorderstationsstraat en de spoorlijn een stukje Tuinwijk te zijn, waar het niet dat het erg afgesneden is door de spoorlijn. Ik denk dat de Noorderplantsoenbuurt een goed alternatief is, deze stond al in de OPquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Juist. Een paar straatnamen klinken alsof ze bij de Tuinwijk horen, maar sinds het spoor door de wijk loopt schijnt het bij de Oranjewijk gevoegd te zijn, al weet ik dat ook niet helemaal zeker. Als mensen vragen in welke wijk ik woon zeg ik maar gewoon Noorderplantsoenbuurt.

Dat is mijn straat!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Die foto?
Waarvandaan is hij gemaakt ?
Volgens mij ken ik die straat..

zet je msn nou maar een keer aan mensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar blijft Xebro in dit topic??

Die is gestikt in zn sok.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar blijft Xebro in dit topic??

quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
zet je msn nou maar een keer aan mens![]()

Hehehhequote:Op zondag 25 juni 2006 14:01 schreef FLR het volgende:
[..]
Nog zoveel Fokkers aan de Marsstraat?![]()
Ik ook, alleen woon ik daar nog maar een klein maandje![]()

Toch niet naar die lelijke stad daar in het westen he?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:33 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Groningen is geweldig, maar ik ga wel weg over een maandje of twee...

Toegevoegd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef detulp050 het volgende:
Schildersbuurt, Jozef Israelsstraatpresent

Maar eens langs gaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:09 schreef pierce het volgende:
Even hele andere koek, in de Astraat zit sinds vorige week een nieuw mediterraans winkeltje, daat hebben ze echt lekkere dingen! Vooral de cakejes zijn om te smullen, maar ook de wraps mogen er wezen.
En 5 turkse bolletjes (van die broodjes die je ook bij je kebab krijgt) voor 1 euri![]()
En nee, ik heb geen aandelen in deze winkel![]()

Ah, da's bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:41 schreef Ilske het volgende:
Goed topic natuurlijk (stom alleen dat ik het niet eerder gezien heb).
Ik woon in de alom gerenommeerde Oosterpoort, foto's houden jullie nog tegoed!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |