Dat zeg ik in het vorige topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Parkweg, da's bij mij om de hoek
parkweg?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Dat is nou míjn stukje Grunn![]()
Ja, dat had ik inderdaad wel gelezenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik in het vorige topic![]()
Dat ik vanmiddag langs je huis liep![]()
Lezen grunningers wel![]()
![]()
Zo 123 niet gevonden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef pmb_rug het volgende:
ik vind Groningen zoooo fucking reeel!!!
iemand een foto van de Nw St Jansstraat?
En dat heb ik gemerkt inderdaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik inderdaad wel gelezen
Maar ik had vervolgens geen idee waar jij dan woonde. De Hereweg is nogal een doorgaande weg
Dat zei ik toch al eerder.quote:
Ik heb deze, samen met wat andere digitale wijken, in de OP verwerktquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:23 schreef pierce het volgende:
Nog twee linkjes naar wijk websites:
De Schilderswijk
Kostverloren
Mooie OP trouwens, mijn complimentenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb deze, samen met wat andere digitale wijken, in de OP verwerkt
Ik heb er nog eentje:quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb deze, samen met wat andere digitale wijken, in de OP verwerkt
Oeh dat is een leuke buurtquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje:
Hortusbuurt (daar woon ik dus).
Mooie OP inderdaad![]()
Staat erin.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje:
Hortusbuurt (daar woon ik dus).
Mooie OP inderdaad![]()
Dat is toch oranjebuurt? >>>> AZGquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Staat erin.
Symer, welk gebied wordt nu precies bedoeld met de Hortusbuurt? Alleen rondom de Grote Rozenstraat of heel 'Centrum Noord' (vanaf de gracht tot Noorderplantsoen en Boterdiep)?
Oranjebuurt is Wilhelminakade/Reitdiep, spoorlijn Groningen-Groningen-Noord, Noorderplantsoen.quote:
Volgens mij alleen rond de Grote Rozenstraat, dat is tenminste de enige plek waar Hortusbuurt-posters hangen. Bovendien zou de hele wijk gesloopt worden in de jaren 60 door de RuG, dus zo groot kan het niet zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Staat erin.
Symer, welk gebied wordt nu precies bedoeld met de Hortusbuurt? Alleen rondom de Grote Rozenstraat of heel 'Centrum Noord' (vanaf de gracht tot Noorderplantsoen en Boterdiep)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |