Is ook de leukste buurt van groningenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schildersbuurt is goed vertegenwoordigd
Nee hoor. Maar voor het raam hiernaast (dus het torentje) hangt een rare Wimlex&Maxima vlag met een rood/oranje tas (huisgenote was geslaagd voor examen en dit was wat het dichts bij een vlag in de buurt kwam om uit te hangen)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef detulp050 het volgende:
Zeg Tararaboemdijee, heb jij toevallig een Groninger vlag voor je raam hangen
Hoe bevalt het tot nu toe?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Dat is nou míjn stukje Grunn![]()
Héél, héél goed!quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoe bevalt het tot nu toe?![]()
Ik heb wel een klein beetje heimwee naar de Parkweg. Het was leuk wonen daar.
Ik ben voor mijn stage in februari naar Leiden vertrokken. Bevalt ook erg goed hoor, maar de Parkweg was ook leukquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Héél, héél goed!
Hoi Geartsjuh![]()
Was jij nou wel in Groningen blijven wonen?
Parkweg in de Rivieren- of de Grunobuurt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoe bevalt het tot nu toe?![]()
Ik heb wel een klein beetje heimwee naar de Parkweg. Het was leuk wonen daar.
Vaag, dat je dat niet weetquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:40 schreef Dopke het volgende:
Ik wist tot nu toe niet welke wijk ik woonde. De schildersbuurt dus!
Rivierenbuurtquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Parkweg in de Rivieren- of de Grunobuurt?
Volgens mij wel, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:00 schreef gelly het volgende:
Staat dat oude krot ertegenover nog te koop in de merwedestraat ? Naast het café zegmaar.
Daar ben ik net weg, waar woon je?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:32 schreef gelly het volgende:
Helpman meldt zich.
Welke wijk moet ik je dan onder plaatsen? Schildersbuurt, Centrum, Noorderplantsoen of Hortusbuurtquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:11 schreef StarGazer het volgende:
Stargazer meldt zich ook. Noorderhaven
Doe maar centrumquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Welke wijk moet ik je dan onder plaatsen? Schildersbuurt, Centrum, Noorderplantsoen of Hortusbuurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |