dat was enge timing ja, om juist op zo'n moment twee opeenvolgende postnummers te hebbenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:k ben er heel ff om een personal FiPo te zetten
tot morgen ofzo ! K ga zo uit eten en dan zwemmen met mn vriendinnetje doeeg
Wijjjjj willllllleeeeeeenn tieten zien, wij willen tieten zien!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:k ben er heel ff om een personal FiPo te zetten
of, doe maar gelijk de hele neukscenequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wijjjjj willllllleeeeeeenn tieten zien, wij willen tieten zien!
veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:k ben er heel ff om een personal FiPo te zetten
Ook goed, met .rarquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of, doe maar gelijk de hele neukscene
of .zip mag ook, maakte in het verleden ook geen verschil voor de verspreidingssnelheidquote:
en dan is het 17.39...quote:
en dan ben ik NET thuis denk ikquote:
quote:
het is ook mijn ETAquote:
ik hoop dat mn volgende baan ook zo dicht bij huis is..quote:
ik doe er een half uur overquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop dat mn volgende baan ook zo dicht bij huis is..
is echt mega lekker om binnen 5 min. thuis te zijn
sneller en nauwkeuriger gooien, dan kan hij ze niet meer ontwijkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef Ladylike het volgende:
ik niet, maar ben pas om half 6 klaar
c0nnie ontwijkt mn mails geloof ik
Gmail deed gek en ik moest vaatwasser inruimenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef Ladylike het volgende:
ik niet, maar ben pas om half 6 klaar
c0nnie ontwijkt mn mails geloof ik
ik heb m geraaktquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
sneller en nauwkeuriger gooien, dan kan hij ze niet meer ontwijken
daar hebben ze poetsvrouwen voor uitgevondenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gmail deed gek en ik moest vaatwasser inruimen.
braafquote:
carriereswitch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar hebben ze poetsvrouwen voor uitgevonden
Ze begonnen vandaag al over dat ik moet trakteren omdat ik laatst te laat was enzo dus probeer nu mijn way out te kopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar hebben ze poetsvrouwen voor uitgevonden
*EHBO-doos aangeeftquote:
lol, of je doet gewoon trakteren natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze begonnen vandaag al over dat ik moet trakteren omdat ik laatst te laat was enzo dus probeer nu mijn way out te kopen.
kusje drop?quote:
*komt aangerend met plastic spuit*quote:
Ik moet al trakteren omdat ik weggaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lol, of je doet gewoon trakteren natuurlijk
mag ookquote:
moet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik moet al trakteren omdat ik wegga
Blijf niet aan de gang
doei mobjequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mag ook
ik ben er weg vanhopen dat er geen file staat
tot morgen
uiteraardquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker mijn kleren uitdoen voor het onderzoek?.
Nee naja 'moet' natuurlijk niet maar ze hebben hie rwel leuke regels, meer dan 10 min te laat is trakteren meer dan 3 dagen vrijnemen is trakteren, verjaardag is trakteren, domme fout is trakeren enzquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet?
dan kregen ze van mij al niets![]()
ik ga hier ook niet trakteren
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee naja 'moet' natuurlijk niet maar ze hebben hie rwel leuke regels, meer dan 10 min te laat is trakteren meer dan 3 dagen vrijnemen is trakteren, verjaardag is trakteren, domme fout is trakeren enz.
Dat leer je dan wel heul snel afquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]lekker als je vergeetachtig bent...
*doet uitgebreid inwendig onderzoek*quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*doet uitgebreid inwendig onderzoek*
*geeft lintje*quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik had een keer post 300 en 301
Dus een dubbele lapo
Ik Macdonaldsquote:
Lekker ongezond etenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik Macdonalds
mn schoonmoeder belt me net;
ze heeft hoop bonnetjes van gratis mac en komt dus langs met de hele rotzooi haha
heb je goed gedaan dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:21 schreef Gebs het volgende:
Ik ben trots op mezelf ik heb allemaal dingen geregeld vandaag
Jaa ik ben goedquote:
Voetbal suxquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:53 schreef pussydeluxe het volgende:
En weer een TeeVeePee.
Zitten jullie allemaal klaar voor de wedstrijd?
trustequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Must... post... in... Men SCtruste allemaal!
![]()
jullie hebben dalijk hetzelfde probleem!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
alleen heb ik vakantie en kom ik niet meer zovaak!!
over 2 weken pasquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jullie hebben dalijk hetzelfde probleem!!![]()
bedanktquote:
Nee gooi maar wegquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bedankt
hebben?
4 katjes..
2 "koeien" en 2 donkere tijgers
quote:
yeaa tof, dan gooi ik die koeien weg, en dan kan ik met die bubble wrap lekker pop, pop , popquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:58 schreef Ladylike het volgende:
met bubbelwrap
zal ik dan maar extra bubblewrap erbij doen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
yeaa tof, dan gooi ik die koeien weg, en dan kan ik met die bubble wrap lekker pop, pop , pop![]()
stuur maar gewoon alleen bubblewrapquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik dan maar extra bubblewrap erbij doen?![]()
ook een optiequote:Op donderdag 22 juni 2006 10:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
stuur maar gewoon alleen bubblewrap
of maken die koeien ook leuk geluid als je er hard op/in drukt en/of knijptquote:
oewh dat is ook érg leuk!quote:
godverdomme, dat is een dure koequote:
Damnquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:13 schreef Ladylike het volgende:
mn vriendin heeft ze koei, blub, snol en swiffer genoemd
thanxquote:
ik wilde ze eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken terug jonge katjes gekregen.
Tof !quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken terug jonge katjes gekregen.
Wij wel.. Kassa!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wilde ze eigenlijk helemaal niet
leuke 'schatjes' iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij wel.. Kassa!!
Persische katten waarvan 1 rood vrouwtje die alleen al 800 eurie waard is minstens.
Wat een schatjes.
ik krijg ze gratis nieteens kwijtquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij wel.. Kassa!!
Persische katten waarvan 1 rood vrouwtje die alleen al 800 eurie waard is minstens.
Wat een schatjes.
jah dat bedoel ik maar...quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah dat bedoel ik maar...
en dan nog maar een halve
en daar is het leuk zo te zienquote:
Ik heb nog probleempje genaamt vrije studieruimtequote:
quote:
Och denk je alles gehad te hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb nog probleempje genaamt vrije studieruimte, dat moet ik nog regelen anders krijg ik mijn diploma niet
ik voel met je meequote:
Ik kan hem hier helaas niet luisteren, maar nu moet je eentje met je MEN clubbie erin makenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
k vind m wel tof gelukt
http://www.box.net/public/static/rxct1f4fbx.mp3K moest er aan denken toen ik schatjes hoorde:P t liedje heet namelijk Schatkist
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef Gebs het volgende:
Moet ik creatief een urenlijst gaan verzinnen zodat ik deze vol heb
Welke namen? Dan neem ik direct wel ff op!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan hem hier helaas niet luisteren, maar nu moet je eentje met je MEN clubbie erin maken.
ik voel nogsteeds meequote:
Nou uhm.. Degene die nu present zijn?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Welke namen? Dan neem ik direct wel ff op!
voelt gezond.. je kunt je broek weer optrekken...quote:
Woesh gelukkigquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voelt gezond.. je kunt je broek weer optrekken...
volgende patient![]()
Hoiquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voelt gezond.. je kunt je broek weer optrekken...
volgende patient![]()
Nee dat dan weer niet, wel zwarte broek, zwart t-shirt, zwarte sokken, zwarte schoenen, zwarte boxerquote:
oewh oewh okee!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou uhm.. Degene die nu present zijn?.
Respectquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oewh oewh okee!!
ik hoef geen honden meer omdat ik die al dubbel heb
doe mij maar een half katje van Ladylike met bubblewrap
OP een gegeven moment, vind iedereen mij lief, dus stop!
ik hoor mijzelf spelend met dat plastic, pop pop pop pop!
wheheh volgens c0ndor zit ik aan de leut met een peuter
Ladylike voelt met je mee, en gebs zit aan zijn leuter
Reuze leuk op school he? Ik ben lekker vrij vandaag!
maarja, ik ben lui, doe niks, dus wat is de vraag vandaag?
oeewh op de Mens Erger je Niet, slowchat, is het altijd dope he
grotere flows worden verbroken door het record van de posts zeg
ik roep WOW is weg, jammer, ik was er niet bij maar vast kut
ik zit in de harem van tja hoe spreek je t uit, muuk of muk?
Woopquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oewh oewh okee!!
ik hoef geen honden meer omdat ik die al dubbel heb
doe mij maar een half katje van Ladylike met bubblewrap
OP een gegeven moment, vind iedereen mij lief, dus stop!
ik hoor mijzelf spelend met dat plastic, pop pop pop pop!
wheheh volgens c0ndor zit ik aan de leut met een peuter
Ladylike voelt met je mee, en gebs zit aan zijn leuter
Reuze leuk op school he? Ik ben lekker vrij vandaag!
maarja, ik ben lui, doe niks, dus wat is de vraag vandaag?
oeewh op de Mens Erger je Niet, slowchat, is het altijd dope he
grotere flows worden verbroken door het record van de posts zeg
ik roep WOW is weg, jammer, ik was er niet bij maar vast kut
ik zit in de harem van tja hoe spreek je t uit, muuk of muk?
*trekt schone rubberen handschoenen aan*quote:
gokje: omdat het een eikel is?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:10 schreef Gebs het volgende:
Waarom mag ik die vent niet waarbij ik het moet regelen
als ik thuis ben zal ik luisteren naar je linkje, kan het hier op t werk nietquote:
ja hierquote:
Zelfde verhaal als LL ik zal thuis even luisterenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja hier
http://www.box.net/public/static/tbb3dbdxv1.mp3dubbele stem niet altijd gelijk, sommige dingen gingen fout, en hij is niet afgemixt
![]()
![]()
heb ik nou iets gewonnen met het goede antwoord te geven?quote:
Gebs himself?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik nou iets gewonnen met het goede antwoord te geven?
we doen net alsof we werkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als LL ik zal thuis even luisteren
Net kwam de baas hier even zitten en begon tegen mijn collega:quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net kwam de baas hier even zitten en begon tegen mijn collega:
"Ik zat net te denken, en dat vond iedereen heel bijzonder.."
Dus ik er snel overheen
"Dat jij zat te denken?"
Gelukkig heb ik de beoordeling al binnen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net kwam de baas hier even zitten en begon tegen mijn collega:
"Ik zat net te denken, en dat vond iedereen heel bijzonder.."
Dus ik er snel overheen
"Dat jij zat te denken?"
Gelukkig heb ik de beoordeling al binnen.
ZCE? Verduideling als t kan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeg wat weet jij per ongeluk over ZCE?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg
Zend Certified Engineer.
inpakken graag, ik eet m thuis opquote:
Assenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tsssk, er zit wel een examencentrum in Assen.
k heb katten weetjenog?quote:
En jij bent gewoon niet leergierigquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
AssenZe wouden gewoon iets plaatsen in het noorden , maar ze vonden zuidlaren, emmen etc niet zo middengelegen,dus ze dachten doen we Assen wel
de enige beetje leuke dingen van Assen zijn de raspatat en TT nacht:')
Wel jammer gezien ik allergisch ben voor hondenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dus?
Wij hebben katten en een hond.
ik niet dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dus?
Wij hebben katten en een hond.
dat ook jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En jij bent gewoon niet leergierig.
Dan zou je bij mij in het gebouw hebben gezetenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat ook ja.. ICT ligt ook niet echt in mijn interesse..
maar Zwolle vond ik zo ver weg.. dus ik wou wachten tot de Multimedia opleiding zou beginne, ik wou eigelijk naar Deltion. Maar jaa toen dacht ik kies ik tot die opleiding in Assen is ff iets wat er op lijkt. Daar kwam dus ICT uiten nu is dit jaar Multimedia gestart, nja die begint na de zomer, dus ik maak eerst ff me 2e jaar ICT af. heb ik iig MBO niveau 3 ict beheer en dan zie ik wel
God dat zou wat zijn geweestquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan zou je bij mij in het gebouw hebben gezeten.
www.geraldversluis.nl/deltionquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar nu kan het gerust want ik ben zga van die *(&*^( school af
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar nu kan het gerust want ik ben zga van die *(&*^( school af
Uhm ja doeiquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]whehe ok!
tot straksdoeeg Gebs en Ladylike!
jij ook doeiquote:
Ooooow! Doeiiiiiiquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jij ook doeidat was eigelijk speciaal aan jou, daarom quote ik je;) maar toen d8 ik laat ik LL en Gebs er ook bij zette!
ik zou daar antwoord op kunnen geven....quote:
Doe maar danquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zou daar antwoord op kunnen geven....
lieverd, van de (op hoeveel zitten we eigenlijk) 18.000.000 mensen zullen er toch wel een stuk of 1000 je niet aardig vindenquote:
Mja dat denk ik ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lieverd, van de (op hoeveel zitten we eigenlijk) 18.000.000 mensen zullen er toch wel een stuk of 1000 je niet aardig vinden
(op zijn minst)
tuurlijk niet! ze vinden jou toch ook niet aardigquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mja dat denk ik ook.
Maar ik denk dat ik die ook niet aardig wil vinden.
Daarom, ach het is ook maar kut om populair te zijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet! ze vinden jou toch ook niet aardig![]()
miss had ie hulp..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Dat zeg ik GammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van jou had ik toch wel iets meer verwacht.
vind je dat echt erg?quote:
gelukkigquote:
Witbroodquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gelukkigTijd voor witbrood met mosterdrollade
gelukkigquote:
Weet eigelijk niet warom t nou mosterdrollade heet want t smaakt niet eens naar mosterdquote:
O, okquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet eigelijk niet warom t nou mosterdrollade heet want t smaakt niet eens naar mosterd
quote:
omdat in die rollade mosterd zit, eromheen ook en zo gebraden isquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet eigelijk niet warom t nou mosterdrollade heet want t smaakt niet eens naar mosterd
jij hebt vroeger op de vleesafdeling bij de supermarkt gewerkt!.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat in die rollade mosterd zit, eromheen ook en zo gebraden is
idd.. maar t smaakt nog steeds niet naar mosterd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
jij hebt vroeger op de vleesafdeling bij de supermarkt gewerkt!.
Nee, nee, nee..quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
idd.. maar t smaakt nog steeds niet naar mosterd.
maar hagelslag zat er lekkerder uit!
Wit brood met boter en véél hagelslag!![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemiddag dames & heren.
Ik ben morgen jarig!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, nee, nee..
Men neme 1 boterham en besmeerd deze met een goede ondergrond boter.
Hierover strooit u een goede laag hagelslag uit waarna u daarop een aantal klonten boter deponeert.
Nu besmeert u een andere boterham met een goede laag boter en legt deze erboven op.
Bon apetiet!
Verkapt: vergeet mij morgen niet te feliciteren postquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben morgen jarig!
Dan wordt je zeker voor het 4e jaar 21?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben morgen jarig!
Zonder t want er staat je achter jeweet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan wordt je zeker voor het 4e jaar 21?
Ah, nog een kreeft! Goed sterrenbeeldquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoooI!
Alvast gefeliciteerd, ik over 2 weekjes![]()
Ik over.. Naja in Septemberquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoooI!
Alvast gefeliciteerd, ik over 2 weekjes![]()
Zoiets jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan wordt je zeker voor het 4e jaar 21?
nee, dat zie je eraanquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
jij hebt vroeger op de vleesafdeling bij de supermarkt gewerkt!.
je kunt niet ALLES goedhebbenquote:
Ik ook met een paar minutenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je kunt niet ALLES goedhebben
*gaat lunchen*
tot strakjes
whehequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:27 schreef c0nd0r het volgende:
Mensen die ineens van MSN weg zijn
Voor wie er nog zin heeft in een discussie.
das voor na de lunchquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:27 schreef c0nd0r het volgende:
Mensen die ineens van MSN weg zijn
Voor wie er nog zin heeft in een discussie.
Straks ben ik hier nog met iemand anders en zijn jullie weg en dan kan ik niet SC omdat ik geen nieuw topic mag openen, qua waarden van c0nniequote:
Er staat al een nieuwe klaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Straks ben ik hier nog met iemand anders en zijn jullie weg en dan kan ik niet SC omdat ik geen nieuw topic mag openen, qua waarden van c0nnie
Ben nog geen opa ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:31 schreef c0nd0r het volgende:
Want ik kan het tempo van WOW nog wel hoor
Das jammer, lijkt me wel tof , een vutterquote:
LaPo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga als een speer, ik ga als een raket.
Als een speer met een raket!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga als een speer, ik ga als een raket.
kun je opa niet bijhouden jochie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
whaha daamn ;')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |