dat was enge timing ja, om juist op zo'n moment twee opeenvolgende postnummers te hebbenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:k ben er heel ff om een personal FiPo te zetten
tot morgen ofzo ! K ga zo uit eten en dan zwemmen met mn vriendinnetje doeeg
Wijjjjj willllllleeeeeeenn tieten zien, wij willen tieten zien!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:k ben er heel ff om een personal FiPo te zetten
of, doe maar gelijk de hele neukscenequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wijjjjj willllllleeeeeeenn tieten zien, wij willen tieten zien!
veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:k ben er heel ff om een personal FiPo te zetten
Ook goed, met .rarquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of, doe maar gelijk de hele neukscene
of .zip mag ook, maakte in het verleden ook geen verschil voor de verspreidingssnelheidquote:
en dan is het 17.39...quote:
en dan ben ik NET thuis denk ikquote:
quote:
het is ook mijn ETAquote:
ik hoop dat mn volgende baan ook zo dicht bij huis is..quote:
ik doe er een half uur overquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoop dat mn volgende baan ook zo dicht bij huis is..
is echt mega lekker om binnen 5 min. thuis te zijn
sneller en nauwkeuriger gooien, dan kan hij ze niet meer ontwijkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef Ladylike het volgende:
ik niet, maar ben pas om half 6 klaar
c0nnie ontwijkt mn mails geloof ik
Gmail deed gek en ik moest vaatwasser inruimenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:50 schreef Ladylike het volgende:
ik niet, maar ben pas om half 6 klaar
c0nnie ontwijkt mn mails geloof ik
ik heb m geraaktquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
sneller en nauwkeuriger gooien, dan kan hij ze niet meer ontwijken
daar hebben ze poetsvrouwen voor uitgevondenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gmail deed gek en ik moest vaatwasser inruimen.
braafquote:
carriereswitch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar hebben ze poetsvrouwen voor uitgevonden
Ze begonnen vandaag al over dat ik moet trakteren omdat ik laatst te laat was enzo dus probeer nu mijn way out te kopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar hebben ze poetsvrouwen voor uitgevonden
*EHBO-doos aangeeftquote:
lol, of je doet gewoon trakteren natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze begonnen vandaag al over dat ik moet trakteren omdat ik laatst te laat was enzo dus probeer nu mijn way out te kopen.
kusje drop?quote:
*komt aangerend met plastic spuit*quote:
Ik moet al trakteren omdat ik weggaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lol, of je doet gewoon trakteren natuurlijk
mag ookquote:
moet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik moet al trakteren omdat ik wegga
Blijf niet aan de gang
doei mobjequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mag ook
ik ben er weg vanhopen dat er geen file staat
tot morgen
uiteraardquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker mijn kleren uitdoen voor het onderzoek?.
Nee naja 'moet' natuurlijk niet maar ze hebben hie rwel leuke regels, meer dan 10 min te laat is trakteren meer dan 3 dagen vrijnemen is trakteren, verjaardag is trakteren, domme fout is trakeren enzquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet?
dan kregen ze van mij al niets![]()
ik ga hier ook niet trakteren
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee naja 'moet' natuurlijk niet maar ze hebben hie rwel leuke regels, meer dan 10 min te laat is trakteren meer dan 3 dagen vrijnemen is trakteren, verjaardag is trakteren, domme fout is trakeren enz.
Dat leer je dan wel heul snel afquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]lekker als je vergeetachtig bent...
*doet uitgebreid inwendig onderzoek*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |