ik zou daar antwoord op kunnen geven....quote:
Doe maar danquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zou daar antwoord op kunnen geven....
lieverd, van de (op hoeveel zitten we eigenlijk) 18.000.000 mensen zullen er toch wel een stuk of 1000 je niet aardig vindenquote:
Mja dat denk ik ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lieverd, van de (op hoeveel zitten we eigenlijk) 18.000.000 mensen zullen er toch wel een stuk of 1000 je niet aardig vinden
(op zijn minst)
tuurlijk niet! ze vinden jou toch ook niet aardigquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mja dat denk ik ook.
Maar ik denk dat ik die ook niet aardig wil vinden.
Daarom, ach het is ook maar kut om populair te zijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet! ze vinden jou toch ook niet aardig![]()
miss had ie hulp..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Dat zeg ik GammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van jou had ik toch wel iets meer verwacht.
vind je dat echt erg?quote:
gelukkigquote:
Witbroodquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gelukkigTijd voor witbrood met mosterdrollade
gelukkigquote:
Weet eigelijk niet warom t nou mosterdrollade heet want t smaakt niet eens naar mosterdquote:
O, okquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet eigelijk niet warom t nou mosterdrollade heet want t smaakt niet eens naar mosterd
quote:
omdat in die rollade mosterd zit, eromheen ook en zo gebraden isquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet eigelijk niet warom t nou mosterdrollade heet want t smaakt niet eens naar mosterd
jij hebt vroeger op de vleesafdeling bij de supermarkt gewerkt!.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat in die rollade mosterd zit, eromheen ook en zo gebraden is
idd.. maar t smaakt nog steeds niet naar mosterd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
jij hebt vroeger op de vleesafdeling bij de supermarkt gewerkt!.
Nee, nee, nee..quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
idd.. maar t smaakt nog steeds niet naar mosterd.
maar hagelslag zat er lekkerder uit!
Wit brood met boter en véél hagelslag!![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemiddag dames & heren.
Ik ben morgen jarig!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, nee, nee..
Men neme 1 boterham en besmeerd deze met een goede ondergrond boter.
Hierover strooit u een goede laag hagelslag uit waarna u daarop een aantal klonten boter deponeert.
Nu besmeert u een andere boterham met een goede laag boter en legt deze erboven op.
Bon apetiet!
Verkapt: vergeet mij morgen niet te feliciteren postquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben morgen jarig!
Dan wordt je zeker voor het 4e jaar 21?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben morgen jarig!
Zonder t want er staat je achter jeweet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan wordt je zeker voor het 4e jaar 21?
Ah, nog een kreeft! Goed sterrenbeeldquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoooI!
Alvast gefeliciteerd, ik over 2 weekjes![]()
Ik over.. Naja in Septemberquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoooI!
Alvast gefeliciteerd, ik over 2 weekjes![]()
Zoiets jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan wordt je zeker voor het 4e jaar 21?
nee, dat zie je eraanquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
jij hebt vroeger op de vleesafdeling bij de supermarkt gewerkt!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |