En dat vind ik dus niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Telefoon is iets heel anders dan MSN.
Ik wel.quote:
Daar zit dan ook vaak het probleem, ik vind dat mensen het gewoon 'moeten' gaan zien als een modern communicatiemiddel het maakt niet uit of je erbij praat of typt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik wel.
Bij telefoon is het wel zo nuttig om direct antwoord te geven en ter zake te komen.
Op msn gaat het sowieso toch meestal nergens over en aangezien het geschreven is, is het makkelijk om na wat langere tijd nog antwoord te geven.
- Bij MSN kan dat net zo goed zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-Met de telefoon bel je iemand meestal redelijk doelgericht op
-Telefoon is 1 op 1, bij MSN kan iemand tegelijk ook nog met anderen zitten te chatten
-Bij MSN zit je achter de computer en zit je ondertussen mss ook nog te surfen of te werken
-Telefoon kost $$$ per minuut
Nou, MSN is dus blijkbaar een minder intense manier van communiceren zeg maar. Iets wat je ff tussendoor doet. Meeste MSN gesprekken gaan ook nergens over natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:26 schreef c0nd0r het volgende:
- Klopt, maar wat heeft dat ermee te maken dat je midden in een gesprek weggaat?
Maar je hebt wel mensen die ongevraagd tegen je aan gaan ouwehoeren en zich dan beledigd voelen als je niets terug zegt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar zit dan ook vaak het probleem, ik vind dat mensen het gewoon 'moeten' gaan zien als een modern communicatiemiddel het maakt niet uit of je erbij praat of typt.
Je gaat een gesprek met iemand aan, als je weggaat meld je dat, zo moeilijk is dat toch niet?
Of het nou een onzinnig gesprek is of niet.
Meestal onzinnig slaat overigens ook nergens op want ik heb vaak zat serieuze gesprekken via MSN.
Zo denk ik er ook over. Het komt bij mij trouwens ook maar zelden voor dat ik iemand gedag zeg op MSN, tenzij ik er al een tijdje mee in gesprek ben en weg moet voor bijvoorbeeld werk. Als er in een gesprek al een tijdje niets meer is gezegd dan sluit ik MSN gewoon af, zie geen nut om dan nog gedag te zeggen. Zou trouwens ook niet best zijn als ik van MSN ga en iedereen in mijn lijst nog even gedag zou moeten zeggen, ben ik wel even bezig...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij neemt de TS MSN te serieus.
Het is maar MSN zeg.. het is niet of je aan de telefoon hangt of midden in een irl gesprek wegloopt. MSN loopt vaak 'gewoon mee' en tussendoor doet de gebruiker andere dingen.
Eerder maakte ik me er ook druk om, maar het heeft geen zin. Je hebt alleen jezelf ermee.
't Is sowieso niet en programma wat geschikt is voor serieuze gesprekken.
Geweldig was dat!quote:
Ja, da's ook zoiets. Worden ze boos omdat je niets zegt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef Xebber het volgende:
Ik had d'r vanmorgen zo een die offline berichten had ontdekt
Ben ik offline zit die pipo te typen.
Zij: Hallo!
Zij:
Zij: Hallooooooooo!!
Zij: Nou, dan niet!
Zij: Doei!
Zij:![]()
Ik vanmorgen online komen
Ik:![]()
Irritant kan 't wel zijn ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
Toch is het irritant. Je loopt tijdens een face tot face gesprek toch ook niet ineens weg of zeg je ineens niks meer. Wel zo fatsoenlijk om even te zeggen dat je telefoon hebt of dat je een bruine trui gaat breien
opwinden? neuhquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Irritant kan 't wel zijn ja.
Maar 't is niets om je over op te winden, naar mijn idee.
enorm irritant, de meeste die dat doen blijven dan ook niet meer lang in mijn lijst staanquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Metro2005 het volgende:
Wat heb ik daar een schurfthekel aan zeg. Zit je met iemand te msnen en ineens geen reactie meer.
Niet op afwezig of een melding van hee ik ga even weg om te pissen ofzo. Nee : gewoon GEEN reactie meer ineens.
Wie heeft daar ook allemaal een hekel aan??![]()
![]()
quote:Steef says: ff soep pureren hoor
* Steef has left the conversation.
DM says: haha
Steef says: gaat ie lachen
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar zit dan ook vaak het probleem, ik vind dat mensen het gewoon 'moeten' gaan zien als een modern communicatiemiddel het maakt niet uit of je erbij praat of typt.
Je gaat een gesprek met iemand aan, als je weggaat meld je dat, zo moeilijk is dat toch niet?
Of het nou een onzinnig gesprek is of niet.
Meestal onzinnig slaat overigens ook nergens op want ik heb vaak zat serieuze gesprekken via MSN.
Dat zijn stomme naziloversquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:14 schreef Metro2005 het volgende:
Wat heb ik daar een schurfthekel aan zeg. Zit je met iemand te msnen en ineens geen reactie meer.
Niet op afwezig of een melding van hee ik ga even weg om te pissen ofzo. Nee : gewoon GEEN reactie meer ineens.
Wie heeft daar ook allemaal een hekel aan??![]()
![]()
Ik sta bijna altijd afwezig, maar sommige vragen alleen of ik ben, en als ik niks zeg ben ik er niet, maar sommige gaan helemaal doorpratenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:04 schreef nog.een.keer het volgende:
Mensen die tegen je zeiken als je afwezig bent zijn idd irritant ja
Man/wijf, er staat toch dat ik afwezig ben?![]()
Nee, ho ho, je bent natuurlijk wel alleen met die ene persoon bezigquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
nog irritanter; mensen die 20 berichten gaan sturen als je niet binnen 30 seconden antwoordt:
'?'
'waar ben je'
'ben je er nog?'
flikker eens op
Precies, zo gaat het altijd ja...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd afwezig, maar sommige vragen alleen of ik ben, en als ik niks zeg ben ik er niet, maar sommige gaan helemaal doorpratenEn mn broertje heeft er ook een hekel aan als mensen tegen mij gaan praten terwijl hij erop zit
Wordt ie gewoon helemaal boos
Terwijl die sukkels in zijn lijst ook gaan praten alssie op afwezig staat
kheb zon patch die ervoor zorgt dat de pauze tusen het sturen van elke buzzer weg wordt gehaald. Zo kan ik constant met buzzers spammenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
die heb ik uitgezet.. irritante kutdingen![]()
je ontvangt de berichten pas als je niet meer op offline staatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:01 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
...
Ik ben alleen bang dat dat met Windows Live Messenger niet echt meer zal gaan werken met die optie om offline te chatten![]()
mjah als het 10x per uur is dan is het ook gewoon irritant, ik vermeld ook echt niet iedere keer dat ik koffie ga zetten of ga schijten maar als ik niet meer van plan terug te komen dan vind ik het wel zo beleefd om even te melden dat ik weggaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:17 schreef Syll het volgende:
Doe ik ook altijd. Ik meld het echt niet als ik wegga hoor. Laat MSN aan, en ga weg. Ik vind het erg irritant, als die mensen die iedere stap die ze gaan zetten vermelden. En dan moet je vaak nog eens 10 x in een uur; WB zeggen ofzo. Blegh.
Mooi, dat maakt de overgang dan weer wat minder ongemakkelijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je ontvangt de berichten pas als je niet meer op offline staat
En mensen hun zinnen niet helemaal opschrijven zijn ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat ook erg is zijn mensen die hun zin niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |