Ik denk dat je de interesse die ze in je hebben gewoon overschatquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:15 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb ook van die mensen in mn lijst ja, die lopen dan tijdens een gesprek gewoon weg, stelletje honden![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
alsof ik iedere keer ga melden dat ik ga pissen, ff de deur uitga, of iets ga pakken
idd get a life.... soms zijn er belangrijkere dingen als msn pfff.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:15 schreef MUUS het volgende:
Mensen die vinden dat elke keer als je gaat zeiken je dat eerst moet melden..
Met buzzers erbijquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
nog irritanter; mensen die 20 berichten gaan sturen als je niet binnen 30 seconden antwoordt:
'?'
'waar ben je'
'ben je er nog?'
flikker eens op
Mmmm....ik ben niet zo populair als jou denk ik, maar ik praat doorgaans face2face met mijn vrienden die me komen opzoeken of ik hen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef 2609 het volgende:
ja man dat is echt irritant gebeurd bij mij ook weleens maar dan denk ik fuck het ik ben toch populair dus ik praat wel met iemand anders
Dat is echt te erg inderdaad.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
nog irritanter; mensen die 20 berichten gaan sturen als je niet binnen 30 seconden antwoordt:
'?'
'waar ben je'
'ben je er nog?'
flikker eens op
wat een slechte poging om me te kraken wtfquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:29 schreef Ashram het volgende:
[..]
Mmmm....ik ben niet zo populair als jou denk ik, maar ik praat doorgaans face2face met mijn vrienden die me komen opzoeken of ik hen.
Dus op een of andere manier voel ik dat ik beter af ben dan jou![]()
Nou, nee, het was eigenlijk wel geestig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat een slechte poging om me te kraken wtf![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |