Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
en bijvoorbeeld Emanuelson of Maduro, da's een betere vergelijking.
Die zijn volgens mij wel wat bekender dan Defour. Natuurlijk heb je wel een puntquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en bijvoorbeeld Emanuelson of Maduro, da's een betere vergelijking.
dat klopt ze hebben op een wat hoger niveau wat ervaring opgedaan. Maar ik vraag me serieus af of ze in België wel op 20% zitten te wachten en ze niet liever geld zienquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
Nee
Verschil is natuuriljk ook waar je vandaan komt. Maduro en Emanuelson hebben al op het allerhoogste niveau mogen spelen, en deden dat ook regelmatig. Maar een 5-7 miljoen is voor hen gewoon een bedrag wat ze feitelijk waard zijn. Mocht Ajax ze voor zo'n bedrag verkopen is dat niet iets waarvan ik zeg: DOEN!
Maar het is geen onredelijk bedrag.
quote:De komende twee weken zal Ronald de Boer als gastspeler zijn conditie op peil houden bij AZ, zo meldt de officiële website van AZ. De ex-international, die onder andere uitkwam voor Ajax en FC Barcelona, wil zo de voetballoze maanden doorkomen.
Dat De Boer voor AZ kiest vindt hij zelf logisch: "Ik ken trainer Louis van Gaal goed uit het verleden en ook met Shota Arveladze heb ik jarenlang samen gevoetbald. Bovendien is er bij AZ een goed niveau, beleid en zit er een idee achter. Daarom kan ik hier goed trainen."
En dat het met het balgevoel van de inmiddels 36-jarige voetballer nog wel goed zit, laat hij na een korte drinkpauze zien. Met de bidon nog in zijn hand schiet hij de bal hard tegen de lat. “Ik kan nog wel wat”, zegt hij lachend. “Maar de volgende keer moet hij er gewoon in. Ik moet er de komende dagen even langzaam ingroeien, maar dan zal het niveau je nog gaan verbazen.”
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef BoNi het volgende:
Ik vind het toch een vreemde keuze......
Aardig logisch toch?quote:"Ik ken trainer Louis van Gaal goed uit het verleden en ook met Shota Arveladze heb ik jarenlang samen gevoetbald."
Nog even wachten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:14 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil Garcia en Gabri in Ajax shirt zien! (in de OP!)
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
3m + 20% is gangbaar voor een speler als Defour op dit moment. Maduro en Urby zijn natuurlijk meer waard, EK kampioen, Ajacieden, Europees voetbal gespeeld....
Dat had ik gelezen, maar ondanks dat vind ik het een vreemde keuzequote:
Inderdaad, ik wil hem ook kopen..quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef jna het volgende:
Wanneer gaan ze dat "nieuwe" thuisshirt nou eens lanceren...
Hadden ze de laatste weken wel weer ja, als dat ding tenminste eens open is. Ik wil dat blauwe AFCA vest, maar die is al ruim een half jaar uitverkocht ofzo..quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil hem ook kopen..
[afbeelding]
En kun je dit vest gewoon in het supportershome kopen?
Maat L heb ik daarvan, dus als je ook niet zo groot bent roep je maar (ben zelf +/- 1.80m), ik wil toch die zwarte! Vest is nog nieuw, niet heel veel aan gehad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hadden ze de laatste weken wel weer ja, als dat ding tenminste eens open is. Ik wil dat blauwe AFCA vest, maar die is al ruim een half jaar uitverkocht ofzo..
Hmm, heb ik wel interesse in. Maat L moet wel goed zijn. Is ie al vaak gewassen? Want ik zie bij veel van die vesten wel dat ze veel gaan pluizen na verloop van tijd. Wat wil je er eventueel voor hebben en waar woon je in de buurt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maat L heb ik daarvan, dus als je ook niet zo groot bent roep je maar (ben zelf +/- 1.80m), ik wil toch die zwarte! Vest is nog nieuw, niet heel veel aan gehad.
Na de eerste keer pluist hij al een beetje, is nu 2 keer gewassen omdat ik hem zelden draag. Ik weet niet wat de nieuwprijs van dat ding is, maar daar in ieder geval onder!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hmm, heb ik wel interesse in. Maat L moet wel goed zijn. Is ie al vaak gewassen? Want ik zie bij veel van die vesten wel dat ze veel gaan pluizen na verloop van tijd. Wat wil je er eventueel voor hebben en waar woon je in de buurt?
Nieuwprijs is dacht ik 40 of 45 euro, dus weet niet wat je ervoor wilt hebben? Je woont alleen niet echt in de buurt, dus dan wordt het denk wel opsturen. Als dat geen probleem is mail me dan ff op mn username @hotmail.comquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Na de eerste keer pluist hij al een beetje, is nu 2 keer gewassen omdat ik hem zelden draag. Ik weet niet wat de nieuwprijs van dat ding is, maar daar in ieder geval onder!En ik woon op Urk. In de buurt van Emmeloord, Noord Flevoland.
Prima, rustig aan hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Ordinair het volgende:
Mailtje stuur ik je vanavond of morgen. Ik ga nu eerst douchen en voorbereiden op de wedstrijd van vanavond, ok?
7 middenvelders is qua getal genoeg. En van die 10 aanvallers kunnen ook Perez, Krohn-Dehli en Manucharyan op het middenveld spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:02 schreef TimmyAsd het volgende:
En toch maak ik me een beetje zorgen over de selectieEr zit niet echt balans in het elftal. Met de keepers zit het wel goed. Van de 9 verdedigers heb ik er in de meeste wel vertrouwen in, maar Schilder en Timisela zijn er echt niet klaar voor.
Middenvelders hebben we echt een tekort. We hebben er 7, waaronder Lindenbergh () En 2 jongens van 17 jaar oud
En dan de spitsen. geen enkele balans. van de 10 (!) aanvallers zitten er 5 centrumspitsen bij, heb je weliswaar 2 linksbuitens, maar slechts 1 rechtsbuiten.
Er moet nog echt iets schuiven in het elftal hoor..
perez kan idd. Maar die andere 2 acht ik simpelweg kansloosquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:34 schreef Kang-He het volgende:
[..]
7 middenvelders is qua getal genoeg. En van die 10 aanvallers kunnen ook Perez, Krohn-Dehli en Manucharyan op het middenveld spelen.
Ik denk eerder dat het eraan ligt dat hij al kan trainen bij AZ terwijl de voorbereiding van Ajax pas over 2 weken begint.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen, maar ondanks dat vind ik het een vreemde keuze![]()
Op die manier kun je voor iedere club wel iets verzinnen om daar door te trainen, vrees toch dat er iets meer achter zit en dat Louis al flink op hem in heeft gepraat en zal praten..............
Precies.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het eraan ligt dat hij al kan trainen bij AZ terwijl de voorbereiding van Ajax pas over 2 weken begint.
En wat wil je spelen tegen ploegen met 3 aanvallers?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn opstelling voor volgend seizoen zou alsvolgt zijn:
[afbeelding]
Thomas Vermaelen en Jaap Stam zijn de mandekkers, Johnny Heitinga een vrije rol.
Leuke opstelling al zullen ze zo toch niet gaan spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Thomas Vermaelen en Jaap Stam zijn de mandekkers, Johnny Heitinga een vrije rol.
Inderdaad...Weinig aan...quote:
Ja, we moeten er toch iets mee doen..quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Ogararu centraal achterin?????
Waar heb je Ogararu en Perez?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Stekelenburg
Grygera, Stam, Vermaelen, Emanuelson
Gabri, Maduro, Sneijder, Roger
Huntelaar, Babel
Die is pas cool!
Ja ik bedoel Gabri natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
García als in Roger of in Gabri??
Omdat Ten Cate hem heeft gehaald, dus dan móet het wel een toekomstige wereldspeler wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Merkie het volgende:
Waarom zet iedereen Ogararu (ofzo) meteen in de basis. Negen van de tien mennekes hier heeft hem nog nooit zien spelen.
Ohja! Vergeten. Stomquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat Ten Cate hem heeft gehaald, dus dan móet het wel een toekomstige wereldspeler worden.
Dat moet je aan Heitinga vragenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
En waarom zou Heitinga niet prima RB kunnen spelen?
Omdat Heitinga veel meer een centrale verdediger is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
En waarom zou Heitinga niet prima RB kunnen spelen?
Hij heeft toch een prima passing en een aardig loopvermogen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat Heitinga veel meer een centrale verdediger is.
Jij denkt zolang die Roemeen niets heeft bewezen bij Ajax spel ik zijn naam niet goed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
quote:Ronald de Boer traint met AZ mee
De komende twee weken traint Ronald de Boer mee met de AZ selectie om fit te blijven. Het heeft niets te maken met een mogelijke transfer van Ronald de Boer naar AZ maar omdat de Boer zijn conditie op peil wil houden omdat de competitie in Qatar pas in september weer begint.
De middenvelder speelt al een aantal jaren in Qatar. De reden waarom de Boer voor AZ heeft gekozen heeft met Louis van Gaal te maken. 'Ik ken Louis van Gaal goed uit het verleden en ook met Shota Arveladze heb ik jarenlang samen gevoetbald. Bovendien is er bij AZ een goed niveau, beleid en zit er een idee achter. Daarom kan ik hier goed trainen' aldus de Nederlander.
"Ik ga hier lekker twee weken voluit trainen. Dan nog even vakantie en dan weer richting Qatar" aldus de 36-jarige.
Voor de Boer was de weg naar de kleedkamer niet zo moeilijk te vinden. "Als jeugdspeler van Ajax heb ik hier regelmatig gespeeld, net als jaren later in het eerste. Toen ben ik ook een keer of vijf hier in De Hout geweest. Op dit veld heb ik trouwens ook in de jeugd mijn knieblessure opgelopen waar ik de rest van mijn carrière last van ben blijven houden."
Maar dat betekent niet meteen dat hij niet graag op het Alkmaarse gras speelt. "Nee hoor. Helemaal niet. Dat was mijn stomme eigen schuld. de Boer speelt in Qatar voor Al-Rayyan.
quote:Kluivert definitief niet naar Ajax
Waar Martin van Geel en Henk Ten Cate na het aantrekken van Roger al vertelde dat de selectie nu definitief rond is was er toch enige twijfel of Patrick Kluivert terug zou keren naar de hoofdstad. Maar zijn zaakwaarnemer Paul Foortse heeft tegenover Sky Sports bevestigd dat Kluivert niet terug zal keren naar Ajax.
Patrick Kluivert is nog altijd een grote naam bij Ajax. In mei 1995 maakte hij de winnende treffer in de Champions League-finale tegen AC Milan waardoor het Amsterdamse publiek hem nooit meer zal vergeten. Er leek deze zomer dan ook het één en ander met Kluivert te gebeuren. Zo zou Charisteas naar het buitenland verkassen en zou Kluivert naar Ajax terugkeren. Dit is nu definitief van de baan.
Zijn we ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:05 schreef daaaaan het volgende:
Mogen ze blij mee zijn bij Ajax.
Ik d8 dat ze dat blauwe vest gewoon in de fanshop gingen verkopen, iig dat zei die gozer toen hij het aan Galasek gaf bij Ajax-Groningen maarja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hadden ze de laatste weken wel weer ja, als dat ding tenminste eens open is. Ik wil dat blauwe AFCA vest, maar die is al ruim een half jaar uitverkocht ofzo..
Vond hem toen ook sterk spelen, maar hij zal moeten wennen hier. Dat had Chivu ook enormquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Trabelsi snel vergeten is, die Roemeen is een kanjer. (ga ik op de Heerenveen wedstrijden af, wel wat chauvinistisch dus)
Rosenberg zou Perez best nog kunnen inhalen denk ik, voor de rest vind ik alles er gewoon goed uitzien. Alleen hebben we maar 1 backup voor de centrale verdediger en dat zou Heitinga zijn maar die is ookal backup voor rechtsback dus.quote:Veel Ajacieden moeten vrezen voor hun plaats 20 juni 2006
De nieuwe Ajax-trainer Henk ten Cate heeft in de selectie voor het komend seizoen voor sommige posities vier à vijf mogelijkheden. De kans is groot dat spelers die afgelopen jaar nog veelal basisspeler waren, na de zomer op een stuk minder speelminuten kunnen rekenen. Daarbij gaat het om spelers als Johnny Heitinga, Hedwiges Maduro, Zdenek Grygera en de door de vorige Ajax-coach Danny Blind naar Amsterdam gehaalde Olaf Lindenbergh en Markus Rosenberg.
Olaf Lindenbergh Ten Cate wil in Voetbal International niet vooruitlopen op de suggestie dat de genoemde spelers aanzienlijk minder speelminuten zullen krijgen. "Daar wil ik niet te veel over speculeren", aldus de oefenmeester. "Ja, ik heb een basisopstelling in mijn hoofd en de jongens met ervaring hebben automatisch een streepje voor. Maar ook al ben ik de trainer, het elftal zal zichzelf neerzetten. Niemand heeft de garantie dat hij speelt. Vergeet niet dat er minstens vijftien potentiële internationals in dit team lopen. Je moet kunnen rouleren en dat kan met dit team."
De basisopstelling die Ten Cate inmiddels in zijn hoofd heeft zitten, bevat veel nieuwe gezichten en zou er als volgt uitzien:
Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Sneijder, Roger; Rosales, Huntelaar, Perez.
Heitinga voor Ogararu, en Mitea voor perez en dan ben je klaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:48 schreef Jasza het volgende:
Zal vast al gemeld zijn maargoed:
[..]
Rosenberg zou Perez best nog kunnen inhalen denk ik, voor de rest vind ik alles er gewoon goed uitzien. Alleen hebben we maar 1 backup voor de centrale verdediger en dat zou Heitinga zijn maar die is ookal backup voor rechtsback dus.
quote:Afscheid Dennis Bergkamp
Op zaterdag 22 juli a.s. zal Dennis Bergkamp afscheid nemen van Arsenal, tijdens een unieke wedstrijd waarbij de huidige elftallen van AFC Ajax en Arsenal de eerste helft zullen spelen. Tijdens de tweede helft zullen de spelers aan beide zijden langzaam worden vervangen door oud - Ajax en oud - Arsenal spelers. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Cruijff, Van Basten en Witschge. Kortom: een wedstrijd die je niet mag missen!
Londen
Londen is één van de populairste steden van de wereld, in het bijzonder door de vele shopping mogelijkheden en het brede scala aan theaters en shows. Breng een bezoek aan “Harrods” om de Londense sfeer echt op te snuiven of stap in een gezellige engelse pub voor een heuse pint. Ook zijn er natuurlijk vele excursiemogelijkheden zoals de London Eye, Buckingham Palace of de Big Ben.
Arrangementen:
2 Daagse reis 22 - 23 juli 2006
Busreis 22 - 23 juli 2006
Trein & bootreis 22 - 23 juli 2006
*Op dit moment is er in verband met beschikbaarheid van vliegtuigen geen dagvlucht beschikbaar.
!MEDEDELING! LEES GOED!!!!!!!
De Dennis Bergkamp Testimonial Match is door Ajax en Arsenal vastgesteld op zaterdag 22 juli 17.00 uur lokale tijd. De wedstrijd zal voor 99% zeker doorgang vinden. Er bestaat echter een theoretische kans dat het stadion niet op tijd het door de Engelse autoriteiten verplicht gestelde “safety certificate” krijgt toegewezen. Hiervoor moet het stadion 2 tests doorstaan waarvan de laatste plaats heeft op 18 juli 2006, 4 dagen voor de wedstrijd dus. De tests hebben te maken met de veiligheid van het stadion. In het zeer onwaarschijnlijke geval dat het stadion niet “safe” wordt bevonden zal de wedstrijd worden verplaatst naar een andere datum.
Ajax Travel & Events zal de reis naar Londen sowieso voor u uitvoeren, ongeacht of de wedstrijd doorgaat of niet. Op de termijn van 4 dagen kunnen wij helaas niets meer annuleren. De voetbalreis wordt dan een leuk weekendje of dagje Londen. Uiteraard ontvangt u in het geval van afgelasting wel het bedrag dat u betaald heeft voor uw wedstrijdkaart terug. Daarnaast heeft u een voorrangsrecht om op de nieuwe vastgestelde datum een nieuw arrangement af te nemen. Wij begrijpen dat dit eventueel een lastige situatie voor u kan opleveren maar willen u toch correct informeren omtrent de huidige stand van zaken. Wij verzoeken u niet hierover te bellen aangezien wij tot 18 juli ook geen duidelijkheid zullen krijgen. Na 18 juli zal al het nieuws onmiddellijk op onze website gepubliceerd worden.
Misschien dat ik nog wel ga, maar niet met zo'n georganiseerde kuttrip, veel te duur.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
iemand die hier nog heen gaat trouwens:
[..]
Veel plezier, ik kijk wel op tv. Kaartjes veels te duur en ook nog eens kut ploegen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kaartjes zijn binnen:
Zaterdag 5 augustus 2006
FC Porto - Internazionale 19.00 uur
AFC Ajax - Manchester United 21.15 uur
Ach het is weer een dagje vermaak, nog nooit bij een wedstrijd van Ajax geweest, en nu kon ik eens met mijn vriendin gaan...quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef jna het volgende:
[..]
Veel plezier, ik kijk wel op tv. Kaartjes veels te duur en ook nog eens kut ploegen.
quote:AC Milan heeft Yoann Gourcuff overgenomen van Stade Rennes. Het is niet bekend wat de hoogte van de transfersom is.
Gourcuff had nog maar één contractjaar bij Rennes, waardoor de Fransen zich gedwongen zagen de speler nu van de van de hand te doen, om te voorkomen dat hij volgend jaar gratis de deur uit zou lopen. De 19-jarige aanvallende middenvelder wordt beschouwd als één van de grootste talenten van Europa.
Eerder dit seizoen had ook Ajax belangstelling in de Fransman, maar de Amsterdammers konden het niet met Stade Rennes eens worden over de hoogte van de transfersom.
Vertaling:quote:LANDZAAT, SIN PRISAS
Hoy tantearán al AZ para saber la situación del centrocampista
03:00 h.El Espanyol comenzará hoy a negociar con el AZ holandés el fichaje de Denny Landzaat. “Es un jugador que nos interesa pero iremos con tranquilidad. Sin prisas, recorreremos el camino convencidos de que puede venir”, afirmó ayer a Mundo Deportivo Paco Herrera. El director deportivo reconoció, de esta forma, el interés por el centrocampista y también la cautela a la hora de incorporarlo a la plantilla blanquiazul. No quiere precipitarse en su fichaje y antes de firmar al internacional recabará todo tipo de información sobre él. “Prefiero no fichar a tomar una decisión y luego arrepentirme”, dijo Herrera, que tiene las ideas muy claras sobre cuál debe ser el camino correcto para fichar a un futbolista.
quote:Espanyol gaat woensdag met AZ om de tafel zitten om een transfer van Denny Landzaat te bespreken. "Hij is een speler waar we zeer in geïnteresseerd zijn. We hebben alle vertrouwen dat we een overeenkomst kunnen sluiten", laat technisch directeur Paco Herrera van Espanyol weten aan de Spaanse krant El Mundo Deportivo.
De transfersom van de 30-jarige Landzaat zou echter een probleem kunnen vormen voor de club uit Barcelona. De Alkmaarders willen volgens El Mundo Deportivo een vergoeding van twee miljoen euro voor de international ontvangen, maar de Spaanse club heeft slechts een beperkt budget beschikbaar. Espanyol hoopt in de onderhandelingen met AZ een akkoord te bereiken over een lagere transfersom.
Landzaat, die momenteel met het Nederlands elftal op het WK in Duitsland verblijft, is inmiddels op de hoogte gebracht van de interesse van Espanyol. De middenvelder zou open staan voor een overstap naar de Primera Division
Ben je nog nooit bij een wedstrijd van Ajax geweest?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach het is weer een dagje vermaak, nog nooit bij een wedstrijd van Ajax geweest, en nu kon ik eens met mijn vriendin gaan...
Welk vak zit je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kaartjes zijn binnen:
Zaterdag 5 augustus 2006
FC Porto - Internazionale 19.00 uur
AFC Ajax - Manchester United 21.15 uur
geen thuiswedstrijden nee, wel een paar uitwedstrijden. Ik ben van de Versatel lichting remember... Daardoor kon ik geen echte supporter zijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben je nog nooit bij een wedstrijd van Ajax geweest?![]()
124 geloof ik, kaartjes liggen thuis, en ik ben nu hard aan het werk....quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef keijz het volgende:
[..]
Welk vak zit je?
Ik zit in 120, kaartjes voor vaderdag gegeven
Moet wel lukken, voorronde CL (en JC schaal ook) is altijd vrij rustig aangezien veel mensen dan nog op vakantie zijn (waaronder ik als ze eerst thuis spelenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga kaartjes proberen te regelen voor de thuiswedstrijd voorronde CL
Mooiquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Landzaat komt def niet:
[..]
Vertaling:
[..]
als ik mijn SCC heb dan wil ik het ook regelen, maar ik heb hem nog niet, moet ik mij nu zorgen gaan maken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga kaartjes proberen te regelen voor de thuiswedstrijd voorronde CL
eff een quote van ajax.nlquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
als ik mijn SCC heb dan wil ik het ook regelen, maar ik heb hem nog niet, moet ik mij nu zorgen gaan maken?
quote:Zdenek Grygera staat in de belangstelling van het Spaanse Sevilla, zo valt te lezen in de regionale Spaanse krant Diario de Sevilla . Eerder meldde Juventus zich al voor de Tsjechisch international.
Grygera zou de opvolger moeten worden van de Braziliaan Daniel Alves, die in de belangstelling staat van tal van topclubs en hoogstwaarschijnlijk vertrekt. Ook de Italiaan Cristian Zaccardo van Palermo staat op de lijst van Sevilla.
De 26-jarige Grygera, die momenteel aan een goed WK bezig is met Tsjechië, staat tevens op de nominatie om naar Juventus te vertrekken. Pavel Nedved zou hem aangeraden hebben bij de Turijnse club, die Grygera al jaren volgt. Daarnaast is bekend dat de Tsjech een groot fan is van het Italiaanse voetbal. Bij Ajax mag hij vertrekken omdat zijn contract volgend jaar afloopt en Ajax nu nog een transfersom voor hem wil ontvangen. Daarnaast moet hij vrezen voor zijn positie bij Ajax, nu de Amsterdammers zich versterkt hebben met Jaap Stam en George Ogararu.
Heb nog geen geld afgeschreven zien worden... zal ze wel ff bellen....quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:26 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
eff een quote van ajax.nl
Amsterdam, 16 juni 2006
Ajax zal op dinsdag 8 of woensdag 9 augustus 2006 de eerste voorrondewedstrijd in de UEFA Champions League spelen. Als Ajax eerst thuis speelt zal de verkoop rond half juli starten.
Als de betaling betreffende de seizoenkaart 2006/2007 voor 30 juni a.s. bij ons binnen is, zal je tijdig kaarten kunnen kopen met je nieuwe seizoenkaart. De nieuwe seizoenkaart kunnen wij dan namelijk tijdig laten drukken en naar je opsturen.
Voor iedereen die later betaalt, kunnen wij niet garanderen dat de seizoenkaart op tijd binnen is voor de start van de kaartverkoop van de UEFA Champions League. Deze kaarten zijn dan ook niet via Ajax te bestellen.
Zorg dus dat je tijdig je seizoenkaart betaalt om problemen met de kaartverkoop te voorkomen
hou ons op de hoogte, je bent vast niet de enige die nog niks heeftquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heb nog geen geld afgeschreven zien worden... zal ze wel ff bellen....
Nope, ook bij mij nog niks afgeschreven...!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
hou ons op de hoogte, je bent vast niet de enige die nog niks heeft![]()
quote:Ruud van Nistelrooy lijkt in de achtste finale op de bank plaats te moeten nemen. Bondscoach Marco van Basten liet op de persconferentie doorschemeren niet tevreden te zijn met de inbreng van de United-spits tot nog toe.
Daardoor is de kans groot dat Dirk Kuijt tegen Portugal het vertrouwen krijgt. Het is echter ook goed mogelijk dat Van Basten de vooralsnog onomstreden Van Nistelrooy wil prikkelen en hem toch nogmaals het vertrouwen schenkt.
Idd, dit is wel erg jammer weer....quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Had nu Huntelaar maar meegenomen...
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Had nu Huntelaar maar meegenomen...
Vooruitziende blikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ruud van Nistelrooij gaat falen op het WK zoals hij dat eigenlijk altijd heeft gedaan bij Oranje
Hehe, kan je me ook vertellen wanneer ik mijn eten krijg?quote:
Was opzich ook niet echt zo lastig te voorspellenquote:
Want Huntelaar had er natuurlijk al 5 gemaakt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was opzich ook niet echt zo lastig te voorspellen.
Toch een flinke misser van v Basten hoor...
minimaal 6quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Huntelaar had er natuurlijk al 5 gemaakt.
Ga je Huntelaar ook pijpen als je hem ziet? Jezusquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar bakt er overal iets van, dus ook bij dit ongeregeld zooitje.
En ik wil ook naar de thuiswedstrijd voorronde CL. Waar kun je die kaarten kopen?
Waar kun je die kopen? Ticketbox natuurlijk, zoals altijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar bakt er overal iets van, dus ook bij dit ongeregeld zooitje.
En ik wil ook naar de thuiswedstrijd voorronde CL. Waar kun je die kaarten kopen?
Het geld moet uiterlijk 30 juni 2006 binnen zijn, dus tijd zat nog tegenwoordig met dat internetbankieren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef devv05 het volgende:
Geld voor seizoenskaart is bij mij al weken geleden afgeschreven, dus als dat nog niet gedaan is zou ik maar even gaan bellen. Verder ga ik wel naar voorronde CL en JC schaal, niet naar A'dam tournament, das zonde van je geld. Dat is inderdaad meer voor mensen die (normaal) nooit bij Ajax komen.
Ze schrijven het toch afquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het geld moet uiterlijk 30 juni 2006 binnen zijn, dus tijd zat nog tegenwoordig met dat internetbankieren.
Overmaken wel ja, maar als je voor automatische incasso gekozen hebt en het is er nog niet afgehaald dan zou ik maar even bellen. Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het geld moet uiterlijk 30 juni 2006 binnen zijn, dus tijd zat nog tegenwoordig met dat internetbankieren.
Natuurlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen? Ticketbox natuurlijk, zoals altijd.
Heb nog niks ontvangenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Ordinair het volgende:
Mailtje stuur ik je vanavond of morgen. Ik ga nu eerst douchen en voorbereiden op de wedstrijd van vanavond, ok?
Inderdaad jammer, heb het idee dat Ajax Cape Town ons tot nu toe nog maar weinig vruchten heeft opgeleverd. Wordt tijd dat er eens iets leuks vandaan gaat komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:51 schreef Tvduijn het volgende:
Lees net op ajax netwerk dat Stanton Lewis (vooralsnog) niet naar ajax komt, staat ook op de officiele website van ajax cape town. (www.ajaxct.com).
Wel jammer, zou een mooie impuls zijn als Cape town talenten zou gaan afleveren
Het begint nu al....quote:Gentenaar nog niet fit bij eerste training
--------------------------------------------------------------------------------
22 juni 2006
Ajax-doelman Dennis Gentenaar zal bij de eerste training in juli hoogstwaarschijnlijk niet fit verschijnen op het trainingsveld. De dertigjarige keeper, die deze zomer overkomt van het Duitse Borussia Dortmund, heeft nog te veel hinder van een knieblessure. Dat weet de website Ajax Showtime.com donderdag te melden.
Gentenaar is eerder dit jaar geopereerd aan zijn knie. De Amsterdamse staf heeft woensdag de negentienjarige Marco van Duin van Jong Ajax meegedeeld dat hij zich op 3 juli bij de eerste training moet melden. Hij zal samen met Kenneth Vermeer de keepers vertegenwoordigen.
Ajax' eerste doelman Maarten Stekelenburg voegt zich pas drie weken later bij de A-selectie van oefenmeester Henk ten Cate. De international zit momenteel nog als reserve bij de WK-selectie in Duitsland en krijgt net als de andere Ajacieden op het WK extra rust.
Denk het ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:10 schreef Radegast het volgende:
Ogararu is dan nog op vakantie denk ik.
Slechte knie + medische staf Ajax =quote:Ajax heeft volgende het regionale dagblad Levante enige tijd geleden bij Valencia geïnformeerd naar Patrick Kluivert. De Amsterdammers waren vooral geïnteresseerd in de toestand van de knie van de spits.
De club van coach Henk ten Cate zou Kluivert graag als vervanger van de mogelijk vertrekkende Angelos Charisteas aantrekken, maar twijfelen nog over de medische gesteldheid van de oud-international.
De Spanjaarden laten via hun technisch directeur weten dat Kluivert te koop is. "De situatie van Kluivert is duidelijk. Er zijn contacten, maar het hangt van de speler zelf af. Zijn contract loopt nog twee jaar door, dus hij is degene die bepaalt."
Maar hoe zat het ook alweer? Negatief plus negatief is positief?quote:
Als Charisteas weg gaat mag hij komen van mij, al is het alleen maar om Huntelaar en Babel wat te lerenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar hoe zat het ook alweer? Negatief plus negatief is positief?
Ryan Babel heeft het in zich om een echte negen te worden en wie kan hem nou beter doceren dan Patrick Kluivert? Geef hem een prestatiecontract, dan is hij vast goedkoper dan Angelos Harry Charisteas en misschien ook gemotiveerder dan de laatste jaren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef jna het volgende:
[..]
Als Charisteas weg gaat mag hij komen van mij, al is het alleen maar om Huntelaar en Babel wat te leren
Heb je dat van een insider of is dat een voorgevoel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Harry gaat niet weg...
"Steef" zei hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je dat van een insider of is dat een voorgevoel?![]()
Ach, wie heeft het over willen? Misschien moet hij wel weg, als Ajax een bod op hem accepteert van PSG.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"Steef" zei het
Ik bedoel kom op... Harry komt nooit meer te spelen voor een topclub als ajax, dus waarom zou hij weg willen...
dan moet hij zelf nog een contract overeenkomen met PSG... en waarom zou hij weg willen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wie heeft het over willen? Misschien moet hij wel weg, als Ajax een bod op hem accepteert van PSG.
Misschien omdat hij bij PSG beter betaald krijgt en wél aan spelen toekomt, bij Ajax heeft hij concurrentie van Markus Rosenberg, KJH en Ryan Babel, bij PSG alleen ene Pauleta ofzoiets.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dan moet hij zelf nog een contract overeenkomen met PSG... en waarom zou hij weg willen...
Pouleetah?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien omdat hij bij PSG beter betaald krijgt en wél aan spelen toekomt, bij Ajax heeft hij concurrentie van Markus Rosenberg, KJH en Ryan Babel, bij PSG alleen ene Pauleta ofzoiets.
Geloof dat hij nu ook wel dik betaald krijgt. Harry vind Ajax gewoon een mooiere club :pquote:
Zou Davids nu alsnog komen?quote:Tottenham Hotspur rondt deze week de transfer van de Ivoriaanse middenvelder Didier Zokora af, waarmee een bedrag van 9 miljoen euro gemoeid is. (The Sun)
Zelfde hierquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef devv05 het volgende:
Geld voor seizoenskaart is bij mij al weken geleden afgeschreven, dus als dat nog niet gedaan is zou ik maar even gaan bellen. Verder ga ik wel naar voorronde CL en JC schaal, niet naar A'dam tournament, das zonde van je geld. Dat is inderdaad meer voor mensen die (normaal) nooit bij Ajax komen.
Zeker heenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:08 schreef Nashje het volgende:
3 juli is gewoon alweer bijna. Dan zullen we de eerste beelden van Stam, Gabri, Roger en Ogararu zien
. Oja en Henk zelf natuurlijk
![]()
.
Ja ik sprak deze week een zeer betrouwbare bron, en die zei dat Davids volgende week alsnog tekentquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik sprak deze week een zeer betrouwbare bron, en die zei dat Davids volgende week alsnog tekent
Ik zag hem nog in Amsterdam lopen gisterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik sprak deze week een zeer betrouwbare bron, en die zei dat Davids volgende week alsnog tekent
had hij zijn contract bij zichquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:25 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik zag hem nog in Amsterdam lopen gister
En ik zag een verhuiswagen voor z'n huis in ......(vul zelf een plaats in) staan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:25 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik zag hem nog in Amsterdam lopen gister
Ajax Netwerkquote:22/6/2006 - Stam bereidt zich in alle rust voor op Ajax
(Gepost door RvN)
BRON: De Stentor
Jaap Stam liet gisteren bij de opening van een Cruijff Court in Kampen weten dat hij zich in alle rust voorbereid op de komende voorbereiding bij Ajax. Het WK gaat grotendeels langs hem heen. 'Je pikt er af en toe wel wat uit, maar er zijn zoveel wedstrijden. Ik heb nu ook vakantie en die tijd is voor mijn gezin. Misschien dat het straks wel anders wordt; het toernooi begint toch pas echt bij de achtste finales.'
Even twijfelde hij over Oranje nadat hij door Van Basten en Edwin van der Sar werd gepolst over een terugkeer. Uiteindelijk koos hij toch voor de rust, zodat hij helemaal fit en uitgerust kan starten bij Ajax.
Nee, niet kunnen vinden..... of is het deze?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En ik zag een verhuiswagen voor z'n huis in ......(vul zelf een plaats in) staan.
Zelf is hij op vakantie in ....(vul een land in).![]()
Uit het grote insider handboek
Ik denk hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:56 schreef WEST het volgende:
wie zou er aanvoerder worden? Jaap?
Nog even nagekeken en bij mij is het op 5 juni ook al afgeschrevenquote:
Stekelenburg/Stam/Heitinga, of misschien zelfs Vermaelen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Goede vraag. Ik denk Perez als hij speelt.
quote:Grønkjær terug naar Denemarken
Jesper Grønkjær keert terug naar zijn vaderland. De inmiddels 28-jarige voormalige Ajacied zette zijn handtekening onder een vierjarige verbintenis bij FC Kopenhagen.
Grønkjær komt over van VfB Stuttgart, waar hij een teleurstellend seizoen beleefde. ”Ik heb er al lang over gedacht om naar Denemarken terug te keren en FC Kopenhagen is de juiste ploeg, omdat het veel ambities koestert en potentie heeft om ver te geraken in Europa.” Na zijn vertrek bij Chelsea in 2004 verloopt Grønkjærs loopbaan in een dalende lijn. Voor zijn mislukte avontuur bij Stuttgart kon de 60-voudig international ook al niet imponeren bij Birmingham City en Atlético Madrid.
Zonde. In z'n Ajax tijd een grote belofte.quote:
quote:'Ajax wil mannetjes als Defour niet'
Vrijdag 23 juni, door SV, Amsterdam, 09.23u GMT+01.00, Voetbal Belgie
Ex-Ajacied Tom Soetaers verklaart in een interview met Voetbal Belgie meer over het mysterie rond Steven Defour, die een transfer naar Ajax twee weken geleden zag mislukken.
Volgens Soetaers blijft Genk eigenaar van Defour. 'De club blijft nog altijd de werkgever van Defour en dus eigenlijk ook de baas van hem. Hij had namelijk nog een contract lopen', zegt de aanvaller.
Nadat Defour vorige week zijn contract eenzijdig liet ontbinden, leek de weg open naar Ajax. Soetaers meldt echter dat ook Ajax nu van hem af ziet, omdat hij zich zo bijdehand heeft opgesteld bij Genk. 'Ik denk bovendien dat Ajax hem nu niet meer zal moeten hebben. Ze zijn daar niet zo geneigd om spelers aan te trekken die dergelijke zaken flikken. Steven heeft een aantal bruggen opgeblazen'.
Nu blijkt dat Defour bij de spelersgroep van Genk niets meer goed kan doen. Ze zijn ontgoocheld en de voorzitter is opgestapt bij Genk.
Die kun je alleen verkrijgen als échte insider natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee, niet kunnen vinden..... of is het deze?
Lijkt me wel wat vreemd, Sneijder als aanvoerder tussen ervaren spelers als Stam, Gabri en Roger.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:56 schreef Pritt het volgende:
Sneijder wordt captain, althans dat verwacht ik.
Jaap zou ook uiterst geschikt zijn.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:30 schreef WEST het volgende:
ik ben 3 juli vrij dus ik ga maar eens lekker naar die eerste training toe![]()
Misschien gaan De Mul ons nog verrassen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan geen Riga, maar een rechtsbuiten zou ik niet gek vinden.
Dus kun je net zo goed Rosales behouden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk niet dat ie onderdoet voor Rosales...
Daar geloof ik niet zo in eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:59 schreef keijz het volgende:
[..]
Misschien gaan De Mul ons nog verrassen?
Precies. Als deze man komt is al mijn vertrouwen in v. Geel zoek. Wat een dramatische onwaardige Ajax voetballer is dit zeg.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:59 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar als je een speler uit de Segunda Division moet gaan halen die vorig jaar transfervrij bij Sparta mocht vertrekken dan weet ik het niet meer.
Hij heeft er wel veel gemaakt bij Sparta en Levante.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:59 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar als je een speler uit de Segunda Division moet gaan halen die vorig jaar transfervrij bij Sparta mocht vertrekken dan weet ik het niet meer.
Bij Ajax moet je er altijd zelf achteraan. Je hebt kans dat je nu al te laat bent.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef -Wolf- het volgende:
5 weken geleden m'n SCC-aanvraag opgestuurd en tot op heden geen enkel bericht... duurt nu wel erg lang.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bij Ajax moet je er altijd zelf achteraan. Je hebt kans dat je nu al te laat bent.
je zou toch bellenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef -Wolf- het volgende:
5 weken geleden m'n SCC-aanvraag opgestuurd en tot op heden geen enkel bericht... duurt nu wel erg lang.
beetje druk de laatste tijd dus hield me er niet zo mee bezig. als ik m'n 1e aanvraag niet verprutst had was het allang geregeld. nu ben ik wel erg laat ja.quote:
Dan is 't dus geen echte rechtsbuiten, en is 'ie sowieso overbodig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:06 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Hij heeft er wel veel gemaakt bij Sparta en Levante.
Maar waar staat het artikel op VI? Het lijkt me sterk dat hij komt.
quote:23/6/2006 - Zaakwaarnemer Trabelsi laat weer eens van zich spreken
(Gepost door P.)
Franklin Sedoc, de zaakwaarnemer van Hatem Trabelsi zorgde in Voetbal International weer eens voor verrassende uitspraken. Hij liet ten eerste weten dat de berichtgeving over fysieke problemen die een transfer in de weg zouden staan onzin zijn. Volgens Sedoc kan Trabelsi overal tekenen, maar zijn zijn sportieve eisen hoog. Het hoogste financiële bod zou van Ajax zijn gekomen, maar Trabelsi wil niet bij Ajax blijven omdat 'de situatie verslechterd is'. Er wordt niet uitgelegd wat daarme bedoeld wordt. Er zou voor hem al langer een aanbod liggen van Arsenal waarover hij zeer twijfelt. De redenen die de zaakwaarnemer in VI daarvoor geeft zijn dat er bij Arsenal al redelijk veel kwaliteit loopt op rechts en dat Hatem niet verantwoordelijk wil zijn voor het verlies van een basisplaats van, bijvoorbeeld, Eboue.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:11 schreef twi het volgende:
Over mensen die de weg kwijt zijn gesproken:
[..]
Goede voetballer, jammer dat hij zich inlaat met de verkeerde mensen voor zijn toekomst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
*proest*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Bron: voetbalprimeurquote:Mustapha in belangstelling Ajax en Depor
24 juni 2006, 00:10
Door: Robert Kuijpers
Riga Mustapha vertrok vrijwel onopgemerkt bij Sparta naar het Spaanse Levante. Daar maakte hij dusdanig veel indruk het afgelopen seizoen dat inmiddels grote Europese clubs hem nauwlettend volgen.
Zo zouden Deportivo La Coruña en Ajax de topscorer van promovendus Levante overnemen. "Ik weet dat ze drie keer voor me op de tribune hebben gezeten. Daar ben ik trots op", sprak Mustapha in VI over Ajax' interesse. "Mijn doel is nog altijd de top, wat dat betreft zou Ajax een mooie stap zijn. Maar ik heb officieel nog niets van ze gehoord."
De transfersom kan echter nog een probleem opleveren. De voorzitter van de tweede club uit Valencia wil naar verluidt tien miljoen euro voor zijn spelmaker. "Vorig jaar kostte ik tien euro, nu tien miljoen haha", zo grapte de vleugelspits.
Wat heeft die gast zegquote:24/6/2006 - 29-jarige Trabelsi beeindigt interlandcarriere
(Gepost door RvN)
Hatem Trabelsi zal niet meer uitkomen voor het nationale elftal van Tunesie. De nationale bond maakte vandaag bekend dat Trabelsi zijn afscheid als international heeft aangekondigd. De 29-jarige rechtsback vindt het na drie WK genoeg en wil zich gaan richten op zijn nieuwe club en meer tijd met zijn familie gaan doorbrengen.
Het laatste WK werd niet echt een succes. Trabelsi kon zijn team niet op sleeptouw nemen. De ploeg werd uiteindelijk in de poule uitgeschakeld.
quote:Doelman Kenneth Vermeer van Ajax heeft gezegd dat hij er niet meer op rekent om volgend seizoen te worden verhuurd. Bij de Amsterdammers heeft Vermeer geen kans op een plek in het eerste elftal en hij wil ervaring bij een andere club opdoen.
"Het liefst zou ik verhuurd worden aan een Eredivisieclub, zodat ik wekelijks aan spelen toekom. Maar ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. Bijna alle clubs zijn al voorzien van een keeper en Ajax wil me niet laten vertrekken, ook omdat Gentenaar wat last heeft gehad van een blessure. Daar heb ik begrip voor. Nu ga ik vechten voor mijn plaats bij Ajax. Eerst ga ik proberen tweede doelman te worden, als dat lukt wil ik het gaan opnemen tegen Maarten Stekelenburg," aldus Vermeer.
quote:Te toetsen op betrouwbaarheid is het niet omdat het nergens is terug te vinden en (nog) niet openbaar is gemaakt, maar onlangs kregen we een redelijk afgewogen competitieschema toegestuurd. Vandaar dat we dit plaatsen als gerucht, niet als feit. De mogelijkheid is er immers nog dat er iets gewijzigd kan worden.
-------------------------------------------------------------------------------
Speelschema competitie Ajax 2006/2007:
13/08 - Johan Cruijff Schaal
20/08 - Ajax - RKC Waalwijk
27/08 - NAC - Ajax
10/09 - Ajax - Vitesse
17/09 - Roda JC - Ajax
24/09 - Ajax - NEC
01/10 - FC Utrecht - Ajax
14/10 - Ajax - FC Groningen
22/10 - Feyenoord - Ajax
25/10 - Ajax - ADO Den Haag
28/10 - SC Heerenveen - Ajax
05/11 - Heracles Almelo - Ajax
12/11 - Ajax - PSV
19/11 - Ajax - FC Twente
26/11 - Sparta - Ajax
03/12 - Ajax - Willem II
10/12 - Ajax - AZ
17/12 - Excelsior - Ajax
24/12 - Vitesse - Ajax
27/12 - Ajax - Roda JC
31/12 - NEC - Ajax
21/01 - Ajax - FC Utrecht
28/01 - FC Groningen - Ajax
04/02 - Ajax - Feyenoord
11/02 - ADO Den Haag - Ajax
18/02 - Ajax - Excelsior
25/02 - AZ - Ajax
04/03 - Ajax - SC Heerenveen
11/03 - FC Twente - Ajax
18/03 - PSV - Ajax
01/04 - Ajax Heracles Almelo
07/04 - RKC Waalwijk - Ajax
15/04 - Ajax - NAC
22/04 - Ajax - Sparta
29/04 - Willem II - Ajax
06/05 - KNVB beker finale
09 en/of 10/05 - Play-Offs 1e ronde
12 en/of 13/05 - Return Play-Offs 1e ronde
17/05 - Play-Offs 2e ronde
20/05 - Return Play-Offs 2e ronde
24/05 - Play-Offs 3e ronde
27/05 - Return Play-Offs 3e ronde
quote:Blind: "Ajax had me anders moeten behandelen"
De afwikkeling van het ontslag van Danny Blind bij Ajax is vorige week definitief afgerond, zo meldt De Telegraaf. In de krant laat de oefenmeester weten dat hij nooit het gevoel heeft gehad dat Ajax met hem verder wilde. "De laatste maanden telden niet meer mee", vertelt Blind. "De trein reed al. Ontslag was onafwendbaar." Geïnteresseerde buitenlandse clubs begrepen niets van het gedwongen vertrek van de Zeeuwse coach. "Die mensen vinden het ongelooflijk. Beker gewonnen, Champions League gehaald. Ze komen uit een andere cultuur en dachten dat er meer aan de hand moest zijn. Dan leg je dus uit dat je een exponent bent van het Nederlandse voetbal. En dat de manier waarop er wordt gespeeld toch belangrijker is. Die filosofie sta ik zelf ook voor, hoe extreem het soms ook kan zijn. Al is die stelling niet de reden voor het ontslag." Zijn ontslag wijt Blind aan de verschillende stromingen binnen Ajax. "Die zijn er altijd. Een speler is zich daar nooit zo van bewust. Maar als trainer herken je steeds beter de verschillende lijnen die door de club lopen. Buiten de technische staf is er een directie, een bestuur, een raad van commissarissen en een ledenraad met oud-bestuursleden die allemaal invloed willen en kunnen hebben en elkaar beïnvloeden." Volgens de trainer zag de nieuwe Ajax-directie, bestaande uit onder meer algemeen directeur Maarten Fontein en technisch directeur Martin van Geel, het niet in hem zitten. "Ik ben nooit de keuze van de nieuwe directie geweest. Dat zijn mensen die nieuw bij een topclub kwamen en dus ook nog te bewerken waren door die stromingen. Als er geen sterke hand is, komen ze opzetten. Ik veroordeel het niet, het is slechts een conclusie." Blind merkte in februari voor het eerst dat er achter de schermen werd gewerkt aan een drastische koerswijziging. "Mij kwam ter ore dat er vanuit een bepaald gedeelte van de club een andere trainer was benaderd. Verder verschenen er steeds meer geruchten in de media en zei de voorzitter in een interview veel door juist ontwijkend te antwoorden. Omdat het proces al in gang was, hebben ze ook nooit tegen me kunnen zeggen: Danny, vergeet al die onzin. Dat de club de rust wilde bewaren, was geen argument meer. Het zorgde juist alleen maar voor onrust. Achteraf werd me door Van Geel verteld dat ze na de uitlatingen van Jaakke eigenlijk de stelling hadden moeten wijzigen. Maar ze betwijfelden of ik het voor me kon houden. Dat vind ik een loos argument. Gaandeweg groeide het gevoel, omdat het op allerlei manieren bevestigd werd. Ajax benaderde spelers die wij niet wilden, of andersom. De club had daar anders mee om moeten gaan. En dan zeg ik het chic." Toch voelt de coach zich niet beschadigd. "Niet in de ergste zin van het woord. Maar een trainer die begint en vroegtijdig wordt ontslagen, daar zit altijd een stempel op." Hij heeft ook nooit getwijfeld over de kans die zich eerder voordeed dan was afgesproken. "Wel over het tijdstip. Ik gaf aan dat het misschien beter was om het over de zomer heen te tillen. Maar eigenlijk maakte Ronald die keuze voor mij en ik snap heel goed dat Ajax geen tussenpaus wilde." Met het ontslag kon Blind uiteindelijk wel leven. "Dat is part of the job. Het ontslag op zich is ook nooit door mij als discussiepunt aangezwengeld, wel de manier waarop Ajax heeft gehandeld. Zelfs op de laatste persconferentie hadden ze gewoon moeten zeggen: we hebben niet om het landskampioenschap gespeeld, we zijn niet tevreden over het voetbal en we denken niet dat Danny Blind het tij kan keren. Punt. Maar dan worden er geluksfactoren bijgehaald, of spelers die niet doorbraken. Daar hadden ze groter in moeten zijn. Nu is de leiding van Ajax er slechter uitgesprongen. Natuurlijk, het slijt wel als Ajax straks gaat winnen, wat ik oprecht hoop. Maar dit had allemaal niet gehoeven."
www.ajaxonline.org
Dat altijdquote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemen.
Who the fuck is Kuyt, die heb ik niet gezien, wel een lelijke blonde veel kansen zien missen..quote:
Dat zat ik dus ook nonstop te denken, er kwamen wel degelijk goede voorzetten van de flanken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar lacht in zn vuistje
Ja joh, die is echt heel erg blij met deze uitschakeling.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar lacht in zn vuistje
Moet ik nou echt met smilies of posticons gaan werken om de ironie duidelijk te maken?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar baalt gewoon van de uitschakeling.
Die heeft vanavond in de kroeg gekeken en baalt als een stekker. Hij is, net als jij (hoop ik) en ik, Oranjefan.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Klaas Jan is volgens mij te nuchter om te balen over wat anderen verprutsen, maar jij kent hem beter dan mij.
Ik quote jou toch niet mafkees.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet ik nou echt met smilies of posticons gaan werken om de ironie duidelijk te maken?
Zeik niet, eindelijk weer een beetje leven in dit topic en het heeft met Ajax te maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:43 schreef Radegast het volgende:
Ohnee, gaat het Huntelaargejammer nou in dit topic verder?
Open er een baggertopic over in het baggerWK-subforum ofzo....
Het heeft GEEN REET met Ajax te maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zeik niet, eindelijk weer een beetje leven in dit topic en het heeft met Ajax te maken.
Huntelaar is een Ajax speler. Zie je het verband al?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het heeft GEEN REET met Ajax te maken.
Of zit ik in het Huntelaar-topic?
Die niet meedeed aan de wedstrijd van Oranje vanavond.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huntelaar is een Ajax speler. Zie je het verband al?
Ga je gang. Maar het is natuurlijk gewoon logisch dat deze discussie nu overal de kop op duikt.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die niet meedeed aan de wedstrijd van Oranje vanavond.
Laten we het ook eens over Urby hebben dan, want ik denk wel dat die vanavond de beslissende assist had kunnen geven....
![]()
Ach, alles beter dan Paauwequote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef daaaaan het volgende:
Sneijderdaar komt ajax ook nooit meer vanaf.
3 juli volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is de 1e training?
3 juli, half drie.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is de 1e training?
Ik hoop het. Die middenvelder heeft meer doelpogingen gehad dan die overschatte blondine uit 010.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef daaaaan het volgende:
Sneijderdaar komt ajax ook nooit meer vanaf.
Absoluut mee eens.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik keek mischien met een gekleurde bril, maar ik vond Sneijder vandaag een van de betere.
Omdat ie qua storend werk op het middenveld een voldoende haalde? Voor de rest bestond zijn imput vooral uit kansloze afstandsschoten en het hoogtepunt waarop hij een vrije trap opeiste en 'm vervolgens huizenhoog over schoot.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik keek mischien met een gekleurde bril, maar ik vond Sneijder vandaag een van de betere.
Heb je het nu over Sneijder of over van Bommel?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ie qua storend werk op het middenveld een voldoende haalde? Voor de rest bestond zijn imput vooral uit kansloze afstandsschoten en het hoogtepunt waarop hij een vrije trap opeiste en 'm vervolgens huizenhoog over schoot.
Die bakte er offensief ook niks van, maar hij is een zogenaamde "dienende" speler. Sneijder zorgde voor 0 creativiteit.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb je het nu over Sneijder of over van Bommel?
Cocu speelde slechter.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die bakte er offensief ook niks van, maar hij is een zogenaamde "dienende" speler. Sneijder zorgde voor 0 creativiteit.
Die ook. De enigen die wat mij betreft vanavond een voldoende (of meer) haalden, zijn Sar, Boulahrouz, Gio, Van Persie en Ooijer.quote:
quote:Mustapha: 'Ajax zat drie keer voor mij op de tribune'
Door: Jeroen van den Kroonenberg
25/06/2006 14:00
Levante-aanvaller Riga Mustapha heeft tegenover ‘VI’ laten weten dat Ajax interesse in hem heeft. De voormalig speler van Sparta kende in een goed seizoen bij zijn Spaanse club. Mustapha werd topscorer van Levante en schoot de ploeg in het laatste competitieduel naar de Primera Division.
,,Ik weet dat ze drie keer voor me op de tribune hebben gezeten. Daar ben ik trots op. Mijn doel is nog altijd de top, wat dat betreft zou Ajax een mooie stap zijn. Maar ik heb officieel nog niets van ze gehoord", aldus Mustapha.
Nee, je moet een speler gewoon diverse keren bekijken, niet op een of twee wedstrijden afgaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef Erwtensoep het volgende:
3x... Dat betekent dat ze twijfelen.
same here, toch straks maar even bellen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef -Wolf- het volgende:
Ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die ook. De enigen die wat mij betreft vanavond een voldoende (of meer) haalden, zijn Sar, Boulahrouz, Gio, Van Persie en Ooijer.
Ooijer vond ik toch een van de mindere... Maakte een grove fout bij het doelpunt... maar dit kan beter in een WK topic...quote:Op maandag 26 juni 2006 08:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
Maar goed, ik kan me weer ergens anders op concentreren.
quote:Joey Didulica keert terug op de Nederlandse velden. De Australische Kroaat tekent op korte termijn een vierjarig contract bij AZ, zo meldt de Telegraaf. De 28-jarige doelman komt over van Austria Wien.
Didulica is geen onbekende in de Eredivisie, omdat de markante doelman eerder onder contract stond bij Ajax. De sluitpost werd in Amsterdam heen en weer geslingerd tussen basis en bank. In 2003 besloot Didulica te vertrekken naar het Oostenrijkse Austria Wien.
De 28-jarige sluitpost kwam dit jaar in Oostenrijk in opspraak naar een grove overtreding op Rapid-speler Axel Lawaree. Didulica werd daarvoor bestraft door de burgerrechter met een boete van 60.000 euro.
Het aantrekken van Didulica zou wel eens gevolgen kunnen hebben voor de positie van Henk Timmer binnen de Alkmaarse selectie. De derde doelman van het Nederlands elftal wordt gelinkt aan een overstap naar Feyenoord.
Ironische is dat van Basten hem daar toch voor heeft weggestuurd een tijdje terugquote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo dienend dat hij Maniche liet lopen...
Of het betrouwbaar is, is nog de vraagquote:Inmiddels is het wedstrijdprogramma van de eredivisie uitgelekt naar Ajax Netwerk. Ajax begint met een thuiswedstrijd tegen RKC en eindigt met een uitwedstrijd tegen Willem II. Dit programma zal nog onderhevig zijn aan veranderingen. Zoals het er nu naar uitziet is er op Oudjaarsdag een uitwedstrijd tegen NEC in Nijmegen. Op 22 oktober en 4 februari wordt de klassieker tegen Feyenoord gespeeld.
13/08 - Johan Cruijff Schaal
20/08 - Ajax - RKC Waalwijk
27/08 - NAC - Ajax
10/09 - Ajax - Vitesse
17/09 - Roda JC - Ajax
24/09 - Ajax - NEC
01/10 - FC Utrecht - Ajax
14/10 - Ajax - FC Groningen
22/10 - Feyenoord - Ajax
25/10 - Ajax - ADO Den Haag
28/10 - SC Heerenveen - Ajax
05/11 - Heracles Almelo - Ajax
12/11 - Ajax - PSV
19/11 - Ajax - FC Twente
26/11 - Sparta - Ajax
03/12 - Ajax - Willem II
10/12 - Ajax - AZ
17/12 - Excelsior - Ajax
24/12 - Vitesse - Ajax
27/12 - Ajax - Roda JC
31/12 - NEC - Ajax
21/01 - Ajax - FC Utrecht
28/01 - FC Groningen - Ajax
04/02 - Ajax - Feyenoord
11/02 - ADO Den Haag - Ajax
18/02 - Ajax - Excelsior
25/02 - AZ - Ajax
04/03 - Ajax - SC Heerenveen
11/03 - FC Twente - Ajax
18/03 - PSV - Ajax
01/04 - Ajax Heracles Almelo
07/04 - RKC Waalwijk - Ajax
15/04 - Ajax - NAC
22/04 - Ajax - Sparta
29/04 - Willem II - Ajax
Antwoord van de Supporterszaken: Is technisch nog niet mogelijk, half / eind augustus pas...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat een schijt supporters zaken zeg... "U bent de eerst volgende wachtende" en dan flikkeren ze de hoorn erop... Fucking weer 20 min in de wacht gestaan... vrijdag ook al...
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Antwoord van de Supporterszaken: Is technisch nog niet mogelijk, half / eind augustus pas...
heb jij hem wel al dan?quote:
Bel nog maar een keer na als je wilt: 020-3 111 444 (opties 2 - 2 - 4) er zijn nog 2 wachtende voor uquote:
Opvallend veel wedstrijden die gewoon op zondag gespeeld worden, best gelopen!quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook al zal er nog veel gewijsigd worden, onder andere in verband met het CL-voetbal.
Excuses, spelfoutje kan gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |