abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39095673
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
García als in Roger of in Gabri??
Ja ik bedoel Gabri natuurlijk
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:25:22 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_39095943
Waarom zet iedereen Ogararu (ofzo) meteen in de basis. Negen van de tien mennekes hier heeft hem nog nooit zien spelen.
2000 light years from home
pi_39096099
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Merkie het volgende:
Waarom zet iedereen Ogararu (ofzo) meteen in de basis. Negen van de tien mennekes hier heeft hem nog nooit zien spelen.
Omdat Ten Cate hem heeft gehaald, dus dan móet het wel een toekomstige wereldspeler worden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:32:01 #54
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_39096277
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Omdat Ten Cate hem heeft gehaald, dus dan móet het wel een toekomstige wereldspeler worden .
Ohja! Vergeten. Stom .
2000 light years from home
pi_39096762
Ik vermoed omdat Trabelsi vertrekt
Houd van een lijntje.
pi_39096843
En waarom zou Heitinga niet prima RB kunnen spelen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:46:22 #57
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_39096880
Omdat hij daar kut speelt.
pi_39097057
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
Dat moet je aan Heitinga vragen
Houd van een lijntje.
pi_39097186
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
Omdat Heitinga veel meer een centrale verdediger is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39097368
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Omdat Heitinga veel meer een centrale verdediger is.
Hij heeft toch een prima passing en een aardig loopvermogen?
pi_39097652
Prima passing wel ja, maar hij heeft teveel angst om over de middenlijn te komen. Maar ik zou hem zeker wel de kans willen geven, want het is zonde om hem op te bank te zetten (dan ben je hem in de winterstop kwijt).
Houd van een lijntje.
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:34:36 #62
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39098690
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn opstelling voor volgend seizoen zou alsvolgt zijn:

[afbeelding]

Thomas Vermaelen en Jaap Stam zijn de mandekkers, Johnny Heitinga een vrije rol.
Jij denkt zolang die Roemeen niets heeft bewezen bij Ajax spel ik zijn naam niet goed.
pi_39098994
Komkommerweken? Weer een nieuwe speler
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:49:09 #64
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_39099025
kom·kom·mer·tijd (de ~ (m.))
1 periode in de zomer waarin er weinig nieuws is
  donderdag 22 juni 2006 @ 01:03:58 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39099278
even nog een stukje over Ronald:
quote:
Ronald de Boer traint met AZ mee

De komende twee weken traint Ronald de Boer mee met de AZ selectie om fit te blijven. Het heeft niets te maken met een mogelijke transfer van Ronald de Boer naar AZ maar omdat de Boer zijn conditie op peil wil houden omdat de competitie in Qatar pas in september weer begint.

De middenvelder speelt al een aantal jaren in Qatar. De reden waarom de Boer voor AZ heeft gekozen heeft met Louis van Gaal te maken. 'Ik ken Louis van Gaal goed uit het verleden en ook met Shota Arveladze heb ik jarenlang samen gevoetbald. Bovendien is er bij AZ een goed niveau, beleid en zit er een idee achter. Daarom kan ik hier goed trainen' aldus de Nederlander.

"Ik ga hier lekker twee weken voluit trainen. Dan nog even vakantie en dan weer richting Qatar" aldus de 36-jarige.

Voor de Boer was de weg naar de kleedkamer niet zo moeilijk te vinden. "Als jeugdspeler van Ajax heb ik hier regelmatig gespeeld, net als jaren later in het eerste. Toen ben ik ook een keer of vijf hier in De Hout geweest. Op dit veld heb ik trouwens ook in de jeugd mijn knieblessure opgelopen waar ik de rest van mijn carrière last van ben blijven houden."

Maar dat betekent niet meteen dat hij niet graag op het Alkmaarse gras speelt. "Nee hoor. Helemaal niet. Dat was mijn stomme eigen schuld. de Boer speelt in Qatar voor Al-Rayyan.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 22 juni 2006 @ 01:04:45 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39099293
quote:
Kluivert definitief niet naar Ajax

Waar Martin van Geel en Henk Ten Cate na het aantrekken van Roger al vertelde dat de selectie nu definitief rond is was er toch enige twijfel of Patrick Kluivert terug zou keren naar de hoofdstad. Maar zijn zaakwaarnemer Paul Foortse heeft tegenover Sky Sports bevestigd dat Kluivert niet terug zal keren naar Ajax.

Patrick Kluivert is nog altijd een grote naam bij Ajax. In mei 1995 maakte hij de winnende treffer in de Champions League-finale tegen AC Milan waardoor het Amsterdamse publiek hem nooit meer zal vergeten. Er leek deze zomer dan ook het één en ander met Kluivert te gebeuren. Zo zou Charisteas naar het buitenland verkassen en zou Kluivert naar Ajax terugkeren. Dit is nu definitief van de baan.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 22 juni 2006 @ 01:05:59 #67
137910 daaaaan
bla die bla
pi_39099319
Mogen ze blij mee zijn bij Ajax.
pi_39099343
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 01:05 schreef daaaaan het volgende:
Mogen ze blij mee zijn bij Ajax.
Zijn we ook
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 22 juni 2006 @ 01:08:42 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39099379
Kluivert voor Harry had ik wel leuk gevonden..
pi_39099401
Maar dat had Kluivert niet zo leuk gevonden, op de bank zitten.
Houd van een lijntje.
  donderdag 22 juni 2006 @ 01:10:12 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39099414
Je komt ook maar op een manier van die bank af, en dat is presteren
pi_39099763
En Kluivert heeft niet zoveel gepreseteerd de laatste jaren.
Ik wil zelf ook eerst Ogararu zien spelen voordat ik hem in mijn eventuele basiself zet...
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_39099918
Ik denk dat Trabelsi snel vergeten is, die Roemeen is een kanjer. (ga ik op de Heerenveen wedstrijden af, wel wat chauvinistisch dus)
That's all folks!
pi_39100539
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hadden ze de laatste weken wel weer ja, als dat ding tenminste eens open is. Ik wil dat blauwe AFCA vest, maar die is al ruim een half jaar uitverkocht ofzo..
Ik d8 dat ze dat blauwe vest gewoon in de fanshop gingen verkopen, iig dat zei die gozer toen hij het aan Galasek gaf bij Ajax-Groningen maarja.
pi_39100541
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Trabelsi snel vergeten is, die Roemeen is een kanjer. (ga ik op de Heerenveen wedstrijden af, wel wat chauvinistisch dus)
Vond hem toen ook sterk spelen, maar hij zal moeten wennen hier. Dat had Chivu ook enorm
pi_39100596
Zal vast al gemeld zijn maargoed:
quote:
Veel Ajacieden moeten vrezen voor hun plaats 20 juni 2006

De nieuwe Ajax-trainer Henk ten Cate heeft in de selectie voor het komend seizoen voor sommige posities vier à vijf mogelijkheden. De kans is groot dat spelers die afgelopen jaar nog veelal basisspeler waren, na de zomer op een stuk minder speelminuten kunnen rekenen. Daarbij gaat het om spelers als Johnny Heitinga, Hedwiges Maduro, Zdenek Grygera en de door de vorige Ajax-coach Danny Blind naar Amsterdam gehaalde Olaf Lindenbergh en Markus Rosenberg.

Olaf Lindenbergh Ten Cate wil in Voetbal International niet vooruitlopen op de suggestie dat de genoemde spelers aanzienlijk minder speelminuten zullen krijgen. "Daar wil ik niet te veel over speculeren", aldus de oefenmeester. "Ja, ik heb een basisopstelling in mijn hoofd en de jongens met ervaring hebben automatisch een streepje voor. Maar ook al ben ik de trainer, het elftal zal zichzelf neerzetten. Niemand heeft de garantie dat hij speelt. Vergeet niet dat er minstens vijftien potentiële internationals in dit team lopen. Je moet kunnen rouleren en dat kan met dit team."

De basisopstelling die Ten Cate inmiddels in zijn hoofd heeft zitten, bevat veel nieuwe gezichten en zou er als volgt uitzien:

Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Sneijder, Roger; Rosales, Huntelaar, Perez.
Rosenberg zou Perez best nog kunnen inhalen denk ik, voor de rest vind ik alles er gewoon goed uitzien. Alleen hebben we maar 1 backup voor de centrale verdediger en dat zou Heitinga zijn maar die is ookal backup voor rechtsback dus.
pi_39101654
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 02:48 schreef Jasza het volgende:
Zal vast al gemeld zijn maargoed:
[..]

Rosenberg zou Perez best nog kunnen inhalen denk ik, voor de rest vind ik alles er gewoon goed uitzien. Alleen hebben we maar 1 backup voor de centrale verdediger en dat zou Heitinga zijn maar die is ookal backup voor rechtsback dus.
Heitinga voor Ogararu, en Mitea voor perez en dan ben je klaar
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39101682
kaartjes zijn binnen:

Zaterdag 5 augustus 2006
FC Porto - Internazionale 19.00 uur
AFC Ajax - Manchester United 21.15 uur
pi_39101723
iemand die hier nog heen gaat trouwens:
quote:
Afscheid Dennis Bergkamp

Op zaterdag 22 juli a.s. zal Dennis Bergkamp afscheid nemen van Arsenal, tijdens een unieke wedstrijd waarbij de huidige elftallen van AFC Ajax en Arsenal de eerste helft zullen spelen. Tijdens de tweede helft zullen de spelers aan beide zijden langzaam worden vervangen door oud - Ajax en oud - Arsenal spelers. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Cruijff, Van Basten en Witschge. Kortom: een wedstrijd die je niet mag missen!

Londen

Londen is één van de populairste steden van de wereld, in het bijzonder door de vele shopping mogelijkheden en het brede scala aan theaters en shows. Breng een bezoek aan “Harrods” om de Londense sfeer echt op te snuiven of stap in een gezellige engelse pub voor een heuse pint. Ook zijn er natuurlijk vele excursiemogelijkheden zoals de London Eye, Buckingham Palace of de Big Ben.

Arrangementen:
2 Daagse reis 22 - 23 juli 2006
Busreis 22 - 23 juli 2006
Trein & bootreis 22 - 23 juli 2006

*Op dit moment is er in verband met beschikbaarheid van vliegtuigen geen dagvlucht beschikbaar.

!MEDEDELING! LEES GOED!!!!!!!
De Dennis Bergkamp Testimonial Match is door Ajax en Arsenal vastgesteld op zaterdag 22 juli 17.00 uur lokale tijd. De wedstrijd zal voor 99% zeker doorgang vinden. Er bestaat echter een theoretische kans dat het stadion niet op tijd het door de Engelse autoriteiten verplicht gestelde “safety certificate” krijgt toegewezen. Hiervoor moet het stadion 2 tests doorstaan waarvan de laatste plaats heeft op 18 juli 2006, 4 dagen voor de wedstrijd dus. De tests hebben te maken met de veiligheid van het stadion. In het zeer onwaarschijnlijke geval dat het stadion niet “safe” wordt bevonden zal de wedstrijd worden verplaatst naar een andere datum.
Ajax Travel & Events zal de reis naar Londen sowieso voor u uitvoeren, ongeacht of de wedstrijd doorgaat of niet. Op de termijn van 4 dagen kunnen wij helaas niets meer annuleren. De voetbalreis wordt dan een leuk weekendje of dagje Londen. Uiteraard ontvangt u in het geval van afgelasting wel het bedrag dat u betaald heeft voor uw wedstrijdkaart terug. Daarnaast heeft u een voorrangsrecht om op de nieuwe vastgestelde datum een nieuw arrangement af te nemen. Wij begrijpen dat dit eventueel een lastige situatie voor u kan opleveren maar willen u toch correct informeren omtrent de huidige stand van zaken. Wij verzoeken u niet hierover te bellen aangezien wij tot 18 juli ook geen duidelijkheid zullen krijgen. Na 18 juli zal al het nieuws onmiddellijk op onze website gepubliceerd worden.
  donderdag 22 juni 2006 @ 08:49:54 #80
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39101877
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 08:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
iemand die hier nog heen gaat trouwens:
[..]
Misschien dat ik nog wel ga, maar niet met zo'n georganiseerde kuttrip, veel te duur.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:57:37 #81
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39103137
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 08:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kaartjes zijn binnen:

Zaterdag 5 augustus 2006
Veel plezier, ik kijk wel op tv. Kaartjes veels te duur en ook nog eens kut ploegen.
Jawel, je keek.
pi_39103177
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef jna het volgende:

[..]

Veel plezier, ik kijk wel op tv. Kaartjes veels te duur en ook nog eens kut ploegen.
Ach het is weer een dagje vermaak, nog nooit bij een wedstrijd van Ajax geweest, en nu kon ik eens met mijn vriendin gaan...
pi_39103184
quote:
AC Milan heeft Yoann Gourcuff overgenomen van Stade Rennes. Het is niet bekend wat de hoogte van de transfersom is.

Gourcuff had nog maar één contractjaar bij Rennes, waardoor de Fransen zich gedwongen zagen de speler nu van de van de hand te doen, om te voorkomen dat hij volgend jaar gratis de deur uit zou lopen. De 19-jarige aanvallende middenvelder wordt beschouwd als één van de grootste talenten van Europa.
Eerder dit seizoen had ook Ajax belangstelling in de Fransman, maar de Amsterdammers konden het niet met Stade Rennes eens worden over de hoogte van de transfersom.
pi_39104794
Landzaat komt def niet:
quote:
LANDZAAT, SIN PRISAS
Hoy tantearán al AZ para saber la situación del centrocampista
03:00 h.El Espanyol comenzará hoy a negociar con el AZ holandés el fichaje de Denny Landzaat. “Es un jugador que nos interesa pero iremos con tranquilidad. Sin prisas, recorreremos el camino convencidos de que puede venir”, afirmó ayer a Mundo Deportivo Paco Herrera. El director deportivo reconoció, de esta forma, el interés por el centrocampista y también la cautela a la hora de incorporarlo a la plantilla blanquiazul. No quiere precipitarse en su fichaje y antes de firmar al internacional recabará todo tipo de información sobre él. “Prefiero no fichar a tomar una decisión y luego arrepentirme”, dijo Herrera, que tiene las ideas muy claras sobre cuál debe ser el camino correcto para fichar a un futbolista.
Vertaling:
quote:
Espanyol gaat woensdag met AZ om de tafel zitten om een transfer van Denny Landzaat te bespreken. "Hij is een speler waar we zeer in geïnteresseerd zijn. We hebben alle vertrouwen dat we een overeenkomst kunnen sluiten", laat technisch directeur Paco Herrera van Espanyol weten aan de Spaanse krant El Mundo Deportivo.

De transfersom van de 30-jarige Landzaat zou echter een probleem kunnen vormen voor de club uit Barcelona. De Alkmaarders willen volgens El Mundo Deportivo een vergoeding van twee miljoen euro voor de international ontvangen, maar de Spaanse club heeft slechts een beperkt budget beschikbaar. Espanyol hoopt in de onderhandelingen met AZ een akkoord te bereiken over een lagere transfersom.
Landzaat, die momenteel met het Nederlands elftal op het WK in Duitsland verblijft, is inmiddels op de hoogte gebracht van de interesse van Espanyol. De middenvelder zou open staan voor een overstap naar de Primera Division
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:13:14 #85
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39105123
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ach het is weer een dagje vermaak, nog nooit bij een wedstrijd van Ajax geweest, en nu kon ik eens met mijn vriendin gaan...
Ben je nog nooit bij een wedstrijd van Ajax geweest?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39105557
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 08:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kaartjes zijn binnen:

Zaterdag 5 augustus 2006
Welk vak zit je?

Ik zit in 120, kaartjes voor vaderdag gegeven
pi_39106933
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben je nog nooit bij een wedstrijd van Ajax geweest?
geen thuiswedstrijden nee, wel een paar uitwedstrijden. Ik ben van de Versatel lichting remember... Daardoor kon ik geen echte supporter zijn
pi_39106961
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef keijz het volgende:

[..]

Welk vak zit je?

Ik zit in 120, kaartjes voor vaderdag gegeven
124 geloof ik, kaartjes liggen thuis, en ik ben nu hard aan het werk....
pi_39111882
Ik ga kaartjes proberen te regelen voor de thuiswedstrijd voorronde CL
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_39113124
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef StarGazer het volgende:
Moet wel lukken, voorronde CL (en JC schaal ook) is altijd vrij rustig aangezien veel mensen dan nog op vakantie zijn (waaronder ik als ze eerst thuis spelen )
AFC Ajax
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:53:32 #91
82589 S-Two
barba macacu
pi_39113448
Perez hoeft van mij ook niet in de basis.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_39113544
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Landzaat komt def niet:
[..]

Vertaling:
[..]
Mooi
pi_39114268
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef StarGazer het volgende:
als ik mijn SCC heb dan wil ik het ook regelen, maar ik heb hem nog niet, moet ik mij nu zorgen gaan maken?
pi_39114478
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

als ik mijn SCC heb dan wil ik het ook regelen, maar ik heb hem nog niet, moet ik mij nu zorgen gaan maken?
eff een quote van ajax.nl

Amsterdam, 16 juni 2006
Ajax zal op dinsdag 8 of woensdag 9 augustus 2006 de eerste voorrondewedstrijd in de UEFA Champions League spelen. Als Ajax eerst thuis speelt zal de verkoop rond half juli starten.

Als de betaling betreffende de seizoenkaart 2006/2007 voor 30 juni a.s. bij ons binnen is, zal je tijdig kaarten kunnen kopen met je nieuwe seizoenkaart. De nieuwe seizoenkaart kunnen wij dan namelijk tijdig laten drukken en naar je opsturen.
Voor iedereen die later betaalt, kunnen wij niet garanderen dat de seizoenkaart op tijd binnen is voor de start van de kaartverkoop van de UEFA Champions League. Deze kaarten zijn dan ook niet via Ajax te bestellen.

Zorg dus dat je tijdig je seizoenkaart betaalt om problemen met de kaartverkoop te voorkomen
pi_39114517
Nieuws over Grygera:
quote:
Zdenek Grygera staat in de belangstelling van het Spaanse Sevilla, zo valt te lezen in de regionale Spaanse krant Diario de Sevilla . Eerder meldde Juventus zich al voor de Tsjechisch international.
Grygera zou de opvolger moeten worden van de Braziliaan Daniel Alves, die in de belangstelling staat van tal van topclubs en hoogstwaarschijnlijk vertrekt. Ook de Italiaan Cristian Zaccardo van Palermo staat op de lijst van Sevilla.

De 26-jarige Grygera, die momenteel aan een goed WK bezig is met Tsjechië, staat tevens op de nominatie om naar Juventus te vertrekken. Pavel Nedved zou hem aangeraden hebben bij de Turijnse club, die Grygera al jaren volgt. Daarnaast is bekend dat de Tsjech een groot fan is van het Italiaanse voetbal. Bij Ajax mag hij vertrekken omdat zijn contract volgend jaar afloopt en Ajax nu nog een transfersom voor hem wil ontvangen. Daarnaast moet hij vrezen voor zijn positie bij Ajax, nu de Amsterdammers zich versterkt hebben met Jaap Stam en George Ogararu.
pi_39114529
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:26 schreef Terrorbita het volgende:

[..]

eff een quote van ajax.nl

Amsterdam, 16 juni 2006
Ajax zal op dinsdag 8 of woensdag 9 augustus 2006 de eerste voorrondewedstrijd in de UEFA Champions League spelen. Als Ajax eerst thuis speelt zal de verkoop rond half juli starten.

Als de betaling betreffende de seizoenkaart 2006/2007 voor 30 juni a.s. bij ons binnen is, zal je tijdig kaarten kunnen kopen met je nieuwe seizoenkaart. De nieuwe seizoenkaart kunnen wij dan namelijk tijdig laten drukken en naar je opsturen.
Voor iedereen die later betaalt, kunnen wij niet garanderen dat de seizoenkaart op tijd binnen is voor de start van de kaartverkoop van de UEFA Champions League. Deze kaarten zijn dan ook niet via Ajax te bestellen.

Zorg dus dat je tijdig je seizoenkaart betaalt om problemen met de kaartverkoop te voorkomen
Heb nog geen geld afgeschreven zien worden... zal ze wel ff bellen....
pi_39114568
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nieuws over Grygera:
[..]
Het zou leuk zijn als ze nu ook 9 miljoen gingen bieden
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:33:45 #98
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39114731
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Heb nog geen geld afgeschreven zien worden... zal ze wel ff bellen....
hou ons op de hoogte, je bent vast niet de enige die nog niks heeft
Jawel, je keek.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:34:52 #99
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_39114774
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef jna het volgende:

[..]

hou ons op de hoogte, je bent vast niet de enige die nog niks heeft
Nope, ook bij mij nog niks afgeschreven...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_39115383
Ik ga wel naar thuiswedstrijk voorronde CL, altijd wel spannende wedstrijden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')