Ik ga pas slapen als ik in de bus zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik juist vakerMaarja..als ik eenmaal in de trein zit val ik altijd weer in slaap
ik slaap nooit in bus/trein..dus ik zit altijd vet slaperig in de treinquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga pas slapen als ik in de bus zit![]()
Vanmorgen trouwens niet, toen had ik mijn laptop maar eens opengeklapt om nog wat werk te doen, dan is in slaap vallen niet zo verstandig
Das pas vervelend, dan slaap ik liever de hele reisquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik slaap nooit in bus/trein..dus ik zit altijd vet slaperig in de trein
ik durf dat dus nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das pas vervelend, dan slaap ik liever de hele reis
Heel vaak word ik wakker als de bus net het busstation binnen komt rijden, perfect op tijd
Ik heb me ook al wel eens verslapen jaquote:
moet je met de trein gaan, kheb me nog nooit verslapenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb me ook al wel eens verslapen ja
Das wat minder
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef Borkydude het volgende:
Handelingsdelen af, nu nog 2 toetsen leren voor morgen
Als ik mijn hele reis met de trein doe duurt het een half uur langerquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:41 schreef Sloffie het volgende:
[..]
moet je met de trein gaan, kheb me nog nooit verslapen![]()
een camera?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
FinePix S5200 Zoom features at a glance:
5th Generation Super CCD HR sensor
5.1 million effective pixels
10x optical zoom
Real Photo Technology and ISO 64 – 1600 sensitivity range
Anti-Blur Mode to minimise blurring from photographer and subject
Highlight Warning function to alert users to overexposed areas of an image (in playback)
High quality video recording at VGA and 30fps
Rapid start-up time of 1.1 seconds and shutter lag of 0.01 seconds
Automatic pop-up flash
JPEG and RAW file format
Versatile manual functions including manual focus and exposure
Je lijkt op Jamai!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Check, ik heb net een HDR foto van mezelf gemaakt
[afbeelding]
Gewoon thuisquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Waar gaan jullie nl kijken vanavond?
echt?quote:
Gast, doe je er ook echt alles aan om op die flikkert te lijken?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Check, ik heb net een HDR foto van mezelf gemaakt
[afbeelding]
Bij mij thuis, met een stel vriendenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Bij jou. Toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Gast, wat heeft dát er nou mee te maken. Ik heb een vierkante bril, poe hé.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, doe je er ook echt alles aan om op die flikkert te lijken?
Zo is het maar net komrad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gast, wat heeft dát er nou mee te maken. Ik heb een vierkante bril, poe hé.
Eens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zo is het maar net komrad.
Hij lijkt niet op Jamai, Jamai lijkt op hem
Die ene, die sinds gister een vriendin heeftquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Borkydude het volgende:
Wie de fuck is Daklem.
Oh?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee alleen Marlii, Ijsmijs en Merel komen bij mij.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gewoon thuisIk kijk het zaterdag/zondag weer op mn werk
Ik heb gezien jaquote:
quote:
quote:
Hahaha, pessimistquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]![]()
3-1 voor Argentinië!
Maar misschien dat Maxima ze kan omkopen zodat we wel winnen
Nee, meen ik serieusquote:
Als je stijl hebt eet je kant en klaar nasiquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn avondmaal: Paella van de AH en de magnetron en Red Bull
Denk het niet, aangezien er toch een aantal goede spelers van Ned er uit zijn gehaald door v. Bastenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Best kans op, die Argentijnen spelen niet slecht
Toch ga ik voor 2-2
Dat was een betere keus geweest proef ik nuquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je stijl hebt eet je kant en klaar nasi![]()
Dat wel, maar we hebben genoeg reservesquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien er toch een aantal goede spelers van Ned er uit zijn gehaald door v. Basten
ben je nu al aan het avondeten dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was een betere keus geweest proef ik nu
Haha, voortaan eerst Borky raadplegenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was een betere keus geweest proef ik nu
Oppassenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef Borkydude het volgende:
Dus. Chris. Wat ga jij doen vanavond?
Ik ga zodalijk bier halen, voor vanavondquote:
Hoe ging je examen?quote:
Aardig, tussen de 5,0 en 7,0.quote:
Pessimistquote:
hehe, dat word ndus nog even in spanning afwachten dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Aardig, tussen de 5,0 en 7,0.
Normering is waarschijnlijk 0.8 --> 5,8.
Ik moest een 5,6 dus dan zou ik geslaagd zijn.
Ahh, ik ga straks ook richting jongerencentrum voetbal kijken!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, dat word ndus nog even in spanning afwachten dus
Maar ik ga nu weg, kaarten voor de Zwarte Cross () halen, daarna bier halen, en daarna met vrienden voetbal kijken
![]()
whhehe, doe maar niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Ahh, ik ga straks ook richting jongerencentrum voetbal kijken!
En waarom niet.quote:
*jaloers isquote:
Zekers, Oranje enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef VASND het volgende:
Bier, straks.
Hoezo komt me bekend voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
*jaloers is
Ik mag vanavond dus gewoon niet weg, zou in de kroeg gaan kijken; "Nee, het is nergens voor nodig om doordeweeks in de kroeg te zitten, je bent nog maar 16 hoor!"![]()
Nee, ja, wel dus.. Over 11 nachtjes ga ik naar Guns N Roses, en zij hebben de kaarten nog in de kast liggen, dus ik moet nog eventjes liev blijvenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:52 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Hoezo komt me bekend voorJe mag toch officieel een kroeg binnen vanaf je 16e? Kunnen ze niks over zeggen lijkt me!
Dus dat wordt vanavond 'gezellig' met je ouders kijken, of is het toch niet zo erg?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ja, wel dus.. Over 11 nachtjes ga ik naar Guns N Roses, en zij hebben de kaarten nog in de kast liggen, dus ik moet nog eventjes liev blijven![]()
Ik zoek wel iemand die ik kan bellen, ga wel op mn eigen kamer zitten ofzo.. Mn ouders zijn echt heel erg als er voetbal op is, mn pa leeft een beetje teveel mee, zit schreeuwend op de bank, mn broertje snapt er geen bal van maar schreeuwt net zo hard mee, en mn moeder gooit er domme opmerkingen tussendoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dus dat wordt vanavond 'gezellig' met je ouders kijken, of is het toch niet zo erg?
Heeft vrij veel weg van mijn familiequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zoek wel iemand die ik kan bellen, ga wel op mn eigen kamer zitten ofzo.. Mn ouders zijn echt heel erg als er voetbal op is, mn pa leeft een beetje teveel mee, zit schreeuwend op de bank, mn broertje snapt er geen bal van maar schreeuwt net zo hard mee, en mn moeder gooit er domme opmerkingen tussendoor
Waar treden ze ergens op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hmhm, en ik ben erbij![]()
Overigens, over dat bellen tijdens de voetbal, piraat, bied je je aan?![]()
Ik zag gister een clip op TMF (quote:
Mijn moeder als er een overtreding gemaakt werd: zohee, dat zal wel pijn doen. Of: moeten ze nou daar links of rechts scoren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zoek wel iemand die ik kan bellen, ga wel op mn eigen kamer zitten ofzo.. Mn ouders zijn echt heel erg als er voetbal op is, mn pa leeft een beetje teveel mee, zit schreeuwend op de bank, mn broertje snapt er geen bal van maar schreeuwt net zo hard mee, en mn moeder gooit er domme opmerkingen tussendoor
piraat, voetbal bellen? mis ik ietsquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hmhm, en ik ben erbij![]()
Overigens, over dat bellen tijdens de voetbal, piraat, bied je je aan?![]()
Daar was vorig jaar Rockin' Parkquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zag gister een clip op TMF () en goffer (park
)... daar wil ik eigenlijk best bij zijn.
Uitverkocht enzo zeker.
Goffert park, kwa afstand voor mij prima te doen. Maar zal wel uitverkocht zijn ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Uitverkocht enzo zeker.
Dat heeft zo iets ongelofelijks liefsquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mijn moeder als er een overtreding gemaakt werd: zohee, dat zal wel pijn doen. Of: moeten ze nou daar links of rechts scoren.
Achja, jeweetwel.
Behalve als je in een wedstrijd zit, maar dan nog vind ik het te zielig voor dr om geïrriteerd te doenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat heeft zo iets ongelofelijks liefs.
Mijn moeder vind het spugen vies, dat kan ik nog wel begrijpen opzich. Maar dat zegt ze elke keer, en ze spugen nogal vaak, dus word je op een gegeven moment wel gek vanquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mijn moeder als er een overtreding gemaakt werd: zohee, dat zal wel pijn doen. Of: moeten ze nou daar links of rechts scoren.
Achja, jeweetwel.
Suc6quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef VASND het volgende:
Ik ga laatste les voor examen hebben..
Keyboard.
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=200005&l=NL&C=quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Uitverkocht enzo zeker.
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je eet, maar ik kan wel een zak op. Dus een stuk of 8? Of is dat te veel? (quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef 14.gif het volgende:
Hoeveel chips heb je nodig met een man of 8?
Ik heb er nu 3quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:23 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je eet, maar ik kan wel een zak op. Dus een stuk of 8? Of is dat te veel? ()
Ja daar was ik al bang voorquote:
Goed planquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En wat is daarop uw antwoord dan, Meneer de Piraat?
Na de 1ste helft?quote:
Nou na 30 min danquote:
Zeg dat maar niet te hard hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dán pas
Ik kan na 7 uur gratis bellen hé, daar moet gebruik van gemaakt worden!
Ga es rennen danquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard hier
Ik hou me aanbevolen
quote:
Vet ding! ::o Welke winkel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij een krat Grolsch vandaag
0.5L WK bierpul
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de deksel staat:Vakmannschaft ist Meisterschaft![]()
Hier was ie bij de Edahquote:
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
Hopelijk geen lokale plattelandsactie.
Ik woon over een paar weken in Enschedequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
Moet je maar een keer naar Enschede komen, dan breng ik er 1 mee als jij geld voor een kratje bier meeneemt
hehe, tofquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik woon over een paar weken in Enschede.
www.edah.nlquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nu maar wachten totdat iemand een linkje post
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef snopprinses het volgende:
whaahhh ik ben over naar de 4e!!!!!
Feestje maandag in Eindhovenquote:
Ook datquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, tofDicht bij het centrum?
das nog beterquote:
Wanneer kom jij in Groningenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das nog beter
We doen nog wel een keer een mini meet op een terras in Enschede
Heb je over 2 weken een keer tijd? , dan heb ik waarschijnlijk nog een paar dagen vrij, moeten we dan even afsprekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer kom jij in GroningenDan komt Sebasser ook.
Over 2 week.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je over 2 weken een keer tijd? , dan heb ik waarschijnlijk nog een paar dagen vrij, moeten we dan even afspreken![]()
Isgoedquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das nog beter
We doen nog wel een keer een mini meet op een terras in Enschede
Ok!quote:
GOI! !!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Over 2 week.
Als ik geen herkansingen hoef te maken heb ik ma di wo tijd![]()
SEBAS!
Heeft ze alleen maar stomme vriendjes danquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef snopprinses het volgende:
ik wil voetbal gaan kijken bij mn vrienden in het café, maar ik heb me ziekgemeld op mn werk om voor school te werken![]()
en bij mn beste vriendin komen stomme mensen![]()
Gezaam met xbm.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Groningen wil ik soon wel naar toe rené
PUB Meet in groningen dus!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Groningen wil ik soon wel naar toe rené
Beamerquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ga nu echt, buren hebben een beamer en een groot scherm, dus daar ga ik nou heen.![]()
Ik wens jullie ook nog een leuke avond, en niet teveel drinken hé.![]()
.
Op een dag dat k wel kanquote:
Anders kan ik toch nietquote:
JIJ BENT ZO GRAPPIGquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Anders kan ik toch niet![]()
![]()
Ik ben zo grappig..
Als dat zo'n probleem is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Anders kan ik toch niet![]()
![]()
Ik ben zo grappig..
Zonder die PI was het overtuigend geweestquote:
Dat was ook zeer zeker de bedoeling.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zonder die PI was het overtuigend geweest
Bummer..quote:
hihi!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was ook zeer zeker de bedoeling.
Ik zie daar een piraat!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg, jij daar, nep-piraat, rennen!!
Ga je echt rennen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zie daar een piraat!
AR AR AR AR
Tosso
uhm nou ze gaat gewoon met een bepaald soort mensen die ik niet moet en die mij niet moeten meestalquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft ze alleen maar stomme vriendjes dan?
ah.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uhm nou ze gaat gewoon met een bepaald soort mensen die ik niet moet en die mij niet moeten meestal
!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahja ik zit zo aan de tel, zonder bier, met tv! Ahja ik moet toch mijn hoegaarden gaan veilig stellen
hier ook,quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:20 schreef Renesite het volgende:
Iedereen is op msn offlineInclusief mijzelf.
Druk hequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:30 schreef Sebasser het volgende:
nog een nieuwe..
Oiquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:05 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hoi.
Halfquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Jullie kijken ook geen voetbal?
1/3equote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Neuh, kben mn ouders zat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wat is dat trouwens met Daklem, licht me eens in?
Ook. En Jack van Gelder op de radio => beter dan tv.quote:
Schattig OI+quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:24 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Jaja, net een autentieke Van Gelder-uithaal. Een overslaande stem, als was het een puberend jongetje met de baard in de keel. oooOOOOOOoooh!
asjdkajbsfk skdjvkasjbdr ktj kawjeb gz
Bij mij nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:33 schreef Merel1808 het volgende:
Bij wie doet MSN nog meer zo klote?
Oi.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schattig OI+![]()
O +
O +O +o =O+
![]()
O +O= o=O +O +O+
whehe dood ermee!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:41 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Whehe, voetbal.
*jaloers isquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ken dat gevoel.
Maar goed msn doet het bij mij wel
Tsja en bellen lukt nu niet meer denkquote:
Moet je mn huis bellen, kijken hoe sjagerijnig mn ma je afpoeiertquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja en bellen lukt nu niet meer denk
Mensen jullie zijn welkom op irc #pub
heheheehheehhequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Moet je mn huis bellen, kijken hoe sjagerijnig mn ma je afpoeiert
Ghehequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
heheheehheehhe
*stelt tel in op geheim nummer*
Ehm neequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Mn ma zei dat jij gisteravond 12 uur ook gebeld had, maar gelijk weer opgehangen, ofzo![]()
Ah, naja.. Het klonk wel aannemelijk, aangezien je ook rond 12 uur mijn slapende ik aan de telefoon hebt gehadquote:
Hmm, truequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ah, naja.. Het klonk wel aannemelijk, aangezien je ook rond 12 uur mijn slapende ik aan de telefoon hebt gehad
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ah, naja.. Het klonk wel aannemelijk, aangezien je ook rond 12 uur mijn slapende ik aan de telefoon hebt gehad
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mits ik in slaap ben gedonderd en in mijn slaap nummertjes heb lopen tikken op m'n tel.
Vast niet.
Ach alleen hoogstaande niv gesprekkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[..]Gezellige gesprekken zouden dat worden..
Ga lekker in bed liggen en tossoquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:21 schreef Merel1808 het volgende:
Nouja, je weet hoe je me kan bereiken hé?Als je nou opschiet heb je kans dat ik het zelf morgen ook nog weet
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga lekker in bed liggen en tosso
quote:
quote:
Ik kom net uit bed gerold en blijf lekker thuisquote:
Jaquote:
quote:
Ik over 1.5 week hopelijk ookquote:
Ga je daarvoor naar school?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik over 1.5 week hopelijk ook
Ach, dit is ook nog niet zo'n ramp, een beetje internetten, muziekje erbij, grote beker thee.
Prima manier om de dag te beginnen
Sandling - Satin Temptation![]()
Ik ben even aan het wachten tot de groep compleet isquote:
Ooh hahaquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben even aan het wachten tot de groep compleet is
Ze komen ook niet allemaal uit dezelfde plaats
Eet smakelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:47 schreef -Marlii- het volgende:
Laat ik trouwens maar eens wat eten gaan klaarmaken
En hoelaat hadden jullie afgesproken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eet smakelijk
1e groepslid is binnen
Half 10quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En hoelaat hadden jullie afgesproken?
Ik ga bij de pc eten hooris toch geen mens thuis
dat blijktquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Half 10Maar volgens mij heeft niet iedereen het meegekregen
ach, ze komen vanzelf een keerquote:
Vetquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ach, ze komen vanzelf een keer
Ik heb mijn camera bij me, kan ik ondertussen even de foto's van gisteren bekijken. Met een paar vrienden Nederland - Argentinie gekeken op een veranda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |