Ik ga pas slapen als ik in de bus zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik juist vakerMaarja..als ik eenmaal in de trein zit val ik altijd weer in slaap
ik slaap nooit in bus/trein..dus ik zit altijd vet slaperig in de treinquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga pas slapen als ik in de bus zit![]()
Vanmorgen trouwens niet, toen had ik mijn laptop maar eens opengeklapt om nog wat werk te doen, dan is in slaap vallen niet zo verstandig
Das pas vervelend, dan slaap ik liever de hele reisquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik slaap nooit in bus/trein..dus ik zit altijd vet slaperig in de trein
ik durf dat dus nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das pas vervelend, dan slaap ik liever de hele reis
Heel vaak word ik wakker als de bus net het busstation binnen komt rijden, perfect op tijd
Ik heb me ook al wel eens verslapen jaquote:
moet je met de trein gaan, kheb me nog nooit verslapenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb me ook al wel eens verslapen ja
Das wat minder
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef Borkydude het volgende:
Handelingsdelen af, nu nog 2 toetsen leren voor morgen
Als ik mijn hele reis met de trein doe duurt het een half uur langerquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:41 schreef Sloffie het volgende:
[..]
moet je met de trein gaan, kheb me nog nooit verslapen![]()
een camera?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
FinePix S5200 Zoom features at a glance:
5th Generation Super CCD HR sensor
5.1 million effective pixels
10x optical zoom
Real Photo Technology and ISO 64 – 1600 sensitivity range
Anti-Blur Mode to minimise blurring from photographer and subject
Highlight Warning function to alert users to overexposed areas of an image (in playback)
High quality video recording at VGA and 30fps
Rapid start-up time of 1.1 seconds and shutter lag of 0.01 seconds
Automatic pop-up flash
JPEG and RAW file format
Versatile manual functions including manual focus and exposure
Je lijkt op Jamai!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Check, ik heb net een HDR foto van mezelf gemaakt
[afbeelding]
Gewoon thuisquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Waar gaan jullie nl kijken vanavond?
echt?quote:
Gast, doe je er ook echt alles aan om op die flikkert te lijken?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Check, ik heb net een HDR foto van mezelf gemaakt
[afbeelding]
Bij mij thuis, met een stel vriendenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Waar gaan jullie nl kijken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |