piraat, voetbal bellen? mis ik ietsquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hmhm, en ik ben erbij![]()
Overigens, over dat bellen tijdens de voetbal, piraat, bied je je aan?![]()
Daar was vorig jaar Rockin' Parkquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zag gister een clip op TMF () en goffer (park
)... daar wil ik eigenlijk best bij zijn.
Uitverkocht enzo zeker.
Goffert park, kwa afstand voor mij prima te doen. Maar zal wel uitverkocht zijn ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Uitverkocht enzo zeker.
Dat heeft zo iets ongelofelijks liefsquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mijn moeder als er een overtreding gemaakt werd: zohee, dat zal wel pijn doen. Of: moeten ze nou daar links of rechts scoren.
Achja, jeweetwel.
Behalve als je in een wedstrijd zit, maar dan nog vind ik het te zielig voor dr om geïrriteerd te doenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat heeft zo iets ongelofelijks liefs.
Mijn moeder vind het spugen vies, dat kan ik nog wel begrijpen opzich. Maar dat zegt ze elke keer, en ze spugen nogal vaak, dus word je op een gegeven moment wel gek vanquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
Mijn moeder als er een overtreding gemaakt werd: zohee, dat zal wel pijn doen. Of: moeten ze nou daar links of rechts scoren.
Achja, jeweetwel.
Suc6quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef VASND het volgende:
Ik ga laatste les voor examen hebben..
Keyboard.
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=200005&l=NL&C=quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Uitverkocht enzo zeker.
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je eet, maar ik kan wel een zak op. Dus een stuk of 8? Of is dat te veel? (quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef 14.gif het volgende:
Hoeveel chips heb je nodig met een man of 8?
Ik heb er nu 3quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:23 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je eet, maar ik kan wel een zak op. Dus een stuk of 8? Of is dat te veel? ()
Ja daar was ik al bang voorquote:
Goed planquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En wat is daarop uw antwoord dan, Meneer de Piraat?
Na de 1ste helft?quote:
Nou na 30 min danquote:
Zeg dat maar niet te hard hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dán pas
Ik kan na 7 uur gratis bellen hé, daar moet gebruik van gemaakt worden!
Ga es rennen danquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard hier
Ik hou me aanbevolen
quote:
Vet ding! ::o Welke winkel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij een krat Grolsch vandaag
0.5L WK bierpul
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de deksel staat:Vakmannschaft ist Meisterschaft![]()
Hier was ie bij de Edahquote:
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
Hopelijk geen lokale plattelandsactie.
Ik woon over een paar weken in Enschedequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
Moet je maar een keer naar Enschede komen, dan breng ik er 1 mee als jij geld voor een kratje bier meeneemt
hehe, tofquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik woon over een paar weken in Enschede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |