quote:
Hahaha, pessimistquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]![]()
3-1 voor Argentinië!
Maar misschien dat Maxima ze kan omkopen zodat we wel winnen
Nee, meen ik serieusquote:
Als je stijl hebt eet je kant en klaar nasiquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn avondmaal: Paella van de AH en de magnetron en Red Bull
Denk het niet, aangezien er toch een aantal goede spelers van Ned er uit zijn gehaald door v. Bastenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Best kans op, die Argentijnen spelen niet slecht
Toch ga ik voor 2-2
Dat was een betere keus geweest proef ik nuquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je stijl hebt eet je kant en klaar nasi![]()
Dat wel, maar we hebben genoeg reservesquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien er toch een aantal goede spelers van Ned er uit zijn gehaald door v. Basten
ben je nu al aan het avondeten dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was een betere keus geweest proef ik nu
Haha, voortaan eerst Borky raadplegenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was een betere keus geweest proef ik nu
Oppassenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef Borkydude het volgende:
Dus. Chris. Wat ga jij doen vanavond?
Ik ga zodalijk bier halen, voor vanavondquote:
Hoe ging je examen?quote:
Aardig, tussen de 5,0 en 7,0.quote:
Pessimistquote:
hehe, dat word ndus nog even in spanning afwachten dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Aardig, tussen de 5,0 en 7,0.
Normering is waarschijnlijk 0.8 --> 5,8.
Ik moest een 5,6 dus dan zou ik geslaagd zijn.
Ahh, ik ga straks ook richting jongerencentrum voetbal kijken!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, dat word ndus nog even in spanning afwachten dus
Maar ik ga nu weg, kaarten voor de Zwarte Cross () halen, daarna bier halen, en daarna met vrienden voetbal kijken
![]()
whhehe, doe maar niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Ahh, ik ga straks ook richting jongerencentrum voetbal kijken!
En waarom niet.quote:
*jaloers isquote:
Zekers, Oranje enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef VASND het volgende:
Bier, straks.
Hoezo komt me bekend voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
*jaloers is
Ik mag vanavond dus gewoon niet weg, zou in de kroeg gaan kijken; "Nee, het is nergens voor nodig om doordeweeks in de kroeg te zitten, je bent nog maar 16 hoor!"![]()
Nee, ja, wel dus.. Over 11 nachtjes ga ik naar Guns N Roses, en zij hebben de kaarten nog in de kast liggen, dus ik moet nog eventjes liev blijvenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:52 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Hoezo komt me bekend voorJe mag toch officieel een kroeg binnen vanaf je 16e? Kunnen ze niks over zeggen lijkt me!
Dus dat wordt vanavond 'gezellig' met je ouders kijken, of is het toch niet zo erg?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ja, wel dus.. Over 11 nachtjes ga ik naar Guns N Roses, en zij hebben de kaarten nog in de kast liggen, dus ik moet nog eventjes liev blijven![]()
Ik zoek wel iemand die ik kan bellen, ga wel op mn eigen kamer zitten ofzo.. Mn ouders zijn echt heel erg als er voetbal op is, mn pa leeft een beetje teveel mee, zit schreeuwend op de bank, mn broertje snapt er geen bal van maar schreeuwt net zo hard mee, en mn moeder gooit er domme opmerkingen tussendoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dus dat wordt vanavond 'gezellig' met je ouders kijken, of is het toch niet zo erg?
Heeft vrij veel weg van mijn familiequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zoek wel iemand die ik kan bellen, ga wel op mn eigen kamer zitten ofzo.. Mn ouders zijn echt heel erg als er voetbal op is, mn pa leeft een beetje teveel mee, zit schreeuwend op de bank, mn broertje snapt er geen bal van maar schreeuwt net zo hard mee, en mn moeder gooit er domme opmerkingen tussendoor
Waar treden ze ergens op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hmhm, en ik ben erbij![]()
Overigens, over dat bellen tijdens de voetbal, piraat, bied je je aan?![]()
Ik zag gister een clip op TMF (quote:
Mijn moeder als er een overtreding gemaakt werd: zohee, dat zal wel pijn doen. Of: moeten ze nou daar links of rechts scoren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zoek wel iemand die ik kan bellen, ga wel op mn eigen kamer zitten ofzo.. Mn ouders zijn echt heel erg als er voetbal op is, mn pa leeft een beetje teveel mee, zit schreeuwend op de bank, mn broertje snapt er geen bal van maar schreeuwt net zo hard mee, en mn moeder gooit er domme opmerkingen tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |