Bij jou. Toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Waar gaan jullie nl kijken vanavond?
Gast, wat heeft dát er nou mee te maken. Ik heb een vierkante bril, poe hé.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, doe je er ook echt alles aan om op die flikkert te lijken?
Zo is het maar net komrad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gast, wat heeft dát er nou mee te maken. Ik heb een vierkante bril, poe hé.
Eens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zo is het maar net komrad.
Hij lijkt niet op Jamai, Jamai lijkt op hem
Die ene, die sinds gister een vriendin heeftquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Borkydude het volgende:
Wie de fuck is Daklem.
Oh?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee alleen Marlii, Ijsmijs en Merel komen bij mij.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gewoon thuisIk kijk het zaterdag/zondag weer op mn werk
Ik heb gezien jaquote:
quote:
quote:
Hahaha, pessimistquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]![]()
3-1 voor Argentinië!
Maar misschien dat Maxima ze kan omkopen zodat we wel winnen
Nee, meen ik serieusquote:
Als je stijl hebt eet je kant en klaar nasiquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn avondmaal: Paella van de AH en de magnetron en Red Bull
Denk het niet, aangezien er toch een aantal goede spelers van Ned er uit zijn gehaald door v. Bastenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Best kans op, die Argentijnen spelen niet slecht
Toch ga ik voor 2-2
Dat was een betere keus geweest proef ik nuquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je stijl hebt eet je kant en klaar nasi![]()
Dat wel, maar we hebben genoeg reservesquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien er toch een aantal goede spelers van Ned er uit zijn gehaald door v. Basten
ben je nu al aan het avondeten dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was een betere keus geweest proef ik nu
Haha, voortaan eerst Borky raadplegenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was een betere keus geweest proef ik nu
Oppassenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef Borkydude het volgende:
Dus. Chris. Wat ga jij doen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |