aardige poging maar ik vind financielles net te veel afwijken van het echte woord.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:04 schreef laurenzo85 het volgende:
tautou in une long dimanche de financielles?
victorinox +1quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:22 schreef victorinox het volgende:
Audrey Tautou
Un Long Dimanche des Fiancailles (A Very Long Engagement)
Nou ja, ik heb niet geantwoord omdat ik vond/dacht dat laurenzo het al goed had...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef ranja het volgende:
aardige poging maar ik vind financielles net te veel afwijken van het echte woord.
Dan moet je de oude niet dichtgooien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:27 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb geen zin om te leren (en om een nieuw topic aan te maken)
Ja, goed idee. Doe maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:26 schreef Sokolsky het volgende:
Kan ik me voorstellen.
Wel vind ik dat de OP aangepast moet worden. Iets bedenken voor dat slowchattopic, het IRC-ding er uit, wordt dat Overzichtstopic nog gebruikt? Ook die "laatst was er een vraag..." wordt wat vervelend. Die vraag komt dan blijkbaar wel heel vaak voor. Kan er misschien ook uit, want er worden toch nooit spoilertags gebruikt. En dan misschien de regels kort en puntsgewijs, wellicht overzichtelijker?
Ik had het oude topic nog niet gezien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet geantwoord omdat ik vond/dacht dat laurenzo het al goed had...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef ranja het volgende:
[..]
aardige poging maar ik vind financielles net te veel afwijken van het echte woord.
en omdat er geen nieuw topic wasquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:27 schreef Sokolsky het volgende:
Nou ja, ik heb niet geantwoord omdat ik vond/dacht dat laurenzo het al goed had...
Dan had ik er eentje aangemaakt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef ranja het volgende:
[..]
en omdat er geen nieuw topic was
nee, maar aangezien er 2 antwoorden staan die onafhankelijk van elkaar gegeven zijn en financielles gewoon een bepaalde betekenis heeft (als het een bestaand woord is) dan wel impliceert die compleet anders is dan de echte titel (heeft niks met geld te maken) kies ik toch voor de echt goede.
't was mezelf niet eens opgevallenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:33 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dan had ik er eentje aangemaakt.
Vragensteller beslist. Eerlijk gezegd was het mij ook niet eens opgevallen dat laurenzo 't verkeerd had geschreven. Ik zag plaatje, dacht "Un long dimanche de fiancalles", zag post van laurenzo, dacht "shit, te laat" en ben weer ergens anders gaan kijken.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:33 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Vragensteller beslist. Eerlijk gezegd was het mij ook niet eens opgevallen dat laurenzo 't verkeerd had geschreven. Ik zag plaatje, dacht "Un long dimanche de fiancalles", zag post van laurenzo, dacht "shit, te laat" en ben weer ergens anders gaan kijken.
GMTAquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:42 schreef One_conundrum het volgende:
Dodgeball denk ik aan bij die Wrench
Dat is goed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:42 schreef One_conundrum het volgende:
Dodgeball denk ik aan bij die Wrench
goede omschrijving van een van de dodgebalsters....quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:45 schreef Legendary het volgende:
Faces of Death?
Sheri +1quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:49 schreef Sheridana het volgende:
Kiss Kiss Bang Bang
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef Sokolsky het volgende:
Hm.
omdat hij danquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom toch altijd die [afbeelding] smiley als je een FMT topic moet openen, SoK?
Omdatquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom toch altijd die [afbeelding] smiley als je een FMT topic moet openen, SoK?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:58 schreef Doff het volgende:
Thora Birch
aan jou dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef Sheridana het volgende:
[..]
en toch vind ik haar er heel anders uitzien zo...
of ligt het aan mij?
anyway Doff +1
quote:
ik koos de kortste die ik kendequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Dolle_Hond +1
Dacht dat een titel nog lastig zou zijn, blijkbaar niet dus.
Die speelt toch de hoofdrol in elke Franse film?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:28 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens zie ik nu pas dat de hoofdrol in Le Placard gespeeld wordt door Daniel Auteuil. Die kende ik nog niet toen ik die film ooit op TV zag.
neequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef wyccie het volgende:
Stil hier. Iedereen is zich aan het voorbereiden op de wedstrijd?
ik zie de antwoorden en neem gelijk geen moeite meer om de vraag te lezenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef wyccie het volgende:
Stil hier. Iedereen is zich aan het voorbereiden op de wedstrijd?
ik moet toch hele rijtjes posten, dus ook zekere missers leveren infoquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:37 schreef Sokolsky het volgende:
Dat zijn er precies 0 d_h.
Scorese, je zou toch beter moeten weten.
Het zijn drie logische keuzes uit jouw eerste rijtje, dan nog een hele voor de hand liggende en een moderne, die nog niet zo heel veel films gemaakt heeft, maar waarvan ik ook een short en twee miniseries gezien heb. En dat zijn dan precies tien titels.
Natuurlijk, dat zou ik zelf ook gedaan hebben, maar Scorsese hoef je niet te posten om er zeker van te zijn dat 'ie niet kloptquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moet toch hele rijtjes posten, dus ook zekere missers leveren info
Kom op wyccie, roep eens een goede. De eerste die in jou opkomt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:50 schreef wyccie het volgende:
Oh eentje waarvan ik de naam nog nooit had gehoord. Een simpele Amerikaanse naam.Zo kom ik niet aan punten he?
Lonewolf +1quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
von Trier is de eerst naam die me te binnen schiet bij "volgend jaar het derde deel van een trilogie uit"
Dat bedacht ik ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef Sokolsky het volgende:
Minimaal 10 films zijn van hen niet te vinden, helaas.
cwk tellenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef cwk het volgende:
Neleos +1
Mogelijke anderen:
Cast Away
Final destination 2
Lethal weapon 4
A life less ordinary
The man who knew too much
Punch Drunk love
12 Monkey’s
Ahquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:49 schreef cwk het volgende:
T zijn basketballers geloof ik sheri..
De voetballer is wel Braziliaans, en volgens de hoofdrolspeler nog beter dan Pele.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef flyguy het volgende:
wel braziliaans?
Het lukt mij zo 123 niet een screen te vinden, die het niet direct weggeeft.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:09 schreef flyguy het volgende:
nog een hint of screentje?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef flyguy het volgende:
in oranje?
Oh ja, dat bedoelde ik...hahahahahquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
De Zwarte Meteoor bedoel je, denk ik. Maar die is 't niet.
je zit er dan ook helemaal naastquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
Een film van Alan Parker naar een roman van Fyodor Dostoyevsky met Dolle Hond in de hoofdrol? Nee, die ken ik niet.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef Sokolsky het volgende:
Arthur Penn dan?Faye Dunaway
klopt dan ook voor Bonnie & Clyde
, maar ik zie Warren Beatty
er niet tussen staan. Of is dat bewust? Ja
D_H +1quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:07 schreef dolle_hond het volgende:
little big man
dustin
penn
faye dunaway
1 2 3 | [IMG]http://i5.tinypic.com/157nns4.jpg[/IMG] |
1 |
Jeltsin?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:16 schreef flyguy het volgende:
hij heeft wat weg van die russische premier
1 keerquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef cwk het volgende:
Herken em geheid. Heeft ie ook in een Amerikaanse productie gespeeld?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
High Fidelity?
ook op die poster van antz?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
De personen die ik zoek zijn vrijwel allemaal te zien op de posters.
Ricci, Biggs, De Vito, Channing en Allen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:23 schreef flyguy het volgende:
IK WEET HEM! anything else
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
virgin suicides?
Beowulf and Grendel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:53 schreef flyguy het volgende:
hoe heet het monster tegen wie beowulf vecht? [dat is dus de andere helft van de titel]
owjaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:41 schreef Sokolsky het volgende:
Mona Lisa Smile
wel met een lekker wijf, hoe heet die ook alweerquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb trouwens voor m'n Engelse literatuurlijst ooit nog eens een boekje "Grendel" gelezen, die de Beowulflegende vertelde vanuit het gezichtspunt van het monster
Vind het best een boeiend verhaal, maar die versie met Lambert is natuurlijk niet te harden. Hoe bevalt de jouwe?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
singing in the rain?
als ik zeg dat ik die van lambert leuker vond om te kijken zegt dat al genoeg denk ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb trouwens voor m'n Engelse literatuurlijst ooit nog eens een boekje "Grendel" gelezen, die de Beowulflegende vertelde vanuit het gezichtspunt van het monster
Vind het best een boeiend verhaal, maar die versie met Lambert is natuurlijk niet te harden. Hoe bevalt de jouwe?
Rhona Mitra.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
wel met een lekker wijf, hoe heet die ook alweer
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:54 schreef flyguy het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik die van lambert leuker vond om te kijken zegt dat al genoeg denk ik
ik weet het niet. Zeg maar die factor dat je wilt weten wat er gebeurt en dat je meeleeft met de personages ontbrak en daar moest de film het van hebben...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Waarom? Saai? Ik zat net even op IMDB te kijken, een Canadees/IJslandse coproduktie met Skarsgaard leek me wel interessant.
Oh, en Napoleon is natuurlijk goed. flyguy +1. Heeft een 8,7 (!) op IMDB, maar duurt wel 4 uur.
wat singt ze zoal?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef flyguy het volgende:
nee
de hoofdpersoon singt ook in de film en ZE heeft de nummers zelf geschreven
Doff +1quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:22 schreef Doff het volgende:
Oh wacht. Stewie, The Untold Story ofsoiets.
Of Stewie Griffth, the Untold Story.
Of mag dat niet in een post.
En die is natuurlijk al uit, helemaal vergeten. Vond 'm wel leuk maar klein beetje tegenvallen.
Wel geniale serie hoor, lig elke keer helemaal dubbelquote:
Dacht niet dat Flyguy er nog was en ik zat (echt waar) aan de telefoon (je moet wat op de donderdagavond).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
Doff weg?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:23 schreef cwk het volgende:
Rambo 4?
Wel zelfde genre en ongeveer zelfde tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:14 schreef cwk het volgende:
Niet vrijwillig
Zou ZWEREN dat ie in Flight of the Phoenix zit maar dat klopt geloof ik niet.
Sahara zeker.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Wel zelfde genre en ongeveer zelfde tijd.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:24 schreef cwk het volgende:
Oh tis ook echt de film.
Denk nu ben ik nog niets verder.
edit: Steve Zahn heet die lul. ga t NOOIT meer vergeten.
Userreview van welke film?quote:While some of the characters and lines in the movie were a little underdeveloped, the overriding story of the evolution of our society into an aggressive, militarist regime cannot be ignored. The action scenes were great, with flawless computer animation (howbeat it for SFX I will never know) and enhancement supported by what can only be described as gore-laden prosthetics. I thought they could have left the love story out, but that's Hollywood.
Very watchable, and a nice change from themovies - this is WAR, not some isolated pit-fight! I love the
movies, but
just has a lot o' lead, heads, and bodies flying left, right and centre! I thought the
could have used better weaponry (apparently in the novel that it's based on, the
has powered armour with assault cannon and missile launchers etc.) to battle such a foe, but I'm just being technical.
If you want a nice beer & pretzels movie to yell and scream at, then this is it.
quote:While some of the characters and lines in the movie were a little underdeveloped, the overriding story of the evolution of our society into an aggressive, militarist regime cannot be ignored. The action scenes were great, with flawless computer animation (how titanic beat it for SFX I will never know) and enhancement supported by what can only be described as gore-laden prosthetics. I thought they could have left the love story out, but that's Hollywood.
Very watchable, and a nice change from themovies - this is WAR, not some isolated pit-fight! I love the
movies, but
just has a lot o' lead, heads, and bodies flying left, right and centre! I thought the
could have used better weaponry (apparently in the novel that it's based on, the
has powered armour with assault cannon and missile launchers etc.) to battle such a foe, but I'm just being technical.
If you want a nice beer & pretzels movie to yell and scream at, then this is it.
mr_anonimous +1quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Starship Troopers?
Een 8 te veel. Maar toch een punt hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
Crazy 888?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |