Die speelt toch de hoofdrol in elke Franse film?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:28 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens zie ik nu pas dat de hoofdrol in Le Placard gespeeld wordt door Daniel Auteuil. Die kende ik nog niet toen ik die film ooit op TV zag.
neequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef wyccie het volgende:
Stil hier. Iedereen is zich aan het voorbereiden op de wedstrijd?
ik zie de antwoorden en neem gelijk geen moeite meer om de vraag te lezenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef wyccie het volgende:
Stil hier. Iedereen is zich aan het voorbereiden op de wedstrijd?
ik moet toch hele rijtjes posten, dus ook zekere missers leveren infoquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:37 schreef Sokolsky het volgende:
Dat zijn er precies 0 d_h.
Scorese, je zou toch beter moeten weten.
Het zijn drie logische keuzes uit jouw eerste rijtje, dan nog een hele voor de hand liggende en een moderne, die nog niet zo heel veel films gemaakt heeft, maar waarvan ik ook een short en twee miniseries gezien heb. En dat zijn dan precies tien titels.
Natuurlijk, dat zou ik zelf ook gedaan hebben, maar Scorsese hoef je niet te posten om er zeker van te zijn dat 'ie niet kloptquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moet toch hele rijtjes posten, dus ook zekere missers leveren info
Kom op wyccie, roep eens een goede. De eerste die in jou opkomt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:50 schreef wyccie het volgende:
Oh eentje waarvan ik de naam nog nooit had gehoord. Een simpele Amerikaanse naam.Zo kom ik niet aan punten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |