quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef flyguy het volgende:
in oranje?
Oh ja, dat bedoelde ik...hahahahahquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
De Zwarte Meteoor bedoel je, denk ik. Maar die is 't niet.
je zit er dan ook helemaal naastquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef Sokolsky het volgende:
Een film van Alan Parker naar een roman van Fyodor Dostoyevsky met Dolle Hond in de hoofdrol? Nee, die ken ik niet.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef Sokolsky het volgende:
Arthur Penn dan?Faye Dunaway
klopt dan ook voor Bonnie & Clyde
, maar ik zie Warren Beatty
er niet tussen staan. Of is dat bewust? Ja
D_H +1quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:07 schreef dolle_hond het volgende:
little big man
dustin
penn
faye dunaway
| 1 2 3 | [IMG]http://i5.tinypic.com/157nns4.jpg[/IMG] |
| 1 |
Jeltsin?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:16 schreef flyguy het volgende:
hij heeft wat weg van die russische premier
1 keerquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:53 schreef cwk het volgende:
Herken em geheid. Heeft ie ook in een Amerikaanse productie gespeeld?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
High Fidelity?
ook op die poster van antz?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
De personen die ik zoek zijn vrijwel allemaal te zien op de posters.
Ricci, Biggs, De Vito, Channing en Allen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:23 schreef flyguy het volgende:
IK WEET HEM! anything else
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
virgin suicides?
Beowulf and Grendel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:53 schreef flyguy het volgende:
hoe heet het monster tegen wie beowulf vecht? [dat is dus de andere helft van de titel]
owjaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:41 schreef Sokolsky het volgende:
Mona Lisa Smile
wel met een lekker wijf, hoe heet die ook alweerquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb trouwens voor m'n Engelse literatuurlijst ooit nog eens een boekje "Grendel" gelezen, die de Beowulflegende vertelde vanuit het gezichtspunt van het monster
Vind het best een boeiend verhaal, maar die versie met Lambert is natuurlijk niet te harden. Hoe bevalt de jouwe?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
singing in the rain?
als ik zeg dat ik die van lambert leuker vond om te kijken zegt dat al genoeg denk ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb trouwens voor m'n Engelse literatuurlijst ooit nog eens een boekje "Grendel" gelezen, die de Beowulflegende vertelde vanuit het gezichtspunt van het monster
Vind het best een boeiend verhaal, maar die versie met Lambert is natuurlijk niet te harden. Hoe bevalt de jouwe?
Rhona Mitra.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
wel met een lekker wijf, hoe heet die ook alweer
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:54 schreef flyguy het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik die van lambert leuker vond om te kijken zegt dat al genoeg denk ik
ik weet het niet. Zeg maar die factor dat je wilt weten wat er gebeurt en dat je meeleeft met de personages ontbrak en daar moest de film het van hebben...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Waarom? Saai? Ik zat net even op IMDB te kijken, een Canadees/IJslandse coproduktie met Skarsgaard leek me wel interessant.
Oh, en Napoleon is natuurlijk goed. flyguy +1. Heeft een 8,7 (!) op IMDB, maar duurt wel 4 uur.
wat singt ze zoal?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef flyguy het volgende:
nee
de hoofdpersoon singt ook in de film en ZE heeft de nummers zelf geschreven
Doff +1quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:22 schreef Doff het volgende:
Oh wacht. Stewie, The Untold Story ofsoiets.
Of Stewie Griffth, the Untold Story.
Of mag dat niet in een post.
En die is natuurlijk al uit, helemaal vergeten. Vond 'm wel leuk maar klein beetje tegenvallen.
Wel geniale serie hoor, lig elke keer helemaal dubbelquote:
Dacht niet dat Flyguy er nog was en ik zat (echt waar) aan de telefoon (je moet wat op de donderdagavond).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
Doff weg?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:23 schreef cwk het volgende:
Rambo 4?
Wel zelfde genre en ongeveer zelfde tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:14 schreef cwk het volgende:
Niet vrijwillig
Zou ZWEREN dat ie in Flight of the Phoenix zit maar dat klopt geloof ik niet.
Sahara zeker.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:20 schreef Doff het volgende:
[..]
Wel zelfde genre en ongeveer zelfde tijd.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:24 schreef cwk het volgende:
Oh tis ook echt de film.
Denk nu ben ik nog niets verder.
edit: Steve Zahn heet die lul. ga t NOOIT meer vergeten.
Userreview van welke film?quote:While some of the characters and lines in the movie were a little underdeveloped, the overriding story of the evolution of our society into an aggressive, militarist regime cannot be ignored. The action scenes were great, with flawless computer animation (howbeat it for SFX I will never know) and enhancement supported by what can only be described as gore-laden prosthetics. I thought they could have left the love story out, but that's Hollywood.
Very watchable, and a nice change from themovies - this is WAR, not some isolated pit-fight! I love the
movies, but
just has a lot o' lead, heads, and bodies flying left, right and centre! I thought the
could have used better weaponry (apparently in the novel that it's based on, the
has powered armour with assault cannon and missile launchers etc.) to battle such a foe, but I'm just being technical.
If you want a nice beer & pretzels movie to yell and scream at, then this is it.
quote:While some of the characters and lines in the movie were a little underdeveloped, the overriding story of the evolution of our society into an aggressive, militarist regime cannot be ignored. The action scenes were great, with flawless computer animation (how titanic beat it for SFX I will never know) and enhancement supported by what can only be described as gore-laden prosthetics. I thought they could have left the love story out, but that's Hollywood.
Very watchable, and a nice change from themovies - this is WAR, not some isolated pit-fight! I love the
movies, but
just has a lot o' lead, heads, and bodies flying left, right and centre! I thought the
could have used better weaponry (apparently in the novel that it's based on, the
has powered armour with assault cannon and missile launchers etc.) to battle such a foe, but I'm just being technical.
If you want a nice beer & pretzels movie to yell and scream at, then this is it.
mr_anonimous +1quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Starship Troopers?
Een 8 te veel. Maar toch een punt hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
Crazy 888?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |