ja, normaal doe ik dat ook wel.quote:op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef kanaiken het volgende:
jouw nick past erbij.
maar serieus, gewoon doen. zo los je dat op.
nou, ik denk dat dat best wel kan werken.quote:
ja, wat kan je dan het beste zeggen he? het is zo kut om een blauwtje te lopen, en als je daar te bang voor bent, zal het nooit goed gaan.quote:op woensdag 21 juni 2006 13:57 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ja, normaal doe ik dat ook wel.
maar zij is zo leuk, dat t weer niet gaat.
daar komt bij dat er dan zo'n hele rij achter je staat in die winkel.
30 oren....
als je een beetje aangeschoten bent is het wat makkelijker praten etc. de truc is om niet te laten merken dat je een beetje gedronken hebtquote:op woensdag 21 juni 2006 14:01 schreef nerdmans het volgende:
[..]
nou, ik denk dat dat best wel kan werken.
maja ik zit op t werk en haal daar ff eten. om nu op de zaak eerst in te drinken....
ja leuk idee, heb ik ook eens geprobeerd, nou ik werd er niets losser van!quote:op woensdag 21 juni 2006 14:10 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
als je een beetje aangeschoten bent is het wat makkelijker praten etc. de truc is om niet te laten merken dat je een beetje gedronken hebt![]()
das een goeie tipquote:op woensdag 21 juni 2006 14:17 schreef descendent1 het volgende:
zij werkt dus in een supermarkt oid? zorg dat je haar een keertje 'toevallig' tegenkomt na dr werk ofzo; want een supermarkt lijkt me nu niet de beste plek om iemand mee uit te vragen; misschien dat t dan makkelijker gaat.![]()
je voelt het dus anders dan bij andere (normale) dames, deze dame is iets specialer, en je bent dus gewoon verliefd! mja das moeilijk, ik zou het inderdaad niet in de winkel zelf vragen, wacht haar gewoon een keer op totdat ze klaar is met werken, of loop dan 'toevallig' net ff langs. vraag of ze zin heeft om wat mee te gaan drinken oid...quote:op woensdag 21 juni 2006 13:52 schreef nerdmans het volgende:
ik snap er niks van..
normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen en ben ik redelijk goed met de dames.
nu heb ik al een tijdje een zwak voor een dame, waar ik mijn boodschappen regelmatig haal.
graag wil ik haar eens uitvragen en merk dat er wel een soort van klik is.
ik voel dat er in ieder geval een wederzijdse aantrekkingskracht is
toch krijg ik t niet uit mn mond.
het lijkt wel of er een soort mentale barriere is bij haar.
ik word er helemaal gek van.
herkent iemand dit? hoe los ik dit nou op?
no problemoquote:op woensdag 21 juni 2006 14:11 schreef copycat het volgende:
sorry flapdrolletje, ik was eens een keer te snel met oordelen.
meer = beter! bij elk mens ligt het los - gevoel anders, bij jou blijkbaar aardig hoog..quote:op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef -muse- het volgende:
[..]
ja leuk idee, heb ik ook eens geprobeerd, nou ik werd er niets losser van!
das minder maar samen drinken is de oplossing!quote:weet je wat het nog lastiger maakt? een meisje die zelf net zo verlegen is als jij, dan kom je al helemaal nergens :s
nerdsman wilt 15jargie kassa meisjes versieren!quote:op woensdag 21 juni 2006 13:52 schreef nerdmans het volgende:
ik snap er niks van..
normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen en ben ik redelijk goed met de dames.
nu heb ik al een tijdje een zwak voor een dame, waar ik mijn boodschappen regelmatig haal.
graag wil ik haar eens uitvragen en merk dat er wel een soort van klik is.
ik voel dat er in ieder geval een wederzijdse aantrekkingskracht is
toch krijg ik t niet uit mn mond.
het lijkt wel of er een soort mentale barriere is bij haar.
ik word er helemaal gek van.
herkent iemand dit? hoe los ik dit nou op?
ja, misschien wel, maar ik ken haar werktijden niet.quote:op woensdag 21 juni 2006 14:17 schreef descendent1 het volgende:
zij werkt dus in een supermarkt oid? zorg dat je haar een keertje 'toevallig' tegenkomt na dr werk ofzo; want een supermarkt lijkt me nu niet de beste plek om iemand mee uit te vragen; misschien dat t dan makkelijker gaat.![]()
?? kom op; beetje meer actiebereidheid!quote:op woensdag 21 juni 2006 15:04 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ja, misschien wel, maar ik ken haar werktijden niet.
beetje onhandig om daar een paar uur toevallig op de stoep te gaan zitten...
whehehe
whehehe pedo akties!quote:op woensdag 21 juni 2006 14:58 schreef opgeduveld het volgende:
[..]
nerdsman wilt 15jargie kassa meisjes versieren!![]()
ik zal eens kijken wat de openingstijden zijn.quote:op woensdag 21 juni 2006 15:06 schreef descendent1 het volgende:
[..]
?? kom op; beetje meer actiebereidheid!
supermarkten gaan dicht rond 9-enen. (staat wel bij de ingang hoe laat).
meestal duurt het een kwartier langer voordat ze echt naar huis gaat.
ka-tching!![]()
of ze heeft een eerdere dienst en die duren meestal tot een uur of 5. (geloof ik.)
nou succes en we horen graag hoe het looptquote:op woensdag 21 juni 2006 15:28 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat de openingstijden zijn.
! minuutje voor tijd binnen vallen en eens kijken of ik er iets uit krijg.
dies wel goed ja!quote:op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef beachbreeze het volgende:
of gewoon vragen als je er rond 15 uur bent tot hoe ze moet werken... als je dat dan op vrijdag doet, kan je er meteen aan toevoegen of ze nog plannen heeft voor t weekend, makkelijk zat, en kan je opvatten hoe je wil....![]()
ja.. ik weet haar naam niet.quote:op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef houniet het volgende:
spreek der bij haar naam aan
ga gewoon 6 keer per dag naar de winkel, en zeg dat je alleen maar voor haar komt ofzodan komt de rest misschien vanzelf
ja he, en breed toepasbaar ook, het gaat erom dat je eerst een vraag stelt en daar dan op inhaakt op zo'n manier dat ze jou ook subtiel iets duidelijk kan maken... stel dat ze zegt, ja, ik ga vanavond naar tent x, dan weet jij wel meteen waar je heen moetquote:
haha starend naar der tieten staat altijd leuk, maar je kan toch ook even je verlegenheid aan de kant schuiven en gewoon ff de stoute schoenen aantrekken? wat heb je te verliezen?quote:op woensdag 21 juni 2006 15:35 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ja.. ik weet haar naam niet.
ze heeft nooit een naambordje op.
een keer had ze hem op, maar t ding zat niet goed en ik kon t niet goed lezen.
ik stond iets te lang naar dat ding te staren en zij zag het. . . .
aangezien die dingen op borthoogte zitten geeft dat geen goed signaal..![]()
en dan moet je je slag slaanquote:op woensdag 21 juni 2006 15:39 schreef beachbreeze het volgende:
[..]
ja he, en breed toepasbaar ook, het gaat erom dat je eerst een vraag stelt en daar dan op inhaakt op zo'n manier dat ze jou ook subtiel iets duidelijk kan maken... stel dat ze zegt, ja, ik ga vanavond naar tent x, dan weet jij wel meteen waar je heen moet![]()
ik heb nog nooit echt een blauwtje gelopen.quote:op woensdag 21 juni 2006 15:39 schreef mickje het volgende:
[..]
haha starend naar der tieten staat altijd leuk, maar je kan toch ook even je verlegenheid aan de kant schuiven en gewoon ff de stoute schoenen aantrekken? wat heb je te verliezen?
wheheh paar biertjes naar binnen, dan gaat t welquote:op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef houniet het volgende:
[..]
en dan moet je je slag slaan [afbeelding]
dat gevoel ken ik wel, nou ben ik nog geen 28 maar snap wel hoe je je voelt. met dronke kop pak je bij wijze van spreke gewoon een vrouw/meisje op de bek. maar als je dan daadwerkelijk gevoelens voor iemand krijgt, ben je in één klap verlegen. toch is daar overheen te stappen.... je moet gewoon die stoute schoenen vinden!quote:op woensdag 21 juni 2006 15:42 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik heb nog nooit echt een blauwtje gelopen.
ik heb wel eens met mijn zatte kop slap stan kleppen tegen vrouwen,maar dat is anders.
|ik heb in 28 jaar nog nooit zo expliciet iets moeten doen... meestal gingen die dingen vanzelf wel op de een of andere manier.
k voel me gewoon een klungel, en daar heb ik een hekel aan.
dat zou ik niet doenquote:op woensdag 21 juni 2006 15:43 schreef nerdmans het volgende:
[..]
wheheh paar biertjes naar binnen, dan gaat t wel
quote:op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef veroniek het volgende:
stop een briefje bij je tientje, met een opvallende kleur tekst; "wil je met mij mee uit?" (ofzoiets) + telnr.
dan horen die 20 mensen achter jou het in de rij niet en hoef je ook niet bang te zijn dat als ze nee zegt je er voor lul moet staan met een rooie kop (wees wel optijd weg en zorg dat je boodschappen op 10 euro precies uitkomen)
haha die goede oude versiertrucjes van vroegerquote:op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef veroniek het volgende:
stop een briefje bij je tientje, met een opvallende kleur tekst; "wil je met mij mee uit?" (ofzoiets) + telnr.
dan horen die 20 mensen achter jou het in de rij niet en hoef je ook niet bang te zijn dat als ze nee zegt je er voor lul moet staan met een rooie kop (wees wel optijd weg en zorg dat je boodschappen op 10 euro precies uitkomen)
hahaha, altijd leuk toen je 12 wasquote:op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef nerdmans het volgende:
jaaa een briefje!
ik reken gewoon precies af, geef dat briefje erbij, ren de winkel uit en ga een week of 3 later eens kijken of ze er nog werkt!
sarcasme?quote:op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef nerdmans het volgende:
jaaa een briefje!
ik reken gewoon precies af, geef dat briefje erbij, ren de winkel uit en ga een week of 3 later eens kijken of ze er nog werkt!
nee ik ga t doen, ik heb net een briefje geschreven en alvast in mn geldbuidel gestopt.quote:
nou ben benieuwdquote:op woensdag 21 juni 2006 16:12 schreef nerdmans het volgende:
[..]
nee ik ga t doen, ik heb net een briefje geschreven en alvast in mn geldbuidel gestopt.
maar ik denk wel dat ik de reactie niet ga staan afwachten. . .
nee anders kan je het net zo goed zeggenquote:op woensdag 21 juni 2006 16:12 schreef nerdmans het volgende:
[..]
nee ik ga t doen, ik heb net een briefje geschreven en alvast in mn geldbuidel gestopt.
maar ik denk wel dat ik de reactie niet ga staan afwachten. . .
ja maar dat zijn de beste heh!quote:op woensdag 21 juni 2006 15:49 schreef mickje het volgende:
[..]
haha die goede oude versiertrucjes van vroeger
wel in oranje he, want we zijn in de wk stemming
voor een eerste date lijkt het me ook een beetje pittig. zou der eerst gewoon een keertje mee vragen om wat te drinken of gewoon om te kletsenquote:op woensdag 21 juni 2006 17:11 schreef nerdmans het volgende:
een vriendin van me had een geweldig idee!
ik koop allemaal lekkere dingen om een 2 gangen diner mee te maken.
kaarsjes, lekker wijntje.... alles.
dan vraag ik of ze zin heeft om te komen eten!
is dat wat?
stel dat ze ja zegt, moet ik nog gaan koken ook. en dat kan ik helemaal niet.quote:op woensdag 21 juni 2006 17:13 schreef beachbreeze het volgende:
schept wel hoge verwachtingen en met zn tweetjes zitten eten bij jullie lijkt nu leuk, maar is als eerste afspraak best pittigdoen als je lef hebt
nou, ik heb dus echt een briefje!quote:
quote:op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef nerdmans het volgende:
[..]
nou, ik heb dus echt een briefje!
eigenlijk zijn t er 4
ik ga t in 4 delen geven, lijkt me wel grappig.
1: ik
2: vind
3: je
4: leuk + tel nr.
beetje suspence creeeren
idd lijkt mij ook niets...quote:op woensdag 21 juni 2006 23:55 schreef beachbreeze het volgende:
ja, wat ik zei, dat briefje in vier delen is echt drie keer niks man
haha sukkel zit je ons hier nou voor het lapje te houden? zoiets doe je gewoon nietquote:op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef nerdmans het volgende:
[..]
nou, ik heb dus echt een briefje!
eigenlijk zijn t er 4
ik ga t in 4 delen geven, lijkt me wel grappig.
1: ik
2: vind
3: je
4: leuk + tel nr.
beetje suspence creeeren
een grote vent, pakt haar beet, buigt haar over de kassa en geeft haar een flinke beurt .quote:op donderdag 22 juni 2006 01:34 schreef apekoek het volgende:
[..]
haha sukkel zit je ons hier nou voor het lapje te houden? zoiets doe je gewoon niet![]()
inderdaad pak het als een grote vent aan. gewoon briefje, hey vind je leuk mail/sms/bel me + nummer
als dat het probleem is, moet je zorgen dat je haar een keer ergens anders treft. moeite doen, dus. en 'het gaat niet' is natuurlijk niet waar, 'je durft niet' is wél waarquote:op woensdag 21 juni 2006 13:57 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ja, normaal doe ik dat ook wel.
maar zij is zo leuk, dat t weer niet gaat.
daar komt bij dat er dan zo'n hele rij achter je staat in die winkel.
30 oren....
het mooiste is dat alle mensen achter je aan de kassa mee staan te kijkenquote:op donderdag 22 juni 2006 09:20 schreef rutger1983 het volgende:
ik heb een keer gevraagd of de meid in kwesite d'r msn op de bon wilde schrijven..
het werkte wel.
zo kun je het ook doen, maar vraag dan d'r 06
der nummer vragen, en waarom zou de hele rij mee kijken als ze het opschrijftquote:op donderdag 22 juni 2006 10:39 schreef houniet het volgende:
[..]
het mooiste is dat alle mensen achter je aan de kasse mee staat te kijkenadt geeft de kick
nou ik weet niet hoe jij aan de kassa staatquote:op donderdag 22 juni 2006 10:41 schreef mickje het volgende:
[..]
der nummer vragen, en waarom zou de hele rij mee kijken als ze het opschrijft
daarna meteen bellen (na der werk) of ze een keer tijd heb om wat te gaan drinken
maar dat staat aan de andere kant ook weer soort van arrogant als je zo tegen die mensen te keer gaat, als je zo niet bent, moet je zo niet doen, je moet wel jezelf blijven... want dat is wat meisjes zoeken, mensen die zichzelf zijn, en dan moet het haar nog bevallenquote:op donderdag 22 juni 2006 11:07 schreef flapdrolletje het volgende:
... ik vind dat hele briefjes gedoe niet echt alles..
gewoon eropaf stappen! toont dat je moeite voor haar wilt doen en als mensen gaan zeiken, zeg je gewoon: zie je niet dat ik bezig ben?!
jazeker welquote:op donderdag 22 juni 2006 11:04 schreef gluckskafer het volgende:
ik zou me eerst afvragen of een 24 jarige kassiere wel de moeite waard is.
jij wordt graag uitgelachen in de supermarkt?quote:op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef nerdmans het volgende:
zo...
net weer boodschappen gaan doen.
briefje in de aanslag, is ze er niet.
dus morgen weer een nieuwe poging.
delete & ban!~quote:dat briefje in vier delen is zo enorm lame
nouhou....quote:op donderdag 22 juni 2006 12:39 schreef copycat het volgende:
[..]
jij wordt graag uitgelachen in de supermarkt?
dat briefje in vier delen is zo enorm lame, doe het niet als je waardigheid je lief is!
sowieso een briefje achterlaten om vervolgens hard de supermarkt uit te rennen.quote:op donderdag 22 juni 2006 12:39 schreef copycat het volgende:
[..]
jij wordt graag uitgelachen in de supermarkt?
dat briefje in vier delen is zo enorm lame, doe het niet als je waardigheid je lief is!
weet je eigenlijk wel of ze vrijgezel is?quote:op donderdag 22 juni 2006 10:41 schreef ici-paris het volgende:
nerdman weetje wel of ze een vriend heeft. zou je dat niet eerst uitzoeken.
die supermarktbaas heeft een goeie klant aan jou, als je elke dag boodschappen komt doen.quote:op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef nerdmans het volgende:
zo...
net weer boodschappen gaan doen.
briefje in de aanslag, is ze er niet.
dus morgen weer een nieuwe poging.
eh nee...quote:op donderdag 22 juni 2006 13:08 schreef mickje het volgende:
[..]
weet je eigenlijk wel of ze vrijgezel is?
ga daar maar eerst achter komen, ofja, daar kan je ook achter komen als je der nummer vraagt natuurlijkquote:
hij groet me in ieder geval erg vriendelijk ja !quote:op donderdag 22 juni 2006 13:11 schreef gluckskafer het volgende:
[..]
die supermarktbaas heeft een goeie klant aan jou, als je elke dag boodschappen komt doen.
dat is 'klantvriendelijkheid'.quote:op donderdag 22 juni 2006 13:33 schreef nerdmans het volgende:
[..]
hij groet me in ieder geval erg vriendelijk ja !
ja ik ga uitvogelen wanneer ze werkt en tot hoelaat.quote:op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef veroniek het volgende:
hey hi hallo
je hebt maar 1 kans om haar duidelijk te maken dat je interesse in haar hebt, het is dus zonde als je niet duidelijk overkomt. door telkens haar een briefje te geven met 1 woord erop komt het niet duidelijk over (waarschijnlijk zegt ze, meneer er zit wat van u tussen het geld!") met een duidelijke tekst erop begrijpt ze meteen dat je niks rond laat slingeren
en misschien doet ze dit werk wel naast haar opleiding ?
haha blijkbaar praat je dus wel eens met der, waarom weet je dan in hemels naam haar naam niet?quote:op donderdag 22 juni 2006 13:48 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ja ik ga uitvogelen wanneer ze werkt en tot hoelaat.
dan spreek ik haar wel aan na t werk. zo'n lange kassa rij is niet goed voor mijn zelfvertrouwen.
en zo'n briefje is klaarblijkelijk geen goed idee. hoe kan ik er nou even makkelijk en slinks achterkomen of ze een vriendje heeft?
t is al 8 jaar haar bijbaan trouwens. ze is student aan de tu, pedagogiek.
hahaha ik zo, o dat is iets met voeten he?
zij, ehr nee dat is met kinderen. . .
ik![]()
nee dat herken ik ondertussen wel.quote:op donderdag 22 juni 2006 13:39 schreef gluckskafer het volgende:
[..]
dat is 'klantvriendelijkheid'.
ze groeten elke klant vriendelijk. niks persoonlijks aan.
voor hetzelfde geld vind hij je maar een kutklant.
kassieres moeten trouwens ook tegen elke klant vriendelijk zijn.
mischien laat je je daardoor misleiden?
dat je denkt dat ze alleen tegen jou zo aardig is en glimlacht. terwijl ze gewoon haar werk doet.
je hebt wel een punt daar...quote:op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef veroniek het volgende:
wat kunnen mannen die verliefd zijn toch treuzelen![]()
![]()
eigenlijk is er helemaal geen tactiek om erachter te komen of ze een vriend heeft zonder argwaan op te wekken (behalve direct vragen), dat is ook helemaal niet nodig. als je haar de vraag stelt of ze een vriend heeft, heeft ze natuurlijk meteen door dat je wel wat met haar wilt dus kan je het toch net zo goed toch meteen vragen of zij ook interesse in jou heeft ?
ik zou het als het meisje zijnde ook fijner vinden als je op me zou wachten nadat het werk klaar is. als je haar je telnr. geeft moet zij jou bellen, misschien durft ze dat niet en en dan heb je hetzelfde probleem...alleen dan ligt het probleem bij haar..en ik weet zeker dat je dat ook niet wilt..
en wat is het ergste wat je kan overkomen? dat je naar een andere supermarkt moet omdat je naar deze niet meer durft? boeh freaking hoe !![]()
alleen indien beantwoord, anders ellendequote:op donderdag 22 juni 2006 14:54 schreef veroniek het volgende:
kriebels = vlinders in de buik = liefde = goed gevoel = geluk![]()
ja jij bent een lekkere. ik ga daar echt niet iedere dag bij haar aan de kassa staan na een keurig blauwtje. ik laat me liever kenen dan dat ik me daar iedere keer ongemakkelijk moet voelen.quote:op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef silentchaos het volgende:
ook al wijst ze je af, dan zou ik daar nog boodschappen blijven doen en gewoon bij haar aan de kassa gaan staan hoor...anders laat je jezelf wel heel erg kennen!
helemaal waar...maar kriebels staan los van ellendequote:op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef liewec het volgende:
[..]
alleen indien beantwoord, anders ellende![]()
je zoekt al 8 jaar een manier om haar aan te spreken, gaat het er dan eindelijk van komen..quote:op donderdag 22 juni 2006 13:48 schreef nerdmans het volgende:
[..]
t is al 8 jaar haar bijbaan trouwens. ze is student aan de tu, pedagogiek.
met deze tactiek maak jezeker kansquote:op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef gluckskafer het volgende:
anders moet je je moeder ff langssturen en het laten regelen.
moeder: hallo kassameisje hoe is het.
kassameisje: goed hoor
moeder: heb je al een vriendje?
kassameisje: eh, nee.
moeder: mooi. ik heb nog en vrijgezelle zoon thuis zitten.
kassameisje: oh...
moeder: het is die vergeetachtige jongen die hier 10 keer per dag boodschapjes komt doen
kassameisje: o ja hij
moeder: ja dat is hem. leuke jongen he. heel spontaan en houd van een uitdaging.
kassameisje: eh....
moeder: weet je wat, kom vanavond bij ons eten
kassameisje: eh...eten...vanavond?
moeder: goed, dat is dan geregeld. doei.
de kracht van schoonmoedersquote:op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef ici-paris het volgende:
[..]
met deze tactiek maak jezeker kans![]()
ik ben vandaag geweest, maar ze werkte vandaag niet!quote:op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef mickje het volgende:
[..]
de kracht van schoonmoeders![]()
maar ff ontopic, wanneer gaat die nou eens actie ondernemen![]()
![]()
quote:op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef gluckskafer het volgende:
anders moet je je moeder ff langssturen en het laten regelen.
moeder: hallo kassameisje hoe is het.
kassameisje: goed hoor
moeder: heb je al een vriendje?
kassameisje: eh, nee.
moeder: mooi. ik heb nog en vrijgezelle zoon thuis zitten.
kassameisje: oh...
moeder: het is die vergeetachtige jongen die hier 10 keer per dag boodschapjes komt doen
kassameisje: o ja hij
moeder: ja dat is hem. leuke jongen he. heel spontaan en houd van een uitdaging.
kassameisje: eh....
moeder: weet je wat, kom vanavond bij ons eten
kassameisje: eh...eten...vanavond?
moeder: goed, dat is dan geregeld. doei.
wat heb je gedaan vandaag dan? weer verlegen geweest en nog steeds niets durven vragen? zo komt er niets van terecht... uitstel is afstelquote:op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik ben vandaag geweest, maar ze werkte vandaag niet!
morgen ga ik weer . . .
weet je waar ze woont?quote:op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik ben vandaag geweest, maar ze werkte vandaag niet!
morgen ga ik weer . . .
vandaag had ik echt wel de moed hoor, maar ja als ze vrij is, gaat t niet door he?quote:op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef ici-paris het volgende:
strax kaapt iemand haar voor je weg... leulke meiden blijven niet altijd vrijgezel hoor
let us know! succes nerdmansquote:op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef nerdmans het volgende:
[..]
vandaag had ik echt wel de moed hoor, maar ja als ze vrij is, gaat t niet door he?
ik hoop dat ze er morgen is..
quote:op vrijdag 23 juni 2006 09:15 schreef nerdmans het volgende:
nog 3 uurtjes, dan gaan we weer eens wat beschuitbollen halen
quote:op vrijdag 23 juni 2006 12:51 schreef nerdmans het volgende:
ik ben terug!
ze begon zelf een gesprek met me...
echt super... ik heb in ieder geval haar naam gevraagd: sandra![]()
![]()
aangezien het echt heel erg druk was kon ik niet echt verder gaan, maar ze gaf zelf wel beetje signaal af volgens mij. ze zijn tot 20:00 uur geopend, maar ik ga om 17:30 nog even kijken of wat rustiger is. dan doe ik gewoon de avondboodschappen.....
als t dan rustiger is vraag ik hoelat ze afgewerkt is en dan afhankelijk van hoe dat gaat kijken we wel weer verder.
wat hij zegt. of nodig haar bij je thuis uit. je hebt in iedergeval wel wat in huisquote:op vrijdag 23 juni 2006 12:54 schreef dawg het volgende:
jouw voorraadkasten zullen zo ongeveer wel uitpuilen van de boodschappen, nietwaar?![]()
vraag haar vanavond gewoon eens mee uit om wat te gaan drinken. scheelt je een hoop geld.
hahaha, valt reuze mee hoor!quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef ici-paris het volgende:
[..]
wat hij zegt. of nodig haar bij je thuis uit. je hebt in iedergeval wel wat in huis
wat een woordkeuzequote:op vrijdag 23 juni 2006 12:51 schreef nerdmans het volgende:
ik ben terug!
ze begon zelf een gesprek met me...
echt super... ik heb in ieder geval haar naam gevraagd: sandra![]()
![]()
aangezien het echt heel erg druk was kon ik niet echt verder gaan, maar ze gaf zelf wel beetje signaal af volgens mij. ze zijn tot 20:00 uur geopend, maar ik ga om 17:30 nog even kijken of wat rustiger is. dan doe ik gewoon de avondboodschappen.....
als t dan rustiger is vraag ik hoelat ze afgewerkt is en dan afhankelijk van hoe dat gaat kijken we wel weer verder.
ik denk dat t iedere keer die kassa rij is.... al die mensen die op je neus zitten te kijken.quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:37 schreef silentchaos het volgende:
[..]
wat een woordkeuze
maar ontopic: goed geregeldvanavond langsgaan en idd vragen hoe laat ze klaar is met werken en dan vragen of ze daarna zin heeft om wat te gaan drinken!
keep it cool man![]()
boeie, zeg gewoon wat in je komt, maar zorg nou maar dat je vanavond weet of ze mee gaat om wat te drinken. anders duurt het alleen maar langer...quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:50 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik denk dat t iedere keer die kassa rij is.... al die mensen die op je neus zitten te kijken.
en ik snap even niet wat er fout is aan afgewerkt?
is dat raar dan om te vragen hoe laat iemand afgewerkt is? of ze nu klaar is met werken of afgewerkt is... zelfde tog?
het is niet fout, maar ik vond't een mooie woordkeus aangezien het heel dubbelzinnig is (afwerken als in de vorm van "afwerkplekken")...quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:50 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik denk dat t iedere keer die kassa rij is.... al die mensen die op je neus zitten te kijken.
en ik snap even niet wat er fout is aan afgewerkt?
is dat raar dan om te vragen hoe laat iemand afgewerkt is? of ze nu klaar is met werken of afgewerkt is... zelfde tog?
whehe jij zit de rit gewoon uit hier om mij een blauwtje te zien lopen he?quote:op vrijdag 23 juni 2006 14:14 schreef mickje het volgende:
[..]
boeie, zeg gewoon wat in je komt, maar zorg nou maar dat je vanavond weet of ze mee gaat om wat te drinken. anders duurt het alleen maar langer...
haha nee hoorquote:op vrijdag 23 juni 2006 16:01 schreef nerdmans het volgende:
[..]
whehe jij zit de rit gewoon uit hier om mij een blauwtje te zien lopen he?
geef maar toe
![]()
serieus kerel, je moet echt eens professionele hulp zoeken.quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:35 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik haal iedere dag vers.
ik heb problemen met eten wat staat. als ik beleg heb ofzo, dan vertrouw ik t nooit als t open is en een dag moet staan...
ik haal smiddags wat ik die middag eet en 's avonds wat ik die avond eet.
wheheh zondag is lastig, dan moet ik altijd naar de benzinepomp
nou, ik hoor wel maffere zaken hoor.quote:op zaterdag 24 juni 2006 10:37 schreef gluckskafer het volgende:
[..]
serieus kerel, je moet echt eens professionele hulp zoeken.
problemen hebben met eten dat een dag staat?vlees kun je heus wel een paar dagen bewaren in tupperware bakjes. en in de koelkast natuurlijk.
bovendien ligt het in de winkel ook weleens langer dan een dag. wat ze vandaag snijden voor morgenvroeg.
en zondag naar de benzinepomp eten halen? alsof dat te vertrouwen is....
nu het duidelijk is dat ze een vriend heeft, zou ik ermee kappen, maar dat is meer uit principe dat ik niet op bezette meiden afga... gewoon om geen relaties te verpesten, als dat al kan maar goed.quote:
waarom geloof ik hier nu helemaal geen jota van?quote:op zaterdag 24 juni 2006 11:45 schreef #ANONIEM het volgende:
persoonlijk vind ik dat je best dat met die papiertjes wel kan doen. een kennis van me heeft dat gedaan en dat pakte allemaal erg goed uit. was ook bij een kassameisje.
mijn gevoel zegt dat we goed bij elkaar passen.quote:
jazeker, zij neemt zlefs initiatief. ik wilde laatst snel door, omdat t daar druk was. zij begon toch nog een verhaaltje. ik had laten weten waar ik werkte en wat ik deed.quote:op zondag 25 juni 2006 13:22 schreef duiveltja het volgende:
heb je al geprobeerd om een gesprekje met haar te beginnen? zoals ik het nu lees, lijkt het me beetje een kansloze missie.
vraag haar gewoon eens onschuldig om wat te gaan drinken na werktijd ofzo...als ik dit zo hoor zal ze toch geen nee zeggen, misschien niet eens zeggen dat ze een vriend heeft (doe alsof je neus bloedt)...quote:op zondag 25 juni 2006 14:20 schreef nerdmans het volgende:
[..]
jazeker, zij neemt zlefs initiatief. ik wilde laatst snel door, omdat t daar druk was. zij begon toch nog een verhaaltje. ik had laten weten waar ik werkte en wat ik deed.
ze had de website opgezocht en had zich echt even verdiept in wat ik deed en stelde allerlei vragen. als we praten dan voel ik en zij volgens mij ook wel dat er ïets" is.
ik ben dan wel verlegen, maar zoiets weet je gewoon.
wil je niet afkraken hoor, maar je hebt van die spontane meiden die zich ook zo in een goede (beginnende in jou geval) vriendschap gedragen... maar ken haar niet, dus misschien heb je wel gelijk, in dat geval zal je er toch wel achter moeten komen of ze nou wel of niet die vriend heeft. als ze die nog wel heeft, is het ook nog de vraag of het wel goed gaat, als je der baas had gehoord... maar dat soort dingen vraag je niet zo 1,2,3. dus zou het weer op afwachten komen... weet niet hoe ik dit zou aanpakken, waarschijnlijk zou ik me erbij neer leggen... tenzij mijn gevoelens zo sterk zouden moeten zijn....quote:op zondag 25 juni 2006 14:20 schreef nerdmans het volgende:
[..]
jazeker, zij neemt zlefs initiatief. ik wilde laatst snel door, omdat t daar druk was. zij begon toch nog een verhaaltje. ik had laten weten waar ik werkte en wat ik deed.
ze had de website opgezocht en had zich echt even verdiept in wat ik deed en stelde allerlei vragen. als we praten dan voel ik en zij volgens mij ook wel dat er ïets" is.
ik ben dan wel verlegen, maar zoiets weet je gewoon.
je had ook op het naamplaatje kunnen kijken ...quote:echt super... ik heb in ieder geval haar naam gevraagd: sandra
lees eerst eens fatsoenlijk door wat nerdmans gezegd heeft voordat je reageert.quote:op maandag 26 juni 2006 10:34 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
je had ook op het naamplaatje kunnen kijken ...![]()
nerdmans zit ziek thuis.quote:op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef fortunahome het volgende:
heeft nerdmans zijn lunch al gekocht vandaag?
ik woon in een maisonette ( een flat met verdieping).quote:op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef gluckskafer het volgende:
wat ik me afvraag: wat is je woonsituatie.
hoe: huis/flat/etc
met wie: alleen? ouders?
dat is ook een optie nerdmansquote:op maandag 26 juni 2006 17:52 schreef #ANONIEM het volgende:
je kan ook een brief sturen naar albert heyn en dan ter attentie van.. [haar naam]. dan krijgt ze het tijdens werktijd. hoef je haar adres niet eens te weten.
nee zeker niet gek. en als je dat met die briefjes had gedaan was het echt een stoer topic geweest, maar nee hoorquote:op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef nerdmans het volgende:
de opmerkingen vallen me reuze mee trouwens.
het is niet wat je noemt een ontzettend stoer topic zeg maar.
schijnbaar zo gek nog niet die nerdmans
alles kan kapot...quote:op vrijdag 23 juni 2006 22:55 schreef nerdmans het volgende:
wheheh om 17:30 weer naar binnen!
ze was er niet, dus ik hoefde gelukkig niks te kopen
even aan de manager gevraagd wanneer ze weerk kwam.
verteld hij dat ze al 4 jaar een relatie heeft.![]()
hij vertelde wel dat t volgens hem een "rare"relatie was en wist niet helemaal zeker of t nog wel echt aan was. dus tja....
en nu?
![]()
nouw! flauw hoor! :pquote:op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef nerdmans het volgende:
zal ik eens een foto maken met mn telefoon en haar dan online gooien?
wheheh topic nieuwe leven inblazen.
haha nee, dat doen we niet, jullie trapten er bijna in he?
ik heb vroeger 5 jaar bij een albert heijn gewerkt.quote:op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef gsbrder het volgende:
heey nerdmans
solliciteer gewoon bij de spar
ik werk bij de ah.. en zo kom je ook met hele leuke kassameisjes in
contact hehehe
personeelsfeestjes met gratis drank enzo
owja.. en dat haar manager zegt dat ze een relatie heeft wil
nog niet veel zeggen
onze manager zat ooit eens achter een kassameisje aan hahahahaha
zolang je het niet van haar hebt gehoord, weet je nog niets zeker![]()
dus je bent supermarktmeisjesverslaafd, tja ieder z'n eigen dingquote:op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik heb vroeger 5 jaar bij een albert heijn gewerkt.
ik heb zeker een kassameisje of 4 gehad, 2 van de vers en 1 van de slagerij.
ben zelfs een keer gepakt in de koelcel... dat waren nog eens tijden![]()
de eerst volgende keer dat ik daar sta, rij of niet, dan ga ik ervoor.
![]()
![]()
![]()
ervaring?quote:op dinsdag 27 juni 2006 21:58 schreef stealth-b2 het volgende:
geen idee.
maar soms wil je ze egt ontvoeren en nemen
dat is helemaal waarquote:op dinsdag 27 juni 2006 21:58 schreef stealth-b2 het volgende:
geen idee.
maar soms wil je ze egt ontvoeren en nemen
ben jij stiekem een kassa-meisje bij spar en hoop je dat jij een van de hoofdrolspelers bent in dit topic?quote:op woensdag 28 juni 2006 19:44 schreef ici-paris het volgende:
nog wat gekcoht. of ben je nog steeds ziek?
haha lijkt wel een filmscript waar meg ryan of lopez in speelt.quote:op donderdag 29 juni 2006 16:31 schreef silentchaos het volgende:
collega van me had een mooie zin bij het ontmoeten van z'n huidige vriendin...
hij zag haar vaak in de supermarkt en kende haar van gezicht...staat ze achter hem bij de kassa en zegt: "shit ik ben m'n brood vergeten...kan je ff op m'n spullen letten?"
dus hij zegt: "ik heb thuis wel brood..."
nou toen gingen ze dus samen lunchen
je kan een variant gebruiken van die zin...
iets in de richting van: "shit, ik ben dit en dat vergeten...moet ik ook nog wat voor jou meenemen?"
nou ja we horen het wel
nee, want dan denkt ze dat je al wat te neuken hebt.quote:op donderdag 29 juni 2006 19:19 schreef nerdmans het volgende:
vandaag had ik een lunchafspraak, dus niet gegaan.
morgen tussen 12:00 en 13:00 gaan we weer!
hahaha dat brood verhaal is wel grappig ja.
whehehe of pakje durex performance halen...
prcs niet doenquote:op donderdag 29 juni 2006 19:21 schreef dareaper het volgende:
[..]
nee, want dan denkt ze dat je al wat te neuken hebt.
succesquote:op vrijdag 30 juni 2006 12:37 schreef nerdmans het volgende:
zo, daaar gaaaaaan we weer!
whehe update over een klein half uurtje
hij is nog steeds met d'r aan het pratenquote:op vrijdag 30 juni 2006 13:49 schreef -muse- het volgende:
inmiddels een uur verder....
damn helemaal wanhopig ga je over komenquote:op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef nerdmans het volgende:
gotnomdeju....
ze was er weer niet.
volgens mkij is ze op vakantie ofzo.
hier baal ik echt als een gek van.![]()
wat een suspence thriller...
naja, ik ben inmiddels wel overgestapt op verse broodjesquote:op vrijdag 30 juni 2006 15:01 schreef mickje het volgende:
[..]
damn helemaal wanhopig ga je over komendat wordt weer afwachten en afwachten, zou het allang opgegeven hebben denk ik...
haha toch wel, die beschuitrollen heb je nou wel genoeg denk:pquote:op vrijdag 30 juni 2006 15:11 schreef nerdmans het volgende:
[..]
naja, ik ben inmiddels wel overgestapt op verse broodjes
hahahaquote:op vrijdag 30 juni 2006 15:11 schreef nerdmans het volgende:
[..]
naja, ik ben inmiddels wel overgestapt op verse broodjes
diezelfde bedrijfsleider, die haar even waarschuwt, als hij ziet, dat ts eraan komt, zodat zij even naar achter kan rennen?quote:op vrijdag 30 juni 2006 16:57 schreef blackletter het volgende:
[..]
hahaha
kun je niet gewoon vragen aan de bedrijfsleider of ze op vakantie is ?
hahahaaa, nou ik heb er afgelopen week wel mee gespeeld met die gedachte.quote:op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef dareaper het volgende:
[..]
diezelfde bedrijfsleider, die haar even waarschuwt, als hij ziet, dat ts eraan komt, zodat zij even naar achter kan rennen?
je hebt je eigen helemaal niet voor lul gezet manquote:op vrijdag 30 juni 2006 20:00 schreef lollifant het volgende:
hmpfmag ik even mijn hart luchten?!
verhaal
ik had btw maar 2 boodschappen, dus de mensen achter me moesten bestwel lang wachten![]()
ze is zo leuk!!![]()
ik sta altijd bij haar aan de kassa!quote:op zaterdag 1 juli 2006 01:38 schreef houniet het volgende:
[..]
je hebt je eigen helemaal niet voor lul gezet manga de volgende keer weer bij haar aan de kassa staan! vraag haar mee uit en hou ons op de hoogte!
waarom durf je dat niet? gewoon beetje lulle, iets van:quote:op zaterdag 1 juli 2006 10:37 schreef lollifant het volgende:
[..]
ik sta altijd bij haar aan de kassa!![]()
ze werkt altijd op donderdagavond en vrijdagavond en soms op zaterdag, dus die dagen ben ik er dan ook altijd![]()
whiiiiee ik durf haar echt niet mee uit te vragen hoor, ik durf niet eens aan mijn nichtje te vragen of ze haar mailadres heeft.
maar ik ga vanavond rond 6 uur wel weer langs, is het lekker rustig
ik hou jullie op de hoogte...
beschuitbolluhquote:op zaterdag 1 juli 2006 13:08 schreef houniet het volgende:
wat deepart postzou je kunnen proberen ja
ik ben benieuwd wat nerdmans vandaag gaat uitopvreten![]()
nou pogin gewaagd net, was leukquote:op vrijdag 30 juni 2006 20:58 schreef deepart het volgende:
ik ga ook eens een poging wage, hou jullie op de hoogte
goed bezigquote:op zaterdag 1 juli 2006 16:14 schreef deepart het volgende:
[..]
nou pogin gewaagd net, was leuk![]()
5 uur is ze klaar met werken, en ik vroeg, zallik op je w88, en dat vond ze leuk, dus ik ga der om 5 uur heen, zal jullie vertelle alsik meer weet, maar ik denk dat ik haar mee uit ga vragen, hopelijk vanaaf al, lekker bios fso, en anders een andere dag....of helemaal niet![]()
whaha ikke had echt zo'n grote big smile op me gezicht![]()
khad 2 pakke ijsjes gekocht:d
dat zou ik niet doenquote:op zaterdag 1 juli 2006 18:40 schreef lollifant het volgende:
of zal ik heel desperate langs d'r huis gaan fietsen?!![]()
het is allemaal niet zo eng als het lijkt, wat heb je te verlieze?quote:op zaterdag 1 juli 2006 18:40 schreef lollifant het volgende:
deepart: je hebt goede tips voor een ontspannen gesprekje met subtiele date-afspraak, maar ik ben zo'n mietje! dat gaat nog niet lukken. misschien later...
jammer dat dat meisje bij jou zo snel weg was, maar tof dat je het allemaal zo hebt gedurft!![]()
wat! dat meen je nietquote:op zaterdag 1 juli 2006 21:43 schreef nerdmans het volgende:
tja... je gelooft t nooit, maar nerdmans komt net terug van een 8 urige date met een leuke vrouw.
t was wel niet t kassameisje van mn domen, maar dit was ook leuk.
scheelt als je iemand kan vragen zonder een wachtende rij mensen achter je.
ja, verlegen of niet, maar ook een nerd moet af en toe zeg maar...quote:op zaterdag 1 juli 2006 23:54 schreef houniet het volgende:
[..]
wat! dat meen je niet![]()
vertel eens man
goed bezigquote:op zondag 2 juli 2006 15:23 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ja, verlegen of niet, maar ook een nerd moet af en toe zeg maar...![]()
nerdmans is op oorlogspad, volgende week weer een date.![]()
nu alleen nog dat kassa meisje...
zij is wel de hoofdprijs...![]()
![]()
e tja, ik doe meer dan alleen boodschappen natuurlijk.quote:op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef houniet het volgende:
[..]
goed bezigmaar dan snap ik een ding niet.
je hebt nu alweer twee dates, maar nog steeds geen kassameisjeexplain
haha gewoon daten maar ondertussen toch een andere vrouw willen. ligt denk aan het weer dat iedereen opeens een meisje nodig heb, maakt niet uit wat voor 1 als het maar lekker is, en na de zomer heb je er niets meer aanquote:op zondag 2 juli 2006 15:42 schreef nerdmans het volgende:
[..]
e tja, ik doe meer dan alleen boodschappen natuurlijk.![]()
in t begin heb ik ook al vermeld dat ik normaal niet zo heel erg verlegen ben.
t is gewoon telkens bij t kassameisje dat ik niets durf.
nu ik dankzij de steunbetuigingen van fok geinspireerd ben en haar wil vragen, is ze er telkens niet. maar als zij ja zegt, dan date ik alleen maar haar![]()
jaa... komt wel een keertje, ik bouw het rustig opquote:op zaterdag 1 juli 2006 20:26 schreef deepart het volgende:
[..]
het is allemaal niet zo eng als het lijkt, wat heb je te verlieze?gewoon een keer proberen!
![]()
of wordt ze gepaald door d'r vriend op het moment.quote:op vrijdag 30 juni 2006 15:45 schreef houniet het volgende:
op vakantieligt ze niet gewoon aan het strand
pak gewoon die andere, blijkbaar neemt die kassajuf niet de moeite om op der werk te komen voor jequote:
wat hij zegtquote:op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef mickje het volgende:
[..]
pak gewoon die andere, blijkbaar neemt die kassajuf niet de moeite om op der werk te komen voor je
verander "een" in "de" movequote:op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef nerdmans het volgende:
ze was er vandaag weer!!!!![]()
ik had nt betaald en was mn beschuitbollen in een zakje aan t doen toen ze snel van achter aankwam lopen. we hebben alleen even kort en smile uitgewisseld.![]()
![]()
yes, dan zal ze morgen vast wel achter de kassa zitten.
kunnen we eindelijk eens een move maken
fuck he, hoezo ik durf echt niet, toen had je toch al ff met der kunnen praten... of gewoon de winkel terug in gegaan? pff echt hoor, je stelt het elke keer uit, gaat echt niet werken zo!quote:op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef nerdmans het volgende:
ik had nt betaald en was mn beschuitbollen in een zakje aan t doen toen ze snel van achter aankwam lopen. we hebben alleen even kort en smile uitgewisseld.![]()
![]()
jahaaa..quote:op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef mickje het volgende:
[..]
fuck he, hoezo ik durf echt niet, toen had je toch al ff met der kunnen praten... of gewoon de winkel terug in gegaan? pff echt hoor, je stelt het elke keer uit, gaat echt niet werken zo!
rofl als je bij een kassameisje in de friendszone bent gekomen verdien je een medaillequote:op woensdag 5 juli 2006 12:56 schreef deepart het volgende:
[..]
verander "een" in "de" move
kommop man, ga er eens echt voordalijk zit je in de friends zone
schijtend terwijl ik praat gaat me best af hoor, maar uitstel is afstel dat is mijn mening!quote:op woensdag 5 juli 2006 16:05 schreef nerdmans het volgende:
[..]
jahaaa..![]()
maar je moet ook beseffen dat een goede vraag op een heel slecht moment niet werkt.
dit was niet verlegen kwestie ofzo, dit was echt niet t moment om te doen.
ik wil wel dat als ik de vraag stel dat t enigszins wel een persoonlijk en enigszins prettig moment is.
als voorbeeld:
mensen die door blijven praten en vragen blijven stellen terwijl je op de wc zit te schijten.![]()
al is de vraag nog zo goed, dat is gewoon niet de juiste timing.
zoooooooo ik heb me er keurig uitgeluld!![]()
succes!quote:op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef nerdmans het volgende:
![]()
ik heb ook altijd heel erg gehoopt dat sinterklaas echt was...quote:op woensdag 5 juli 2006 16:32 schreef lollifant het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk gewoon dat ze mij mee uit vraagt![]()
zeg gewoon tegen haar:quote:op woensdag 5 juli 2006 16:32 schreef lollifant het volgende:
[..]
succes!
leuk he dat dat je dag weer helemaal goed kan maken, heb ik ook met mijn kassameisje![]()
mensen hier hebben makkelijk praten, of zijn gewoon goed in dit soort dingen.ik durf haar echt niet mee uit te vragen ofzo hoor. ze zal zich wel afvragen wat ik van d'r moet.
ik wil eigenlijk gewoon dat ze mij mee uit vraagt![]()
dat is best wel eens een ideequote:op woensdag 5 juli 2006 17:35 schreef ici-paris het volgende:
[..]
zeg gewoon tegen haar:
kassameisje: goedemiddag etc..
jij: hallo
bliep, bliep bliep
kassameisje: noemt een bedrag ....
jij: betaalt:
kassameisje : bonnetje mee
jij: neej, maar ik wil graag dat je me uit vraagt![]()
beetje triest nu ik het heb uitgetypt![]()
zij: bonnetje mee?quote:op woensdag 5 juli 2006 17:35 schreef ici-paris het volgende:
[..]
zeg gewoon tegen haar:
kassameisje: goedemiddag etc..
jij: hallo
bliep, bliep bliep
kassameisje: noemt een bedrag ....
jij: betaalt:
kassameisje : bonnetje mee
jij: neej, maar ik wil graag dat je me uit vraagt![]()
beetje triest nu ik het heb uitgetypt![]()
ach waarom zou je dat niet zeggen? mja misschien is het anders als je er echt bedoelingen mee hebben, maar zou het wel kunnen zeggenquote:op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef dareaper het volgende:
[..]
zij: bonnetje mee?
jij: nee, ik neem liever jou mee.
sandra tja gewoon super mooie meid.quote:op woensdag 5 juli 2006 20:29 schreef andre347 het volgende:
hele topic doorgelezen maar nu wil ik de 'finale' ook meemaken.
nerdsman hoe gaat het trouwens met sandra, beschrijf haar ??
pcies op dat moment was ik even in gedachten en had ik mezelf buiten gesloten.quote:
even kick naar sexualiteit danquote:op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef #ANONIEM het volgende:
kan je ook even je fantasieen over sandra hier posten... en dan met een beschrijving van haar lichaam erbij...
ja zie, ik voel dat gewoon aanquote:op woensdag 5 juli 2006 22:25 schreef nerdmans het volgende:
[..]
pcies op dat moment was ik even in gedachten en had ik mezelf buiten gesloten.
hahaha ff omkleden, sleutels op de trap gelegd, bril op foon mee deur dicht....
geen sleutels..![]()
zat weer es aan sandra te denken
quoted for truth.quote:rofl als je bij een kassameisje in de friendszone bent gekomen verdien je een medaille
je bent dus helemaal gek van haar zoo te horen.quote:sandra tja gewoon super mooie meid.
24 jr ik schat 174. zeer mooie uitstraling en 2 moedervlekjes in haar gezicht ( iets waar ik helemaal week van wordt) donkere krullende haren. een mooi slank figuur ,maar wel met echte vrouwelijke rondingen. en toen ik te lang haar naamkaartje probeerde te lezen kwam ik uit op een grote b of kleine c 75.
zo'n meisje met een hele pure en echte uitstraling.... ik kan t niet goed uitleggen. ze maakt de wereld gewoon een stukje beter zeg maar.
mn andere date t zelfde maar dan zonder moedervlekjes en 30 jr.
was wel leuk en zou er normaal voor zijn gegaan, maar de echte vonk kwam niet echt. ik wil eerst plan a volledig geprobeerd hebben.
dit is meer een back up plan
"met zo'n instelling blijf je zwakzinnig"quote:op donderdag 6 juli 2006 11:38 schreef andre347 het volgende:
[..]
je bent dus helemaal gek van haar zoo te horen.
ik heb ook een leuk meisje in gd8te maar dat gaat tog nooit lukken![]()
quote:op donderdag 6 juli 2006 12:35 schreef alohaxa het volgende:
heb je misschien de manager door de blinds jaloers zien gluren met een telefoon aan zijn hoofd?
gozer geloof mij!!! je stelt het steeds uit en er is steeds iets waarom je nx doet, met andere woorden het is allang afgesteld (uitstel is afstel), dus zet er een punt achter want wordt helemaal niets dit!quote:op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef nerdmans het volgende:
ze was er vandaag weer.
ze stond vanalles te doen op een kassaband naast de kassa waar ik stond.
ik ben klaar en spreek haar aan:
hee sandra alles goed?
ze wil antwoord geven, gaat haar telefoon( winkel telefoon).
heel verhaal, zij naar achteren toe om wat dingen te controleren ofzo.
ik ben dus maar aangelopen.
je hebt het geprobeerd, daar ging het om. morgen beterquote:op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef nerdmans het volgende:
ze was er vandaag weer.
ze stond vanalles te doen op een kassaband naast de kassa waar ik stond.
ik ben klaar en spreek haar aan:
hee sandra alles goed?
ze wil antwoord geven, gaat haar telefoon( winkel telefoon).
heel verhaal, zij naar achteren toe om wat dingen te controleren ofzo.
ik ben dus maar aangelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |