abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36384591
Ik heb al een tijdje een soort van 'probleem'. Ik vraag me af of andere mensen zich hier ook in herkennen en of ze misschien wat tips hebben.

Om het beter uit te leggen:

Ik had laatst een meid gezoent met Carnaval (2 avonden). Nu zag ik haar 2-3 weken later weer een keer in de stad en ik klapte helemaal dicht... We liepen langs die groep (waar zij ook in stond) en ik glimlachte alleen een beetje (zonder haar echt recht aan te kijken) en liep daarna (achteraf gezien dus erg verwaand) gewoon door..... Als je het nu bekijkt (wat ik deed) is het dom/raar/loser-achtig maar op dat moment durfde ik gewoon niet naar haar toe te stappen....

Waarom ik weet het niet..... angst/onzekerheid denk ik . Terwijl ik die zelfde avond nog gewoon met haar gesmst had en gevraagd had of ze nog naar de stad ging ensoww Later op de avond kwam ik haar nog een keer tegen en toen heb ik het een beetje proberen herstellen (ben in een drukke situatie toen ik al een half uur bij haar stond op haar afgestapt) ,maar aan haar reactie te merken had ze dus 0,00000 interesse meer Of dat komt door die 1e situatie of omdat ze me dus nu wéér IRL zag en me niet leuk vond weet ik niet.... iig baal ik er van want heb het al vaker meegemaakt. DAt ik dus een dame zie waarmee ik gezoent/gepraat heb en later heeeeeel veel moeite heb om op haar af te stappen....

Nogmaals...denk dat dit te maken heeft met een bepaalde angst/onzekerheid én ik niet weet hoe te handelen (wat te zeggen)

En reacties als: 'mietje/watje/je hebt geen ballen etc' daar zit ik niet op te wachten want daar gaat het niet over. Het is namelijk in specifieke situaties... (zoals hierboven beschreven) en NIET in andere (dagelijkse) situaties, want dan heb ik 0,000 moeite mee om op mensen af te stappen en wat te vragen bijvoorbeeld...
Haleloeja
pi_36384700
Gewoon verstand op 0 zetten en erop afgaan , Hoe meer vertrouwd je met zulke situaties raakt . Na een tijd heb je er totaal geen moeite mee .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 26 maart 2006 @ 19:45:49 #3
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_36385577
Je wilt haar versieren en dit moet goed gebeuren zonder fouten? Omdat je gaat zitten nadenken wat "goed" te zeggen klap je daarom dicht? Eigenlijk net zoals met fietsen, je denkt er niet over na hoe te fietsen, maar indien je dit wel te veel doet val je om. Maar eigenlijk maakt het helemaal niet zoveel uit wat je zegt, bij versieren is 90% nonverbaal en slechts 7% verbaal. Let maar op: er zijn gasten die de domste crap lopen uit te spreken, en nog vinden die meiden het leuk!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zondag 26 maart 2006 @ 19:47:57 #4
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_36385634
Dat heb ik ook helemaal IK heb er volgens mij wel een topic over gemaakt M,n buurmeisje
pi_36388101
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:45 schreef Demophon het volgende:
Je wilt haar versieren en dit moet goed gebeuren zonder fouten? Omdat je gaat zitten nadenken wat "goed" te zeggen klap je daarom dicht?
nja niet direct 'versieren' (want had al met d'r gezoent) maar gewoon weet niet hoe te handelen als ik diegene weer zie de week erna/of daarna (wat te zeggen/ hoe op d'r af te stappen etc. etc.)
Haleloeja
pi_36388424
"Hey, hoe vond je het zoenen?"
  zondag 26 maart 2006 @ 22:27:00 #7
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_36390414
Ik zou denken dat na het zoenen jullie elkaar wel als 'bekenden' kunnen beschouwen, niet? Hoe gedraag je je tegenover bekenden?

Je groet ze, goh hoe gaat het, bla bla bla. Gewoon, smalltalk. Niet gevat gaan lopen doen, gewoon vriendelijk blijven en uitvogelen of ze zin heeft nog een keer wat af te spreken ofzo.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_36396228
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:27 schreef HenryHill het volgende:
Ik zou denken dat na het zoenen jullie elkaar wel als 'bekenden' kunnen beschouwen, niet? Hoe gedraag je je tegenover bekenden?

Je groet ze, goh hoe gaat het, bla bla bla. Gewoon, smalltalk. Niet gevat gaan lopen doen, gewoon vriendelijk blijven en uitvogelen of ze zin heeft nog een keer wat af te spreken ofzo.
Ja...vaak bij bekenden (dames) zeg ik ook alleen 'hoi' en soms geef ik ze nog 3 kussen en vraag daarna hoe het is... Bij bekende (jongens) is het toch 10x makkelijker. Die geef je een hand en dan sta je direct zo dichtbij dat je gelijk kan vragen hoe 't ermee is...

Maarja...verstand op 0 is denk ik nog de beste optie Baal alleen dat ik het dus zaterdag verknald heb want dat 'zin om af te spreken' had ze dus niet meer
Haleloeja
  maandag 27 maart 2006 @ 08:51:32 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_36396263
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ja, in dit specifieke geval heb je het verknald, jammer maar helaas . Volgende keer beter.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 27 maart 2006 @ 08:53:48 #10
144707 Slappertje
Vincent Vega
pi_36396276
Och heb ik ook wel eens last van. Eigenlijk alleen maar als ik goed zat was als ik met die meid gezoent of meer heb. Als ik haar dan later een keer onverwacht tegenkom sta ik ook ff met een bek vol tanden. Truc is gewoon je hersens op nul zetten en wat shitty smalltalk beginnen. Eén ding is zeker, je kan beter dom uit je nek lullen dan ze practisch te negeren.
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
pi_36396658
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef Slappertje het volgende:
Och heb ik ook wel eens last van. Eigenlijk alleen maar als ik goed zat was als ik met die meid gezoent of meer heb. Als ik haar dan later een keer onverwacht tegenkom sta ik ook ff met een bek vol tanden. Truc is gewoon je hersens op nul zetten en wat shitty smalltalk beginnen. Eén ding is zeker, je kan beter dom uit je nek lullen dan ze practisch te negeren.
klopt ja..maar in mijn geval kwam ik haar geen eens onverwachts tegen.... ik had haar die avond nog gsmst van of ze uit ging... Maarja.... toen het puntje bij 't paaltje kwam (of hoe je dat ook zegt) en we dus langs haar groepje liepen durfte ik gewoon niet, en wilde liefst z.s.m doorlopen (na die beetje glimlach) deed ik dat dus ook..... maar waarom.... ik weet het niet... Dit moet niet tévaak gebeuren want wat ik al zei kwam het achteraf denk ik best verwaand over
Haleloeja
  maandag 27 maart 2006 @ 10:13:59 #12
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_36397520
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:25 schreef Gelderland het volgende:

[..]

klopt ja..maar in mijn geval kwam ik haar geen eens onverwachts tegen.... ik had haar die avond nog gsmst van of ze uit ging... Maarja.... toen het puntje bij 't paaltje kwam (of hoe je dat ook zegt) en we dus langs haar groepje liepen durfte ik gewoon niet, en wilde liefst z.s.m doorlopen (na die beetje glimlach) deed ik dat dus ook..... maar waarom.... ik weet het niet... Dit moet niet tévaak gebeuren want wat ik al zei kwam het achteraf denk ik best verwaand over
tja.. je hebt het dus na al verneukt bij haar he. .dat begrijp je toch ook wel...?
maar je had al met haar gezoend en zo.. waarom dan niet nog een keer erop stappen?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_36399662
Hoezo heeft hij wat verneukt? Hij doet juist alles goed.

Hij zoent dr, doet dan wat afstandelijk, gaat dan toch met dr praten. Kortom, spanningsboog. Aandacht, geen aandacht, aandacht...

Volgende keer gewoon weer een kort babbeltje maken en je niet laten vangen door haar 'desinteresse'. Als ze je leuk vind, gaat ze vanzelf praten, ze zit je gewoon af te tasten en is pissig dat je dr half negeerde.
pi_36399951
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef Tranceptor het volgende:

Hij zoent dr, doet dan wat afstandelijk, gaat dan toch met dr praten. Kortom, spanningsboog. Aandacht, geen aandacht, aandacht...

Volgende keer gewoon weer een kort babbeltje maken en je niet laten vangen door haar 'desinteresse'. Als ze je leuk vind, gaat ze vanzelf praten, ze zit je gewoon af te tasten en is pissig dat je dr half negeerde.
Precies, als ze hem leuk vind komt ze wel...
  maandag 27 maart 2006 @ 13:09:33 #15
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36402121
Doen! Niet denken.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_36403100
Niet lullig bedoeld, maar 't was met carnaval. Ik heb ook wel 'ns een meisje gezoend met carnaval en haar nummer gevraagd. Toen ik haar later opbelde kreeg ik in vrij duidelijke bewoordingen te horen dat het toch écht maar alleen 'voor de carnaval' geweest was.

Shit happens dus.
pi_36404131
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef Lápiz het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar 't was met carnaval. Ik heb ook wel 'ns een meisje gezoend met carnaval en haar nummer gevraagd. Toen ik haar later opbelde kreeg ik in vrij duidelijke bewoordingen te horen dat het toch écht maar alleen 'voor de carnaval' geweest was.

Shit happens dus.
Al was het tijdens haar bruiloft met een ander, als ze hem ECHT leuk vind dan komt ze wel. Zoniet, dan heb je een leuke avond gehad.
pi_36404661
---edit--

[ Bericht 99% gewijzigd door Gelderland op 27-03-2006 18:31:05 ]
Haleloeja
pi_36411816
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef Tranceptor het volgende:

tja idd..binnen 5/6 weken zie ik haar vast nog wel x in de stad (ze gaat niet elke x uit nl.)... En heb haar op MSN kan d'r ook nog ff toevoegen met Hyves haha

Maarja... je hebt wel gelijk....maar ze was die avond waarss idd best pissig want ze deed vrij kort af en vroeg mij helemaal niets (was ook gesprek van 2 min daarom dus). ... maar idd..we zien wel hoe 't loopt
Haleloeja
pi_36425768
ja gewoon binnenkort een keer op Hyves toevoegen; kijken of ze accepteert en dan over paar weken keer op MSN aanspreken dit lijkt mij het beste

En in het vervolg gewoon op die dame afstappen met de vraag ' heeej, hoe is het' ...dan begint het gesprek vaak vanzelf wel
pi_36427404
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Doen! Niet denken.
Beter en blauwtje lopen dan een groentje blijven
Video meliora proboque deteriora sequor
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:58:42 #22
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_36427836
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:42 schreef m85 het volgende:

[..]

Beter en blauwtje lopen dan een groentje blijven
Beter succes hebben dan altijd een blauwtje lopen
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_36428026
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:58 schreef Demophon het volgende:

[..]

Beter succes hebben dan altijd een blauwtje lopen
ja dat zou mooi zijn.....maar tis wel goed om een keer een blauwtje te lopen..houd je scherp gehehe
Video meliora proboque deteriora sequor
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:47:40 #24
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36430828
De roest ff weg laten slijten door t veel te doen... Komt vanzelf goed...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36436644
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef B-FliP het volgende:
De roest ff weg laten slijten door t veel te doen... Komt vanzelf goed...
ja zóvaak maak ik dat ook weer niet mee hoor MAarja...zal deze meid iig binnenkort wel weer op MSN (of als ik haar IRL aanspreken) en ff toevoegen op hyves ofsow
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')