nja niet direct 'versieren' (want had al met d'r gezoent) maar gewoon weet niet hoe te handelen als ik diegene weer zie de week erna/of daarna (wat te zeggen/ hoe op d'r af te stappen etc. etc.)quote:Op zondag 26 maart 2006 19:45 schreef Demophon het volgende:
Je wilt haar versieren en dit moet goed gebeuren zonder fouten? Omdat je gaat zitten nadenken wat "goed" te zeggen klap je daarom dicht?
Ja...vaak bij bekenden (dames) zeg ik ook alleen 'hoi' en soms geef ik ze nog 3 kussen en vraag daarna hoe het is... Bij bekende (jongens) is het toch 10x makkelijker. Die geef je een hand en dan sta je direct zo dichtbij dat je gelijk kan vragen hoe 't ermee is...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:27 schreef HenryHill het volgende:
Ik zou denken dat na het zoenen jullie elkaar wel als 'bekenden' kunnen beschouwen, niet? Hoe gedraag je je tegenover bekenden?
Je groet ze, goh hoe gaat het, bla bla bla. Gewoon, smalltalk. Niet gevat gaan lopen doen, gewoon vriendelijk blijven en uitvogelen of ze zin heeft nog een keer wat af te spreken ofzo.
Ja, in dit specifieke geval heb je het verknald, jammer maar helaasquote:Op maandag 27 maart 2006 08:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
klopt ja..maar in mijn geval kwam ik haar geen eens onverwachts tegen.... ik had haar die avond nog gsmst van of ze uit ging...quote:Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef Slappertje het volgende:
Och heb ik ook wel eens last van. Eigenlijk alleen maar als ik goed zat was als ik met die meid gezoent of meer heb. Als ik haar dan later een keer onverwacht tegenkom sta ik ook ff met een bek vol tanden. Truc is gewoon je hersens op nul zetten en wat shitty smalltalk beginnen. Eén ding is zeker, je kan beter dom uit je nek lullen dan ze practisch te negeren.
tja.. je hebt het dus na al verneukt bij haar he. .dat begrijp je toch ook wel...?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:25 schreef Gelderland het volgende:
[..]
klopt ja..maar in mijn geval kwam ik haar geen eens onverwachts tegen.... ik had haar die avond nog gsmst van of ze uit ging...![]()
Maarja.... toen het puntje bij 't paaltje kwam (of hoe je dat ook zegt) en we dus langs haar groepje liepen durfte ik gewoon niet, en wilde liefst z.s.m doorlopen (na die beetje glimlach) deed ik dat dus ook..... maar waarom.... ik weet het niet...
Dit moet niet tévaak gebeuren want wat ik al zei kwam het achteraf denk ik best verwaand over
Precies, als ze hem leuk vind komt ze wel...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
Hoezo heeft hij wat verneukt? Hij doet juist alles goed.
Hij zoent dr, doet dan wat afstandelijk, gaat dan toch met dr praten. Kortom, spanningsboog. Aandacht, geen aandacht, aandacht...
Volgende keer gewoon weer een kort babbeltje maken en je niet laten vangen door haar 'desinteresse'. Als ze je leuk vind, gaat ze vanzelf praten, ze zit je gewoon af te tasten en is pissig dat je dr half negeerde.
Al was het tijdens haar bruiloft met een ander, als ze hem ECHT leuk vind dan komt ze wel. Zoniet, dan heb je een leuke avond gehad.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef Lápiz het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar 't was met carnaval. Ik heb ook wel 'ns een meisje gezoend met carnaval en haar nummer gevraagd. Toen ik haar later opbelde kreeg ik in vrij duidelijke bewoordingen te horen dat het toch écht maar alleen 'voor de carnaval' geweest was.![]()
Shit happens dus.
tja idd..binnen 5/6 weken zie ik haar vast nog wel x in de stad (ze gaat niet elke x uit nl.)... En heb haar op MSN kan d'r ook nog ff toevoegen met Hyves hahaquote:Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
Hoezo heeft hij wat verneukt? Hij doet juist alles goed.
Hij zoent dr, doet dan wat afstandelijk, gaat dan toch met dr praten. Kortom, spanningsboog. Aandacht, geen aandacht, aandacht...
Volgende keer gewoon weer een kort babbeltje maken en je niet laten vangen door haar 'desinteresse'. Als ze je leuk vind, gaat ze vanzelf praten, ze zit je gewoon af te tasten en is pissig dat je dr half negeerde.
Beter en blauwtje lopen dan een groentje blijvenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Doen! Niet denken.
Beter succes hebben dan altijd een blauwtje lopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:42 schreef m85 het volgende:
[..]
Beter en blauwtje lopen dan een groentje blijven
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:58 schreef Demophon het volgende:
[..]
Beter succes hebben dan altijd een blauwtje lopen![]()
ja zóvaak maak ik dat ook weer niet mee hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef B-FliP het volgende:
De roest ff weg laten slijten door t veel te doen... Komt vanzelf goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |