nja niet direct 'versieren' (want had al met d'r gezoent) maar gewoon weet niet hoe te handelen als ik diegene weer zie de week erna/of daarna (wat te zeggen/ hoe op d'r af te stappen etc. etc.)quote:Op zondag 26 maart 2006 19:45 schreef Demophon het volgende:
Je wilt haar versieren en dit moet goed gebeuren zonder fouten? Omdat je gaat zitten nadenken wat "goed" te zeggen klap je daarom dicht?
Ja...vaak bij bekenden (dames) zeg ik ook alleen 'hoi' en soms geef ik ze nog 3 kussen en vraag daarna hoe het is... Bij bekende (jongens) is het toch 10x makkelijker. Die geef je een hand en dan sta je direct zo dichtbij dat je gelijk kan vragen hoe 't ermee is...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:27 schreef HenryHill het volgende:
Ik zou denken dat na het zoenen jullie elkaar wel als 'bekenden' kunnen beschouwen, niet? Hoe gedraag je je tegenover bekenden?
Je groet ze, goh hoe gaat het, bla bla bla. Gewoon, smalltalk. Niet gevat gaan lopen doen, gewoon vriendelijk blijven en uitvogelen of ze zin heeft nog een keer wat af te spreken ofzo.
Ja, in dit specifieke geval heb je het verknald, jammer maar helaasquote:Op maandag 27 maart 2006 08:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
klopt ja..maar in mijn geval kwam ik haar geen eens onverwachts tegen.... ik had haar die avond nog gsmst van of ze uit ging...quote:Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef Slappertje het volgende:
Och heb ik ook wel eens last van. Eigenlijk alleen maar als ik goed zat was als ik met die meid gezoent of meer heb. Als ik haar dan later een keer onverwacht tegenkom sta ik ook ff met een bek vol tanden. Truc is gewoon je hersens op nul zetten en wat shitty smalltalk beginnen. Eén ding is zeker, je kan beter dom uit je nek lullen dan ze practisch te negeren.
tja.. je hebt het dus na al verneukt bij haar he. .dat begrijp je toch ook wel...?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:25 schreef Gelderland het volgende:
[..]
klopt ja..maar in mijn geval kwam ik haar geen eens onverwachts tegen.... ik had haar die avond nog gsmst van of ze uit ging...![]()
Maarja.... toen het puntje bij 't paaltje kwam (of hoe je dat ook zegt) en we dus langs haar groepje liepen durfte ik gewoon niet, en wilde liefst z.s.m doorlopen (na die beetje glimlach) deed ik dat dus ook..... maar waarom.... ik weet het niet...
Dit moet niet tévaak gebeuren want wat ik al zei kwam het achteraf denk ik best verwaand over
Precies, als ze hem leuk vind komt ze wel...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
Hoezo heeft hij wat verneukt? Hij doet juist alles goed.
Hij zoent dr, doet dan wat afstandelijk, gaat dan toch met dr praten. Kortom, spanningsboog. Aandacht, geen aandacht, aandacht...
Volgende keer gewoon weer een kort babbeltje maken en je niet laten vangen door haar 'desinteresse'. Als ze je leuk vind, gaat ze vanzelf praten, ze zit je gewoon af te tasten en is pissig dat je dr half negeerde.
Al was het tijdens haar bruiloft met een ander, als ze hem ECHT leuk vind dan komt ze wel. Zoniet, dan heb je een leuke avond gehad.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:46 schreef Lápiz het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar 't was met carnaval. Ik heb ook wel 'ns een meisje gezoend met carnaval en haar nummer gevraagd. Toen ik haar later opbelde kreeg ik in vrij duidelijke bewoordingen te horen dat het toch écht maar alleen 'voor de carnaval' geweest was.![]()
Shit happens dus.
tja idd..binnen 5/6 weken zie ik haar vast nog wel x in de stad (ze gaat niet elke x uit nl.)... En heb haar op MSN kan d'r ook nog ff toevoegen met Hyves hahaquote:Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
Hoezo heeft hij wat verneukt? Hij doet juist alles goed.
Hij zoent dr, doet dan wat afstandelijk, gaat dan toch met dr praten. Kortom, spanningsboog. Aandacht, geen aandacht, aandacht...
Volgende keer gewoon weer een kort babbeltje maken en je niet laten vangen door haar 'desinteresse'. Als ze je leuk vind, gaat ze vanzelf praten, ze zit je gewoon af te tasten en is pissig dat je dr half negeerde.
Beter en blauwtje lopen dan een groentje blijvenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Doen! Niet denken.
Beter succes hebben dan altijd een blauwtje lopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:42 schreef m85 het volgende:
[..]
Beter en blauwtje lopen dan een groentje blijven
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:58 schreef Demophon het volgende:
[..]
Beter succes hebben dan altijd een blauwtje lopen![]()
ja zóvaak maak ik dat ook weer niet mee hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef B-FliP het volgende:
De roest ff weg laten slijten door t veel te doen... Komt vanzelf goed...
Nou...., indien te vaak een blauwtje..., dan wordt je er eerder bot doorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:06 schreef m85 het volgende:
[..]
ja dat zou mooi zijn.....maar tis wel goed om een keer een blauwtje te lopen..houd je scherp gehehe
ik leg helemaal niets uit...begin volgende week het gesprek gewoon met: 'heee hoe is het 'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:58 schreef Salsagirl het volgende:
Nou je merkt dan wel op msn.. hoe en wat..
En daarbij leg daar meteen uit wrm je zo deed...
Dus next time ,neem even de moeite om zo meisje aan te spreken..
Mja je kan het altijd proberen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik leg helemaal niets uit...begin volgende week het gesprek gewoon met: 'heee hoe is het 'lekker standaard....dan zien we wel
Maarja... als ze me leuk vond had ze ook naar mij kunnen komen dus zo leuk zal ze me wel niet vinden hé
(had ze ook gezegd tegen een vriend, maarja dat was op die avond...., toen was 't logisch)
Maargoed.. in 't vervolg is dus de tip: verstand op 0 en tóch op d'r afstappen en vragen hoe het is:?
Daarom staat er ook - een keer-quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:22 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou...., indien te vaak een blauwtje..., dan wordt je er eerder bot door![]()
Jij snapt echt niets van vrouwen of wel?quote:[b]Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 Maarja... als ze me leuk vond had ze ook naar mij kunnen komen dus zo leuk zal ze me wel niet vinden hé![]()
als je gaat denken, "ze had ook naar mij kunnen komen"...dan kun je nog heel lang blijven wachten..quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij snapt echt niets van vrouwen of wel?![]()
Ja, want ondanks alle "emancipatie" zijn er maar weinig vrouwen die zelf het lef hebben erop af te stappenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:13 schreef m85 het volgende:
[..]
als je gaat denken, "ze had ook naar mij kunnen komen"...dan kun je nog heel lang blijven wachten..
![]()
Ik ga niet voor alle vrouwen praten...maar ja...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:57 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ja, want ondanks alle "emancipatie" zijn er maar weinig vrouwen die zelf het lef hebben erop af te stappen![]()
Tja.., je kan wel zo stoer praten, maar het neemt niet niet weg dat veel vrouwen zelf gewoon het lef niet hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:09 schreef m85 het volgende:
[..]
Ik ga niet voor alle vrouwen praten...maar ja...
Tis maar net wat voor meisje je tegenkomt....een heel erg geëmancipeerde..of een 'verlegen' meisje, 'van de oude stempel' hoe je het noemen wilt.....
Bovendien vind ik dat een man wel moet laten zien dat ie ballen heeften als ie een beejte dom gaat staan kijken....
![]()
Ga me niet vertellen dat mannen altijd het initiatief nemen! Als ik iets wil dan ga ik ervoor, maakt niet uit op welk gebied. Dat ligt ook aan de persoon zelf. Uit het verhaal van de TS kun je duidelijk opmaken dat hij niet leidt, maar verwacht dat de vrouw dat doet. Ik quote: "als zij mij zo leuk zou vinden had ze ook naar mij kunnen lopen".quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:28 schreef Demophon het volgende:
[..]
Tja.., je kan wel zo stoer praten, maar het neemt niet niet weg dat veel vrouwen zelf gewoon het lef niet hebbenEn dan is het natuurlijk wel zo makkelijk dat wij mannen het initiatief nemen! Maar dat geldt eigenlijk voor heel veel dingen in de samenleving, mannen leiden en vrouwen volgen. Dit verklaart dus ook waarom zo weinig vrouwen hoge posities hebben in het bedrijfsleven
![]()
tja ik vind het zo....Maar nogmaals..toen ik daarna tóch op haar afstapte gaf ze alleen antwoord dat was het...quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij snapt echt niets van vrouwen of wel?![]()
wat bedoel je daar precies mee?quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
typisch gedrag van een kalverliefde. alles zal recht kom.
Mannen nemen altijd het initiatief. Vrouwen noemen 'mogelijk maken' al initiatief nemen. Mannen daarentegen nemen in heel veel situaties al natuurlijk voorzorgen voor 'mogelijkheden'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:36 schreef m85 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat mannen altijd het initiatief nemen! Als ik iets wil dan ga ik ervoor, maakt niet uit op welk gebied. Dat ligt ook aan de persoon zelf.
Zoals eerder al geschets stinken wij mannen juist in die onzin keer op keer. Het is een kleine groep kwijlende hondjes die het voor de rest verpest.quote:Uit het verhaal van de TS kun je duidelijk opmaken dat hij niet leidt, maar verwacht dat de vrouw dat doet. Ik quote: "als zij mij zo leuk zou vinden had ze ook naar mij kunnen lopen". En zonder vrouwen zouden jullie mannen ook niet ver komen
Haha, lol, nicely put!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:02 schreef Tranceptor het volgende:
Mannen nemen altijd het initiatief. Vrouwen noemen 'mogelijk maken' al initiatief nemen. Mannen daarentegen nemen in heel veel situaties al natuurlijk voorzorgen voor 'mogelijkheden'.![]()
Het is mij ook weleens overkomen. Ik stond ergens op een dansvloer en toen werd ik aangesproken: ' Als ik jou zo zie dansen, krijg ik echt zin...' Ik stond er ook een beetje van te kijken, vooral omdat ik een deel zin nog verwachtte. Nou ja, goed, perfecte opening zou je zeggen. Nu val ik dus absoluut niet op negerinnen en aziaten. Zul je net zien dat het een vage mengeling van beide was.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:56 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Haha, lol, nicely put!
maareh, daarentegen is t wel echt schrikken als t dan ineens wel gebeurt hoor... Misschien
dat ik daar wat naief in ben, maar ik wist bijvoorbeeld echt niet waar k het moest zoeken
toen een vriendin die k pas had leren kennen me ineens in m'n broek greep en me wild
begon te zoenen, zonder dat daar voor mijn gevoel aanleiding toe was...
Serieus, toen was seks echt niet t eerste wat in me opkwam... Eerder: WTF!!! En daarna
begon t pas door te dringen: "hey.. ?.. seks?... met haar?.. uhm.. ok dan"![]()
Vraag me af met wat voor vrouwen jij omgaat...quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mannen nemen altijd het initiatief. Vrouwen noemen 'mogelijk maken' al initiatief nemen. Mannen daarentegen nemen in heel veel situaties al natuurlijk voorzorgen voor 'mogelijkheden'.![]()
[..]
Zoals eerder al geschets stinken wij mannen juist in die onzin keer op keer. Het is een kleine groep kwijlende hondjes die het voor de rest verpest.
Zelf het lef niet hebben, een grote bek hebben over pogingen van mannen en dan ook nog voor mannen die het wel lukt een pussytrap klaar hebben staan...
Doortrapt zootje, dat gevrouwte.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:46 schreef m85 het volgende:
[..]
Vraag me af met wat voor vrouwen jij omgaat...
Inderdaad, zo mee eensch! Ik kost op dat soort vrouwenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zelf het lef niet hebben, een grote bek hebben over pogingen van mannen en dan ook nog voor mannen die het wel lukt een pussytrap klaar hebben staan...
Doortrapt zootje, dat gevrouwte.![]()
![]()
Wow, maak je niet druk manquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef Demophon het volgende:
[..]
Inderdaad, zo mee eensch! Ik kost op dat soort vrouwenMijn raad: mijdt dit soort vrouwen! Het zijn vrouwen die zichzelf veel te serieus nemen en veel noten op hun zang hebben. In een relatie zijn ze veeleisend maar zelf passief, maar lopen wel constant te klagen dat jij initiatief moet nemen! Snel wegwezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |