En m'n is met een 'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:11 schreef Zwansen het volgende:
He joh. Verliefd is met een d.
16 jaar ben geen pedoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef Virus.NL het volgende:
Je hoeft toch helemaal niets te zeggen? Gewoon een dik stuk touw om haar nek en naar je kamer slepen dat 12-jarige buurmeisje.
Je hoopt niet dat ie 22?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef Ludwig het volgende:
Ik hoop dat je niet 22(wat je nickname doet vermoeden).
Zo ja, dan zou ik zeggen GET OVER IT!
Vraagt ie om je borsten over MSN? Moet je met je poes spelen voor de cam? Niet doen hoor, meisje! Dat levert je alleen maar narigheid op!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef MissHobje het volgende:op msn durf je anders wel
![]()
Mare dêm.. vraag d'r msn adres ofzo.. dat schijnt nogal hip te zijn tegenwoordigdan is het 1e contact alvast een feit
Ben je een meisje danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef MissHobje het volgende:op msn durf je anders wel
![]()
Mare dêm.. vraag d'r msn adres ofzo.. dat schijnt nogal hip te zijn tegenwoordigdan is het 1e contact alvast een feit
Lekker bezig manquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:08 schreef skippy22 het volgende:
ik ben zo verlegen dat ik voor de sex na de lokale hobby hoer ga![]()
Dit gaat gepaard met zoveel spanning dat ik onder weg vaak in m,n broek plas en poep Dit word niet altijd op prijs gesteld door de desbetrevende hmm nou ja julie weten wel mevrouw van lichte zede
OMG! Je hebt 'm ook in je lijstquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef MissHobje het volgende:op msn durf je anders wel
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ben je een meisje dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk kijk daar heb je het al
Als de webcam aan gaat Dan gaat ze weer los dan laat ze haar tietjes zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMG! Je hebt 'm ook in je lijst.
lotgenoot van me.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:20 schreef Molluck het volgende:
Toen ik de TS in combinatie met de TT zag wis![]()
![]()
t ik al dat dit geen serieus topic zou zijn
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als de webcam aan gaat Dan gaat ze weer los dan laat ze haar tietjes zien
OMG wat zeg ik nu weer ben nog nuchter ook![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als de webcam aan gaat Dan gaat ze weer los dan laat ze haar tietjes zien
OMG wat zeg ik nu weer ben nog nuchter ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |