stel dat ze ja zegt, moet ik nog gaan koken ook. en dat kan ik helemaal niet.quote:op woensdag 21 juni 2006 17:13 schreef beachbreeze het volgende:
schept wel hoge verwachtingen en met zn tweetjes zitten eten bij jullie lijkt nu leuk, maar is als eerste afspraak best pittigdoen als je lef hebt
nou, ik heb dus echt een briefje!quote:
quote:op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef nerdmans het volgende:
[..]
nou, ik heb dus echt een briefje!
eigenlijk zijn t er 4
ik ga t in 4 delen geven, lijkt me wel grappig.
1: ik
2: vind
3: je
4: leuk + tel nr.
beetje suspence creeeren
idd lijkt mij ook niets...quote:op woensdag 21 juni 2006 23:55 schreef beachbreeze het volgende:
ja, wat ik zei, dat briefje in vier delen is echt drie keer niks man
haha sukkel zit je ons hier nou voor het lapje te houden? zoiets doe je gewoon nietquote:op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef nerdmans het volgende:
[..]
nou, ik heb dus echt een briefje!
eigenlijk zijn t er 4
ik ga t in 4 delen geven, lijkt me wel grappig.
1: ik
2: vind
3: je
4: leuk + tel nr.
beetje suspence creeeren
een grote vent, pakt haar beet, buigt haar over de kassa en geeft haar een flinke beurt .quote:op donderdag 22 juni 2006 01:34 schreef apekoek het volgende:
[..]
haha sukkel zit je ons hier nou voor het lapje te houden? zoiets doe je gewoon niet![]()
inderdaad pak het als een grote vent aan. gewoon briefje, hey vind je leuk mail/sms/bel me + nummer
als dat het probleem is, moet je zorgen dat je haar een keer ergens anders treft. moeite doen, dus. en 'het gaat niet' is natuurlijk niet waar, 'je durft niet' is wél waarquote:op woensdag 21 juni 2006 13:57 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ja, normaal doe ik dat ook wel.
maar zij is zo leuk, dat t weer niet gaat.
daar komt bij dat er dan zo'n hele rij achter je staat in die winkel.
30 oren....
het mooiste is dat alle mensen achter je aan de kassa mee staan te kijkenquote:op donderdag 22 juni 2006 09:20 schreef rutger1983 het volgende:
ik heb een keer gevraagd of de meid in kwesite d'r msn op de bon wilde schrijven..
het werkte wel.
zo kun je het ook doen, maar vraag dan d'r 06
der nummer vragen, en waarom zou de hele rij mee kijken als ze het opschrijftquote:op donderdag 22 juni 2006 10:39 schreef houniet het volgende:
[..]
het mooiste is dat alle mensen achter je aan de kasse mee staat te kijkenadt geeft de kick
nou ik weet niet hoe jij aan de kassa staatquote:op donderdag 22 juni 2006 10:41 schreef mickje het volgende:
[..]
der nummer vragen, en waarom zou de hele rij mee kijken als ze het opschrijft
daarna meteen bellen (na der werk) of ze een keer tijd heb om wat te gaan drinken
maar dat staat aan de andere kant ook weer soort van arrogant als je zo tegen die mensen te keer gaat, als je zo niet bent, moet je zo niet doen, je moet wel jezelf blijven... want dat is wat meisjes zoeken, mensen die zichzelf zijn, en dan moet het haar nog bevallenquote:op donderdag 22 juni 2006 11:07 schreef flapdrolletje het volgende:
... ik vind dat hele briefjes gedoe niet echt alles..
gewoon eropaf stappen! toont dat je moeite voor haar wilt doen en als mensen gaan zeiken, zeg je gewoon: zie je niet dat ik bezig ben?!
jazeker welquote:op donderdag 22 juni 2006 11:04 schreef gluckskafer het volgende:
ik zou me eerst afvragen of een 24 jarige kassiere wel de moeite waard is.
jij wordt graag uitgelachen in de supermarkt?quote:op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef nerdmans het volgende:
zo...
net weer boodschappen gaan doen.
briefje in de aanslag, is ze er niet.
dus morgen weer een nieuwe poging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |