je zoekt al 8 jaar een manier om haar aan te spreken, gaat het er dan eindelijk van komen..quote:op donderdag 22 juni 2006 13:48 schreef nerdmans het volgende:
[..]
t is al 8 jaar haar bijbaan trouwens. ze is student aan de tu, pedagogiek.
met deze tactiek maak jezeker kansquote:op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef gluckskafer het volgende:
anders moet je je moeder ff langssturen en het laten regelen.
moeder: hallo kassameisje hoe is het.
kassameisje: goed hoor
moeder: heb je al een vriendje?
kassameisje: eh, nee.
moeder: mooi. ik heb nog en vrijgezelle zoon thuis zitten.
kassameisje: oh...
moeder: het is die vergeetachtige jongen die hier 10 keer per dag boodschapjes komt doen
kassameisje: o ja hij
moeder: ja dat is hem. leuke jongen he. heel spontaan en houd van een uitdaging.
kassameisje: eh....
moeder: weet je wat, kom vanavond bij ons eten
kassameisje: eh...eten...vanavond?
moeder: goed, dat is dan geregeld. doei.
de kracht van schoonmoedersquote:op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef ici-paris het volgende:
[..]
met deze tactiek maak jezeker kans![]()
ik ben vandaag geweest, maar ze werkte vandaag niet!quote:op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef mickje het volgende:
[..]
de kracht van schoonmoeders![]()
maar ff ontopic, wanneer gaat die nou eens actie ondernemen![]()
![]()
quote:op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef gluckskafer het volgende:
anders moet je je moeder ff langssturen en het laten regelen.
moeder: hallo kassameisje hoe is het.
kassameisje: goed hoor
moeder: heb je al een vriendje?
kassameisje: eh, nee.
moeder: mooi. ik heb nog en vrijgezelle zoon thuis zitten.
kassameisje: oh...
moeder: het is die vergeetachtige jongen die hier 10 keer per dag boodschapjes komt doen
kassameisje: o ja hij
moeder: ja dat is hem. leuke jongen he. heel spontaan en houd van een uitdaging.
kassameisje: eh....
moeder: weet je wat, kom vanavond bij ons eten
kassameisje: eh...eten...vanavond?
moeder: goed, dat is dan geregeld. doei.
wat heb je gedaan vandaag dan? weer verlegen geweest en nog steeds niets durven vragen? zo komt er niets van terecht... uitstel is afstelquote:op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik ben vandaag geweest, maar ze werkte vandaag niet!
morgen ga ik weer . . .
weet je waar ze woont?quote:op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik ben vandaag geweest, maar ze werkte vandaag niet!
morgen ga ik weer . . .
vandaag had ik echt wel de moed hoor, maar ja als ze vrij is, gaat t niet door he?quote:op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef ici-paris het volgende:
strax kaapt iemand haar voor je weg... leulke meiden blijven niet altijd vrijgezel hoor
let us know! succes nerdmansquote:op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef nerdmans het volgende:
[..]
vandaag had ik echt wel de moed hoor, maar ja als ze vrij is, gaat t niet door he?
ik hoop dat ze er morgen is..
quote:op vrijdag 23 juni 2006 09:15 schreef nerdmans het volgende:
nog 3 uurtjes, dan gaan we weer eens wat beschuitbollen halen
quote:op vrijdag 23 juni 2006 12:51 schreef nerdmans het volgende:
ik ben terug!
ze begon zelf een gesprek met me...
echt super... ik heb in ieder geval haar naam gevraagd: sandra![]()
![]()
aangezien het echt heel erg druk was kon ik niet echt verder gaan, maar ze gaf zelf wel beetje signaal af volgens mij. ze zijn tot 20:00 uur geopend, maar ik ga om 17:30 nog even kijken of wat rustiger is. dan doe ik gewoon de avondboodschappen.....
als t dan rustiger is vraag ik hoelat ze afgewerkt is en dan afhankelijk van hoe dat gaat kijken we wel weer verder.
wat hij zegt. of nodig haar bij je thuis uit. je hebt in iedergeval wel wat in huisquote:op vrijdag 23 juni 2006 12:54 schreef dawg het volgende:
jouw voorraadkasten zullen zo ongeveer wel uitpuilen van de boodschappen, nietwaar?![]()
vraag haar vanavond gewoon eens mee uit om wat te gaan drinken. scheelt je een hoop geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |