je zoekt al 8 jaar een manier om haar aan te spreken, gaat het er dan eindelijk van komen..quote:op donderdag 22 juni 2006 13:48 schreef nerdmans het volgende:
[..]
t is al 8 jaar haar bijbaan trouwens. ze is student aan de tu, pedagogiek.
met deze tactiek maak jezeker kansquote:op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef gluckskafer het volgende:
anders moet je je moeder ff langssturen en het laten regelen.
moeder: hallo kassameisje hoe is het.
kassameisje: goed hoor
moeder: heb je al een vriendje?
kassameisje: eh, nee.
moeder: mooi. ik heb nog en vrijgezelle zoon thuis zitten.
kassameisje: oh...
moeder: het is die vergeetachtige jongen die hier 10 keer per dag boodschapjes komt doen
kassameisje: o ja hij
moeder: ja dat is hem. leuke jongen he. heel spontaan en houd van een uitdaging.
kassameisje: eh....
moeder: weet je wat, kom vanavond bij ons eten
kassameisje: eh...eten...vanavond?
moeder: goed, dat is dan geregeld. doei.
de kracht van schoonmoedersquote:op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef ici-paris het volgende:
[..]
met deze tactiek maak jezeker kans![]()
ik ben vandaag geweest, maar ze werkte vandaag niet!quote:op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef mickje het volgende:
[..]
de kracht van schoonmoeders![]()
maar ff ontopic, wanneer gaat die nou eens actie ondernemen![]()
![]()
quote:op donderdag 22 juni 2006 15:58 schreef gluckskafer het volgende:
anders moet je je moeder ff langssturen en het laten regelen.
moeder: hallo kassameisje hoe is het.
kassameisje: goed hoor
moeder: heb je al een vriendje?
kassameisje: eh, nee.
moeder: mooi. ik heb nog en vrijgezelle zoon thuis zitten.
kassameisje: oh...
moeder: het is die vergeetachtige jongen die hier 10 keer per dag boodschapjes komt doen
kassameisje: o ja hij
moeder: ja dat is hem. leuke jongen he. heel spontaan en houd van een uitdaging.
kassameisje: eh....
moeder: weet je wat, kom vanavond bij ons eten
kassameisje: eh...eten...vanavond?
moeder: goed, dat is dan geregeld. doei.
wat heb je gedaan vandaag dan? weer verlegen geweest en nog steeds niets durven vragen? zo komt er niets van terecht... uitstel is afstelquote:op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik ben vandaag geweest, maar ze werkte vandaag niet!
morgen ga ik weer . . .
weet je waar ze woont?quote:op donderdag 22 juni 2006 19:35 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik ben vandaag geweest, maar ze werkte vandaag niet!
morgen ga ik weer . . .
vandaag had ik echt wel de moed hoor, maar ja als ze vrij is, gaat t niet door he?quote:op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef ici-paris het volgende:
strax kaapt iemand haar voor je weg... leulke meiden blijven niet altijd vrijgezel hoor
let us know! succes nerdmansquote:op donderdag 22 juni 2006 20:48 schreef nerdmans het volgende:
[..]
vandaag had ik echt wel de moed hoor, maar ja als ze vrij is, gaat t niet door he?
ik hoop dat ze er morgen is..
quote:op vrijdag 23 juni 2006 09:15 schreef nerdmans het volgende:
nog 3 uurtjes, dan gaan we weer eens wat beschuitbollen halen
quote:op vrijdag 23 juni 2006 12:51 schreef nerdmans het volgende:
ik ben terug!
ze begon zelf een gesprek met me...
echt super... ik heb in ieder geval haar naam gevraagd: sandra![]()
![]()
aangezien het echt heel erg druk was kon ik niet echt verder gaan, maar ze gaf zelf wel beetje signaal af volgens mij. ze zijn tot 20:00 uur geopend, maar ik ga om 17:30 nog even kijken of wat rustiger is. dan doe ik gewoon de avondboodschappen.....
als t dan rustiger is vraag ik hoelat ze afgewerkt is en dan afhankelijk van hoe dat gaat kijken we wel weer verder.
wat hij zegt. of nodig haar bij je thuis uit. je hebt in iedergeval wel wat in huisquote:op vrijdag 23 juni 2006 12:54 schreef dawg het volgende:
jouw voorraadkasten zullen zo ongeveer wel uitpuilen van de boodschappen, nietwaar?![]()
vraag haar vanavond gewoon eens mee uit om wat te gaan drinken. scheelt je een hoop geld.
hahaha, valt reuze mee hoor!quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef ici-paris het volgende:
[..]
wat hij zegt. of nodig haar bij je thuis uit. je hebt in iedergeval wel wat in huis
wat een woordkeuzequote:op vrijdag 23 juni 2006 12:51 schreef nerdmans het volgende:
ik ben terug!
ze begon zelf een gesprek met me...
echt super... ik heb in ieder geval haar naam gevraagd: sandra![]()
![]()
aangezien het echt heel erg druk was kon ik niet echt verder gaan, maar ze gaf zelf wel beetje signaal af volgens mij. ze zijn tot 20:00 uur geopend, maar ik ga om 17:30 nog even kijken of wat rustiger is. dan doe ik gewoon de avondboodschappen.....
als t dan rustiger is vraag ik hoelat ze afgewerkt is en dan afhankelijk van hoe dat gaat kijken we wel weer verder.
ik denk dat t iedere keer die kassa rij is.... al die mensen die op je neus zitten te kijken.quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:37 schreef silentchaos het volgende:
[..]
wat een woordkeuze
maar ontopic: goed geregeldvanavond langsgaan en idd vragen hoe laat ze klaar is met werken en dan vragen of ze daarna zin heeft om wat te gaan drinken!
keep it cool man![]()
boeie, zeg gewoon wat in je komt, maar zorg nou maar dat je vanavond weet of ze mee gaat om wat te drinken. anders duurt het alleen maar langer...quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:50 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik denk dat t iedere keer die kassa rij is.... al die mensen die op je neus zitten te kijken.
en ik snap even niet wat er fout is aan afgewerkt?
is dat raar dan om te vragen hoe laat iemand afgewerkt is? of ze nu klaar is met werken of afgewerkt is... zelfde tog?
het is niet fout, maar ik vond't een mooie woordkeus aangezien het heel dubbelzinnig is (afwerken als in de vorm van "afwerkplekken")...quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:50 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik denk dat t iedere keer die kassa rij is.... al die mensen die op je neus zitten te kijken.
en ik snap even niet wat er fout is aan afgewerkt?
is dat raar dan om te vragen hoe laat iemand afgewerkt is? of ze nu klaar is met werken of afgewerkt is... zelfde tog?
whehe jij zit de rit gewoon uit hier om mij een blauwtje te zien lopen he?quote:op vrijdag 23 juni 2006 14:14 schreef mickje het volgende:
[..]
boeie, zeg gewoon wat in je komt, maar zorg nou maar dat je vanavond weet of ze mee gaat om wat te drinken. anders duurt het alleen maar langer...
haha nee hoorquote:op vrijdag 23 juni 2006 16:01 schreef nerdmans het volgende:
[..]
whehe jij zit de rit gewoon uit hier om mij een blauwtje te zien lopen he?
geef maar toe
![]()
serieus kerel, je moet echt eens professionele hulp zoeken.quote:op vrijdag 23 juni 2006 13:35 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik haal iedere dag vers.
ik heb problemen met eten wat staat. als ik beleg heb ofzo, dan vertrouw ik t nooit als t open is en een dag moet staan...
ik haal smiddags wat ik die middag eet en 's avonds wat ik die avond eet.
wheheh zondag is lastig, dan moet ik altijd naar de benzinepomp
nou, ik hoor wel maffere zaken hoor.quote:op zaterdag 24 juni 2006 10:37 schreef gluckskafer het volgende:
[..]
serieus kerel, je moet echt eens professionele hulp zoeken.
problemen hebben met eten dat een dag staat?vlees kun je heus wel een paar dagen bewaren in tupperware bakjes. en in de koelkast natuurlijk.
bovendien ligt het in de winkel ook weleens langer dan een dag. wat ze vandaag snijden voor morgenvroeg.
en zondag naar de benzinepomp eten halen? alsof dat te vertrouwen is....
nu het duidelijk is dat ze een vriend heeft, zou ik ermee kappen, maar dat is meer uit principe dat ik niet op bezette meiden afga... gewoon om geen relaties te verpesten, als dat al kan maar goed.quote:
waarom geloof ik hier nu helemaal geen jota van?quote:op zaterdag 24 juni 2006 11:45 schreef #ANONIEM het volgende:
persoonlijk vind ik dat je best dat met die papiertjes wel kan doen. een kennis van me heeft dat gedaan en dat pakte allemaal erg goed uit. was ook bij een kassameisje.
mijn gevoel zegt dat we goed bij elkaar passen.quote:
jazeker, zij neemt zlefs initiatief. ik wilde laatst snel door, omdat t daar druk was. zij begon toch nog een verhaaltje. ik had laten weten waar ik werkte en wat ik deed.quote:op zondag 25 juni 2006 13:22 schreef duiveltja het volgende:
heb je al geprobeerd om een gesprekje met haar te beginnen? zoals ik het nu lees, lijkt het me beetje een kansloze missie.
vraag haar gewoon eens onschuldig om wat te gaan drinken na werktijd ofzo...als ik dit zo hoor zal ze toch geen nee zeggen, misschien niet eens zeggen dat ze een vriend heeft (doe alsof je neus bloedt)...quote:op zondag 25 juni 2006 14:20 schreef nerdmans het volgende:
[..]
jazeker, zij neemt zlefs initiatief. ik wilde laatst snel door, omdat t daar druk was. zij begon toch nog een verhaaltje. ik had laten weten waar ik werkte en wat ik deed.
ze had de website opgezocht en had zich echt even verdiept in wat ik deed en stelde allerlei vragen. als we praten dan voel ik en zij volgens mij ook wel dat er ïets" is.
ik ben dan wel verlegen, maar zoiets weet je gewoon.
wil je niet afkraken hoor, maar je hebt van die spontane meiden die zich ook zo in een goede (beginnende in jou geval) vriendschap gedragen... maar ken haar niet, dus misschien heb je wel gelijk, in dat geval zal je er toch wel achter moeten komen of ze nou wel of niet die vriend heeft. als ze die nog wel heeft, is het ook nog de vraag of het wel goed gaat, als je der baas had gehoord... maar dat soort dingen vraag je niet zo 1,2,3. dus zou het weer op afwachten komen... weet niet hoe ik dit zou aanpakken, waarschijnlijk zou ik me erbij neer leggen... tenzij mijn gevoelens zo sterk zouden moeten zijn....quote:op zondag 25 juni 2006 14:20 schreef nerdmans het volgende:
[..]
jazeker, zij neemt zlefs initiatief. ik wilde laatst snel door, omdat t daar druk was. zij begon toch nog een verhaaltje. ik had laten weten waar ik werkte en wat ik deed.
ze had de website opgezocht en had zich echt even verdiept in wat ik deed en stelde allerlei vragen. als we praten dan voel ik en zij volgens mij ook wel dat er ïets" is.
ik ben dan wel verlegen, maar zoiets weet je gewoon.
je had ook op het naamplaatje kunnen kijken ...quote:echt super... ik heb in ieder geval haar naam gevraagd: sandra
lees eerst eens fatsoenlijk door wat nerdmans gezegd heeft voordat je reageert.quote:op maandag 26 juni 2006 10:34 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
je had ook op het naamplaatje kunnen kijken ...![]()
nerdmans zit ziek thuis.quote:op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef fortunahome het volgende:
heeft nerdmans zijn lunch al gekocht vandaag?
ik woon in een maisonette ( een flat met verdieping).quote:op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef gluckskafer het volgende:
wat ik me afvraag: wat is je woonsituatie.
hoe: huis/flat/etc
met wie: alleen? ouders?
dat is ook een optie nerdmansquote:op maandag 26 juni 2006 17:52 schreef #ANONIEM het volgende:
je kan ook een brief sturen naar albert heyn en dan ter attentie van.. [haar naam]. dan krijgt ze het tijdens werktijd. hoef je haar adres niet eens te weten.
nee zeker niet gek. en als je dat met die briefjes had gedaan was het echt een stoer topic geweest, maar nee hoorquote:op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef nerdmans het volgende:
de opmerkingen vallen me reuze mee trouwens.
het is niet wat je noemt een ontzettend stoer topic zeg maar.
schijnbaar zo gek nog niet die nerdmans
alles kan kapot...quote:op vrijdag 23 juni 2006 22:55 schreef nerdmans het volgende:
wheheh om 17:30 weer naar binnen!
ze was er niet, dus ik hoefde gelukkig niks te kopen
even aan de manager gevraagd wanneer ze weerk kwam.
verteld hij dat ze al 4 jaar een relatie heeft.![]()
hij vertelde wel dat t volgens hem een "rare"relatie was en wist niet helemaal zeker of t nog wel echt aan was. dus tja....
en nu?
![]()
nouw! flauw hoor! :pquote:op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef nerdmans het volgende:
zal ik eens een foto maken met mn telefoon en haar dan online gooien?
wheheh topic nieuwe leven inblazen.
haha nee, dat doen we niet, jullie trapten er bijna in he?
ik heb vroeger 5 jaar bij een albert heijn gewerkt.quote:op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef gsbrder het volgende:
heey nerdmans
solliciteer gewoon bij de spar
ik werk bij de ah.. en zo kom je ook met hele leuke kassameisjes in
contact hehehe
personeelsfeestjes met gratis drank enzo
owja.. en dat haar manager zegt dat ze een relatie heeft wil
nog niet veel zeggen
onze manager zat ooit eens achter een kassameisje aan hahahahaha
zolang je het niet van haar hebt gehoord, weet je nog niets zeker![]()
dus je bent supermarktmeisjesverslaafd, tja ieder z'n eigen dingquote:op dinsdag 27 juni 2006 21:24 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ik heb vroeger 5 jaar bij een albert heijn gewerkt.
ik heb zeker een kassameisje of 4 gehad, 2 van de vers en 1 van de slagerij.
ben zelfs een keer gepakt in de koelcel... dat waren nog eens tijden![]()
de eerst volgende keer dat ik daar sta, rij of niet, dan ga ik ervoor.
![]()
![]()
![]()
ervaring?quote:op dinsdag 27 juni 2006 21:58 schreef stealth-b2 het volgende:
geen idee.
maar soms wil je ze egt ontvoeren en nemen
dat is helemaal waarquote:op dinsdag 27 juni 2006 21:58 schreef stealth-b2 het volgende:
geen idee.
maar soms wil je ze egt ontvoeren en nemen
ben jij stiekem een kassa-meisje bij spar en hoop je dat jij een van de hoofdrolspelers bent in dit topic?quote:op woensdag 28 juni 2006 19:44 schreef ici-paris het volgende:
nog wat gekcoht. of ben je nog steeds ziek?
haha lijkt wel een filmscript waar meg ryan of lopez in speelt.quote:op donderdag 29 juni 2006 16:31 schreef silentchaos het volgende:
collega van me had een mooie zin bij het ontmoeten van z'n huidige vriendin...
hij zag haar vaak in de supermarkt en kende haar van gezicht...staat ze achter hem bij de kassa en zegt: "shit ik ben m'n brood vergeten...kan je ff op m'n spullen letten?"
dus hij zegt: "ik heb thuis wel brood..."
nou toen gingen ze dus samen lunchen
je kan een variant gebruiken van die zin...
iets in de richting van: "shit, ik ben dit en dat vergeten...moet ik ook nog wat voor jou meenemen?"
nou ja we horen het wel
nee, want dan denkt ze dat je al wat te neuken hebt.quote:op donderdag 29 juni 2006 19:19 schreef nerdmans het volgende:
vandaag had ik een lunchafspraak, dus niet gegaan.
morgen tussen 12:00 en 13:00 gaan we weer!
hahaha dat brood verhaal is wel grappig ja.
whehehe of pakje durex performance halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |