Nee, ik vind het ook nogal vaag allemaal, denk niet dat dat 'geheime dochter'-verhaal helemaal klopt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef Frollo het volgende:
Maar goed, ik ben dus de enige die de verklaring voor Toms uitstapjes naar Atlantic City nog steeds niet gelooft?
Precies. Het zag er net even té gezellig uit wat Lynette allemaal zag door dat raam.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:40 schreef Molline het volgende:
Nee, ik vind het ook nogal vaag allemaal, denk niet dat dat 'geheime dochter'-verhaal helemaal klopt.
Ik vond dit:quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef Molline het volgende:
Ik heb trouwens steeds het idee dat ik die Nora ergens van ken?!![]()
Zegt mij he-le-maal niks, maar misschien is dat waar je haar van kent?quote:If Nora looked familiar, it's because the actress who played her was on Saved by the Bell: The College Years as Alex, the melodramatic theater major who loved puffy shirts and A.C. Slater. Tom Scavo is a big step up.
misschien wisten ze het de volgende ochtend nog niet van Mikequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:44 schreef Rosella het volgende:
Ik heb goede hoop dat het goed gaat komen met Mike hoor! De laatste scene dat Orson bij Bree langsging (Waarom?Dacht hij misschien dat Susan daar nog woonde?) was volgens mij de volgende ochtend... als het heel ernstig zou zijn met Mike zou Bree toch wel bij Susan zijn om haar te troosten? *fingers crossed*
Ik dacht dat vrouwen altijd afstormen op degene die als eerste tegen de grond gaat, ongeacht 'voor' wie ze eigenlijk zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef Molline het volgende:
Ik wou dat Susan ook es door had hoeveel je met Mike kunt ....![]()
Zijn ze aan het vechten, kiest ze partij voor Carl, hoe dom kun je zijn![]()
Ja idd! Ik zat ook al zo voor de tv hehe, ik had ook goed geraden dat ie "Nope" zei over die ringquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef Molline het volgende:
Ik wou dat Susan ook es door had hoeveel je met Mike kunt ....![]()
Zijn ze aan het vechten, kiest ze partij voor Carl, hoe dom kun je zijn![]()
Alsof er voor een man niks te genieten valt in de serie...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:29 schreef Frollo het volgende:
Hmpf, mijn vrouw zit ook altijd te zwijmelen als Mike in beeld komt.
Ach hij heeft meestal z'n bek bont en blauwquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:26 schreef Molline het volgende:
[afbeelding]
Zeg nou es eerlijk, dit laat je toch niet schieten .... ?!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:34 schreef Molline het volgende:
Voor jou is er toch ook genoeg om van te genieten?![]()
Nou, dat valt eigenlijk nog best tegen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Alsof er voor een man niks te genieten valt in de serie...
Je vergeet Mrs. McCluskey ....quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat valt eigenlijk nog best tegen!
De meeste zijn te oud (Susan, Bree), te jong (Danielle, Julie) of te lelijk (Edie, Lynette). Blijft uiteraard over Gabrielle, maar dat is totaal mijn type niet en daardoor ook slechts matig interessant.
Maar ach, boeien.
Ik zat even te denken aan Deirdre, maar dat lijkt me zelfs voor DH te ver gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:57 schreef Molline het volgende:
Iemand trouwens enig idee wie die vrouw kan zijn die Orson elke dag bezoekt in het gesticht?
Lijkt me dat dat nog wel eens belangrijk kan zijn.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:58 schreef easy-going het volgende:
Sh.. het slot gemist
Ik had geen erg in de dubbele aflevering![]()
Tsja, het is de vraag of het iemand is die al ter sprake geweest is. Dan zou Deirdre best kunnen, we hebben geen lijk van haar gezien toch? Dan is alles dus nog mogelijk ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:03 schreef Rosella het volgende:
[..]
Ik zat even te denken aan Deirdre, maar dat lijkt me zelfs voor DH te ver gaan.
Dat is ook zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef Queen_Bee het volgende:
*Schaam*
Deirde? Ik dacht dat dat lijk in stukjes was, die Paul had vermoord
En toch, ik weet het niet ....quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is ook zo(Behalve dan dat Mary-Alice haar had vermoord en niet Paul.) Geïdentificeerd door de politie en al. Dus.
Ik geef toe, het is een 'long shot', maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is ook zo(Behalve dan dat Mary-Alice haar had vermoord en niet Paul.) Geïdentificeerd door de politie en al. Dus.
Paul heeft inderdaad Martha Huber vermoord (zus van Felicia, die nu zo vriendelijk haar vingers geschonken heeft aan Paulquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie is die zus
Paul had toch een zus vermoord?
En die in stukjes is iemand anders?
Paul had Mrs. Huber vermoord, de zus van Felicia.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie is die zus
Paul had toch een zus vermoord?
En die in stukjes is iemand anders?
Weet het niet zeker hoor, maar was het niet al in de eerste aflevering dat Paul die kist in een rivier gooide (en dus gevonden werd)?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:48 schreef Frollo het volgende:
Paul werd zenuwachtig door het gewroet van Mike en groef de kist op om hem ergens anders te verbergen. Maar dat deed hij niet handig genoeg en nu werd het lijk juist ontdekt.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:51 schreef Rosella het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor, maar was het niet al in de eerste aflevering dat Paul die kist in een rivier gooide (en dus gevonden werd)?
Zelfmoord uit wroeging om de moord op Deirdre, zelfs na 17 jaar nog.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoe was Mary Alice dood dan
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Molline het volgende:
Die Nora heeft ook meegespeeld in Independence Day. Die film heb ik een keer of zes gezien, misschien dat ik haar daar van ken. Saved by the bell keek ik nooit naar.
nee, idd, je zou haar ongesproken al willenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kan het hoofd van dat mens niet uitstaan
De serie stopt in Nederland voorlopig wel ja, maar de serie sowieso is nog lang niet ten eindequote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef tulpje6 het volgende:
Desperate housewives stopt dus toch WEL (hier in NL althans, voorlopig), begrijp ik?
Je samenvatting klopt helemaal, behalve het bovenstaande. Volgens mij was het Felicia die de collega was van Mary-Alice in dat ziekenhuis. En volgens mij was de adoptie ook niet helemaal legaal.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:48 schreef Frollo het volgende:
Dit wekte de belangstelling van Martha Huber. Zij was destijds verpleegkundige in het ziekenhuis waar de adoptie was geregeld. Paul kwam achter Martha's naspeuringen en vermoordde haar.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:22 schreef zea het volgende:
[..]
Je samenvatting klopt helemaal, behalve het bovenstaande. Volgens mij was het Felicia die de collega was van Mary-Alice in dat ziekenhuis. En volgens mij was de adoptie ook niet helemaal legaal.
Volgens mij was de baby niet eens geadopteerd, maar gewoon ontvoerd door Mary-Alice, omdat zij vond dat zij een veel betere leven kon geven aan het kindquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:48 schreef Frollo het volgende:
Deirdre was de dochter van Noah (die oude man). Deirdre had een baby, Zack. Omdat Deirdre verslaafd was en niet voor Zack kon zorgen, werd hij geadopteerd door Paul en Mary-Alice Young.
Dit heb ik nooit echt gesnapt... ten eerste werd Paul Young nog helemaal niet verdacht, Mike kwam hem ook pas heel laat op het spoor. Ten tweede, het lijkt me toch dat het speelgoedkistje erg goed verborgen lag onder een fucking zwembad nota bene?! Waarom dan opgraven en in een rivier gooien, waar er 95% kans is dat iemand het binnen 24 uur spot?quote:Paul werd zenuwachtig door het gewroet van Mike en groef de kist op om hem ergens anders te verbergen. Maar dat deed hij niet handig genoeg en nu werd het lijk juist ontdekt.
Heb ik te veel fantasie .... ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:26 schreef Molline het volgende:Mike zei dat hij Orson ergens van kende, zullen ze misschien tegelijk in de gevangenis gezeten hebben ... ?! Dan kan die Orson best wel eens een seriemoordenaar zijn of zoiets ...
Tja. Paul redeneerde waarschijnlijk dat ALS die kist dan ooit gevonden moest worden, dan liever niet in zijn achtertuin, nota bene onder het zwembad waar de halve buurt hem aan had zien werken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef Xurk het volgende:
Dit heb ik nooit echt gesnapt... ten eerste werd Paul Young nog helemaal niet verdacht, Mike kwam hem ook pas heel laat op het spoor. Ten tweede, het lijkt me toch dat het speelgoedkistje erg goed verborgen lag onder een fucking zwembad nota bene?! Waarom dan opgraven en in een rivier gooien, waar er 95% kans is dat iemand het binnen 24 uur spot?![]()
Dit heeft er natuurlijk ook mee te makenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:57 schreef Molline het volgende:
Iemand trouwens enig idee wie die vrouw kan zijn die Orson elke dag bezoekt in het gesticht?
Lijkt me dat dat nog wel eens belangrijk kan zijn.![]()
Denk ik ook!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:06 schreef Molline het volgende:
[..]
Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken![]()
Dat zit er dik in. Zo is hij toch ook met Bree in contact gekomen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
En misschien hielp hij Susan niet alleen met opruimen na de brand omdat hij haar zo graag mag!
Idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef Molline het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Zo is hij toch ook met Bree in contact gekomen?
We zijn helemaal bij met de US; Net5 heeft toevallig afgelopen dinsdag de laatste episode (een dubbelaflevering) van season 2 uitgezonden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:28 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik volg het al een tijdje niet meer, maar ik wil het weer gaan volgen. Bij welke episode zijn we in Nederland? zodat ik de rest even kan downloaden.
Special Agent Cooper!quote:
Ja dat ga ik zeker doen! Ik baal hier namelijk zo gigantsich van...quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:12 schreef Xurk het volgende:
Daarom is het een goede reden om dit topic iedere dag minstens 1x te checken, met tientallen leden tegelijk blijven we meer op de hoogte van nieuws wat betreft uitzendschema's dan alleen
owh jaah!! Ik kende hem ergens van maar waar; idd van Sex and the city ntrlk!!!quote:
Dat was in Reba, was wel lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mikewas pageleden een relatieterapeut in een serie op rtl 4
Dat zou wel heel voorspelbaar zijn, zelfs voor DHquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:10 schreef Rory78 het volgende:
Wedden dat er weer een lijk boven water komt drijven. Susan zal dat dan weer per toeval identificeren als de vrouw die naast Orson zat toen ze hem in de bios tegenkwam..
Tenminste zoiets zou ik schrijven..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Special Agent Cooper!
"I'm worried about Coop!"... nou, we kunnen ons om deze meneer ook ernstige zorgen maken , geloof ik
same herequote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]Waarom moesten ze nu een dubbele aflevering uitzenden, daar was mijn video niet op ingesteld
Nu heb ik dus alleen maar de eerste 5 minuten van de 2e aflevering gezien
En het werd net zo boeiend
Kan iemand me een update geven?
Die is toch dood? Of had Noah nog een dochterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef latijntje het volgende:
Weet iemand trouwens wat er met Kendra is gebeurd? Omdat Zach alles erft, zij is toch de dochter van Noah?
Eenvoudig te downloaden hoor...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]Waarom moesten ze nu een dubbele aflevering uitzenden, daar was mijn video niet op ingesteld
Nu heb ik dus alleen maar de eerste 5 minuten van de 2e aflevering gezien
En het werd net zo boeiend
Kan iemand me een update geven?
Volgens mij leeft die nog wel hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:07 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Die is toch dood? Of had Noah nog een dochter
tnxquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:09 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Eenvoudig te downloaden hoor...
Maar anders: http://abc.go.com/primetime/desperate/recaps/223.html
Zeer uitgebreide samenvatting
Als ze nog leeft is het niet vreemd dat ze dan niets erft van papa? En we haar helemaal niet meer hebben terug gezien na dat ze Susan de waarheid over Mike heeft verteld in de auto? Of mis ik iets?quote:
dat kan ook een nieuwe hond zijn ...quote:
Daar schrok ik dus ook vanquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:07 schreef Molline het volgende:
Hoewel misschien te laat, ik heb het verwijderd.
6 maart. Amerika is nu bij aflevering 16 van seizoen 3quote:Op maandag 26 februari 2007 00:20 schreef Xurk het volgende:
Wow, het is gewoon acht maanden weggeweest, volgens mij zijn ze in Amerika nu zo onderhand alweer klaar met seizoen drie... maar wanneer begint het nou precies? Deze week toch?
Want op de website van Net5 staat er alleen maar gelul over die laat-op-de-avond-herhalingen, en op TVGids.nl staat het ook niet voor dinsdag gepland.
Yepzzzquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat wat er nu s avonds laat op was, dat sluit aan bij volgende week?
Zal toch wel gewone aflevering zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef Sammetje het volgende:
Hoop alleen wel dat het geen herhaling/compilatie is, maar een hele nieuwe aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
er wordt gesuggereerd dat orson haar vermood heeft, maar ze geven je (nog) geen uitsluitselquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:52 schreef Xurk het volgende:
Wtf, ik miste de eerste twee minuten omdat ik dacht dat het nog steeds zo'n "Previously..." stukje was, en ik snap er niets van; heeft Orson Alma vermoord, of is ze gewoon weggelopen? Ik hoorde namelijk in de achtergrond wel iets van "She didn't know that this was the day she would leave her husband"
Zo heet-ie in Twin Peaksquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:49 schreef amaranta het volgende:
Ik heb even iets gemist, maar als ik het goed begrijp heeft dale cooper (die kerel die nu bij bree zat) zn vrouw vermoord?
Ja, dat snap ik wel maar de user die onder jou postte niet...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:00 schreef amaranta het volgende:
ik weet dat hij zo in twin peaks heet..maar ik dacht, er is vast iemand die wel begrijpt wie ik bedoel
ik kan hem niet loslatevan zn donut karakter, hoewel ik net wel de creeps kreeg toen ik naar hem keek....
nu weet ik dat hij orson heet
Ik ook eerst, maar sinds ik het nu een tijd volg vanuit USA zie ik 'm echt als Orson Hodgequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel maar de user die onder jou postte niet...
Ik denk eerder aan hem als in Trey McDougal, de impotente Schot uit SATC
Dat was geweldigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef Xurk het volgende:
Het kon ook niet anders dan dat Bree opgewonden raakt van een mannelijke clean-freakEn dat ze niet eens doorhad dat ze een orgasme kreeg
De plek waar Orson zijn bedrijf gaat maken volgens mij...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Nouk het volgende:
Wiens achtertuin zag je nou op het einde? Toch die van Orsen?
Nee van seizoen 3, ik kan op dinsdag nooit kijken, dus ik vroeg me af of het toevallig op een andere dag ook nog werd uitgezondenquote:
Dat is die bouwplaats waar die club waar Orson vast lid van is gaat uitbreiden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De plek waar Orson zijn bedrijf gaat maken volgens mij...
Oh, nee. Die worden nog niet herhaald.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:37 schreef MaxiTaxi het volgende:
[..]
Nee van seizoen 3, ik kan op dinsdag nooit kijken, dus ik vroeg me af of het toevallig op een andere dag ook nog werd uitgezonden![]()
Knap he!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:34 schreef Nesle het volgende:
Ik vind Mike er wel mooi bijliggen in coma
Volgens mij was het van voor hij met Lynette was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:32 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Knap he!!!
Heb donderdagavond zitten kijken, maar vindt sommige verhaallijnen een beetje flauw worden!
Als ik Lynette was had ik dat mormel allang uit de weg geholpen. Heeft Tom een one-night-stand gehad met dat domme wicht? Of echt een relatie? Volgens mij hadden ze wel beter eerst een compilatie uit kunnen zenden, want het wordt er niet duidelijker op.
(het is ook nooit goed....hihi)
Hij zei iets in het Frans, volgens mij 'ik mis je, Monique' (tu me manque). Rilllll!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik verstond alleen Monique
Monique is zn ex vrouw ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij zei iets in het Frans, volgens mij 'ik mis je, Monique' (tu me manque). Rilllll!
Ja 't is zieligquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:30 schreef Sammetje het volgende:
ohohoh, die baby.....ik moest heel hard lachen, maar eigenlijk is het best zielig!!!!!
Nou dit is dan toch nog enger? Dat hij weet wie die dode vrouw (met al haar tanden uitgetrokken) is? Dan heeft hij bb. niet alleen Alma vermoord.quote:
Damn, en ik heb al 11 jaar geleden eindexamen VWO Frans gedaan. Had alleen de vervoeging misquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb het even opgezocht, en hij zei idd "tu me manques, Monique", ik mis je.
Orson: (to dead body) "Tu me manques, Monique" ("I Miss You Monique").
Ja is het zeker. Wie is Monique? Wat heeft ze met Orson te maken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou dit is dan toch nog enger? Dat hij weet wie die dode vrouw (met al haar tanden uitgetrokken) is? Dan heeft hij bb. niet alleen Alma vermoord.
bedankt voor de mededelingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb het ook een keertje gekeken.
Wat een bagger.
Het was (de baby uitgezonderd) ook een superflauwe aflevering. Seizoen 1 was nog leuk, maar daarna werd het minder......quote:
Het had inderdaad een beetje een seizoen één vibequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad al die vragen. Ik vind dit een topaflevering; spannend en grappig en eng, heerlijk.
Hihi, inderdaad! Dat was nog eens een leuke serie!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:04 schreef emss het volgende:
Ik vind Marcia Cross en Doug Savant wel leuk samen!!! 't is net Melrose Place, alleen waren ze daar aartsvijanden, en hier vreedzame buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Xurk het volgende:
Net zoals ik het obvious vind dat Susan en die gast van het ziekenhuis nu een perfecte relatie gaan krijgen en net op het moment dat het heel serieus wordt, Mike uit zijn coma gaat ontwaken
Het is gewoon zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef Xurk het volgende:Ben ik nou zo slim of wordt het gewoon zo voorspelbaar?
![]()
dat voelde hij gewoon aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef Fannetje het volgende:
Mike
Maar dat ie dat weer net ontwaakt wanneer Edie er is en Susan net met een ander in bed ligt, is wel weer heel toevallig
quote:Felicity Huffman's got a look that's made for radio.
The desperate housewife sleepwalked her way over to Ryan Seacrest's radio show this morning -- in her bedclothes! Only problem was, her interview with Ryan was scheduled for tomorrow, not today. Seacrest gamely let her into the studio, where she called herself "a loser," blaming her casual getup on a late work night, and jokingly, on an I.Q. roughly equal to "room temperature."
At least she was kind enough to roll her pajama pants, explaining that the dog had peed on them a little bit.
Dat weet ik eigenlijk ook niet meer precies...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef Xurk het volgende:
Mike herkende Orson toen hij bij hem in de tandartsstoel zat, waarschijnlijk van de tijd dat hij in de gevangenis heeft gezeten. En Orson kon dat niet hebben, dus moest Mike dood... ofzo![]()
Nou heb ik iig mijn goede daad van vandaag verrichtquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
ha, mooi dat je me er aan herinnert
ga het gelijk ff regelen , ik weet namelijk wel hoe dat moet
Dat heb ik nou ook steeds... Maarja, als er niks met hem was, zou hij niet genoemd worden. Want dat project heeft verder geen meerwaarde.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef Xurk het volgende:
Er was deze week alwéér zo'n voorspelbaar moment: vanaf het moment dat de geschiedenisleraar van Danielle zei dat zij zijn favoriete leerling was, wist ik al dat die twee het met elkaar deden
Ik wil niet spoileren ofzo, maar de aflevering over twee weken is echt superbriljant, beste episode ooitquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik geef Susan en MIke nog 2 epis. Als het dan nog steeds niets is stop ik cold turkey
quote:
Ahhh, ze kwam mij al zo bekend voor!!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef Xurk het volgende:
Die vriendin van Julie was volgens mij hetzelfde meisje die twee weken terug in Grey's Anatomy een scheven ruggegraat had, of niet?
Ahaha idd, ik moest zo hard lachenquote:
Ojaquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Elseetje het volgende:
Edie bovenop Mike... Zegt genoeg?
En Susan die net op dat moment het gordijn wegtrektquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Elseetje het volgende:
Edie bovenop Mike... Zegt genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
echt, als je dat nu al (aardig terecht) zegt, zit je volgende week een uur lang met open mond voor de tv (en dan heb ik de tijd tíjdens de aflevering zelf niet meegeteldquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:35 schreef amaranta het volgende:
geweldig
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het echt steeds leuker worden. Soms lig ik echt dubbel en dan ben ik daarna weer echt verrast! Ik had dit niet verwacht na seizoen twee eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |