Dat was geweldigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef Xurk het volgende:
Het kon ook niet anders dan dat Bree opgewonden raakt van een mannelijke clean-freakEn dat ze niet eens doorhad dat ze een orgasme kreeg
De plek waar Orson zijn bedrijf gaat maken volgens mij...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Nouk het volgende:
Wiens achtertuin zag je nou op het einde? Toch die van Orsen?
Nee van seizoen 3, ik kan op dinsdag nooit kijken, dus ik vroeg me af of het toevallig op een andere dag ook nog werd uitgezondenquote:
Dat is die bouwplaats waar die club waar Orson vast lid van is gaat uitbreiden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De plek waar Orson zijn bedrijf gaat maken volgens mij...
Oh, nee. Die worden nog niet herhaald.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:37 schreef MaxiTaxi het volgende:
[..]
Nee van seizoen 3, ik kan op dinsdag nooit kijken, dus ik vroeg me af of het toevallig op een andere dag ook nog werd uitgezonden![]()
Knap he!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:34 schreef Nesle het volgende:
Ik vind Mike er wel mooi bijliggen in coma
Volgens mij was het van voor hij met Lynette was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:32 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Knap he!!!
Heb donderdagavond zitten kijken, maar vindt sommige verhaallijnen een beetje flauw worden!
Als ik Lynette was had ik dat mormel allang uit de weg geholpen. Heeft Tom een one-night-stand gehad met dat domme wicht? Of echt een relatie? Volgens mij hadden ze wel beter eerst een compilatie uit kunnen zenden, want het wordt er niet duidelijker op.
(het is ook nooit goed....hihi)
Hij zei iets in het Frans, volgens mij 'ik mis je, Monique' (tu me manque). Rilllll!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik verstond alleen Monique
Monique is zn ex vrouw ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij zei iets in het Frans, volgens mij 'ik mis je, Monique' (tu me manque). Rilllll!
Ja 't is zieligquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:30 schreef Sammetje het volgende:
ohohoh, die baby.....ik moest heel hard lachen, maar eigenlijk is het best zielig!!!!!
Nou dit is dan toch nog enger? Dat hij weet wie die dode vrouw (met al haar tanden uitgetrokken) is? Dan heeft hij bb. niet alleen Alma vermoord.quote:
Damn, en ik heb al 11 jaar geleden eindexamen VWO Frans gedaan. Had alleen de vervoeging misquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb het even opgezocht, en hij zei idd "tu me manques, Monique", ik mis je.
Orson: (to dead body) "Tu me manques, Monique" ("I Miss You Monique").
Ja is het zeker. Wie is Monique? Wat heeft ze met Orson te maken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou dit is dan toch nog enger? Dat hij weet wie die dode vrouw (met al haar tanden uitgetrokken) is? Dan heeft hij bb. niet alleen Alma vermoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |