dat kan ook een nieuwe hond zijn ...quote:
Daar schrok ik dus ook vanquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:07 schreef Molline het volgende:
Hoewel misschien te laat, ik heb het verwijderd.
6 maart. Amerika is nu bij aflevering 16 van seizoen 3quote:Op maandag 26 februari 2007 00:20 schreef Xurk het volgende:
Wow, het is gewoon acht maanden weggeweest, volgens mij zijn ze in Amerika nu zo onderhand alweer klaar met seizoen drie... maar wanneer begint het nou precies? Deze week toch?
Want op de website van Net5 staat er alleen maar gelul over die laat-op-de-avond-herhalingen, en op TVGids.nl staat het ook niet voor dinsdag gepland.
Yepzzzquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat wat er nu s avonds laat op was, dat sluit aan bij volgende week?
Zal toch wel gewone aflevering zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef Sammetje het volgende:
Hoop alleen wel dat het geen herhaling/compilatie is, maar een hele nieuwe aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
er wordt gesuggereerd dat orson haar vermood heeft, maar ze geven je (nog) geen uitsluitselquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:52 schreef Xurk het volgende:
Wtf, ik miste de eerste twee minuten omdat ik dacht dat het nog steeds zo'n "Previously..." stukje was, en ik snap er niets van; heeft Orson Alma vermoord, of is ze gewoon weggelopen? Ik hoorde namelijk in de achtergrond wel iets van "She didn't know that this was the day she would leave her husband"
Zo heet-ie in Twin Peaksquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:49 schreef amaranta het volgende:
Ik heb even iets gemist, maar als ik het goed begrijp heeft dale cooper (die kerel die nu bij bree zat) zn vrouw vermoord?
Ja, dat snap ik wel maar de user die onder jou postte niet...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:00 schreef amaranta het volgende:
ik weet dat hij zo in twin peaks heet..maar ik dacht, er is vast iemand die wel begrijpt wie ik bedoel
ik kan hem niet loslatevan zn donut karakter, hoewel ik net wel de creeps kreeg toen ik naar hem keek....
nu weet ik dat hij orson heet
Ik ook eerst, maar sinds ik het nu een tijd volg vanuit USA zie ik 'm echt als Orson Hodgequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel maar de user die onder jou postte niet...
Ik denk eerder aan hem als in Trey McDougal, de impotente Schot uit SATC
Dat was geweldigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef Xurk het volgende:
Het kon ook niet anders dan dat Bree opgewonden raakt van een mannelijke clean-freakEn dat ze niet eens doorhad dat ze een orgasme kreeg
De plek waar Orson zijn bedrijf gaat maken volgens mij...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef Nouk het volgende:
Wiens achtertuin zag je nou op het einde? Toch die van Orsen?
Nee van seizoen 3, ik kan op dinsdag nooit kijken, dus ik vroeg me af of het toevallig op een andere dag ook nog werd uitgezondenquote:
Dat is die bouwplaats waar die club waar Orson vast lid van is gaat uitbreiden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De plek waar Orson zijn bedrijf gaat maken volgens mij...
Oh, nee. Die worden nog niet herhaald.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:37 schreef MaxiTaxi het volgende:
[..]
Nee van seizoen 3, ik kan op dinsdag nooit kijken, dus ik vroeg me af of het toevallig op een andere dag ook nog werd uitgezonden![]()
Knap he!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:34 schreef Nesle het volgende:
Ik vind Mike er wel mooi bijliggen in coma
Volgens mij was het van voor hij met Lynette was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:32 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Knap he!!!
Heb donderdagavond zitten kijken, maar vindt sommige verhaallijnen een beetje flauw worden!
Als ik Lynette was had ik dat mormel allang uit de weg geholpen. Heeft Tom een one-night-stand gehad met dat domme wicht? Of echt een relatie? Volgens mij hadden ze wel beter eerst een compilatie uit kunnen zenden, want het wordt er niet duidelijker op.
(het is ook nooit goed....hihi)
Hij zei iets in het Frans, volgens mij 'ik mis je, Monique' (tu me manque). Rilllll!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik verstond alleen Monique
Monique is zn ex vrouw ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij zei iets in het Frans, volgens mij 'ik mis je, Monique' (tu me manque). Rilllll!
Ja 't is zieligquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:30 schreef Sammetje het volgende:
ohohoh, die baby.....ik moest heel hard lachen, maar eigenlijk is het best zielig!!!!!
Nou dit is dan toch nog enger? Dat hij weet wie die dode vrouw (met al haar tanden uitgetrokken) is? Dan heeft hij bb. niet alleen Alma vermoord.quote:
Damn, en ik heb al 11 jaar geleden eindexamen VWO Frans gedaan. Had alleen de vervoeging misquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb het even opgezocht, en hij zei idd "tu me manques, Monique", ik mis je.
Orson: (to dead body) "Tu me manques, Monique" ("I Miss You Monique").
Ja is het zeker. Wie is Monique? Wat heeft ze met Orson te maken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou dit is dan toch nog enger? Dat hij weet wie die dode vrouw (met al haar tanden uitgetrokken) is? Dan heeft hij bb. niet alleen Alma vermoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |