bedankt voor de mededelingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb het ook een keertje gekeken.
Wat een bagger.

Het was (de baby uitgezonderd) ook een superflauwe aflevering. Seizoen 1 was nog leuk, maar daarna werd het minder......quote:

Het had inderdaad een beetje een seizoen één vibequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad al die vragen. Ik vind dit een topaflevering; spannend en grappig en eng, heerlijk.

Hihi, inderdaad! Dat was nog eens een leuke serie!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:04 schreef emss het volgende:
Ik vind Marcia Cross en Doug Savant wel leuk samen!!! 't is net Melrose Place, alleen waren ze daar aartsvijanden, en hier vreedzame buren.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Xurk het volgende:
Net zoals ik het obvious vind dat Susan en die gast van het ziekenhuis nu een perfecte relatie gaan krijgen en net op het moment dat het heel serieus wordt, Mike uit zijn coma gaat ontwaken

Het is gewoon zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef Xurk het volgende:Ben ik nou zo slim of wordt het gewoon zo voorspelbaar?
![]()

dat voelde hij gewoon aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef Fannetje het volgende:
Mike
Maar dat ie dat weer net ontwaakt wanneer Edie er is en Susan net met een ander in bed ligt, is wel weer heel toevallig

quote:Felicity Huffman's got a look that's made for radio.
The desperate housewife sleepwalked her way over to Ryan Seacrest's radio show this morning -- in her bedclothes! Only problem was, her interview with Ryan was scheduled for tomorrow, not today. Seacrest gamely let her into the studio, where she called herself "a loser," blaming her casual getup on a late work night, and jokingly, on an I.Q. roughly equal to "room temperature."
At least she was kind enough to roll her pajama pants, explaining that the dog had peed on them a little bit.

Dat weet ik eigenlijk ook niet meer precies...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef Xurk het volgende:
Mike herkende Orson toen hij bij hem in de tandartsstoel zat, waarschijnlijk van de tijd dat hij in de gevangenis heeft gezeten. En Orson kon dat niet hebben, dus moest Mike dood... ofzo![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |