Nou heb ik iig mijn goede daad van vandaag verrichtquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
ha, mooi dat je me er aan herinnert
ga het gelijk ff regelen , ik weet namelijk wel hoe dat moet
Dat heb ik nou ook steeds... Maarja, als er niks met hem was, zou hij niet genoemd worden. Want dat project heeft verder geen meerwaarde.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef Xurk het volgende:
Er was deze week alwéér zo'n voorspelbaar moment: vanaf het moment dat de geschiedenisleraar van Danielle zei dat zij zijn favoriete leerling was, wist ik al dat die twee het met elkaar deden
Ik wil niet spoileren ofzo, maar de aflevering over twee weken is echt superbriljant, beste episode ooitquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik geef Susan en MIke nog 2 epis. Als het dan nog steeds niets is stop ik cold turkey
quote:
Ahhh, ze kwam mij al zo bekend voor!!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:06 schreef Xurk het volgende:
Die vriendin van Julie was volgens mij hetzelfde meisje die twee weken terug in Grey's Anatomy een scheven ruggegraat had, of niet?
Ahaha idd, ik moest zo hard lachenquote:
Ojaquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Elseetje het volgende:
Edie bovenop Mike... Zegt genoeg?
En Susan die net op dat moment het gordijn wegtrektquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Elseetje het volgende:
Edie bovenop Mike... Zegt genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
echt, als je dat nu al (aardig terecht) zegt, zit je volgende week een uur lang met open mond voor de tv (en dan heb ik de tijd tíjdens de aflevering zelf niet meegeteldquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:35 schreef amaranta het volgende:
geweldig
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het echt steeds leuker worden. Soms lig ik echt dubbel en dan ben ik daarna weer echt verrast! Ik had dit niet verwacht na seizoen twee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |