Special Agent Cooper!quote:
Ja dat ga ik zeker doen! Ik baal hier namelijk zo gigantsich van...quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:12 schreef Xurk het volgende:
Daarom is het een goede reden om dit topic iedere dag minstens 1x te checken, met tientallen leden tegelijk blijven we meer op de hoogte van nieuws wat betreft uitzendschema's dan alleen
owh jaah!! Ik kende hem ergens van maar waar; idd van Sex and the city ntrlk!!!quote:
Dat was in Reba, was wel lachenquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mikewas pageleden een relatieterapeut in een serie op rtl 4
Dat zou wel heel voorspelbaar zijn, zelfs voor DHquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:10 schreef Rory78 het volgende:
Wedden dat er weer een lijk boven water komt drijven. Susan zal dat dan weer per toeval identificeren als de vrouw die naast Orson zat toen ze hem in de bios tegenkwam..
Tenminste zoiets zou ik schrijven..
quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Special Agent Cooper!
"I'm worried about Coop!"... nou, we kunnen ons om deze meneer ook ernstige zorgen maken , geloof ik
same herequote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]Waarom moesten ze nu een dubbele aflevering uitzenden, daar was mijn video niet op ingesteld
Nu heb ik dus alleen maar de eerste 5 minuten van de 2e aflevering gezien
En het werd net zo boeiend
Kan iemand me een update geven?
Die is toch dood? Of had Noah nog een dochterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef latijntje het volgende:
Weet iemand trouwens wat er met Kendra is gebeurd? Omdat Zach alles erft, zij is toch de dochter van Noah?
Eenvoudig te downloaden hoor...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]Waarom moesten ze nu een dubbele aflevering uitzenden, daar was mijn video niet op ingesteld
Nu heb ik dus alleen maar de eerste 5 minuten van de 2e aflevering gezien
En het werd net zo boeiend
Kan iemand me een update geven?
Volgens mij leeft die nog wel hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:07 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Die is toch dood? Of had Noah nog een dochter
tnxquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:09 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Eenvoudig te downloaden hoor...
Maar anders: http://abc.go.com/primetime/desperate/recaps/223.html
Zeer uitgebreide samenvatting
Als ze nog leeft is het niet vreemd dat ze dan niets erft van papa? En we haar helemaal niet meer hebben terug gezien na dat ze Susan de waarheid over Mike heeft verteld in de auto? Of mis ik iets?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |