Saskia en Serge wonen nu toch in Spijk (ZH)?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:43 schreef SunChaser het volgende:
Schagen:
Gerard Joling
Cees Geel
Karin Bloemen
Saskia
Serge
Gijs Staverman
Herman uit Idols
Herman!!!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:43 schreef SunChaser het volgende:
Schagen:
Gerard Joling
Cees Geel
Karin Bloemen
Saskia
Serge
Gijs Staverman
Herman uit Idols
Harry de Winter. Oh ja, en Ruud van Nistelrooij is ook in Oss geboren, he.quote:
John de Wolf. Of kwam die nou uit Schiedam?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Rotterdam:
Jules Deelder
Kees Torn
Gerard Cox
Lee Towers
Loes Luca
Koos Postema
Henk Hofland
Ruud Lubbers
Anne-Wil Blankers
Neelie Kroes
Corrie van Gorp
Ivo Opstelten
Hans Breukhoven
Andre van Duin
Frederique Spigt
Ferry Corsten
En vast nog veel meer.
Klein Orkest/Harrie Jekkersquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:44 schreef Rnej het volgende:
den haag:
(feel free om aan te vullen, zoveel weet ik er niet)
Wie?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
John de Wolf. Of kwam die nou uit Schiedam?
Die stijve hark die ooit een blauwe maandag bij Feyenoord voetbalde en later furore maakte als topdanser bij Dancing with the stars en volgens roddels nu Rebecca Loos naait.quote:
Wie isquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:43 schreef SunChaser het volgende:
Schagen:
Gerard Joling
Cees Geel
Karin Bloemen
Saskia
Serge
Gijs Staverman
Herman uit Idols
en wie isquote:Saskia
?quote:Serge
Dat zijn dus de twee helften van het duo 'Saskia & Serge'quote:
Harrie Jekkers.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:44 schreef Rnej het volgende:
den haag:
Anouk
Di-Rect
Kane
Haagse harrie (:P)
(feel free om aan te vullen, zoveel weet ik er niet)
Rosmalen??quote:
Als je nou eens goed had gekeken, had je gezien dat de meerderheid al gepost is. En de rest is zo goed als onbekend.quote:
Ik zet ze allemaal netjes bij elkaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je nou eens goed had gekeken, had je gezien dat de meerderheid al gepost is. En de rest is zo goed als onbekend.
Ik was laatst in wijk.. dussss... he. toch een beetje een celeb in wijk gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:15 schreef Rampestamper het volgende:
Wijk bij Duurstede:
Die ene muts die op blote voeten meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Da's de enige voor zover ik weet.
Maar om nou te zeggen dat ze een bekende Nederlandse is... Zelfs hier in Wijk weten ze niet meer hoe ze heet.
Om het dan weer een beetje goed te maken. De nieuwe miss Nederland komt er ook vandaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:45 schreef TC03 het volgende:
Balkenende woont er. Capelle aan den IJssel.
O wow! Tonks in mijn woonplaats stel je voor! En dat heb ik allemaal gemistquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik was laatst in wijk.. dussss... he. toch een beetje een celeb in wijk gehad![]()
Profielquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:48 schreef Foeske het volgende:
Willen jullie er aub ook bijzetten om welke dorpen/steden het gaat? Wel zo leuk...
Jippiequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ede:
[afbeelding]
Hans Dorrestijn
[afbeelding]
Rob de Nijs
Ali B woont toch in Almere?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Zaanstad:
Ronald & Erwin Koeman
Johnny Rep
Albert Heijn
Wolter Kroes
Ali B
Taida!quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:28 schreef Mainport het volgende:
Winterswijk:
[afbeelding]
Gerrit Komrij
En Ernst Daniel Smit
Oscar Moens komt toch uit 's-Gravenzande?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:31 schreef dubidub het volgende:
Naaldwijk:
Oscar Moens (Keeper, heeft hier geloof ik wel gevoetbald)
Voormalig topkeeper nederlands hockey elftal komt hier ook vandaag geloof 'k.
En die wielrenner dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:48 schreef Misstique het volgende:
Bekende Zwollenaren in willekeurige volgorde:
Thomas a Kempis
Johan Thorbecke
Laurens Jan Brinkhorst
Jan Vayne
Herman Brood
Tooske Breugem
Danny Rook
dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:16 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zo van Wiki:
* Marion Bloem, schrijfster
* Hetty Blok, cabaretičre, actrice en zangeres
* Kristina Bozilovic, tv-presentatrice
* Ted de Braak, televisiepresentator
* Edmond Classen, acteur
* Kiki Classen, actrice
* Ien Dales, politicus (PvdA)
* Johannes van Dodewaard, bisschop van Haarlem
* Johnny van Doorn (pseudoniem: Johnny the Selfkicker), dichter
* Jef Dorpmans, voetbalscheidsrechter
* Maurits Cornelis Escher - graficus, kunstenaar.
* Willibrord Frequin, journalist en televisiepresentator
* Audrey Hepburn, actrice
* Bennie Hofs, ex-voetballer
* Nicky Hofs, voetballer
* Antonie Kamerling, acteur en zanger
* Peter Knegjens, sportverslaggever, presentator en reclamemaker
* Hendrik Antoon Lorentz, wis- en natuurkundige
* Victor Marijnen, oud-premier
* Hanz Mirck, dichter, schrijver, boekverkoper, vertaler, muzikant
* Cees van der Pluijm, dichter, schrijver, acteur, presentator, communicatietrainer
* Emile Ratelband, ondernemer, goeroe
* Willem van de Sande Bakhuyzen, regisseur
* Mart Smeets, (sport)journalist, presentator en publicist
* Mike Starink, televisiepresentator
* Theo Janssen, voetballer
* Peter van Straaten, tekenaar, schrijver
* Linda Wagenmakers, actrice en zangeres
* Hans van Zeeland, waterpolo-international en -coach
* Koos van Zomeren, schrijver
Arnhem
quote:Jan de Koning (Zwartsluis, 31 augustus 1926 - Leiden, 9 oktober 1994) was een Nederlands politicus voor de ARP en later het CDA. Hij was minister in vijf achtereenvolgende kabinetten (1977-1989).
Jan de Koning werd geboren in het Overijsselse Zwartsluis, waar zijn vader later burgemeester zou worden. De Koning studeerde vanaf 1948 sociale geografie in Utrecht. Hierop werkte hij als wetenschapper in Den Haag en Amsterdam (VU). In 1964 werd hij secretaris van de Christelijke Boeren- en Tuindersbond (CBTB). Later werd De Koning lid van het parlement: tussen 1969 en 1971 in de Eerste Kamer voor de ARP (tegelijkertijd nog steeds secretaris van de CBTB) en tussen 1971 en 1977 in de Tweede Kamer. In de Tweede Kamer hield hij zich bezig met landbouw en ontwikkelingssamenwerking. In de periode van zijn Tweede-Kamerlidmaatschap zat hij ook in het Europees Parlement.
Bij het aantreden van het Kabinet-Van Agt I in december 1977 werd De Koning minister voor Ontwikkelingssamenwerking. In Van Agt II en III (1981-82) was hij minister van Landbouw en Visserij.
In de eerste twee kabinetten-Lubbers (1982-89) werd hij minister van Sociale Zaken en Werkgelenheid. In de laatste drie kabinetten had hij ook Nederlands-Antilliaanse Zaken (en later ook Arubaanse Zaken) in zijn portefeuille. In die functie was hij verantwoordelijk voor het verkrijgen van de status aparte van Aruba in 1986. Hij legde daarbij de voorwaarde op, dat Aruba na tien jaar het Koninkrijk moest verlaten. Deze konsekwentie van de status aparte werd door De Konings opvolger op Antilliaanse Zaken, Ernst Hirsch Ballin, weer ongedaan gemaakt.
Bij het verlaten van Lubbers II kreeg hij de Grootkruis Orde van Oranje-Nassau opgespeld. Hierna was hij nog lid van de Raad van State in buitengewone dienst tussen 1990 en 1995, maar hij maakte die termijn niet vol: De Koning overleed in Leiden op 9 oktober 1994 op 68-jarige leeftijd.
Jan de Koning was getrouwd en had twee zoons.
In poelenburg natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:48 schreef Bananenman het volgende:
Woont, maar geboren in...
Ja ik had het geheim gehouden de pers hequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:26 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
O wow! Tonks in mijn woonplaats stel je voor! En dat heb ik allemaal gemist..
Kwam jij niet uit zaandamquote:
en die bomenknuffelaar, prinses irenequote:Op woensdag 21 juni 2006 08:15 schreef Rampestamper het volgende:
Wijk bij Duurstede:
Die ene muts die op blote voeten meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Da's de enige voor zover ik weet.
Maar om nou te zeggen dat ze een bekende Nederlandse is... Zelfs hier in Wijk weten ze niet meer hoe ze heet.
en Gerrit Achterberg ook trouwensquote:
En mijn tandartsquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:31 schreef Pat-man het volgende:
André Bolhuis (4 oktober 1946), hockeyinternational en sportbestuurder
Tot nu toe heeft Arnhem het dan toch wel gewonnen, wat mij betreftquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:16 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zo van Wiki:
* Audrey Hepburn, actrice
Arnhem
Nee... Zaanstad dan weer welquote:
Bas van Toor is een Vlaardingerquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:17 schreef Lurtt het volgende:
Maassluis:
Oscar Moens
Khalid Boulahrouz![]()
Maarten T'Hart
Abraham Kuyper
en Bassie van Toor
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef TomComCo het volgende:
Wijchen![]()
Didie Schackman, jaja de Miss Nederland van 1995!!!![]()
Das Phantom, ROY MAKAAY
Fred Rutten, trainer van FC Twente
Nickolas Skverer, tweede keeper van NEC
Dennis de Koning, vierde keeper van NEC
Matheus Hoop, tweede keeper van RKC
Heulemaal niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Budel:
Geboren:
Hans Teeuwen (Cabaretier)
Inwoner:
Gerard van Maasakkers (zanger), komt oorspronkelijk uit Nuenen.
Oh, en Adje (van Paul de Leeuw) deed alsof hij uit Budel kwam.
Dat zijn degenen die ik zo op kan noemen. Volgens mij was het dat dan ook wel.
Die rekende ik niet echt onder bekende Nederlander.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heulemaal niet!
Antonius Mathijsen, uitvinder van het gipsverband
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antonius_Mathijsen
[afbeelding]
Waar in wormerveer mijn moederskant van de familie zijn gladorenquote:
Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die rekende ik niet echt onder bekende Nederlander.
Zeeheldenbuurt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Waar in wormerveer mijn moederskant van de familie zijn gladoren?
Je vergeet Hans de Booij. Hij heeft een hit gehad met Boudewijn de Groots 'Annabel'. Leuk detail is dat hij in de straat recht tegenover mijn huis woonde (Reigersweg).quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
Apeldoorn:
Koninklijke Familie
* Koning Willem III
* Prinses Wilhelmina
* Prinses Margriet
* Prof. mr. Pieter van Vollenhoven
[bewerk]
Overige bekende Apeldoorners
* Peter Bosz, voetballer en voetbaltrainer
* Joop Braakhekke, televisiekok
* Stephan Brenninkmeijer. filmregisseur
* Rosa Bromet, schrijfster
* Nienke Disco, belspelpresentatrice
* Piet de Jong, premier
* Jan Kromkamp, voetballer
* Demy de Zeeuw, voetballer
* Medy van der Laan, staatssecretaris (woont in wijkdorp Ugchelen)
* Wilhelm Röntgen, natuurkundige
* Kees Schilperoort, presentator
* Ans Schut, schaatsster
* Henny Stoel, nieuwslezeres
* Edward Sturing, voetballer en voetbaltrainer
* Ronnie Tober, zanger
* Jeroen Trommel, volleyballer
* Theun de Vries, schrijver
* Ugur Yildirim, voetballer
* Roeland van Zeijst, radiopresentator
* Leon van Bon, wielrenner
* Wim Zomer, acteur
* A. den Doolaard, schrijver
* De Havenzangers, artiesten
Hoho ff kleine correctie Geert Hoes is in Liempde geborenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
boxtel :
geert hoes (die van gtst)
en nog een vrouwke, uhm jetske ofzo
Ik zat hier meer te denken aan mensen uit de 'showbizz', zangers, acteurs e.d. Maar het is historisch gezien wel een bekende Nederlander inderdaad.quote:
De volledige lijst van ons aller BREDAquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:58 schreef Superheld het volgende:
Tiësto
Jurgen van den Goorbergh
Jean-Paul van Gastel
Sylvie Meis
BB Ruudje
Ton Lokhoff
en Bas Westerweel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:58 schreef Baleog het volgende:
Alphen aan den Rijn:
brainpower
john heitinga
martin verkerk (tennis)
henk angenent (elfstedentocht ooit gewonnen :p)
sanne wallis de vries![]()
gerda havertong (sesamstraat)
gerard van as (lpf)
Jos Niestenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:06 schreef buzzer het volgende:
Heemskerk:
Maarten van Heemskerck (1498 - 1574), kunstschilder.
Ernesto Hoost (11 juli 1965), vechtsporter
Arthur Numan (14 december 1969), voetballer
Dennis Lens (25 september 1977), badmintonner
Rafael van der Vaart (11 februari 1983), voetballer
Die kom ik inderdaad wel vaker tegen. Of hij is bezig in de speeltuin met z'n kind of hij rijd net weg in z'n gepansterde wagenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:45 schreef TC03 het volgende:
Balkenende woont er. Capelle aan den IJssel.
Ook weerman Peter Timoffeef woont in Zeist. Sterker nog, is zelfs politiek actief hier als gemeenteraadslid. Verder heeft Co Adriaanse (oud-voetbaltrainer FC Den Haag, Ajax en AZ) jarenlang in Zeist gewoond, en hier ook een bezoekje gekregen van een groep Hagenezen, nadat hij met hun club was gedegradeerd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:31 schreef Pat-man het volgende:
Zeist:
Marjan Berk (11 juli 1932), actrice en schrijfster
Gert D. Buitenhuis (5 september 1943), componist, dirigent en klarinettist
Ad van Denderen (7 oktober 1943), fotograaf
James van Lidth de Jeude (1945), politicus (PvdA), burgemeester van Deventer
Ursul de Geer (3 januari 1946), acteur, regisseur en televisiepresentator
André Bolhuis (4 oktober 1946), hockeyinternational en sportbestuurder
Mark Overmars (29 september 1958), uitvinder Game Maker
Ezra van Groningen (15 november 1970), acteur
Chris Zegers (7 februari 1971), acteur, zanger en televisiepresentator
Mirjam Sterk (23 mei 1973), politica (CDA)
Bas Verheijden (27 september 1974), pianist
Felicia van den End (21 mei 1986), fluittiste
Remy van Kesteren (8 maart 1989), harpist
en ook nog Wibi Soerjadi, stond er niet eens bij op wiki...
Adriaanse is nog steeds trainer, bij Porto.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook weerman Peter Timoffeef woont in Zeist. Sterker nog, is zelfs politiek actief hier als gemeenteraadslid. Verder heeft Co Adriaanse (oud-voetbaltrainer FC Den Haag, Ajax en AZ) jarenlang in Zeist gewoond, en hier ook een bezoekje gekregen van een groep Hagenezen, nadat hij met hun club was gedegradeerd.
Het woordje van had er nog tussen gemoeten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:35 schreef Superheld het volgende:
[..]
Adriaanse is nog steeds trainer, bij Porto.![]()
Evert Ter Napel Moet Ook in deze gemeente wonenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:44 schreef Doekje het volgende:
Geboren in Ermelo
Martin van der Spoel (19 februari 1971), Nederlands zwemmer
Aart Vierhouten (19 maart 1970), Nederlands wielrenner
Nee, zij is de oudste, ze zijn denk ik kort daarna verhuisd ofzo, weet het ook niet precies...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:38 schreef Chen het volgende:
De rechter dan toch ook? Zijn toch zusjes?
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef Stansfield het volgende:
Ad gelezen harmen?
te weinigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:01 schreef Sanne het volgende:
Bekende en beroemde Amsterdammers
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam
Ken geen een van die dorpelingen, op Philips, Cocu, Lodewijks en Haarhuis na... om daar nou trots op te zijnquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:08 schreef moussy het volgende:
Volgend wiki is dit bekend volkuit den helder
Frans van Anraat, zakenman en crimineel
Sam Pormes volgde de lagere school in Den Helder
je maakt mij niet wijs dat je nog nooit van Jan de Bont hebt gehoord ! ( denk Speed.. )quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ken geen een van die dorpelingen, op Philips, Cocu, Lodewijks en Haarhuis na... om daar nou trots op te zijn![]()
En tja... welke bekende Nederlander komt of woont inmiddels niet in Amsterdam?![]()
PSV toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:13 schreef RPD het volgende:
Opperbevelhebber van de strijdkrachten Generaal Dick Berlijn
Oud trainer Fc Twente, nu van AGOVV Rini Coolen
Voetballer bij god mag weten welke club Jan Vennegoor of Hesselink
(oldenzaal)
Nog veel meer, Hans Schiffers, Ron Stoeltie, Jeffrey Willems, Jeroen van Inkel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef VeX- het volgende:
Almere mag zich gelukkig prijzen met Ali B, Jörgen Raymann, Burgemeester Annemarie Jorritsma, Floortje (van Idols), Berdien Stenberg. Eigenlijk toch best een boel.
btw tis Jan Elleboog of Hesselinkquote:Op maandag 24 juli 2006 14:13 schreef RPD het volgende:
Opperbevelhebber van de strijdkrachten Generaal Dick Berlijn
Oud trainer Fc Twente, nu van AGOVV Rini Coolen
Voetballer bij god mag weten welke club Jan Venegoor of Hesseling
(oldenzaal)
Jorritsma Bouw zit nog steeds in Bolswardquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef VeX- het volgende:
Burgemeester Annemarie Jorritsma
Rens Blom (paar huisjes verder)quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Sittard:
Toon Hermans
Arnold Vanderleyde
René Shumann [onee, t waren bekende nederlanders...]
Nou nee , ik val niet op vrouwenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Suerte het volgende:
Oh, ik had ergens gelezen dat ze uit Leiden kwam.
Je mag haar hebben hoor![]()
quote:Ik ben op 5 juni 1961 geboren in het Academisch Ziekenhuis in Leiden terwijl mijn ouders in Rosmalen woonden. Dus hoewel ik officieel in Leiden ben geboren en er een paar weken heb doorgebracht ben ik gewoon een Brabander!
Beter lezen Bobquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef BVO het volgende:
Onno Hoes is ook geboren in Leiden Haai.
Hoi trouwens![]()
.
[..]
Jij had nog nergens gezegd dat Onno uit Leiden kwam Truusquote:
Doe niet zo stom man , zij had over Isa.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij had nog nergens gezegd dat Onno uit Leiden kwam Truus.
Ja, maar dat was dus niet ontopicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo stom man , zij had over Isa.
En Onno is haar broer staat duidelijk op![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef ThomHart het volgende:
Drempt (mijn geboorteplaats):
Klaas Jan Huntelaar
en is bij nooit gedacht zijn Carričre begonnen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef DjBoBkE het volgende:
Geffen:
Ruud van Nistelrooy is hier geboren..
En ikzelf natuurlijk..
Annette heeft haar hele jeugd zowat in Oosterhout NB gewoond, vanaf haar tweede tot ze haar gymasiumdiploma heeft gehaaldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:25 schreef marky_mark het volgende:
Oosterhout (NB):
Extince
Rogier van Oosterhout (ok, meer bekende Brabander dan Nederlander)
en Annette Sekrčve (prinses en echtgenote van prins Bernard JR) heeft in Oosterhout gewoond.
Pierre niet ondanks het gerucht dat hij in de Warandelaan zou wonen in zijn tweede NAC tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:55 schreef Kauki het volgende:
[..]
Annette heeft haar hele jeugd zowat in Oosterhout NB gewoond, vanaf haar tweede tot ze haar gymasiumdiploma heeft gehaald
Sugar Lee Hooper en Pierre van Hooijdonk hebben er ook gewoond en volgens mij Corrie Konings ook. In ieder geval heeft haar dochter bij mij op zwemles gezeten![]()
Tijdens zn eerste periode toch wel? Of is dat ook maar een gerucht geweest?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Pierre niet ondanks het gerucht dat hij in de Warandelaan zou wonen in zijn tweede NAC tijd.
Hij woonde in zijn eerste periode in Prinsenbeek naast een leraar van mequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
Tijdens zn eerste periode toch wel? Of is dat ook maar een gerucht geweest?
Het gerucht dat hij in zijn tweede periode naar de Warandelaan zou gaan, is namelijk gebaseerd op het feit dat hij er tijdens zijn eerste periode ook al gewoond had.
Al mijn illusies spatten uit elkaar door jou!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij woonde in zijn eerste periode in Prinsenbeek naast een leraar van me![]()
Heb jij 'm ooit es gezien dan in Oosterhout?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef Kauki het volgende:
[..]
Al mijn illusies spatten uit elkaar door jou!![]()
Neuh, maar ik let daar helemaal niet op eigenlijk. BN'ers interesseren me niet zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb jij 'm ooit es gezien dan in Oosterhout?![]()
smitdorp?????????????quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:43 schreef es70 het volgende:Jan Smit Wim Jonk Piet Veerman Carola Smit Jan Keizer Jan Tuijp Annie Schilder Marietje Kwakman (Maribelle )
Nick & Simon Cees en Thomas Tol (Tol & Tol dus ).
Moet ik er echt nog bij vermelden waar ik woon?
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:45 schreef fokkieslim het volgende:
LET OP bij ons op het treinstation(elst bij nijmegen)is vader abraham geboren,dus eigenlijk ook de smurven.
Vanaar ze ons in elst ook wel smurven noemen.
Behalve dat hij het wel aardig financieel heeft uitgemolken dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
De Smurfen zijn verzonnen door Peyo (Pierre Culliford) en dat is een Belg. Vader Abraham heeft daar geen fuck mee te maken.
Ernie Brandts is de trainer van voetbalclub NEC.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:32 schreef Muck het volgende:
Didam:
* Jan ter Laak (1938)
* Ernie Brandts (1956) oud voetballer
* Jos Som (1953), thans burgemeester van Kerkrade, en voormalig burgemeester van Gulpen.
Ik ken ze alle drie niet
Ik heb op school gezeten op het Koning Willem 2 college in Tilburg, waar ook Vincent van Gogh op school heeft gezeten. Daar hangt nog steeds een enorm dik plakaat tegen de muur: "Vincent van Gogh, leerling van onze school 1866 - 18??"quote:Op donderdag 6 september 2007 14:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is best tof om te kunnen zeggen dat ik op dezelfde middelbare school heb gezeten als 2 oud minister-presidenten. Er hangen ook 2 enorme portretten van Beel en Cals in de centrale hal naast een gedenktegel.
Maar jij komt uit Andijk staat er in je foboquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:40 schreef HenkieSpankie het volgende:
Geboren in Enkhuizen:
Gerrit Zalm
Sjors Fröhlich
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:18 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik heb op school gezeten op het Koning Willem 2 college in Tilburg, waar ook Vincent van Gogh op school heeft gezeten. Daar hangt nog steeds een enorm dik plakaat tegen de muur: "Vincent van Gogh, leerling van onze school 1866 - 18??"
enquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:59 schreef JDude het volgende:
Big Brother Ruud
De gezusters Van Ginneken
Corry Konings
Hans van Mierlo
Tiesto
Nou, matige score.
ik ookquote:Op donderdag 6 september 2007 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Mede-ex-Willem2-ganger
![]()
Volgens mij heeft ie er van 1866 tot 1868 op gezeten.
Andijkquote:Op donderdag 6 september 2007 21:04 schreef thettes het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Andijk staat er in je foboOok al is daar nooit iemand van enige bekendheid geboren, is het iig nog het langste dorp van Nederland
![]()
Wel een aantal mij bekende Nederlanders.. dat scheelt dan weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Andijk
Bij mij in het dorp (Hoogkarspel) woont geen enkele bekende nederander, het is een schande![]()
Anders lees je even de OPquote:
Wat hebben Obama , Einstein en Roosevelt precies voor Leiden betekend dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:31 schreef Hukkie het volgende:
Barack Obama, Ulysses Grant, Calvin Coolidge, Zachary Taylor, Franklin Roosevelt, de koninklijke familie, Albert Einstein, Marten Toonder, Rembrandt van Rijn, Jochem Mijer hebben allemaal iets met Leiden.
net zo weinig als de koninklijke familiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat hebben Obama , Einstein en Roosevelt precies voor Leiden betekend dan?
Obama en Roosevelt stammen af van leidse pelgrims, Einstein heeft er gewoond, verder helemaal niets.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat hebben Obama , Einstein en Roosevelt precies voor Leiden betekend dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |