en is bij nooit gedacht zijn Carrière begonnen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef DjBoBkE het volgende:
Geffen:
Ruud van Nistelrooy is hier geboren..
En ikzelf natuurlijk..
Annette heeft haar hele jeugd zowat in Oosterhout NB gewoond, vanaf haar tweede tot ze haar gymasiumdiploma heeft gehaaldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:25 schreef marky_mark het volgende:
Oosterhout (NB):
Extince
Rogier van Oosterhout (ok, meer bekende Brabander dan Nederlander)
en Annette Sekrève (prinses en echtgenote van prins Bernard JR) heeft in Oosterhout gewoond.
Pierre niet ondanks het gerucht dat hij in de Warandelaan zou wonen in zijn tweede NAC tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:55 schreef Kauki het volgende:
[..]
Annette heeft haar hele jeugd zowat in Oosterhout NB gewoond, vanaf haar tweede tot ze haar gymasiumdiploma heeft gehaald
Sugar Lee Hooper en Pierre van Hooijdonk hebben er ook gewoond en volgens mij Corrie Konings ook. In ieder geval heeft haar dochter bij mij op zwemles gezeten![]()
Tijdens zn eerste periode toch wel? Of is dat ook maar een gerucht geweest?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
Pierre niet ondanks het gerucht dat hij in de Warandelaan zou wonen in zijn tweede NAC tijd.
Hij woonde in zijn eerste periode in Prinsenbeek naast een leraar van mequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
Tijdens zn eerste periode toch wel? Of is dat ook maar een gerucht geweest?
Het gerucht dat hij in zijn tweede periode naar de Warandelaan zou gaan, is namelijk gebaseerd op het feit dat hij er tijdens zijn eerste periode ook al gewoond had.
Al mijn illusies spatten uit elkaar door jou!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij woonde in zijn eerste periode in Prinsenbeek naast een leraar van me![]()
Heb jij 'm ooit es gezien dan in Oosterhout?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef Kauki het volgende:
[..]
Al mijn illusies spatten uit elkaar door jou!![]()
Neuh, maar ik let daar helemaal niet op eigenlijk. BN'ers interesseren me niet zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb jij 'm ooit es gezien dan in Oosterhout?![]()
smitdorp?????????????quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:43 schreef es70 het volgende:Jan Smit Wim Jonk Piet Veerman Carola Smit Jan Keizer Jan Tuijp Annie Schilder Marietje Kwakman (Maribelle )
Nick & Simon Cees en Thomas Tol (Tol & Tol dus ).
Moet ik er echt nog bij vermelden waar ik woon?
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:45 schreef fokkieslim het volgende:
LET OP bij ons op het treinstation(elst bij nijmegen)is vader abraham geboren,dus eigenlijk ook de smurven.
Vanaar ze ons in elst ook wel smurven noemen.
Behalve dat hij het wel aardig financieel heeft uitgemolken dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
De Smurfen zijn verzonnen door Peyo (Pierre Culliford) en dat is een Belg. Vader Abraham heeft daar geen fuck mee te maken.
Ernie Brandts is de trainer van voetbalclub NEC.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:32 schreef Muck het volgende:
Didam:
* Jan ter Laak (1938)
* Ernie Brandts (1956) oud voetballer
* Jos Som (1953), thans burgemeester van Kerkrade, en voormalig burgemeester van Gulpen.
Ik ken ze alle drie niet
Ik heb op school gezeten op het Koning Willem 2 college in Tilburg, waar ook Vincent van Gogh op school heeft gezeten. Daar hangt nog steeds een enorm dik plakaat tegen de muur: "Vincent van Gogh, leerling van onze school 1866 - 18??"quote:Op donderdag 6 september 2007 14:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is best tof om te kunnen zeggen dat ik op dezelfde middelbare school heb gezeten als 2 oud minister-presidenten. Er hangen ook 2 enorme portretten van Beel en Cals in de centrale hal naast een gedenktegel.
Maar jij komt uit Andijk staat er in je foboquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:40 schreef HenkieSpankie het volgende:
Geboren in Enkhuizen:
Gerrit Zalm
Sjors Fröhlich
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:18 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik heb op school gezeten op het Koning Willem 2 college in Tilburg, waar ook Vincent van Gogh op school heeft gezeten. Daar hangt nog steeds een enorm dik plakaat tegen de muur: "Vincent van Gogh, leerling van onze school 1866 - 18??"
enquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:59 schreef JDude het volgende:
Big Brother Ruud
De gezusters Van Ginneken
Corry Konings
Hans van Mierlo
Tiesto
Nou, matige score.
ik ookquote:Op donderdag 6 september 2007 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Mede-ex-Willem2-ganger
![]()
Volgens mij heeft ie er van 1866 tot 1868 op gezeten.
Andijkquote:Op donderdag 6 september 2007 21:04 schreef thettes het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Andijk staat er in je foboOok al is daar nooit iemand van enige bekendheid geboren, is het iig nog het langste dorp van Nederland
![]()
Wel een aantal mij bekende Nederlanders.. dat scheelt dan weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Andijk
Bij mij in het dorp (Hoogkarspel) woont geen enkele bekende nederander, het is een schande![]()
Anders lees je even de OPquote:
Wat hebben Obama , Einstein en Roosevelt precies voor Leiden betekend dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:31 schreef Hukkie het volgende:
Barack Obama, Ulysses Grant, Calvin Coolidge, Zachary Taylor, Franklin Roosevelt, de koninklijke familie, Albert Einstein, Marten Toonder, Rembrandt van Rijn, Jochem Mijer hebben allemaal iets met Leiden.
net zo weinig als de koninklijke familiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat hebben Obama , Einstein en Roosevelt precies voor Leiden betekend dan?
Obama en Roosevelt stammen af van leidse pelgrims, Einstein heeft er gewoond, verder helemaal niets.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:38 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat hebben Obama , Einstein en Roosevelt precies voor Leiden betekend dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |