Saskia en Serge wonen nu toch in Spijk (ZH)?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:43 schreef SunChaser het volgende:
Schagen:
Gerard Joling
Cees Geel
Karin Bloemen
Saskia
Serge
Gijs Staverman
Herman uit Idols
Herman!!!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:43 schreef SunChaser het volgende:
Schagen:
Gerard Joling
Cees Geel
Karin Bloemen
Saskia
Serge
Gijs Staverman
Herman uit Idols
Harry de Winter. Oh ja, en Ruud van Nistelrooij is ook in Oss geboren, he.quote:
John de Wolf. Of kwam die nou uit Schiedam?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Rotterdam:
Jules Deelder
Kees Torn
Gerard Cox
Lee Towers
Loes Luca
Koos Postema
Henk Hofland
Ruud Lubbers
Anne-Wil Blankers
Neelie Kroes
Corrie van Gorp
Ivo Opstelten
Hans Breukhoven
Andre van Duin
Frederique Spigt
Ferry Corsten
En vast nog veel meer.
Klein Orkest/Harrie Jekkersquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:44 schreef Rnej het volgende:
den haag:
(feel free om aan te vullen, zoveel weet ik er niet)
Wie?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
John de Wolf. Of kwam die nou uit Schiedam?
Die stijve hark die ooit een blauwe maandag bij Feyenoord voetbalde en later furore maakte als topdanser bij Dancing with the stars en volgens roddels nu Rebecca Loos naait.quote:
Wie isquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:43 schreef SunChaser het volgende:
Schagen:
Gerard Joling
Cees Geel
Karin Bloemen
Saskia
Serge
Gijs Staverman
Herman uit Idols
en wie isquote:Saskia
?quote:Serge
Dat zijn dus de twee helften van het duo 'Saskia & Serge'quote:
Harrie Jekkers.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:44 schreef Rnej het volgende:
den haag:
Anouk
Di-Rect
Kane
Haagse harrie (:P)
(feel free om aan te vullen, zoveel weet ik er niet)
Rosmalen??quote:
Als je nou eens goed had gekeken, had je gezien dat de meerderheid al gepost is. En de rest is zo goed als onbekend.quote:
Ik zet ze allemaal netjes bij elkaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je nou eens goed had gekeken, had je gezien dat de meerderheid al gepost is. En de rest is zo goed als onbekend.
Ik was laatst in wijk.. dussss... he. toch een beetje een celeb in wijk gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:15 schreef Rampestamper het volgende:
Wijk bij Duurstede:
Die ene muts die op blote voeten meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Da's de enige voor zover ik weet.
Maar om nou te zeggen dat ze een bekende Nederlandse is... Zelfs hier in Wijk weten ze niet meer hoe ze heet.
Om het dan weer een beetje goed te maken. De nieuwe miss Nederland komt er ook vandaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:45 schreef TC03 het volgende:
Balkenende woont er. Capelle aan den IJssel.
O wow! Tonks in mijn woonplaats stel je voor! En dat heb ik allemaal gemistquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik was laatst in wijk.. dussss... he. toch een beetje een celeb in wijk gehad![]()
Profielquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:48 schreef Foeske het volgende:
Willen jullie er aub ook bijzetten om welke dorpen/steden het gaat? Wel zo leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |