liever valkenswaard dan eindhoven hoor.. *mompelt iets over fietsen, allochtonen en afval*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:40 schreef Ingridh007 het volgende:
T verpaupert wel snel hier in t nieuwe STA
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:40 schreef Ingridh007 het volgende:
T verpaupert wel snel hier in t nieuwe STA
*laanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Familie woont in valkenswaard (willibrordusstraat ofzo)![]()
Jij snapt hem zeker nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef Ingridh007 het volgende:
* Ingridh007 zwaait naar alle Eindhovenaren.
Eng he, fietsen, allochtonen en afval, dat heb je niet in Valkenswaard he
daarom hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, anders is t hier ook zo leeg verder![]()
Dat hebben we allemaal naar eindhoven getraptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef Ingridh007 het volgende:
* Ingridh007 zwaait naar alle Eindhovenaren.
Eng he, fietsen, allochtonen en afval, dat heb je niet in Valkenswaard he
* Emme-r-tjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Die hebben we naar eindhoven getrapt
goeiendag uit de stad van de sigaren
regelmatig.. :pquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
iemand hier al eens wezen stappen?
[afbeelding]
tvp enzo![]()
wie nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
iemand hier al eens wezen stappen?
[afbeelding]
tvp enzo![]()
Is vorig jaar opnieuw begonnen onder de naam ...... En is sinds kort De (of The) Pulse oidquote:
Vergeet op straat vooral niet het corsoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef PKfotografie het volgende:
soms is er op straat ook nog iets tedoen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zal dan de absoluut zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Kindervriend het volgende:
Ik ben een keer wezen stappen in Valkenswaard en moet zeggen, het was boven verwachtingen.
Het grootste deel van de tijd waren we in een tent waarvan ik de naam even kwijt ben. Het is een Nederlands woord, geloof ik. Het pand zelf is wit, of in ieder geval lichtkleurig... Schuin er tegenover zit een shoarmatent.
VERRADERquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef WaStEd het volgende:
wel geboren mag dat ook ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Met mij wel, heb gisteren thuis voetbal zitten kijken (mooie wedstrijd vond ik) en moest daarna werken bij de trots van valkenswaardquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ja goed! Vanavond weer naar de bel toe om gezellig voetbal te kijken..
![]()
![]()
Met jou ook alles ok?
Sinds waneer werk je bij Dommelschquote:Op donderdag 22 juni 2006 07:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met mij wel, heb gisteren thuis voetbal zitten kijken (mooie wedstrijd vond ik) en moest daarna werken bij de trots van valkenswaardDommelsch
.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
VERRADER![]()
Als ik carriere wilde maken moest ik toch verder dan Willem II en Dommelsch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben niet in Eindhoven gaan wonen, of Helmond.. dat was pas verraad geweest
.
Mar ik mis Valkeswird wel af en toe nog, mee carnaval vooral witte nie ?too much is not enough....
Edwin Smulders...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef WaStEd het volgende:
Trouwens... Chimene van Oosterhout komt ook uit Valkenswaard
Edwin is me neefquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:38 schreef prupke het volgende:
[..]
en Irene van de Laar en Do en Edwin Smulders...
Daar denk je niet aan als het om familie gaat, dan is het gewoon Edwin... die gladdequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef prupke het volgende:
Stan woont nog steeds hier (en anders heeft ie mij geen verhuiskaart gestuurd)
Als edwin je neef is...waarom gil je dan niet ff(is toch ook bekend)
Soms doe ik wel eens goed werk...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Misstique het volgende:
OP aangepast, goed werk Emme-r-tje!
staat alleen bijna altijd bier tegenoverquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Soms doe ik wel eens goed werk...![]()
je hebt brandstof nodig om de moter draaiende te houden....quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
staat alleen bijna altijd bier tegenover![]()
sry ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Misstique het volgende:
OP aangepast, goed werk Emme-r-tje!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sry ik lees dit nu pas![]()
Thnx voor 't aanpassen![]()
Sinds Januariquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Sinds waneer werk je bij Dommelsch
We zijn alweer aan het bouwen voor de corso van dit jaar Septemberquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:18 schreef Misstique het volgende:
Mooie foto's van dat bloemencorso!!
@Isdatzo: Zou je wat meer van de OP willen maken? Het is nu wel erg summier en wellicht nodigt wat toevoegingen meer mensen uit tot reageren. Er staan hier een aantal foto's die erg mooi in de OP zouden staan bijvoorbeeld. Verder zou je wat meer kunnen vertellen over de stad zelf..
Welke wijk woon je Mook ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
We zijn alweer aan het bouwen voor de corso van dit jaar September. Ik heb trouwens zomaar wat foto's gepakt van afgelopen jaar
, zullen vast nog wel mooiere zijn
.
klopt, nog steeds een groot canadees kerkhof op de luikerwegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:10 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb 25 jaar in valkenswaard gewoond, dommelen eigenlijk, beviel me prima, alleen huizenprijzen zijn wat hoog, krijg je als er veel vraag is he... zegt ook meteen wat over het dorp, heb in de old dutch gewerkt, leuke tijd gehad daar...
en niet te vergeten dat de geallieeerden in valkenswaard de grens over kwamen op de luikerweg.... ook belangrijk iets in de geschiedenis, al zijn maar weinig mensen die dat weten...
en natuurlijk heeft valkenswaard het eurocircuit....
Jamaar de skibaan en de Kempervennen liggen in Westerhovenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:39 schreef prupke het volgende:
en de skibaan niet te vergeten
bergeijk? is dat niet dat foute radio programmaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jamaar de skibaan en de Kempervennen liggen in Westerhoven(Gemeente Bergeijk
)
Whehee, nee da's dat kutdorp langs Westerhoven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
bergeijk? is dat niet dat foute radio programma![]()
Wees blij dat de Kempervennen in Westerhoven ligt... Al die criminaliteit daar... Het is niet voor niets dat Westerhoven zo hoog staat in de CBS-lijst voor criminaliteit-ratio per inwoner..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
)
westerhoven valt imo onder valkenswaard en als dat niet zo is dan gaan ze ook maar die telefoon nummers veranderen van 040 naar 0497 !!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
)
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef blackbully het volgende:
ik voel me een buitenlander hier
ken niemand van de bekende inwoners.
eurocircuit ken ik van naam.
kempervennen ben ik denk ik ooit lang geleden eens geweest
skibaan wist ik niet.
luikerweg ken ik alleen van naam (centraal incassobureau) maar een kerkhof?
(ken wel de markt) maar als er markt is ben ik nooit in de buurt
kut dorp dat het is
Dus oa. Eindhoven hoort ook bij Valkenswaard?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
westerhoven valt imo onder valkenswaard en als dat niet zo is dan gaan ze ook maar die telefoon nummers veranderen van 040 naar 0497 !!!!
NIet zo hard meppen bucket!!quote:
|quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef prupke het volgende:
[..]
NIet zo hard meppen bucket!!
tis een importje.... over een paar jaar lult hij broabants en doet ie niks anders dan broabander zen.
Ik heb nooit wat gemerkt van criminaliteit van de kempervennen af.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Wees blij dat de Kempervennen in Westerhoven ligt... Al die criminaliteit daar... Het is niet voor niets dat Westerhoven zo hoog staat in de CBS-lijst voor criminaliteit-ratio per inwoner..
En ja, dat komt ook omdat er zooooooooveel mensen wonen in Westerhoven
pfff. ik wil geen broabander worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef prupke het volgende:
[..]
NIet zo hard meppen bucket!!
tis een importje.... over een paar jaar lult hij broabants en doet ie niks anders dan broabander zen.
Sorry maar dat komt omdat gullie gin kroegen het. Dus komt de gros hier hennequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat gemerkt van criminaliteit van de kempervennen af.
Tief dan op uit dit topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
pfff. ik wil geen broabander worden.
stelletje alcoholisten daar.
meer stamgasten in de kroeg als dat er mensen echt een baan hebben![]()
hoef daar niet bij te horen![]()
Bwehhee, zat kroegen hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Sorry maar dat komt omdat gullie gin kroegen het. Dus komt de gros hier henne
brabantse nachten enzo hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
pfff. ik wil geen broabander worden.
stelletje alcoholisten daar.
meer stamgasten in de kroeg als dat er mensen echt een baan hebben![]()
hoef daar niet bij te horen![]()
waarom?quote:
en canavalquote:
brabantse nachten zijn langquote:
dan...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:18 schreef prupke het volgende:
[..]
brabantse nachten zijn lang
ze komen pas langzaam op gang
ja maar dan ja maar dan
ja carnaval >.... un harde ..is gemaakt om mee te pompen....quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:19 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan...
dan is het al sluitingstijd.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:20 schreef thaleia het volgende:
Nou, ik weet niet hoe het nu is, maar vroeger werd er om de haverklap in die huisjes ingebroken, en daarnaast was het in mijn tijd gebruikelijk dat zo ongeveer elk weekend 'n groep beschonken Haagse Kempervennengasten in puberleeftijd voor de lol ging "matten met die achterlijke boeren". Ik had rond m'n zestiende 'n onwijze hekel aan alles wat uit de Randstad kwamIk kwam over het algemeen nl ook echt niet verder dan Eindhoven, en kwam behalve die lui nooit Randstedelingen tegen. Heer-lijk provinciaal was ik, en ben het nu stiekem nog steeds wel 'n beetje
pff nee stappen is leuk he bucket.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:21 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Prupke, sommige mensen moeten hard aangepakt worden...![]()
* Emme-r-tje kickt BB ff snel terug naar boven de rivieren...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
randstad
![]()
kroegen tot 6:00 open![]()
je weet wat je aan ieder hebt. of je krijgt bier of je hebt ruzie..![]()
weten ze nog wat echte muziek isen niet die foute carnavals muziek
![]()
wel dicht bij elkaar wonen ....maar contact hebben... valt wel meequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:23 schreef thaleia het volgende:
Ja, ze gingen ook niet met mij matten. Maar wel met vrienden & neefjes enzo (in Brabant wonen de leden van die hele grote families ook allemaal zo schattig dicht bij elkaar)
Ook 1 of 2x geweest...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:24 schreef blackbully het volgende:
[..]
pff nee stappen is leuk he bucket.
vandaar dat je tegen 1 uur vaak al weer hier zit omdat het saai is in het dorp![]()
feesten kunnen ze hier echt niet
kampers zijn dat dan zeker?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:23 schreef thaleia het volgende:
Ja, ze gingen ook niet met mij matten. Maar wel met vrienden & neefjes enzo (in Brabant wonen de leden van die hele grote families ook allemaal zo schattig dicht bij elkaar)
wezen stappen bedoel je?quote:
das gezeliig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:25 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ook 1 of 2x geweest...![]()
Nee, met z'n allen in 1 of andere "pitt" staan te rellen, das feesten..:'):')
Dat is eigenlijk gewoon zielig...
Gelukkig zijn er ook mensen die het snappen!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:26 schreef thaleia het volgende:
Het carnaval in V'waard is wel echt goed, ze komen van heinde en verre omdat het in V'waard het leukst is.
De laatste keer stond ik tussen de ouwe lullen in Old Dutch, en het is zo mooi dat het echt geen fuck boeit waar je binnengaat, het is toch overal leuk
die gastvrijheid ook in valkenswaardquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
Als blackbully eens snel optyft uit dit topic![]()
![]()
![]()
mot ik je ff een knal op je bakkus komme rammen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
Als blackbully eens snel optyft uit dit topic![]()
![]()
![]()
Nee, dat is een verkapt "ik-kom-uit-Valkenswaard-en-daar-ben-ik trots-op"-postquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
die gastvrijheid ook in valkenswaard![]()
sssssstquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:29 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Nee, dat is een verkapt "ik-kom-uit-Valkenswaard-en-daar-ben-ik trots-op"-post
meer een : ikwooninvalkenswaardendaarbeniknietttrotsopmaarmijnlieffiewoonthierenikdusook postquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:29 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Nee, dat is een verkapt "ik-kom-uit-Valkenswaard-en-daar-ben-ik trots-op"-post
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:28 schreef prupke het volgende:
[..]
mot ik je ff een knal op je bakkus komme rammen?
en btw in brabant tyft er niemand ja ....
tyften is voor boven het water (en dan bedoel ik dus hoger dan de dommel of de keersop)
Toen ik voor de laatste keer keek was ik nog een meisje hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:23 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Verder dan 2 komt ie volgens mij niet..
Was eigenlijk bedoeld als post op de reactie van isdatzo...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:30 schreef prupke het volgende:
[..]
meer een : ikwooninvalkenswaardendaarbeniknietttrotsopmaarmijnlieffiewoonthierenikdusook post
Zozo, zijn ze flink aan t uitbreiden daar...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Toen ik voor de laatste keer keek was ik nog een meisje hoorMaar ik zal eens kijken.
*Het Centrum - Dorpstraate Doelen - Dorpstraat
*'t Pleintje - Dorpstraate Hut - Provinciale weg
Dat zijn er méér dan 3.![]()
striepert leer tussen de spaties doorlezen wildequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:31 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Was eigenlijk bedoeld als post op de reactie van isdatzo...![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:31 schreef blackbully het volgende:
woon ik zo dicht bij een brouwer........
is het bier alsnog op
nu nog een noemenswaardige kroegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Toen ik voor de laatste keer keek was ik nog een meisje hoorMaar ik zal eens kijken.
* Het Centrum - Dorpstraat
* De Doelen - Dorpstraat
* 't Pleintje - Dorpstraat
* De Hut - Provinciale weg
Dat zijn er méér dan 3.![]()
Dat aantal is er al zolang als ik er ben zover ik weet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:32 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Zozo, zijn ze flink aan t uitbreiden daar...
vandaar dat het ook op is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:34 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Schandalig!!! En dan ben ik niet eens op bezoek geweest vanavond...
Een kroeg = een kroeg, punt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:34 schreef blackbully het volgende:
[..]
nu nog een noemenswaardige kroeg![]()
ik noem hier de absoluutookniet
de hut is geen kroeg maar een vreetschuurquote:
Ik heb hem ook nog nooit gezien, maar ik kom dan ook niet zo gek vaak in Valkenswaard.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef blackbully het volgende:
<-------------- ben wel trots op ons bord (is die trouwens gejat ? )
heb hem nog niet IRL gezien namelijk
en bier is bier (maar ook oranjeboom vald daar buiten. )quote:
Ben je er nog maar zo kort dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:34 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat aantal is er al zolang als ik er ben zover ik weet.
Geen flauw idee, dat gaat ook elk jaar wel een keer failliet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
de hut is geen kroeg maar een vreetschuur
ps wie zit er nu in het pleintje?
Ik woon hier sinds mijn geboorte, 17 jaar dus.quote:
smolders?? gokje?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik woon hier sinds mijn geboorte, 17 jaar dus.
Zo ongeveer half westerhoven heeft dezelfde achternaam als ik.![]()
dat verklaard een hoop.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik woon hier sinds mijn geboorte, 17 jaar dus.
Het is eigenlijk hoog tijd voor je om een eigen topic te openen... doe je best!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:58 schreef DanseMacabre het volgende:
ValkenswaardDa's hier vlakbij (Westerhoven)
En jij denkt serieus dat ik in Westerhoven uitga?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat verklaard een hoop.
je komt pas 1 jaar in de kroeg![]()
dan ben je al gou tevreden![]()
Ik gok dat er hier weinig mensen uit Westerhoven op Fok! zitten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk hoog tijd voor je om een eigen topic te openen... doe je best!
op [afbeelding] drukken is niet zo erg als het misschijn lijkt!![]()
nee is niet waarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, zowat iedereen heet hier zo.
ehh nee. zou je voor gek verklaren als je dat deedquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat ik in Westerhoven uitga?
Smets is Riethoven, toevallig ook de achternaam van mn zus (Smets)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:42 schreef prupke het volgende:
[..]
nee is niet waar
er lopen ook nog wat famlies smets rond hurre
Ja, met 4 "kroegen" heb je t zo bekeken...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat ik in Westerhoven uitga?
Nee, ik hou gewoon niet van de mentaliteit hierzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:43 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ja, met 4 "kroegen" heb je t zo bekeken...
lol...
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:43 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ja, met 4 "kroegen" heb je t zo bekeken...
lol...
riet of rijt?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Smets is Rijthoven, toevallig ook de achternaam van mn zus (Smets)
Idd.. meer koeien daar dan mensenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik gok dat er hier weinig mensen uit Westerhoven op Fok! zitten.![]()
Bax ken ik ook wel en Janssen, Riethoven wordt hier in Westerhoven aangeduid als Rijthoven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:44 schreef prupke het volgende:
[..]
riet of rijt?
rijt is luyksgestel
maar gullie het ok nog wel wat baxen wonen
als het alleen maar smolders zou zen dan zou het niet jofel zen wel ?
frans van hunne frans van tante jo van ome bertus van tante drieka....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bax ken ik ook wel en Janssen, Riethoven wordt hier in Westerhoven aangeduid als Rijthoven.
Wat ook raar is vind ik dan. Bij ons in de familie heet elke oudste zoon van mijn vaders generatie Frans, dus je hebt hier ook ik-weet-niet-hoeveel Frans Smoldersen.![]()
Frans van sjakske van Frans van Robberde etcetera..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:48 schreef prupke het volgende:
[..]
frans van hunne frans van tante jo van ome bertus van tante drieka....
zoiets ws
stomme plaatsnamen ook (ik wist pas na 25 jaar dat soerik , soerendonk was)
In Bergeijk kom ik vaker, maar da's vooral omdat ik er door moet fietsen voor school.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:54 schreef Capo_ het volgende:
Wow een Valkenswaard topic
Capo = Bergeijk
Maar Valkenswaardgoed uitgaan daar
Ik woonde mijn eerste 4 jaar in de kerkakkers (geloof ik (de pater van de elsenstraat iig) en vanaf mijn 4e tot nu in het centrum (hemelsbreed zo'n 20 a 30 meter van de lts af)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:33 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Welke wijk woon je Mook ?
Ik ben geboren in het Gegraaf, en daarna tot me 15 in Dommelen gewoond (Schepelweyen), en daarna op de Markt
Wat een achterlijke vergelijking,in Eindje is er alles meer dan in Valkenswaard behalve boeren en varkens en koeien,best aardig dorp trouwens,Valkenswaard,grote huizen in dennebossen ,enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij snapt hem zeker niet
in eindhoven worden (exponentieel) meer fietsen gejat, zijn er (exponentieel) veel allochtononen en er ligt veel meer afval overal![]()
Nou dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:47 schreef klootje het volgende:
[..]
Wat een achterlijke vergelijking,in Eindje is er alles meer dan in Valkenswaard behalve boeren en varkens en koeien,best aardig dorp trouwens,Valkenswaard,grote huizen in dennebossen ,enzo.
Of is dat Waalre?
Dat is Waalre, en Valkenswaard heeft ook nog een tijdje Verkenswird geheten (varkens dus)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nou dat valt dan ook wel weer mee.
Dat weet ik, daar heb ik een prakische opdracht over gemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:46 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat is Waalre, en Valkenswaard heeft ook nog een tijdje Verkenswird geheten (varkens dus)
Ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar heb ik een prakische opdracht over gemaakt.![]()
Ik ga vanavond zwemmen in de keersop.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef DaMook het volgende:
En gaan er ook nog mensen uit vanavond ? Ik zit waarschijnlijk wel weer in de Orient of in de Ditisit.
Post eens wat foto's van jezelfquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zwemmen in de keersop.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Post eens wat foto's van jezelfDan weet ik wie ik moet zoeken ergens aan de keersop
![]()
.
Damn, net terug uit t dorp, en volgens mij heb ik je gemist..quote:
Komt me niet erg bekend voorquote:
Ik ben niet in het dorp geweest hurre, maar waar zou je m'n gezicht van kennen dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 03:47 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Damn, net terug uit t dorp, en volgens mij heb ik je gemist..![]()
valt dat even tegen....![]()
en toch ken ik je gezicht ergens van...![]()
geen idee... dat is t m juist..quote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben niet in het dorp geweest hurre, maar waar zou je m'n gezicht van kennen dan?
Dat ben jij he ?quote:
Gezien de rest van de fotos op die site, de plaats waar de foto's genomen zijn, en het feit dat het een voetbalshirt betreft, lijkt me totaal niet aannemelijk dat dit de echte Prupke is....quote:
Nope , de laatste keer dat ik in de OE ben geweest is ..euhmmm 7 a 8 jaar geleden (als het niet langer is)quote:
Damn, heb ik weer eens gelijk....quote:Op maandag 26 juni 2006 10:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Nope , de laatste keer dat ik in de OE ben geweest is ..euhmmm 7 a 8 jaar geleden (als het niet langer is)
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef DaMook het volgende:
OwNiet leuk emme-r-tje gelijk te moeten geven
Er lopen dus meerdere prupke's rond in Valkenswaard
ik bezit een hele harem volquote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef DaMook het volgende:
OwNiet leuk emme-r-tje gelijk te moeten geven
Er lopen dus meerdere prupke's rond in Valkenswaard
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik bezit een hele harem vol![]()
(ps. weet alleen niet waar dde andere prupjes zijn. kan er altijd maar 1 vinden)
Die andere prupke werkt dus in de orientquote:Op maandag 26 juni 2006 20:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik bezit een hele harem vol![]()
(ps. weet alleen niet waar dde andere prupjes zijn. kan er altijd maar 1 vinden)
Uhuhquote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
er is toch niets zo leuk als mij gelijk geven DaMook??
![]()
Prupke kent mijn moederquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:31 schreef blackbully het volgende:
pfff zuipen kunnen ze hier wel maar dansen ........
ik merk trouwens dat de eerste contacten gelegd worden door dit topic![]()
als je wereld alleen valkenswaard bestrijkt wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Prupke kent mijn moederEn ik ken prupke nu ineens volgens mij ook
(na beschrijving enzo
)
Wat is de werled toch klein.
Whehe dat klopt ja, daar was ik eens tegelijk met jou jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 02:50 schreef Emme-r-tje het volgende:
Als je op vakantie in Italië, mensen uit Valkenswaard tegenkomt (en niet 1, maar meerdere) Dan vind ik op dat moment de wereld aardig klein...
ik denk dat je op valkenburg moet zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:07 schreef ErikT het volgende:
De Tour finisht hier toch dinsdag? Ik denk dat ik ff kom kijken, tentamens zijn voor homo's...
kut.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
ik denk dat je op valkenburg moet zijn
valkenswaard ligt ietiepietie hoger
die waren toch voor homo's?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
kut.
t is laat.
zie je wel dat ik niet in vorm ben voor tentamens...
Misschien moet ik die eens updatenquote:
centrum hequote:
nee, maar als ik dat als beroep zie staan dan kan ik t niet laten om ff een klein traantje weg te pinken...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien moet ik die eens updaten![]()
Jij trekt conclusies uit profielen op internet èhh?![]()
pff als je dat al centrum kan noemen.quote:
kom je ook uit V-townquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Hehe, ik ken hier volgens mij niemand.![]()
Nee, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
kom je ook uit V-town![]()
dan ken je vast wel iemand.
ik ben op zaterdag te herkennen (meestal dan)
aan een klapkar met lege kratten bier
en vervolgends die kar vol met kratten bier.
komt door bucket hoor. ik drink zelf niet zoveel![]()
ik ken alleen bucket en de kassa meisjes.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ken alleen bucket en de kassa meisjes.
verder ook eigenlijk niemand.
boodschappen zijn goed voor de contacten. (krijgen wij ook paarse mandjes?)
en een andere kleur voor fok members?
Dat is.. *hik* niet waar *hik*quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
kom je ook uit V-town![]()
dan ken je vast wel iemand.
ik ben op zaterdag te herkennen (meestal dan)
aan een klapkar met lege kratten bier
en vervolgends die kar vol met kratten bier.
komt door bucket hoor. ik drink zelf niet zoveel![]()
Dat is nu de senaat en draait volgens mij niet echt goed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:05 schreef WaStEd het volgende:
In "mijn" tijd was het de Zwarthoed en Bora op zondag..
Wat is er eigenlijk met de Columbus gebeurt ??
Sinds ik regelmatig in de senaat te vinden ben, draait t weer redelijk goedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is nu de senaat en draait volgens mij niet echt goed.
Ah dus dat is jou schuldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:40 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Sinds ik regelmatig in de senaat te vinden ben, draait t weer redelijk goed
Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:59 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd een stuk maand over aan t einde van je salaris?
Zwarthoed bestaat niet meer nadat er een steekpatrij heeft plaatsgevonden. Toen is de eigenaar er maar mee gekapt zeg maar..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:05 schreef WaStEd het volgende:
In "mijn" tijd was het de Zwarthoed en Bora op zondag..
Wat is er eigenlijk met de Columbus gebeurt ??
wat is er mis met de senaat?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Zwarthoed bestaat niet meer nadat er een steekpatrij heeft plaatsgevonden. Toen is de eigenaar er maar mee gekapt zeg maar..
Bora is een ....tent
senaat ben ik nog nooit geweest en zal er ook nooit komen
Zit Noel nog in de Bora ? Of weet je dat niet ?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Zwarthoed bestaat niet meer nadat er een steekpatrij heeft plaatsgevonden. Toen is de eigenaar er maar mee gekapt zeg maar..
Bora is een ....tent
senaat ben ik nog nooit geweest en zal er ook nooit komen
maar toen was ik er niet..quote:Op maandag 3 juli 2006 02:17 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Is niets mis mee
alleen jammer dat er afgelopen zaterdag zo slecht gedraait werd...![]()
Ik heb echt geen idee wie dat er in zitquote:Op maandag 3 juli 2006 12:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Zit Noel nog in de Bora ? Of weet je dat niet ?
Hoe weet jij dan hoe ik er uit zie?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:31 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik je al niet zag..![]()
kan natuurlijk ook door t bier komen...
Ik heb eerder mensen gezien die op homer lijken dan mensen die op emmers lijken hèquote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Als Homer simson!
Dat is toch je foto in je avatar?![]()
Ownee, dan zie ik er uit als een emmer...![]()
nou, er kan aardig wat bier in... dus dat heb ik wel gemeen met een emmer...quote:Op maandag 3 juli 2006 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb eerder mensen gezien die op homer lijken dan mensen die op emmers lijken hè![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:01 schreef Emme-r-tje het volgende:
kick, Valkenswaard moet bovenaan staan!
er is vast wel een lieve admin die je complete user wil verwijderen hoor... hoef je ook niet meer in MAT te kijken..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
waarom?
moet ik elke keer als ik op MAT click zien dat ik hier ooit in heb gereageerd? pfff bedankt he
geloof niet dat er een admin is die de rechten heeft om een user te verwijderen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:48 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
er is vast wel een lieve admin die je complete user wil verwijderen hoor... hoef je ook niet meer in MAT te kijken..
Kijk danny anders een keer lief aan.. maar volgens mij kan een FA je wel verwijderen..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geloof niet dat er een admin is die de rechten heeft om een user te verwijderen.
bannen kan echter wel. maar verwijderen is een heel ander verhaal![]()
*eensch*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
*kick*
Deze mooie gemeente mag wel wat hoger staan in de AT...![]()
Ik was hem niet vergeten, maar heb gewoon niets te melden momenteelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*eensch*
ik was 'm al weer helemaal vergeten![]()
pfffffquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
*kick*
Deze mooie gemeente mag wel wat hoger staan in de AT...![]()
zeg dat nou maar niet te hardquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:44 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Valkenswaard is een mooi dorp!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:47 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Jij bent er ook altijd snel bij of niet?![]()
Niemand...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:59 schreef PKfotografie het volgende:
van het weekend is er weer zo'n midzomer avond feest ofzo (denk ik)
iemand een idee wie of wat er komt?
ja idd..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Niemand...![]()
Dit jaar gaan die niet door... Ivm geklaag door bewonders van de markt...
Een festijn wat al 25 jaar georganiseerd wordt, is gewoon verkloot door een stel buurtbewoners... Verkloot voor duizenden mensen...![]()
ws ligt het niet eens aan de bewoners maar aan de kroegen zelf.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja idd..
wat een stel *%!*(%!%!&)JL:K!%_)*!%&(!^)!(*%+)!$!
echt.. stelletje josties.. beetje m'n zomeravondfeest verneuken![]()
![]()
yup maar niet om films te kijkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:06 schreef mevo het volgende:
Iemand wel eens in de sex cinema Boeba geweest?
Ligt tussen al die gezellige cafe's in.
het is de gemeente geweest die naar aanleiding van een aatal klachten van buurtbewonders zo'n belachelijke eisen heeft gesteld aan het geluids niveau dat de organisatie (idd voor het grootste deel kroegeigenaren) heeft gezegd dat er zo geen fatsoenlijk feest te geven is... Jammer, maar helaas...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
ws ligt het niet eens aan de bewoners maar aan de kroegen zelf.
Omdat ze er niet uit kunnen komen van welke bands wel of niet moeten komen en hoeveel volk dat ze kunnen krijgen voor de band die wel komt.
makkelijk om de buurtbewoners de schuld te geven .....
Heb ik iets gemist PK?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef PKfotografie het volgende:
ik HAAT fietsers.
ookal fietsen ze 275 km ze blijven vervelend
ja.. 't was zo'n beetje onmogelijk om door 't centrum te komen..quote:
De orient bedoel jequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:02 schreef Cyan het volgende:
Valkenswaard is gezellig!
![]()
Vroeger naar de Ekskuus en de Whispers en naar die kroeg naast de sexshop (naam is intussen veranderd en ik kom niet meer op de oude naam).
Vrijdags na school naar de Pot (daar kwam het hele Hertog Jan collega bij elkaar). En zaterdags ijs halen bij Capri!
Ja de Oriënt! Bestaat Capri nog? Volgens mij wel toch? Allemaal jeugdsentimentquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De orient bedoel je![]()
Toen ik nog op 't hertog jan college zat was dat nog steeds zo![]()
En 't ijs bij capri valt best wel mee (lees: tegen)
![]()
Welk buurtschap ? Ik ben van Oruvaquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:28 schreef Tezz het volgende:
Goh duurde ook een halfjaar voordat ik dit topic gevonden heb zeg. Nou, mag ie een groooote kick krijgen??? Want...........jajajaja ik ben geboren en getogen in Valkenswaard! Ga er ook nooit meer weg! Geweldig dorp!!!!! En ja, de corso natuurlijk...........(durf alleen niet te zeggen welk buurtschap)
exponentieel :'') allochtononenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij snapt hem zeker niet
in eindhoven worden (exponentieel) meer fietsen gejat, zijn er (exponentieel) veel allochtononen en er ligt veel meer afval overal![]()
ik durf het echt niet te zeggen hoor! (dat zegt eigenlijk al genoeg lijkt me)quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welk buurtschap ? Ik ben van Oruva.
tis nog sund.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:25 schreef Isdatzo het volgende:
betere kick![]()
was 'm weer uit het ook verloren
Ik heb je toegevoegd aan de op tekst. Bij het volgend topic, je er bij (tenzij isdatzo even de huidige op kan aanpassen)quote:Op woensdag 18 april 2007 08:08 schreef Tezz het volgende:
wacht ff, ik check eerst even je fobo he!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef prupke het volgende:
tezz hoest met je broertje??
die heb ik al lang niet meer gezien ...
iets met wedstrijdzwemmen en watervriendenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
fobo word ik niets wijzer van, snif.
Dat zou heeeeeeeeel vaag wel eens kunnen (moet diep graven in mijn geheugen). Maar hoe weet je dan dat het mijn broertje is, in mijn fobo staat geen foto??quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
iets met wedstrijdzwemmen en watervrienden
foto van jezelf in rokershoekjequote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat zou heeeeeeeeel vaag wel eens kunnen (moet diep graven in mijn geheugen). Maar hoe weet je dan dat het mijn broertje is, in mijn fobo staat geen foto??
duhhhh tuurlijk hihiquote:Op woensdag 18 april 2007 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
foto van jezelf in rokershoekje
ik moest ff goed denken wat je achternaam ook al weer was en in enen viel mijn kwartje
neuh, is te lang geleden..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd aan de op tekst. Bij het volgend topic, je er bij (tenzij isdatzo even de huidige op kan aanpassen)
Nog meer mensen die in Valkenswaard wonen, of er vandaan komen?![]()
Maar er komt toch nog wel een nieuw deeltje?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
neuh, is te lang geleden..
modjes wel![]()
Als we goed doorposten welquote:Op donderdag 19 april 2007 07:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar er komt toch nog wel een nieuw deeltje?
uiteraard.. wel blijven posten danquote:Op donderdag 19 april 2007 07:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar er komt toch nog wel een nieuw deeltje?
zolang ik het niet vergeet....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
uiteraard.. wel blijven posten dan![]()
Oh? Ik kan er (nog) niets van vinden in het ED-online of via Omroep Brabant. Straks misschien.quote:Op maandag 23 april 2007 00:57 schreef Isdatzo het volgende:
heel valkenswaard dood..
10 ambulances en brandweer en weet ik veel zojuist
ongeluk op de eindhovense weg hoor ik?
mja kga weer slapen.
Op 112brabant.nl:quote:Op maandag 23 april 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh? Ik kan er (nog) niets van vinden in het ED-online of via Omroep Brabant. Straks misschien.
quote:23-04
00:43
Valkenswaard
Eindhovenseweg
Verkeersongeval met meerdere gewonden 727 777 ovd
01:00 - MMT met traumahelikopter onderweg
01:40 - betreft 3 gewonden
daar was volgens mij ook een ongelukquote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef DaMook het volgende:
Op de hoek waalreseweg/carolusdreef was gisteren ook al iets aan de hand. Was helemaal afgezet.
Las net in de krant wat er was.quote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
daar was volgens mij ook een ongeluk
van het ongeluk op de eindhovense weg post ik straks wel foto's
omroepbrabant.nlquote:
was die niet dood?quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Las net in de krant wat er was.
Een man in alleen een zwembroek was daar omgevallen en hij bloedde nogal hevig.
nee die was dus niet dood!quote:
Ah weet ik dat ook weerquote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef prupke het volgende:
[..]
nee die was dus niet dood!
was een belg die ruzie met zijn vriendin had gehad en ergens goed hard tegen aangelopen is.
en dus een kleine blackout
Ik weet het niet precies. Wij gaan in ieder geval naar dommelen. In de Bommel is het altijd gezelli!quote:Op maandag 30 april 2007 12:49 schreef PKfotografie het volgende:
is er vandaag nog iets tedoen?
de weg tussen de markt en de kroegen is afgesloten maar waarom?
en op de statie zou er een band spelen maar iemand een idee hoelaat?
net een rondje gelopen maar het oogt redelijk saai momenteel
weet je hoever dat lopen is?quote:Op maandag 30 april 2007 13:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Wij gaan in ieder geval naar dommelen. In de Bommel is het altijd gezelli!
Ik heb een fiets. Gelukkig maar he, want het is een teringeind lopen!quote:
WIj hebben ook een fiets met slappe tuubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een fiets. Gelukkig maar he, want het is een teringeind lopen!
Heej coolquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:35 schreef PKfotografie het volgende:
voor geintresseerde: foto's oberrace valkenswaard
Welke school ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:08 schreef commander het volgende:
Ik heb jarenlang in Valkenswaard op school gezeten. nu kom ik er niet zo vaak meer.
Welke van de vier/vijf??quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef commander het volgende:
were di, die mooie school waar nu iets anders staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |