liever valkenswaard dan eindhoven hoor.. *mompelt iets over fietsen, allochtonen en afval*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:40 schreef Ingridh007 het volgende:
T verpaupert wel snel hier in t nieuwe STA
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:40 schreef Ingridh007 het volgende:
T verpaupert wel snel hier in t nieuwe STA
*laanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Familie woont in valkenswaard (willibrordusstraat ofzo)![]()
Jij snapt hem zeker nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef Ingridh007 het volgende:
* Ingridh007 zwaait naar alle Eindhovenaren.
Eng he, fietsen, allochtonen en afval, dat heb je niet in Valkenswaard he
daarom hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, anders is t hier ook zo leeg verder![]()
Dat hebben we allemaal naar eindhoven getraptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef Ingridh007 het volgende:
* Ingridh007 zwaait naar alle Eindhovenaren.
Eng he, fietsen, allochtonen en afval, dat heb je niet in Valkenswaard he
* Emme-r-tjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Die hebben we naar eindhoven getrapt
goeiendag uit de stad van de sigaren
regelmatig.. :pquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
iemand hier al eens wezen stappen?
[afbeelding]
tvp enzo![]()
wie nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
iemand hier al eens wezen stappen?
[afbeelding]
tvp enzo![]()
Is vorig jaar opnieuw begonnen onder de naam ...... En is sinds kort De (of The) Pulse oidquote:
Vergeet op straat vooral niet het corsoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef PKfotografie het volgende:
soms is er op straat ook nog iets tedoen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zal dan de absoluut zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Kindervriend het volgende:
Ik ben een keer wezen stappen in Valkenswaard en moet zeggen, het was boven verwachtingen.
Het grootste deel van de tijd waren we in een tent waarvan ik de naam even kwijt ben. Het is een Nederlands woord, geloof ik. Het pand zelf is wit, of in ieder geval lichtkleurig... Schuin er tegenover zit een shoarmatent.
VERRADERquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef WaStEd het volgende:
wel geboren mag dat ook ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Met mij wel, heb gisteren thuis voetbal zitten kijken (mooie wedstrijd vond ik) en moest daarna werken bij de trots van valkenswaardquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ja goed! Vanavond weer naar de bel toe om gezellig voetbal te kijken..
![]()
![]()
Met jou ook alles ok?
Sinds waneer werk je bij Dommelschquote:Op donderdag 22 juni 2006 07:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met mij wel, heb gisteren thuis voetbal zitten kijken (mooie wedstrijd vond ik) en moest daarna werken bij de trots van valkenswaardDommelsch
.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
VERRADER![]()
Als ik carriere wilde maken moest ik toch verder dan Willem II en Dommelsch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben niet in Eindhoven gaan wonen, of Helmond.. dat was pas verraad geweest
.
Mar ik mis Valkeswird wel af en toe nog, mee carnaval vooral witte nie ?too much is not enough....
Edwin Smulders...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef WaStEd het volgende:
Trouwens... Chimene van Oosterhout komt ook uit Valkenswaard
Edwin is me neefquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:38 schreef prupke het volgende:
[..]
en Irene van de Laar en Do en Edwin Smulders...
Daar denk je niet aan als het om familie gaat, dan is het gewoon Edwin... die gladdequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef prupke het volgende:
Stan woont nog steeds hier (en anders heeft ie mij geen verhuiskaart gestuurd)
Als edwin je neef is...waarom gil je dan niet ff(is toch ook bekend)
Soms doe ik wel eens goed werk...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Misstique het volgende:
OP aangepast, goed werk Emme-r-tje!
staat alleen bijna altijd bier tegenoverquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Soms doe ik wel eens goed werk...![]()
je hebt brandstof nodig om de moter draaiende te houden....quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
staat alleen bijna altijd bier tegenover![]()
sry ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef Misstique het volgende:
OP aangepast, goed werk Emme-r-tje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |