Sinds ik regelmatig in de senaat te vinden ben, draait t weer redelijk goedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is nu de senaat en draait volgens mij niet echt goed.
Ah dus dat is jou schuldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:40 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Sinds ik regelmatig in de senaat te vinden ben, draait t weer redelijk goed
Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:59 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd een stuk maand over aan t einde van je salaris?
Zwarthoed bestaat niet meer nadat er een steekpatrij heeft plaatsgevonden. Toen is de eigenaar er maar mee gekapt zeg maar..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:05 schreef WaStEd het volgende:
In "mijn" tijd was het de Zwarthoed en Bora op zondag..
Wat is er eigenlijk met de Columbus gebeurt ??
wat is er mis met de senaat?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Zwarthoed bestaat niet meer nadat er een steekpatrij heeft plaatsgevonden. Toen is de eigenaar er maar mee gekapt zeg maar..
Bora is een ....tent
senaat ben ik nog nooit geweest en zal er ook nooit komen
Zit Noel nog in de Bora ? Of weet je dat niet ?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Zwarthoed bestaat niet meer nadat er een steekpatrij heeft plaatsgevonden. Toen is de eigenaar er maar mee gekapt zeg maar..
Bora is een ....tent
senaat ben ik nog nooit geweest en zal er ook nooit komen
maar toen was ik er niet..quote:Op maandag 3 juli 2006 02:17 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Is niets mis mee
alleen jammer dat er afgelopen zaterdag zo slecht gedraait werd...![]()
Ik heb echt geen idee wie dat er in zitquote:Op maandag 3 juli 2006 12:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Zit Noel nog in de Bora ? Of weet je dat niet ?
Hoe weet jij dan hoe ik er uit zie?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:31 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik je al niet zag..![]()
kan natuurlijk ook door t bier komen...
Ik heb eerder mensen gezien die op homer lijken dan mensen die op emmers lijken hèquote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Als Homer simson!
Dat is toch je foto in je avatar?![]()
Ownee, dan zie ik er uit als een emmer...![]()
nou, er kan aardig wat bier in... dus dat heb ik wel gemeen met een emmer...quote:Op maandag 3 juli 2006 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb eerder mensen gezien die op homer lijken dan mensen die op emmers lijken hè![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:01 schreef Emme-r-tje het volgende:
kick, Valkenswaard moet bovenaan staan!
er is vast wel een lieve admin die je complete user wil verwijderen hoor... hoef je ook niet meer in MAT te kijken..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
waarom?
moet ik elke keer als ik op MAT click zien dat ik hier ooit in heb gereageerd? pfff bedankt he
geloof niet dat er een admin is die de rechten heeft om een user te verwijderen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:48 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
er is vast wel een lieve admin die je complete user wil verwijderen hoor... hoef je ook niet meer in MAT te kijken..
Kijk danny anders een keer lief aan.. maar volgens mij kan een FA je wel verwijderen..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geloof niet dat er een admin is die de rechten heeft om een user te verwijderen.
bannen kan echter wel. maar verwijderen is een heel ander verhaal![]()
*eensch*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
*kick*
Deze mooie gemeente mag wel wat hoger staan in de AT...![]()
Ik was hem niet vergeten, maar heb gewoon niets te melden momenteelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*eensch*
ik was 'm al weer helemaal vergeten![]()
pfffffquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
*kick*
Deze mooie gemeente mag wel wat hoger staan in de AT...![]()
zeg dat nou maar niet te hardquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:44 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Valkenswaard is een mooi dorp!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:47 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Jij bent er ook altijd snel bij of niet?![]()
Niemand...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:59 schreef PKfotografie het volgende:
van het weekend is er weer zo'n midzomer avond feest ofzo (denk ik)
iemand een idee wie of wat er komt?
ja idd..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Niemand...![]()
Dit jaar gaan die niet door... Ivm geklaag door bewonders van de markt...
Een festijn wat al 25 jaar georganiseerd wordt, is gewoon verkloot door een stel buurtbewoners... Verkloot voor duizenden mensen...![]()
ws ligt het niet eens aan de bewoners maar aan de kroegen zelf.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja idd..
wat een stel *%!*(%!%!&)JL:K!%_)*!%&(!^)!(*%+)!$!
echt.. stelletje josties.. beetje m'n zomeravondfeest verneuken![]()
![]()
yup maar niet om films te kijkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:06 schreef mevo het volgende:
Iemand wel eens in de sex cinema Boeba geweest?
Ligt tussen al die gezellige cafe's in.
het is de gemeente geweest die naar aanleiding van een aatal klachten van buurtbewonders zo'n belachelijke eisen heeft gesteld aan het geluids niveau dat de organisatie (idd voor het grootste deel kroegeigenaren) heeft gezegd dat er zo geen fatsoenlijk feest te geven is... Jammer, maar helaas...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
ws ligt het niet eens aan de bewoners maar aan de kroegen zelf.
Omdat ze er niet uit kunnen komen van welke bands wel of niet moeten komen en hoeveel volk dat ze kunnen krijgen voor de band die wel komt.
makkelijk om de buurtbewoners de schuld te geven .....
Heb ik iets gemist PK?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef PKfotografie het volgende:
ik HAAT fietsers.
ookal fietsen ze 275 km ze blijven vervelend
ja.. 't was zo'n beetje onmogelijk om door 't centrum te komen..quote:
De orient bedoel jequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:02 schreef Cyan het volgende:
Valkenswaard is gezellig!
![]()
Vroeger naar de Ekskuus en de Whispers en naar die kroeg naast de sexshop (naam is intussen veranderd en ik kom niet meer op de oude naam).
Vrijdags na school naar de Pot (daar kwam het hele Hertog Jan collega bij elkaar). En zaterdags ijs halen bij Capri!
Ja de Oriënt! Bestaat Capri nog? Volgens mij wel toch? Allemaal jeugdsentimentquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De orient bedoel je![]()
Toen ik nog op 't hertog jan college zat was dat nog steeds zo![]()
En 't ijs bij capri valt best wel mee (lees: tegen)
![]()
Welk buurtschap ? Ik ben van Oruvaquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:28 schreef Tezz het volgende:
Goh duurde ook een halfjaar voordat ik dit topic gevonden heb zeg. Nou, mag ie een groooote kick krijgen??? Want...........jajajaja ik ben geboren en getogen in Valkenswaard! Ga er ook nooit meer weg! Geweldig dorp!!!!! En ja, de corso natuurlijk...........(durf alleen niet te zeggen welk buurtschap)
exponentieel :'') allochtononenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij snapt hem zeker niet
in eindhoven worden (exponentieel) meer fietsen gejat, zijn er (exponentieel) veel allochtononen en er ligt veel meer afval overal![]()
ik durf het echt niet te zeggen hoor! (dat zegt eigenlijk al genoeg lijkt me)quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welk buurtschap ? Ik ben van Oruva.
tis nog sund.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:25 schreef Isdatzo het volgende:
betere kick![]()
was 'm weer uit het ook verloren
Ik heb je toegevoegd aan de op tekst. Bij het volgend topic, je er bij (tenzij isdatzo even de huidige op kan aanpassen)quote:Op woensdag 18 april 2007 08:08 schreef Tezz het volgende:
wacht ff, ik check eerst even je fobo he!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef prupke het volgende:
tezz hoest met je broertje??
die heb ik al lang niet meer gezien ...
iets met wedstrijdzwemmen en watervriendenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
fobo word ik niets wijzer van, snif.
Dat zou heeeeeeeeel vaag wel eens kunnen (moet diep graven in mijn geheugen). Maar hoe weet je dan dat het mijn broertje is, in mijn fobo staat geen foto??quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
iets met wedstrijdzwemmen en watervrienden
foto van jezelf in rokershoekjequote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat zou heeeeeeeeel vaag wel eens kunnen (moet diep graven in mijn geheugen). Maar hoe weet je dan dat het mijn broertje is, in mijn fobo staat geen foto??
duhhhh tuurlijk hihiquote:Op woensdag 18 april 2007 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
foto van jezelf in rokershoekje
ik moest ff goed denken wat je achternaam ook al weer was en in enen viel mijn kwartje
neuh, is te lang geleden..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd aan de op tekst. Bij het volgend topic, je er bij (tenzij isdatzo even de huidige op kan aanpassen)
Nog meer mensen die in Valkenswaard wonen, of er vandaan komen?![]()
Maar er komt toch nog wel een nieuw deeltje?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
neuh, is te lang geleden..
modjes wel![]()
Als we goed doorposten welquote:Op donderdag 19 april 2007 07:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar er komt toch nog wel een nieuw deeltje?
uiteraard.. wel blijven posten danquote:Op donderdag 19 april 2007 07:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar er komt toch nog wel een nieuw deeltje?
zolang ik het niet vergeet....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
uiteraard.. wel blijven posten dan![]()
Oh? Ik kan er (nog) niets van vinden in het ED-online of via Omroep Brabant. Straks misschien.quote:Op maandag 23 april 2007 00:57 schreef Isdatzo het volgende:
heel valkenswaard dood..
10 ambulances en brandweer en weet ik veel zojuist
ongeluk op de eindhovense weg hoor ik?
mja kga weer slapen.
Op 112brabant.nl:quote:Op maandag 23 april 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh? Ik kan er (nog) niets van vinden in het ED-online of via Omroep Brabant. Straks misschien.
quote:23-04
00:43
Valkenswaard
Eindhovenseweg
Verkeersongeval met meerdere gewonden 727 777 ovd
01:00 - MMT met traumahelikopter onderweg
01:40 - betreft 3 gewonden
daar was volgens mij ook een ongelukquote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef DaMook het volgende:
Op de hoek waalreseweg/carolusdreef was gisteren ook al iets aan de hand. Was helemaal afgezet.
Las net in de krant wat er was.quote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
daar was volgens mij ook een ongeluk
van het ongeluk op de eindhovense weg post ik straks wel foto's
omroepbrabant.nlquote:
was die niet dood?quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Las net in de krant wat er was.
Een man in alleen een zwembroek was daar omgevallen en hij bloedde nogal hevig.
nee die was dus niet dood!quote:
Ah weet ik dat ook weerquote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef prupke het volgende:
[..]
nee die was dus niet dood!
was een belg die ruzie met zijn vriendin had gehad en ergens goed hard tegen aangelopen is.
en dus een kleine blackout
Ik weet het niet precies. Wij gaan in ieder geval naar dommelen. In de Bommel is het altijd gezelli!quote:Op maandag 30 april 2007 12:49 schreef PKfotografie het volgende:
is er vandaag nog iets tedoen?
de weg tussen de markt en de kroegen is afgesloten maar waarom?
en op de statie zou er een band spelen maar iemand een idee hoelaat?
net een rondje gelopen maar het oogt redelijk saai momenteel
weet je hoever dat lopen is?quote:Op maandag 30 april 2007 13:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Wij gaan in ieder geval naar dommelen. In de Bommel is het altijd gezelli!
Ik heb een fiets. Gelukkig maar he, want het is een teringeind lopen!quote:
WIj hebben ook een fiets met slappe tuubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een fiets. Gelukkig maar he, want het is een teringeind lopen!
Heej coolquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:35 schreef PKfotografie het volgende:
voor geintresseerde: foto's oberrace valkenswaard
Welke school ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:08 schreef commander het volgende:
Ik heb jarenlang in Valkenswaard op school gezeten. nu kom ik er niet zo vaak meer.
Welke van de vier/vijf??quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef commander het volgende:
were di, die mooie school waar nu iets anders staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |