Ik was hem niet vergeten, maar heb gewoon niets te melden momenteelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*eensch*
ik was 'm al weer helemaal vergeten![]()
pfffffquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
*kick*
Deze mooie gemeente mag wel wat hoger staan in de AT...![]()
zeg dat nou maar niet te hardquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:44 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Valkenswaard is een mooi dorp!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:47 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Jij bent er ook altijd snel bij of niet?![]()
Niemand...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:59 schreef PKfotografie het volgende:
van het weekend is er weer zo'n midzomer avond feest ofzo (denk ik)
iemand een idee wie of wat er komt?
ja idd..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Niemand...![]()
Dit jaar gaan die niet door... Ivm geklaag door bewonders van de markt...
Een festijn wat al 25 jaar georganiseerd wordt, is gewoon verkloot door een stel buurtbewoners... Verkloot voor duizenden mensen...![]()
ws ligt het niet eens aan de bewoners maar aan de kroegen zelf.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja idd..
wat een stel *%!*(%!%!&)JL:K!%_)*!%&(!^)!(*%+)!$!
echt.. stelletje josties.. beetje m'n zomeravondfeest verneuken![]()
![]()
yup maar niet om films te kijkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:06 schreef mevo het volgende:
Iemand wel eens in de sex cinema Boeba geweest?
Ligt tussen al die gezellige cafe's in.
het is de gemeente geweest die naar aanleiding van een aatal klachten van buurtbewonders zo'n belachelijke eisen heeft gesteld aan het geluids niveau dat de organisatie (idd voor het grootste deel kroegeigenaren) heeft gezegd dat er zo geen fatsoenlijk feest te geven is... Jammer, maar helaas...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
ws ligt het niet eens aan de bewoners maar aan de kroegen zelf.
Omdat ze er niet uit kunnen komen van welke bands wel of niet moeten komen en hoeveel volk dat ze kunnen krijgen voor de band die wel komt.
makkelijk om de buurtbewoners de schuld te geven .....
Heb ik iets gemist PK?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef PKfotografie het volgende:
ik HAAT fietsers.
ookal fietsen ze 275 km ze blijven vervelend
ja.. 't was zo'n beetje onmogelijk om door 't centrum te komen..quote:
De orient bedoel jequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:02 schreef Cyan het volgende:
Valkenswaard is gezellig!
![]()
Vroeger naar de Ekskuus en de Whispers en naar die kroeg naast de sexshop (naam is intussen veranderd en ik kom niet meer op de oude naam).
Vrijdags na school naar de Pot (daar kwam het hele Hertog Jan collega bij elkaar). En zaterdags ijs halen bij Capri!
Ja de Oriënt! Bestaat Capri nog? Volgens mij wel toch? Allemaal jeugdsentimentquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De orient bedoel je![]()
Toen ik nog op 't hertog jan college zat was dat nog steeds zo![]()
En 't ijs bij capri valt best wel mee (lees: tegen)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |