Wat een achterlijke vergelijking,in Eindje is er alles meer dan in Valkenswaard behalve boeren en varkens en koeien,best aardig dorp trouwens,Valkenswaard,grote huizen in dennebossen ,enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij snapt hem zeker niet
in eindhoven worden (exponentieel) meer fietsen gejat, zijn er (exponentieel) veel allochtononen en er ligt veel meer afval overal![]()
Nou dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:47 schreef klootje het volgende:
[..]
Wat een achterlijke vergelijking,in Eindje is er alles meer dan in Valkenswaard behalve boeren en varkens en koeien,best aardig dorp trouwens,Valkenswaard,grote huizen in dennebossen ,enzo.
Of is dat Waalre?
Dat is Waalre, en Valkenswaard heeft ook nog een tijdje Verkenswird geheten (varkens dus)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nou dat valt dan ook wel weer mee.
Dat weet ik, daar heb ik een prakische opdracht over gemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:46 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat is Waalre, en Valkenswaard heeft ook nog een tijdje Verkenswird geheten (varkens dus)
Ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar heb ik een prakische opdracht over gemaakt.![]()
Ik ga vanavond zwemmen in de keersop.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef DaMook het volgende:
En gaan er ook nog mensen uit vanavond ? Ik zit waarschijnlijk wel weer in de Orient of in de Ditisit.
Post eens wat foto's van jezelfquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zwemmen in de keersop.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Post eens wat foto's van jezelfDan weet ik wie ik moet zoeken ergens aan de keersop
![]()
.
Damn, net terug uit t dorp, en volgens mij heb ik je gemist..quote:
Komt me niet erg bekend voorquote:
Ik ben niet in het dorp geweest hurre, maar waar zou je m'n gezicht van kennen dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 03:47 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Damn, net terug uit t dorp, en volgens mij heb ik je gemist..![]()
valt dat even tegen....![]()
en toch ken ik je gezicht ergens van...![]()
geen idee... dat is t m juist..quote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben niet in het dorp geweest hurre, maar waar zou je m'n gezicht van kennen dan?
Dat ben jij he ?quote:
Gezien de rest van de fotos op die site, de plaats waar de foto's genomen zijn, en het feit dat het een voetbalshirt betreft, lijkt me totaal niet aannemelijk dat dit de echte Prupke is....quote:
Nope , de laatste keer dat ik in de OE ben geweest is ..euhmmm 7 a 8 jaar geleden (als het niet langer is)quote:
Damn, heb ik weer eens gelijk....quote:Op maandag 26 juni 2006 10:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Nope , de laatste keer dat ik in de OE ben geweest is ..euhmmm 7 a 8 jaar geleden (als het niet langer is)
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef DaMook het volgende:
OwNiet leuk emme-r-tje gelijk te moeten geven
Er lopen dus meerdere prupke's rond in Valkenswaard
ik bezit een hele harem volquote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef DaMook het volgende:
OwNiet leuk emme-r-tje gelijk te moeten geven
Er lopen dus meerdere prupke's rond in Valkenswaard
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik bezit een hele harem vol![]()
(ps. weet alleen niet waar dde andere prupjes zijn. kan er altijd maar 1 vinden)
Die andere prupke werkt dus in de orientquote:Op maandag 26 juni 2006 20:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik bezit een hele harem vol![]()
(ps. weet alleen niet waar dde andere prupjes zijn. kan er altijd maar 1 vinden)
Uhuhquote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
er is toch niets zo leuk als mij gelijk geven DaMook??
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |