quote:Op maandag 19 juni 2006 14:02 schreef Mobster273 het volgende:
waarom niet eigenlijk?
en dat was dus tegen LL....quote:
Oooo ik dacht tegen mij ik vond het al zo raar haha grapje dus want ik snapte hem ook wel hoor!quote:
ah, jaquote:Op maandag 19 juni 2006 14:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Oooo ik dacht tegen mij ik vond het al zo raar haha grapje dus want ik snapte hem ook wel hoor!
waarmee ik bedoel: juist...quote:
ben er alweer hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 14:05 schreef Mobster273 het volgende:
anderen hebben een beetje oeite het te vinden volgens mij...
oh, kut, de [kinderjuf]-tags vergetenquote:
hoiquote:
Ik weet het!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:06 schreef Muck het volgende:
ow ja, c0n, ik moet je wat vertellen....
is dat een aap daar in je mouw?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:06 schreef Muck het volgende:
ow ja, c0n, ik moet je wat vertellen....
ja, man, dan kan i kdie postzegels er zeker weer af peuterenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet het!
Het geeft niet ik heb al een megawup.
Haha nee je mag hem alsnog op sturen hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 14:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, man, dan kan i kdie postzegels er zeker weer af peuteren
hij ligt klaar om op de postte gaan, maar ben het dit weekend vergeten
maar das niet wat ik bedoelde
Ok.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:08 schreef Mobster273 het volgende:
overigens, het is hier GVD koud....
klinkt dom, maar het is echt, de zon schijnt slechts achter de wolken en de verwarming staat uit en de airco vol open
ik heb dit weekend met een heleboel jongetjes in het bos geslapenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haha nee je mag hem alsnog op sturen hoor.
Ow wat dan wel..? Eventueel een beetje haast want ik kan iedere moment weg moeten.
WAT?!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dit weekend met een heleboel jongetjes in het bos geslapen
oh, dus hij is er eerst uitgeklommen en heeft ze vervolgens ook maaar meteen meegejatquote:
ok is niet precies de term die ik in gedachte had...quote:
dus je hebt eindelijk een harem bijelkaar?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dit weekend met een heleboel jongetjes in het bos geslapen
Ok.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok is niet precies de term die ik in gedachte had...
nou okee, 2 jongetjes, een paar mannen en een heleboel meisjes danquote:
nu wordt het dubieusquote:Op maandag 19 juni 2006 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
nou okee, 2 jongetjes, een paar mannen en een heleboel meisjes dan
Die meisjes dat zit wel goedquote:Op maandag 19 juni 2006 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
nou okee, 2 jongetjes, een paar mannen en een heleboel meisjes dan
om censuurtechnische redenen zal ik de bedoelde term niet plaatsenquote:
jaquote:Op maandag 19 juni 2006 14:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh, dus hij is er eerst uitgeklommen en heeft ze vervolgens ook maaar meteen meegejat
kutapenquote:
kan je niet multitasken?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ga even kijken waar mijn begeleirder blijft, dus het kan zijn dat ik even niet meer reageer enzo.
alleen maar geslapen hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 14:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die meisjes dat zit wel goed.
Maar de rest.
zou ik ook zeggen jaquote:
vertelquote:
zo'n vermoeden had ik al ja, maar wat voor een kamp was dat?quote:
omdat ik niet nauwkeurig genoeg zou werken.quote:
band-campquote:Op maandag 19 juni 2006 14:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zo'n vermoeden had ik al ja, maar wat voor een kamp was dat?
ehhhm dat klinkt heel erg als ik heb eigenlijk geen geldige reden om je er uit te stampen maar eigenlijk mag ik je gewoon niet zo erg dus maak ik er maar zo iets van....quote:Op maandag 19 juni 2006 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat ik niet nauwkeurig genoeg zou werken.
autoband?quote:
je hebt american pie niet gezien?quote:
niet bewust neequote:
bijna, maar meer:quote:Op maandag 19 juni 2006 14:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ehhhm dat klinkt heel erg als ik heb eigenlijk geen geldige reden om je er uit te stampen maar eigenlijk mag ik je gewoon niet zo erg dus maak ik er maar zo iets van....
lijkt toch verdomd veel op het eerstequote:Op maandag 19 juni 2006 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bijna, maar meer:
mn oude secretaresse is nu dr baan kwijt en jij bent makkelijk eruit te stampen en vindt wel weer een baan dus geef ik jouw baan maar aan mn ouwe secr.
![]()
" this one time at bandcamp..."quote:
wordt het overigens niet minder kut van, ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindtquote:Op maandag 19 juni 2006 14:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lijkt toch verdomd veel op het eerste
en het was gezellig kennelijkquote:Op maandag 19 juni 2006 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
" this one time at bandcamp..."
naja, maakt niet uit
ik ben met de muziekvereniging op kamp geweest dit weekend
jupquote:
thanx..quote:Op maandag 19 juni 2006 14:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wordt het overigens niet minder kut van, ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt
zeg dat welquote:
zijn persoonlijke FiPo in dit topicquote:
en gelijk heb jequote:Op maandag 19 juni 2006 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx..![]()
ik ga me ziek melden, heb echt geen zin om hier nog 2 weken mooi weer te spelen.
hij heeft me genaaid en het was nieteens lekker!!![]()
daarbij, mooi weer moet je niet spelen, daar moet je in gaan zittenquote:
Precies daar draait het allemaal omquote:Op maandag 19 juni 2006 15:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zijn persoonlijke FiPo in dit topic
niet iedereen snapt dat even snelquote:
sterker nog, ik snap er geen klap vanquote:
Dat geeft allemaal niet, we warderen je zoals je bentquote:Op maandag 19 juni 2006 15:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
sterker nog, ik snap er geen klap van
het regent en onweert hierquote:Op maandag 19 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daarbij, mooi weer moet je niet spelen, daar moet je in gaan zitten
hmm, dat is tamelijk storend...quote:
jullie waarderen mij?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat geeft allemaal niet, we warderen je zoals je bent
hier ook, inmiddelsquote:
Dan ga ik nakend door de onweer rennenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hier ook, inmiddels
maar dat gaat ook niet de hele dag zo blijven
De personen hier binnen het bedrijf waren zeer wel te spreken over onze afscheidstaartquote:Op maandag 19 juni 2006 15:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jullie waarderen mij?
you could have fooled me
prima, maar niet in mijn zichtsveld graag...quote:
de link met de quote snap ik niet maar goed, het is wel fijn natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef Gebs het volgende:
[..]
De personen hier binnen het bedrijf waren zeer wel te spreken over onze afscheidstaart
zo als ik zei, alleen als hij geraakt wordtquote:
das nie liefquote:Op maandag 19 juni 2006 15:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zo als ik zei, alleen als hij geraakt wordt![]()
so be itquote:
das dan wel weer leuk jaquote:Op maandag 19 juni 2006 15:27 schreef Ladylike het volgende:
1 voordeel: over 2 weken heeft mn kleine zn mammie lekker dichtbij de hele dag
1 nadeel, over 2 weken zijn jullie de helft van je inkomen kwijtquote:Op maandag 19 juni 2006 15:27 schreef Ladylike het volgende:
1 voordeel: over 2 weken heeft mn kleine zn mammie lekker dichtbij de hele dag
wat dacht je van het volledigequote:Op maandag 19 juni 2006 15:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
1 nadeel, over 2 weken zijn jullie de helft van je inkomen kwijt
dat kan ook, maar ik meende mij te herinneren dat jullie 2 verdieners warenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat dacht je van het volledige
niet altijd de man werkt
zijn we dus niet...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat kan ook, maar ik meende mij te herinneren dat jullie 2 verdieners waren
was geen seksistische opmerking ofzo
graag gedaanquote:Op maandag 19 juni 2006 15:40 schreef Ladylike het volgende:
maar bedankt voor de herrinnering dat ik nu met een kind en huis zit wat ik niet lang zonder baan kan houden![]()
stemt me echt supergoed![]()
nee waren psychische problemen, maar wie wil hem nu nog? al na 5 jaar niet werken was het moeilijk en het werd ieder jaar moeilijker...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
graag gedaan
maar dat was uiteraard niet de bedoeling
overigens, heeft het een reden dat je vriend niet ook werkt? de kleine bijvoorbeeld
ok, daar wordt je vrolijk vanquote:Op maandag 19 juni 2006 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee waren psychische problemen, maar wie wil hem nu nog? al na 5 jaar niet werken was het moeilijk en het werd ieder jaar moeilijker...
dus die komt niet meer aan het werk...![]()
nee, dat is juist de fout geweest, het is nooit als ziekte erkend, dus is ie nooit afgekeurd. Dat gaat nu ook niet meer, dus laten ze hem aan zn lot over (kreeg/krijgt zelfs geen uitkering omdat ik te veel verdien(de) )quote:Op maandag 19 juni 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, daar wordt je vrolijk van
valt daar nu niet nog iets mee te regelen met gedeeltelijk afkeuren enzo en dan met die uwv-campagne voor het aannemen van deels afgekeurde mensen?
tja, dat is tamelijk storend jaquote:Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat is juist de fout geweest, het is nooit als ziekte erkend, dus is ie nooit afgekeurd. Dat gaat nu ook niet meer, dus laten ze hem aan zn lot over (kreeg/krijgt zelfs geen uitkering omdat ik te veel verdien(de) )
automonteur.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, dat is tamelijk storend ja
wat voor een opleiding heeft hij? en ik neem aan dat hij wel gewoon op zoek is?
sorry als ik wat direct overkom
quote:
ik beoordeel ook helemaal niksquote:Op maandag 19 juni 2006 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
automonteur.
nee hij is niet meer op zoek omdat we de afspraak hadden dat hij voor het kind zorgde.
mijn inkomen was hoog genoeg
maar daar blijft nog maar 80% van over nu![]()
maar toch blijft ie maar lekker thuis.. ik heb wel binnen een jaar werk. hij niet.
je kunt onze situatie ook niet echt beoordelen als je de details niet kent
zo, eindelijk weer terugquote:
ja joh.. over een jaartje werk ik wel weer (ruim genomen hoor)quote:Op maandag 19 juni 2006 16:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik beoordeel ook helemaal niks
maar goed, om er nog verder op in te gaan likt me niet iets om hier te doen
het zal ook wel goed komen zeker
behoorlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 16:19 schreef Mobster273 het volgende:
de snelheid van Fok! zelf is er ook wel weer een beetje uit he![]()
ik hoop het voor jequote:Op maandag 19 juni 2006 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja joh.. over een jaartje werk ik wel weer (ruim genomen hoor)
ergerlijk is datquote:
Ja, was om 12 uur vrij en toen moest ik eventjes iets doenquote:
hoe kan ik mijn postaantal nou opvoeren als Fok niet meewerkt?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ergerlijk is dat
dat ze daar een keer een constructieve oplossing voor vinden
gewoon doorgaan met posten, ook als het niet zo snel gaatquote:Op maandag 19 juni 2006 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe kan ik mijn postaantal nou opvoeren als Fok niet meewerkt?![]()
je bent aan het hobbyenquote:Op maandag 19 juni 2006 16:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, was om 12 uur vrij en toen moest ik eventjes iets doenen daarna benk nog amar ff een stuk omgefietst in het zonnetje
!
Ben nu samenvatting aan het maken voor CCNA toets morgen![]()
dat lukt me nietquote:Op maandag 19 juni 2006 16:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gewoon doorgaan met posten, ook als het niet zo snel gaat
stoned posten is doorgaans ook geen manier om snel aan je posts te komenquote:Op maandag 19 juni 2006 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat lukt me niet
oh man zometeen een vette joint draaien en achter de PC kruipen ofzo..
kut..quote:Op maandag 19 juni 2006 16:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
stoned posten is doorgaans ook geen manier om snel aan je posts te komen
al lijkt het misschien wel snel te gaan
zo lang je stoned blijft werkt het wel, alleen is de teleurstelling misschien wat groot als je in nuchtere toestand kijkt naar wat het echt heeft opgeleverdquote:Op maandag 19 juni 2006 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kut..
ik dacht de oplossing gevonden te hebben
jouw tip is dus om constant stoned te blijven?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zo lang je stoned blijft werkt het wel, alleen is de teleurstelling misschien wat groot als je in nuchtere toestand kijkt naar wat het echt heeft opgeleverd
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jouw tip is dus om constant stoned te blijven?
![]()
Gefeliciteerd c0nd0rquote:Op maandag 19 juni 2006 18:12 schreef c0nd0r het volgende:
Voor wie het interesseert ik heb mijn stage met een 9,2 afgerond
acceptabelquote:Op maandag 19 juni 2006 18:12 schreef c0nd0r het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:12 schreef c0nd0r het volgende:
Deze SC gaat alleen hard op kantoor urenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:58 schreef Mobster273 het volgende:
overigens wel erg onkarakteristiek dat er in 3 uur maar 4 posts zijn bijgekomen in deze SC
Dikke shizzlequote:Op maandag 19 juni 2006 18:12 schreef c0nd0r het volgende:
och, ik ken nog momenten in het niet al te lange verleden...quote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef Gebs het volgende:
[..]
Deze SC gaat alleen hard op kantoor uren
Ooowquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee dingens moest zelf nog wat dingen regelen voor school
Die iquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ooow.
Krijg nou tieten even kijke of het hier werkt!
Het is engquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ooow.
Krijg nou tieten even kijke of het hier werkt!
Goedemorgen, ik zal dingens ook goedemorgen wensen namens jouquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgenen ook goedemorgen voor Dinges
![]()
Welke dinges?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgenen ook goedemorgen voor Dinges
![]()
(a) (b) (c) (d) (e) (f) (g) (h)quote:
Valt toch tegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
(a) (b) (c) (d) (e) (f) (g) (h)(j) (k) (l) (m) (n)
(p) (q) (r) (s) (t) (u) (v) (w) (x) (y) (z)
ik zou ook niet gaan overdrijvenquote:
ei ei ei we zijn zo blijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zou ook niet gaan overdrijven
als dat ei wel heel gaaf
jij blijquote:
quote:
Gaan je ouders wachten tot jij bier hebt gedronken dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik mag met de auto mee terug rijden, dus ik kan na afloop wel bier drinken
dat is dan wel weer erg positiefquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:10 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik mag met de auto mee terug rijden, dus ik kan na afloop wel bier drinken
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gaan je ouders wachten tot jij bier hebt gedronken dan?.
nou nog die doos er echt omheenquote:
neuh, niet zo'n behoefte aan, een ei smaakt beter zonder kartonquote:
tactisch, is je presentatie wel af?quote:
dan mist het publiek op zijn minst de eerste 10 minuten om te ze hun hart weer op moeten startenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan is het goed!.
Wil je mijn foto nog in je presentatie voor het schrikeffect?
Ja maar dan zijn ze er tenminste wel goed bij!.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan mist het publiek op zijn minst de eerste 10 minuten om te ze hun hart weer op moeten starten
ik denk dat tegen de tijd dat ze weer bij zijn dat ze de rotte tomaten gaan zoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze er tenminste wel goed bij!.
Of juist aan het eind zodat je achteraf kunt vertellen dat je presentatie echt wel heul goed was!
Laat die nu net in de aanbieding zijn!.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik denk dat tegen de tijd dat ze weer bij zijn dat ze de rotte tomaten gaan zoeken
gratis af te halen, per tonquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Laat die nu net in de aanbieding zijn!.
Sjoelbakquote:
om op jezelf te gooien??quote:
neem nog een prozacjequote:
zal die blij mee zijn, al die schuldenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:36 schreef Gebs het volgende:
als ik het niet overleef laat ik c0nd0r alles na
Dank jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:36 schreef Gebs het volgende:
als ik het niet overleef laat ik c0nd0r alles na
Niet bepaald... Hij was 399 euro toen ik hem kochtquote:
tis toch watquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Niet bepaald... Hij was 399 euro toen ik hem kocht
Maar, ik heb nog garantie, kloten is alleen dat ik nu geen videokaart voor mijn pc heb
Bovendien zit die kut shop niet in de buurt, dus moet ik hem weer gaan opsturen enzoquote:
das wel jammer ja, dan duurt het nog wel ffquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bovendien zit die kut shop niet in de buurt, dus moet ik hem weer gaan opsturen enzo
Precies, langer dan nodig isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das wel jammer ja, dan duurt het nog wel ff
sorry, misschien zal ik volgende keer wat milder zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:55 schreef Jo0Lz het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Waarom, oh wrede computergod, waarom!![]()
tja, maar als die bedrijven alleen maar dingen gingen maken die nooit kapot zouden gaan kunnen ze geen geld meer aan je verdienenquote:
oh, en hoe was de joint?quote:
nee nog niet, mn arts vond ook maar dat ik me ziek moest meldenquote:
das wel mooi, heb je iig ook nog een geldige redenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee nog niet, mn arts vond ook maar dat ik me ziek moest melden
hey c0n
Hoi mupquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee nog niet, mn arts vond ook maar dat ik me ziek moest melden
hey c0n
quote:
Het eeuwen oude, anders gaat de economie eraan, verhaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, maar als die bedrijven alleen maar dingen gingen maken die nooit kapot zouden gaan kunnen ze geen geld meer aan je verdienen
de economie niet, want er komen gewoon nieuwe dingen, maar de bedrijven zelf, of op zijn minst betreffende branche verdwijnt erg snel danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het eeuwen oude, anders gaat de economie eraan, verhaal
daar doe ik het ook al een tijdje op, al is het voor mij nog 3 weken voor we gaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:23 schreef Ladylike het volgende:
hey hey
dan maar zo denken: over 2 weken vakantie
snap ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:26 schreef Ladylike het volgende:
motivatie is bij mij toch al tot -200 gedaald
dat kloptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
snap ik
maar voor jou hangt er niets meer van af, voor mij welals ik het niet haal moet ik nog een half jaar extra
dat helpt ook wel voor motivatie jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat klopt
gelukkig heb ik school al gehad![]()
tuurlijk wel.. jij gaat harder leren zodat je snel daarbij kunt horenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat helpt ook wel voor motivatie ja
ik heb ook al zo'n berg vrienden die klaar zijn of nu afstuderen
dat helpt ook allemaal niet
dubieus of ik dat wel wilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. jij gaat harder leren zodat je snel daarbij kunt horen
tuurlijk wel.. tjakka enzoquote:
op zich, Emile citeren is wel de slechtste motivatie die je kan bedenkenquote:
okay, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
op zich, Emile citeren is wel de slechtste motivatie die je kan bedenken
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay, je hebt gelijk![]()
poging 2:
JE KUNT HET! HOPPA!
dat gaat voor de motivatie wel werken, de concentratie daarentegen zou wel eens een deukje kunnen oplopenquote:
nauwelijks, het ging niet om het korte rokje al was het een prettige bijkomstigheidquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef Ladylike het volgende:
:x
ik zal in gedachte cheeren
ik ben blond
ik ben blond
B
L
O
euhm...
Ik ben blond
dat er überhaupt nog heen bent gegaanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:24 schreef Ladylike het volgende:
okay dan
miss meld ik me strakjes al ziek.. ik heb er echt genoeg van hier :s
ik denk aan de clienten van mn baas...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat er überhaupt nog heen bent gegaan
ik had me vanochtend al ziek gemeld
kies de cliënten eruit die je echt wat goeds gunt, de rest gewoon laten liggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik denk aan de clienten van mn baas...
ken een hoop persoonlijk en weet dus wat van hun rechtzaken afhangt.
als ik nu niet meer kom kan overal uitstel voor worden gevraagd, want zelfs de stukken voor een zitting van morgen zijn nieteens klaargemaakt door mn baas!
maar eigenlijk moet ik daar ook schijt aan hebben
dat net klaar van jou valt ook wel mee he?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef Ladylike het volgende:
nee, nou ben ik net klaar.. moet iemand hebben om tegen te kletsen
hoogst twijfelachtig, maar probeer me eens te overtuigen?quote:
Hmm ja nu zou ik hier een heel verhaal neer kunnen zetten over wat ik zojuist bereikt heb, maar je zou er niet veel van snappen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoogst twijfelachtig, maar probeer me eens te overtuigen?
goeie kans, maar dan heb je iig wat tijdverdrijfquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm ja nu zou ik hier een heel verhaal neer kunnen zetten over wat ik zojuist bereikt heb, maar je zou er niet veel van snappen!
ik was in gesprekquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat net klaar van jou valt ook wel mee he?
een uur lang?quote:
Middels AJAX heb ik het voor elkaar gekregen dat er een nieuwe categorie kan worden toegevoegd en deze in de select-box meteen wordt toegevoegd en geselecteerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goeie kans, maar dan heb je iig wat tijdverdrijf
voor tijdverdrijfg lijkt deze tekst me wat kort, maar je had wel gelijk, ik snap er geen klap vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Middels AJAX heb ik het voor elkaar gekregen dat er een nieuwe categorie kan worden toegevoegd en deze in de select-box meteen wordt toegevoegd en geselecteerd.
geeft niet... ik ga nuquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
een uur lang?
nou ja, nu heb je niet zo lang aansraak aan me, want ik ga zo lunchen
lol, en dan heb ik daar op gewachtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet... ik ga nu
tot strakjes mensen
Ja inderdaad maar ik heb tijdverdrijf genoegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voor tijdverdrijfg lijkt deze tekst me wat kort, maar je had wel gelijk, ik snap er geen klap van
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef Mobster273 het volgende:
pauze voorbij
Tot sept. ong zekerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef Mobster273 het volgende:
pauze voorbij
valt wel mee, tot 5 uur, maar dan is ie morgen om 7 uur ook weer voorbijquote:
das wel een lekker lange pauze, breng je die gewoon door in de schoolkantine??quote:
Yupquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das wel een lekker lange pauze, breng je die gewoon door in de schoolkantine??
1 voordeel, het regent er nooitquote:
wat handig, een mooie kapotte kaart, heb je er een goede prijs voor betaald?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:50 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat de 3d kaart die ze opgestuurd hebben kaput is
Heb hem nieuw bij een web winkel besteld dus stuur hem gewoon terug met Dead On Arivalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wat handig, een mooie kapotte kaart, heb je er een goede prijs voor betaald?
tja, kan, wel een storende zaak overigensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Heb hem nieuw bij een web winkel besteld dus stuur hem gewoon terug met Dead On Arival
Mjah ik ben al gestoord dus dat maakt dan ook niet meer uitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, kan, wel een storende zaak overigens
klopt, maar nu is ook je computer gestoordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:56 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mjah ik ben al gestoord dus dat maakt dan ook niet meer uit
of de vorige keer beter je best doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben ik weer
4,1 op CCNAwhehe. nja maar herkansen
Nja, maar gister zei die gast dat hij naar volgende week werd uitgesteld, en dat was dus niet zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of de vorige keer beter je best doen
Dus dan leer je meteen maar helemaal niets meer want je gelooft hem meteen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, maar gister zei die gast dat hij naar volgende week werd uitgesteld, en dat was dus niet zo![]()
klaag hem aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja, maar gister zei die gast dat hij naar volgende week werd uitgesteld, en dat was dus niet zo![]()
*hard wegzwemt....quote:
Je pwnd je stagebegeleider hardquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:59 schreef Mobster273 het volgende:
overigens heb ik net mijn stagebegeleider door het plafond gejaagd
ik liep naar de WC, en bij een tussendeur kwam hij van de andere kant, maar hij keek terwijl hij liep nog naar iemand met wie hij een gesprek had, door het raam zag ik hem al aankomen en liep dus door terwijl ik "Pas op!" zei, nooit gedacht dat hij zo hoog kon springen![]()
okee speciaal voor jou dan:quote:
ik welquote:
blubquote:
oehquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ik weer een mooie nieuwe functie erbij heb in mijn coole systeem.
Doe dat isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
zal ik je een beachelijk verhaal vertellen?
Ja doe isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
jajajajaja, belachelijke verhalen zijn leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
dan lees ik het dadelijk wel, ben er ff weg vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jajajajaja, belachelijke verhalen zijn leuk
Blijkbaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O en dat is weer belangrijker dan ons.
nee hoor liefie, maar ik kan gewoon niet typen en bellen tegelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O en dat is weer belangrijker dan ons.
Ja enquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
Nou kijk, mijn buurmeisje (7 of 8) sprong bij me op schoot
"Marjooooooooooo?"
- "ja?"
"wanneer ga je trouwen?"
- *proest *stik "Rita (=mijn moeder) was 19 toen ze ging trouwen zei ze"
- "ja, en? "
"je bent AL 20"
- *grijns "tja, ik ga voorlopig niet trouwen hoor! reken daar de komende 10 jaar maar niet op"
helemaal teleurgesteld: "en waarom niet dan?"
- "met wie moet ik in godsnaam trouwen dan?!"
"met Piet!"
- "ja maar schatje, Piet is mijn broer"
"ja, en?"
En ik dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
Nou kijk, mijn buurmeisje (7 of 8) sprong bij me op schoot
"Marjooooooooooo?"
- "ja?"
"wanneer ga je trouwen?"
- *proest *stik "Rita (=mijn moeder) was 19 toen ze ging trouwen zei ze"
- "ja, en? "
"je bent AL 20"
- *grijns "tja, ik ga voorlopig niet trouwen hoor! reken daar de komende 10 jaar maar niet op"
helemaal teleurgesteld: "en waarom niet dan?"
- "met wie moet ik in godsnaam trouwen dan?!"
"met Piet!"
- "ja maar schatje, Piet is mijn broer"
"ja, en?"
Ik welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
nee hoor liefie, maar ik kan gewoon niet typen en bellen tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |