bijna, maar meer:quote:Op maandag 19 juni 2006 14:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ehhhm dat klinkt heel erg als ik heb eigenlijk geen geldige reden om je er uit te stampen maar eigenlijk mag ik je gewoon niet zo erg dus maak ik er maar zo iets van....
lijkt toch verdomd veel op het eerstequote:Op maandag 19 juni 2006 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bijna, maar meer:
mn oude secretaresse is nu dr baan kwijt en jij bent makkelijk eruit te stampen en vindt wel weer een baan dus geef ik jouw baan maar aan mn ouwe secr.
![]()
" this one time at bandcamp..."quote:
wordt het overigens niet minder kut van, ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindtquote:Op maandag 19 juni 2006 14:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lijkt toch verdomd veel op het eerste
en het was gezellig kennelijkquote:Op maandag 19 juni 2006 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
" this one time at bandcamp..."
naja, maakt niet uit
ik ben met de muziekvereniging op kamp geweest dit weekend
jupquote:
thanx..quote:Op maandag 19 juni 2006 14:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wordt het overigens niet minder kut van, ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt
zeg dat welquote:
zijn persoonlijke FiPo in dit topicquote:
en gelijk heb jequote:Op maandag 19 juni 2006 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx..![]()
ik ga me ziek melden, heb echt geen zin om hier nog 2 weken mooi weer te spelen.
hij heeft me genaaid en het was nieteens lekker!!![]()
daarbij, mooi weer moet je niet spelen, daar moet je in gaan zittenquote:
Precies daar draait het allemaal omquote:Op maandag 19 juni 2006 15:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zijn persoonlijke FiPo in dit topic
niet iedereen snapt dat even snelquote:
sterker nog, ik snap er geen klap vanquote:
Dat geeft allemaal niet, we warderen je zoals je bentquote:Op maandag 19 juni 2006 15:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
sterker nog, ik snap er geen klap van
het regent en onweert hierquote:Op maandag 19 juni 2006 15:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daarbij, mooi weer moet je niet spelen, daar moet je in gaan zitten
hmm, dat is tamelijk storend...quote:
jullie waarderen mij?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat geeft allemaal niet, we warderen je zoals je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |