hier ook, inmiddelsquote:
Dan ga ik nakend door de onweer rennenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hier ook, inmiddels
maar dat gaat ook niet de hele dag zo blijven
De personen hier binnen het bedrijf waren zeer wel te spreken over onze afscheidstaartquote:Op maandag 19 juni 2006 15:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jullie waarderen mij?
you could have fooled me
prima, maar niet in mijn zichtsveld graag...quote:
de link met de quote snap ik niet maar goed, het is wel fijn natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 15:14 schreef Gebs het volgende:
[..]
De personen hier binnen het bedrijf waren zeer wel te spreken over onze afscheidstaart
zo als ik zei, alleen als hij geraakt wordtquote:
das nie liefquote:Op maandag 19 juni 2006 15:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zo als ik zei, alleen als hij geraakt wordt![]()
so be itquote:
das dan wel weer leuk jaquote:Op maandag 19 juni 2006 15:27 schreef Ladylike het volgende:
1 voordeel: over 2 weken heeft mn kleine zn mammie lekker dichtbij de hele dag
1 nadeel, over 2 weken zijn jullie de helft van je inkomen kwijtquote:Op maandag 19 juni 2006 15:27 schreef Ladylike het volgende:
1 voordeel: over 2 weken heeft mn kleine zn mammie lekker dichtbij de hele dag
wat dacht je van het volledigequote:Op maandag 19 juni 2006 15:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
1 nadeel, over 2 weken zijn jullie de helft van je inkomen kwijt
dat kan ook, maar ik meende mij te herinneren dat jullie 2 verdieners warenquote:Op maandag 19 juni 2006 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat dacht je van het volledige
niet altijd de man werkt
zijn we dus niet...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat kan ook, maar ik meende mij te herinneren dat jullie 2 verdieners waren
was geen seksistische opmerking ofzo
graag gedaanquote:Op maandag 19 juni 2006 15:40 schreef Ladylike het volgende:
maar bedankt voor de herrinnering dat ik nu met een kind en huis zit wat ik niet lang zonder baan kan houden![]()
stemt me echt supergoed![]()
nee waren psychische problemen, maar wie wil hem nu nog? al na 5 jaar niet werken was het moeilijk en het werd ieder jaar moeilijker...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
graag gedaan
maar dat was uiteraard niet de bedoeling
overigens, heeft het een reden dat je vriend niet ook werkt? de kleine bijvoorbeeld
ok, daar wordt je vrolijk vanquote:Op maandag 19 juni 2006 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee waren psychische problemen, maar wie wil hem nu nog? al na 5 jaar niet werken was het moeilijk en het werd ieder jaar moeilijker...
dus die komt niet meer aan het werk...![]()
nee, dat is juist de fout geweest, het is nooit als ziekte erkend, dus is ie nooit afgekeurd. Dat gaat nu ook niet meer, dus laten ze hem aan zn lot over (kreeg/krijgt zelfs geen uitkering omdat ik te veel verdien(de) )quote:Op maandag 19 juni 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, daar wordt je vrolijk van
valt daar nu niet nog iets mee te regelen met gedeeltelijk afkeuren enzo en dan met die uwv-campagne voor het aannemen van deels afgekeurde mensen?
tja, dat is tamelijk storend jaquote:Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat is juist de fout geweest, het is nooit als ziekte erkend, dus is ie nooit afgekeurd. Dat gaat nu ook niet meer, dus laten ze hem aan zn lot over (kreeg/krijgt zelfs geen uitkering omdat ik te veel verdien(de) )
automonteur.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, dat is tamelijk storend ja
wat voor een opleiding heeft hij? en ik neem aan dat hij wel gewoon op zoek is?
sorry als ik wat direct overkom
quote:
ik beoordeel ook helemaal niksquote:Op maandag 19 juni 2006 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
automonteur.
nee hij is niet meer op zoek omdat we de afspraak hadden dat hij voor het kind zorgde.
mijn inkomen was hoog genoeg
maar daar blijft nog maar 80% van over nu![]()
maar toch blijft ie maar lekker thuis.. ik heb wel binnen een jaar werk. hij niet.
je kunt onze situatie ook niet echt beoordelen als je de details niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |