Totdat de meester hem ontmaskerde?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:22 schreef MrX1982 het volgende:
Je ziet er niet echt uit als een Marokkaan maar ja wat is een Marokkaan.
Zo ziet er iemand bij me in de klas waarvan ik ooit niet wist dat het een Marokkaan is.
Nee totdat hij een slachtofferrol aantrok.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef Apropos het volgende:
Totdat de meester hem ontmaskerde?
Siet er lèp èèt..quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, mijn nieuwe foto @ fotoboek ziet er toch niet gay uit he?
Ziet er leip uit!?!??!quote:
Ontkennen is cool.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Deze vraag is te groot voor mij. Wat moet ik allemaal ontkennen? De kussens, je blik, je drankje?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ziet er leip uit!?!??!En nee ik ben geen homo, het was een traditioneel Marokkaanse bar
![]()
Niet zo agressief hé, mannetje. Het is hier geen Turkije.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ziet er leip uit!?!??!En nee ik ben geen homo, het was een traditioneel Marokkaanse bar
![]()
Doet me denken aan die foto met daarop alle marokkanen terug naar turkije (of andersom ofzo) .quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Niet zo agressief hé, mannetje. Het is hier geen Turkije.
Op de bovenste foto ziet je er wel uit alsof je piemels in je kont lust.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, mijn nieuwe foto @ fotoboek ziet er toch niet gay uit he?
Nederland, anders wordt het goatse vanavond.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:56 schreef George-Butters het volgende:MAXIMA!!! Voor welk land zou zij juichen?
Weet je het zeker?... dan kon het ook een hitsige rechtse fokkeruser zijn?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
Nee totdat hij een slachtofferrol aantrok.
Ja, onder zijn kin heeft ie permanente zweren zitten en zijn tanden rotten uit z'n bek.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef Apropos het volgende:
Thevez ziet eruit of 'ie willekeurige moorden pleegt.
Dit begrijp ik niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef zakjapannertje het volgende:
LOL@Buenos Aires
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |