Dat zijn mietjes dips. Je moet dips doen waarbij je voeten in de lucht hangen, stuk zwaarder op die manier..quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dips roeleren bigtime![]()
Ik doe ze altijd met de voeten op zo'n bal, en de handen op een bankje. Op die manier moet je constant je onderlijf in balans houden wat het geheel nog wat zwaarder maakt![]()
Ik pas zo rond 03:00 !quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef LedZep het volgende:
Ja natuurlijk. Ik leg mij ten ruste om 01:00
quote:
overigens dé belangrijkste spiergroep van het hele menselijke lichaam, incl het hartquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:41 schreef LedZep het volgende:
Geen idee, ik train geen grip meer, alleen biceps
Zal ik het nou doen of niet moeilijke keuze tochquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef Tommy__ het volgende:
ik denk dat het maar eens tijd wordt om te gaan slapen![]()
Ja, hij klinkt inderdaad heel wijs:quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:54 schreef BertV het volgende:
hehe, LedZep, je klinkt veel wijzer dan 16... ik dacht altijd dat je minimaal 22 was oid.
Bodybuilding thema: vermoeidheidquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:05 schreef LedZep het volgende:
Oh ja, je bent natuurlijk ook gewoon een mieterige gay, dat helpt op zich ook wel mee
Ik ben gisteren begonnen met smal bankdrukken (persoonlijk recordje voor het eerst boven de 100 kg, eerst 90 10x, 100 8x, 105 6x was ook me eerste oefening). Daarna op bankje liggen met stang naar je hoofd brengen, en bovenarmen helemaal stil houden (steeds zwaarder, en bij het laatste setje nog wat smaldrukken er meteen achteraan). Daarna dips omdat me armen al flink vermoeid waren, en daarna nog wat smal opdrukken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef Dacide het volgende:
welke oefeneningen zijn eigenlijk de beste triceps massa oefeningen?
ik begin meestal met smal bankdrukken... dan die oefening waarbij jezit (of staat).. arm omhoog met dumbell in hand en laten zakken in nek.. en zo afwisselend links rechts... daarna meestal die oefening waarbij je zon ijzertje omlaag drukt...(elleboog langs je lichaam... en hoek van 90 graden maken en dan omlaag naar been duwen) soms afmaken met dat touw....
moet zeggen dat ik ook heel weinig afwissel kwa oefeningen en de volgorde ervan...
iemand suggesties voor me.
Mijn einddoel pffft. Ik vind sowieso die toppers lelijk, ik vind het knap maar het zijn in mijn ogen freaks (op dexter na dan). Ik denk dat je je einddoel altijd verschuift, dat je nooit echt helemaal klaar bent. Maar me bedoeling is na de zomer enorm te gaan bulken en daarna proberen droog te trainen tot 110 kilo en 10% vet ofzo. Met bruut wasbordje en mega kuiten, dat zijn me plannen voor volgend jaar. Daarna misschien elk jaar proberen 1 kilo droge massa aan te zetten oid.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef Sander170 het volgende:
ivosnivo
Ik zou graag willen weten wat zeg maar je einddoel is ?
Ik bedoel hoe je er zeg maar uit wilt gaan zien, extreem gespierd of .....![]()
GVD mijn wekkert stond om 03.00.quote:
Dexter is ook een freak hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:30 schreef ivosnivo het volgende:
Mijn einddoel pffft. Ik vind sowieso die toppers lelijk, ik vind het knap maar het zijn in mijn ogen freaks (op dexter na dan). Ik denk dat je je einddoel altijd verschuift, dat je nooit echt helemaal klaar bent. Maar me bedoeling is na de zomer enorm te gaan bulken en daarna proberen droog te trainen tot 110 kilo en 10% vet ofzo. Met bruut wasbordje en mega kuiten, dat zijn me plannen voor volgend jaar. Daarna misschien elk jaar proberen 1 kilo droge massa aan te zetten oid.
[..]
Wat zo vroeg, wat moest je doen danquote:Op donderdag 22 juni 2006 03:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren begonnen met smal bankdrukken (persoonlijk recordje voor het eerst boven de 100 kg, eerst 90 10x, 100 8x, 105 6x was ook me eerste oefening). Daarna op bankje liggen met stang naar je hoofd brengen, en bovenarmen helemaal stil houden (steeds zwaarder, en bij het laatste setje nog wat smaldrukken er meteen achteraan). Daarna dips omdat me armen al flink vermoeid waren, en daarna nog wat smal opdrukken.
[..]
Mijn einddoel pffft. Ik vind sowieso die toppers lelijk, ik vind het knap maar het zijn in mijn ogen freaks (op dexter na dan). Ik denk dat je je einddoel altijd verschuift, dat je nooit echt helemaal klaar bent. Maar me bedoeling is na de zomer enorm te gaan bulken en daarna proberen droog te trainen tot 110 kilo en 10% vet ofzo. Met bruut wasbordje en mega kuiten, dat zijn me plannen voor volgend jaar. Daarna misschien elk jaar proberen 1 kilo droge massa aan te zetten oid.
[..]
GVD mijn wekkert stond om 03.00.
Als wat, als uitsmijter haha past wel bij hem vind ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef LedZep het volgende:
Ja, ivosnivo werkt!
Volgens mij moet ik wel bruut bulken wil ik nog spiermassa aanzetten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:55 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dexter is ook een freak hoor.
Zal voor de rest als ik jou was niet extreem gaan bulken. Vet aanzetten en later weer weg moeten werken vind ik redelijk zonde. Laat je vet % niet te hoog oplopen en focus je op kwalitatieve massa.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:44 schreef LedZep het volgende:
OMG! BB_Koning is een shredded beast!!!111
Werkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat zo vroeg, wat moest je doen dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |