Ik heb lekker wel een bredere rug dan jijquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:05 schreef LedZep het volgende:
Probeer eens 6 uur te slapen, of 11, of 7,5.
Oh ja, je bent natuurlijk ook gewoon een mieterige gay, dat helpt op zich ook wel mee
En ik een grotere penis!quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel een bredere rug dan jij![]()
Nuttig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het kind denkt stoer te zijn door een foto te plaatsen van zn 'brede' en 'gespierde' lichaam:quote:
Mag ik hopen ja, je bent 5 jr ouderquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik een week rust neem, dan word ik gekquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:45 schreef McGilles het volgende:
Over de vermoeidheid, neem een weekje rust, eet wat meer, move your ass, doe iets, verander iets, want zo doorgaan helpt natuurlijk niet!
Ja kun je daar ook alvast aan wennenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
Vermoeidheid kan ook komen door vit b tekort bij mijn weten. Misschien moet je vit b injects nemen, lekker spuiten
Ik slaap volgens een vast schema: 2:45 uur-11:00 uurquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:31 schreef Genjuro het volgende:
mogelijke oplossingen die ik zou aanraden:
-vast slaapschema uitstippelen, ook al slaap je genoeg, als je lichaam geen bioritme heeft slaap je veel minder goed
-een week of 2 rust nemen van bodybuilden, heb ik net achter de rug, en ik voel me energieker dan ooit
Ik ken dat gevoel, het lijkt of ze leeglopen, de "pump" gaat er gewoon uit. Maar toch zou ik aanraden een 1 week te rusten, of 1 week enkel eens te gaan zwemmen e.d.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik slaap volgens een vast schema: 2:45 uur-11:00 uur
Ik word gek dan!! Na 2 dagen niet trainen heb ik al t idee dat al mn spieren langzaamaan verdwijnen![]()
![]()
Dat heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik slaap volgens een vast schema: 2:45 uur-11:00 uur
Ik word gek dan!! Na 2 dagen niet trainen heb ik al t idee dat al mn spieren langzaamaan verdwijnen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |